Yamaha DT50
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Yamaha DT50
Tere!
Tahaks teada kas on mõtet osta omale see tsikkel!
Olen ise uurinud nii palju, et mootoreid on kahte varjanti.
Üks on 49cc õhkjahutus ja teine 79cc vesijahutus.
Mulle pakuti Yamaha Dt50 2000a
79cc vesijahutus
Peaks olema 5 käiku.
Taga tuli on puudu, ehk kadunud.
Ja kas sellisele tsiklile on raske juppe saada?
Tollel kaasi siiber ka puudu.
Aga kas 4000.- eeki on sobiv hind selle masina eest.
Muidu on korralik ja käivitub hästi!
Ootan lisa infot masinas!
Tahaks teada kas on mõtet osta omale see tsikkel!
Olen ise uurinud nii palju, et mootoreid on kahte varjanti.
Üks on 49cc õhkjahutus ja teine 79cc vesijahutus.
Mulle pakuti Yamaha Dt50 2000a
79cc vesijahutus
Peaks olema 5 käiku.
Taga tuli on puudu, ehk kadunud.
Ja kas sellisele tsiklile on raske juppe saada?
Tollel kaasi siiber ka puudu.
Aga kas 4000.- eeki on sobiv hind selle masina eest.
Muidu on korralik ja käivitub hästi!
Ootan lisa infot masinas!
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Mul endal on DT50R juba pikemat aega. Olen vahetanud päris palju juppe uute vastu, hinnad on 2 korda kallimad kui vene toodangul, kuid neid läheb kah väga harva.
Kas sa tahad osta DT50-t, millel on peal 80 silinder või on ta juba originaalis DT80? DT80-l on 6 käiku, vanematel DT50-del on 5 käiku, uuematel 6 käiku (alates 2003).
Üldiselt on tegu väga pommikindla mootoriga ja enne laguneb raam ära kui mootor otsad annab. Tehnika on väga töökindel ja rattal on suurepärased maastikuvõimed. Olen enda DT-ga ainult korra kinni jäänud, aga see oli ka nii, et ainult autoga sai välja tõmmata.
Oled kindel, et too isend on 2000. aasta oma? Tule hind on kuskil 600-700 krooni. DT-d ainuke miinus on see, et taga on monoamort ja kui see läbi on, siis on vedrustus väga pehme ja amort läheb tihti põhja.
Lisan ka paar pilti, milleks DT on vabalt võimeline:


Kas sa tahad osta DT50-t, millel on peal 80 silinder või on ta juba originaalis DT80? DT80-l on 6 käiku, vanematel DT50-del on 5 käiku, uuematel 6 käiku (alates 2003).
Üldiselt on tegu väga pommikindla mootoriga ja enne laguneb raam ära kui mootor otsad annab. Tehnika on väga töökindel ja rattal on suurepärased maastikuvõimed. Olen enda DT-ga ainult korra kinni jäänud, aga see oli ka nii, et ainult autoga sai välja tõmmata.

Oled kindel, et too isend on 2000. aasta oma? Tule hind on kuskil 600-700 krooni. DT-d ainuke miinus on see, et taga on monoamort ja kui see läbi on, siis on vedrustus väga pehme ja amort läheb tihti põhja.
Lisan ka paar pilti, milleks DT on vabalt võimeline:


Viimati muutis streetr6cer, 11 Nov 2009, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
Ega seda ma ei teagi!
Pidi olema ikka DT50
Aga silnder suurem peal kui 49cc
Sest mootorile tehti kaks aastat tagasi kap remont ja selle käigus yamaha keskus tellis valed jubid seal oli hoopis midagi suuremat kui 49cc ehk see järgmine varjant 79cc!
5käiku on igatahes. Omanik ütles, et uuematel oli tema teada 6 käiku!
Väljalaske aasta on tal: 2000
Masin kõige rimakam polegi.
Lihtsalt tagatuli puudu!
Aga seda ei pea ju originaali panema sellel seal taga see koos suure ämma võrega. Elektronika pidi ka olema pool pidune masinal.
Elektroniline pool:
Tahomeeter
Spidomeeter
vee näitik või bensiini oma
Õli tuli
Vabakäigutuli
Esi tuli (kabariit, kaug ja lähituli)
Suunatuled (eemaltatud ja ära kaotatud! )
Aga kas tasub sellise hinnaga osta?
äkki keegi leiab kohe mulle koha kust sellele gaasisiibri saab.
Pidi olema ikka DT50
Aga silnder suurem peal kui 49cc
Sest mootorile tehti kaks aastat tagasi kap remont ja selle käigus yamaha keskus tellis valed jubid seal oli hoopis midagi suuremat kui 49cc ehk see järgmine varjant 79cc!
5käiku on igatahes. Omanik ütles, et uuematel oli tema teada 6 käiku!
Väljalaske aasta on tal: 2000
Masin kõige rimakam polegi.
Lihtsalt tagatuli puudu!

