1. leht 1-st

Sidurivedrud?

Postitatud: 23 Mär 2007, 21:33
Postitas K-ToM
et mul praegu sr 50 r, lasin just varika piiraja maha võtta. nädala pärast ka karpa oma võtta, ning sportsumpsi(leovince zx) tellida. kindlasti panen peale 1g kergemad rullikud ja mõtlesin, et mis sidurivedrud sobiksid selle kombinatsiooniga. ja samas, kas keegi saaks nende vedrude värvide tähendused üle lugeda, et mida üks või teine vedru teeb

Postitatud: 23 Mär 2007, 22:02
Postitas J00N@$14
peaks olema nii, et mida tumedamat värvi on sidurivedru, seda jäigem ta on. mida jäigem on sidurivedru, seda parem on kiirendus. sorri, kui midagi valesti olen öelnud :roll:

Postitatud: 23 Mär 2007, 23:33
Postitas RKsilver
kõik oleneb mootori võimsusest palju ta pöördeid arendab jne

50 stock mootorile alati parim kollased sidurivedrud/survekas ja 4.5-5g rullid

kui asi juba sportsumpsiga siis 4g-4.5g rullid, punased vedrud/survekas

70cm3 juba siis sinised jne, kõik oleneb kah millist kiirendust tahad

paned sinise surveka,mustad vedrud, 4.5g rullid siis (minu rolleriga) sai vaba gaasiga noka maast lahti
aga kuna oli liiga karm se kiirendus igakord siis panin sinised sidurivedrud tagasi.

Postitatud: 24 Mär 2007, 16:24
Postitas RUNNER
kutsa99 kirjutas:
kõik oleneb mootori võimsusest palju ta pöördeid arendab jne

50 stock mootorile alati parim kollased sidurivedrud/survekas ja 4.5-5g rullid

kui asi juba sportsumpsiga siis 4g-4.5g rullid, punased vedrud/survekas

70cm3 juba siis sinised jne, kõik oleneb kah millist kiirendust tahad

paned sinise surveka,mustad vedrud, 4.5g rullid siis (minu rolleriga) sai vaba gaasiga noka maast lahti
aga kuna oli liiga karm se kiirendus igakord siis panin sinised sidurivedrud tagasi.
Piaggio mootor ei teha kergeid rulle..

ise saan kah srile zx'i ja panen malossi kollased siduri vedrud, ja kunagu kollasi survevedru. rulle ei ole mõtet näppida, kui siis need rullid sisse panna mis kaasas sumpsiga on..

Postitatud: 24 Mär 2007, 21:06
Postitas K-ToM
nii, aga siis kollased survekad+ sumpsiga kaasnevad rullikud, et siis on stockist parem kiirendus, aga kas tippkiirust kaotab sellega palju?

tagarattasse pole päris vaja ajada, tähtis on, et stockist paremini kohalt minema saaks

Postitatud: 10 Sept 2007, 22:21
Postitas raitonrait2

äkki keegi nyyd tleks mis moodi sidurivedrusi yldse võimalik vahetada on, mis moodi ma nad sinna siduri peale tõmban, mul malossi valged vedrud sitaks kõvad ei jõua käegagi painutada


Postitatud: 11 Sept 2007, 18:33
Postitas non-smoking

Võtad naaskli, paned ühe vedru poole õigesse kohta sisse, teise paned naaskli taha ja naaskli teraviku suunad teise vedruaugu sisse ja lükad vedru peale nii lihtne see ongi!


Postitatud: 11 Sept 2007, 19:32
Postitas Treax

samas vaata on kahte tüüpi vedrusid . yhed on minerelli omad. suuremad ja pikemad. teised on piaggio omad mis on väiksemad ja lyhemad. :D sõbrale sai peale pandud piaggio kollased. aga tal k2ivad minerelli ja see tegi suht sama välja. aint peale panna on sitem.


Postitatud: 11 Sept 2007, 23:43
Postitas non-smoking

oli sama värk venitasin mustasid vedrusid peale piaggio mootori omi, naaskliga ei saanud ei venitanud välja lihtsalt, lõpuks sai kahekesi kullinokkadega peale tõmmatud.


Postitatud: 12 Sept 2007, 10:51
Postitas oldmoped

Niimoodi toore jõuga pealesikutatud tunduvalt lühemad vedrud on suuremas pinges ja selletõttu käituvad märgatavalt jäigematena, kui normaalpikkusega samasugused eksemplarid.


Postitatud: 12 Sept 2007, 18:36
Postitas Treax

aga samas me kasutasime naasktli asemel kruvikeerajat ;D ja l6puks samamoodi yks vend surus kaasa ja teine vend tõmbas nende kurenokkadega :D


Postitatud: 12 Sept 2007, 18:37
Postitas non-smoking

masin startis mingi 8500 pöörde peal ja kiirendas 9500 peal kuni 40 siis natukene langes