Aga seda ei pea ju originaali panema sellel seal taga see koos suure ämma võrega. Elektronika pidi ka olema pool pidune masinal.
Elektroniline pool:
Tahomeeter
Spidomeeter
vee näitik või bensiini oma
Õli tuli
Vabakäigutuli
Esi tuli (kabariit, kaug ja lähituli)
Suunatuled (eemaltatud ja ära kaotatud! )
Aga kas tasub sellise hinnaga osta?
äkki keegi leiab kohe mulle koha kust sellele gaasisiibri saab.

-
Teema algataja
Kui gaasisiiber on puudu, siis on "sõidab küll" ainult müüja sõnad. Kontrollida sa seda ei saa. Eraldi sa seda gaasisiibrit ilmselt ei saa. Kergemini leiad karburaatori, kas nö "originaali" või siis juba mõõtudelt/omadustelt sobiva.dizze kirjutas:Sõidab küll
Aga gaasisiiber on puudu
Kas seda on saada?
-
-
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Kui sellel DT-l on trummelpidurid, siis on tegemist ikka eriti vana DT-ga. See on toodetud kindlasti enne 90. aastaid. Uuri, kas sellel DT-l on vedelikjahutus või õhkjahutus. DT50-le on raske panna 80 silindrit kuna neil on kolvikäik erinev ja DT50 väntvõll ei pea vastu, sest 80 arendab rohkem pöördeid. Äkki saad mõne pildi kuhugile üles riputada, oleks asi kohe selge.dizze kirjutas:Lisaks tuli meelde, et on trummelpidurid.
Viimati muutis streetr6cer, 11 Nov 2009, 00:10, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Kui nii kindel oled, et 2000 aasta toodang on, siis vaata andmeplaadilt, kas ikka on.dizze kirjutas:Eemmm.. mootori sain käima ja tegi kohe lennuki häält!
Vesijahutus! Aga ise olen juba arvama hakand, et on DT80
ja kindlasti on 2000 aasta oma!

Minu DT-l on ka trummelpidur taga, aga teema algataja rääkis trummelpiduritest.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
poisu, su üle tehtakse nalja, või isegi, kui keegi tahabki sellise hinnaga müüa, siis parem ole targem, ja lase osta inimestel, kes ikka õigekirja ka oskavad...
Muidu siuke värk, et , pakkumine oleks megahea ja kui mulle pakutaks sellist värki, ja rahakotis oleks 3999 eek olemas, ostaks ma sekundipealt selle masina.
Muidu siuke värk, et , pakkumine oleks megahea ja kui mulle pakutaks sellist värki, ja rahakotis oleks 3999 eek olemas, ostaks ma sekundipealt selle masina.
-
Teema algataja
Nii siis tegin pildid sellest Yamahast Minu arusaamisekoha peal on küll DT50
Aga las keegi targem ütleb!
Pidlid on väga pimedad! :S
http://nagi.ee/photos/dizze/542752/in-set/11326/
Aga las keegi targem ütleb!
Pidlid on väga pimedad! :S
http://nagi.ee/photos/dizze/542752/in-set/11326/
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
See on paraku DT80dizze kirjutas:Nii siis tegin pildid sellest Yamahast Minu arusaamisekoha peal on küll DT50
Aga las keegi targem ütleb!

DT80 tunneb ära selle järgi, et sel on vedelikjahutus, summuti jookseb vasakult poolt ning spidomeetril on märgitud tippkiiruseks 140 km/h, rohkem hetkel ei meenu. Healjuhul on see masin 1990. a. toodang kui mitte vanem, sest sellel on taga veel vana kiige. Uuematel mudelitel on see märgatavalt laiem ja tugevam. Antud piltidel oleva DT välimus on ikka väga räbal, aga kui tehnika on korras ja mootorist klõbinaid ei kosta, siis põllupeal sõitmiseks on 4000 eest masinat küll. Tänavale kahjuks sellisega asja pole kuna sa ei tõesta mingit moodi politseile ära, et see on 50 cm3. Mind on politsei mitu korda kinni pidanud ja välimuse järgi ütlevad, et minu DT on 125-ne. Õnneks on silindri peal alles märge 49 cm3 ja peale selle näitamist on alati ära lastud. Yamahadel on mootorijupid ülikallid. DT50-l maksab kolb 685 kr ja rõngad 800 kr!!! Ega ainult need kulu

Viimati muutis streetr6cer, 11 Nov 2009, 00:00, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
No aitäh, et ära ütlesite mis masin see on!:)
Mootor ainult üritas saavutada täispöördeid,
ehk ei olnud võimalust kuulata teda.
Aga kas sellele ise ei sa kraveerida 49cc?
Aga kas DT80 on silidri peal ka kirjas 79 või 80cc?
Selles suhtes, et mul vaja igapäevast sõidukit,
aga mulle meeldib see pool masinal, et on vesijahutus.
Aga jah, kas keegi ei tea ikka veel soovitada kust saada seda siibrit?
Või siis tervet karpat?
Mootor ainult üritas saavutada täispöördeid,
ehk ei olnud võimalust kuulata teda.
Aga kas sellele ise ei sa kraveerida 49cc?

Aga kas DT80 on silidri peal ka kirjas 79 või 80cc?
Selles suhtes, et mul vaja igapäevast sõidukit,
aga mulle meeldib see pool masinal, et on vesijahutus.
Aga jah, kas keegi ei tea ikka veel soovitada kust saada seda siibrit?
Või siis tervet karpat?
-
Teema algataja
Võid uurida sellist lehte nagu www.50cc.nl Neil on vägagi suur online kataloog, kus võib leiduda sellel rattale juppe. Aga ma ei ole kindel kas vesijahutusega rattale seal nii palju detaile leidub, kuid õhkjahutusega mootorile, mis on siis sellest mootorist eelmine generatsioon, leidub küll väga palju detaile. Ise üritan lähiajal sealt suurema ostu enda Rd jaoks sooritada. Yamaha Rd kasutab sama mootorit mis Dt
Sirvi seda lehte natuke ja küll aru saad kus kohast mida saab
Väheke siis Dt erinevaid tüüpe (erinevad natuke ka raamilt)
Yamaha Dt 50 Mx (õhkjahutus)
Yamaha Dt 80 Mx (õhkjahutus)
Yamaha Dt 50 Lc (vesijahutus) Tundub, et vähelevinud.
Yamaha Dt 80 Lc (vanem vesijahutusega versioon)
Yamaha Dt 80 Lc2 (uuem vesijahutusega versioon)
Ja siis juba kõige uumead Dt-d mis praegu tootmises on, ehk juba Minarelli mootoriga isendid.
See Dt, mis sinu huviorbiidis on, on siis Dt 80 Lc või Dt 80 Lc2

Sirvi seda lehte natuke ja küll aru saad kus kohast mida saab

Väheke siis Dt erinevaid tüüpe (erinevad natuke ka raamilt)
Yamaha Dt 50 Mx (õhkjahutus)
Yamaha Dt 80 Mx (õhkjahutus)
Yamaha Dt 50 Lc (vesijahutus) Tundub, et vähelevinud.
Yamaha Dt 80 Lc (vanem vesijahutusega versioon)
Yamaha Dt 80 Lc2 (uuem vesijahutusega versioon)
Ja siis juba kõige uumead Dt-d mis praegu tootmises on, ehk juba Minarelli mootoriga isendid.
See Dt, mis sinu huviorbiidis on, on siis Dt 80 Lc või Dt 80 Lc2

-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Gaasisiibri saad kas Yamaha esindusest, Ramost või Wildridersist. Jaapani päritolu masinad on sellepärast head, et neile saab igasuguseid erinevaid asju tellida, alates seibidest kuni väntvõllini. Yamaha esinduses on kõik tsiklid ja mopeedid elektroonilistes kataloogides, piisab vaid, kui sisestad masina margi ja mudeli ning saadki kõik jupid viimse detailini koos pildiga üles otsida. Silindri peal on tal kirjas 79 millegagi. Enne kui 49 cm3 kraapida sinna, tuleb 79 cm3 kiri maha viilida. Tuli 1 asi veel meelde, et DT50 erinevus DT80-ga on selles, et 80-nel on 140 km/h kellal. Olen kuulund, et 80-sed DT-d jooksevad korras mootori puhul 100 vabalt välja ja kui sellise kiirusega politsei radarisse sõidad, siis kuidas ära tõestad, et see on 49 cm3? Viiakse see masin ekspertiisi ja seal mõõdetakse silindri maht üle, maksad ekspertiisi kinni ja jääd masinast kah ilmadizze kirjutas:No aitäh, et ära ütlesite mis masin see on!:)
Mootor ainult üritas saavutada täispöördeid,
ehk ei olnud võimalust kuulata teda.
Aga kas sellele ise ei sa kraveerida 49cc?
Aga kas DT80 on silidri peal ka kirjas 79 või 80cc?
Selles suhtes, et mul vaja igapäevast sõidukit,
aga mulle meeldib see pool masinal, et on vesijahutus.
Aga jah, kas keegi ei tea ikka veel soovitada kust saada seda siibrit?
Või siis tervet karpat?

Ebay-s jäi silma selline asi:
Tavaline DT50R mootor, mida on "natuke" järeleaidatud, peal on Polini 70 cm3 silinder

Viimati muutis streetr6cer, 11 Nov 2009, 00:07, muudetud 1 kord kokku.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
Teema algataja
Asi mul rohkem selles, et kui kinni peetakse siis vaja kiirelt tõestada kuidagi!
Ega ma linnas erti üle 50 ei kipugi vajutama!
Ehk võib hankida ka suvalise rolleri karpa?
Kui nii see on siis kohe lähen rollerklubi foorumit külastama
Kas selle mootori pealt saaks ka karpa?
[/quote]
Ega ma linnas erti üle 50 ei kipugi vajutama!

Ehk võib hankida ka suvalise rolleri karpa?

Kui nii see on siis kohe lähen rollerklubi foorumit külastama

Tavaline DT50R mootor, mida on "natuke" järeleaidatud, peal on Polini 70cm3 silinder.Siit saad ka vajaliku karburaatori.
Kas selle mootori pealt saaks ka karpa?

-
Teema algataja
Ma eeldan et kasutaja dizzie vaatab ikka käikudeg ratta poole, siis Maarjamaal pole erilist valikut osta mõni korralikum ja 50cc, sest nende hinnad algavad ~18k ning kõigi rahakott ei hakka just nii krõbedale hinnale, ent mõned siiski on seda hinda isegi väärt.streetr6cer kirjutas:Kas poleks mõtekam osta mõni korralikum ja 50cm3 isend?
Minagi ostsin parajalt kohviks lastud Yamaha Rd 80 (umbes sama hinnaga, ning see Dt tundub kordades korralikum olema), mida nüüd siis vaikselt ehitan, ning mootori loodan lähiajal välja vahetada sama tüüpi 50cc mootori vastu. Lihtsalt mul polnud erilist muud valikut, sest nende uuemate peale rahakott ei hakanud.
Ja muideks sama aastakäiguga Dt/Rd kaheksakümnesed ja viiekümnesed mootorid on omavahel lihtsalt vahetatavad

Kui karburaatori kinnitus kollektorilie sobib, siis võid vabalt ümber vahetada rolleri vastu, sest karburaator jääb siiski karburaatoriksEhk võib hankida ka suvalise rolleri karpa?


-
Teema algataja
Vaatangi käikudega ja mugavat masinat. Olen nii palju jamanud nende rollerite ja võrridega!
Ehk aitab ka võik olla korralik masin. Mis ei vaja erilist ehitamist samas millel on käigud ja kannatab igalpool sõitu!
Sellist mul tarvis ja ei taha väga suuri summasi ka välja käia, sest on kaks hobi ja koguaeg isa rahakotti tühjendades on seal varsti 0. Ehk jah, asi ongi selles, et tundub soodne olevat sellise masina kohta!
Ehk aitab ka võik olla korralik masin. Mis ei vaja erilist ehitamist samas millel on käigud ja kannatab igalpool sõitu!

Viimati muutis dizze, 12 Mär 2008, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
Kui uskuda http://www.bikepics.com/yamaha/dt80/85/pics.asp seda lehte, siis on see ratas pärit aastast '85. Ning täpne mudel peaks olema Yamaha Dt 80 Lc 1985, kuid pead siiski ei anna 
Üldiselt on neil mootor vägagi kindel, tüüpilisi probleeme ei tundu ka olevat ning varuosi on ka saadaval.

Üldiselt on neil mootor vägagi kindel, tüüpilisi probleeme ei tundu ka olevat ning varuosi on ka saadaval.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.