1. leht 1-st

Abi, ülekuumeneb masin.

Postitatud: 14 Mär 2007, 23:29
Postitas almighty
Enne talve tegin veel kerged sõidud, siis hakkas asi pihta. Sõitsin normaaselt ja siis äkki hakkas mootori ülekuumenemise andur koguaeg aina kõrgemale liikuma, kuni punaseni (läks vist punase peale ka, ei julgenud päris ära ka kõrvetada). Ja nüüd peale pikka puhkust võtsin ka uuesti masina välja ja sõitsin mingi 1,5 km, jälle sama pull (kärsakat oli ka suht tunda).... Aga siis lasin puhata 10 min, ja panin uuesti tööle ja sõitsin veits ja siis enam ei tõusnud üle poole see andur.... Siis läksin uuele ringile ja kui panin kaasi põhja, sõitsin mingi 200 meetrit siis jälle andur põhjas.

Kui keegi oskaks aidata, siis oleks väga tänulik. Tosooli kontrollisin, olemas.

Loodan, et keegi aru ka sai mida kirjutasin.. :roll:

Postitatud: 15 Mär 2007, 07:53
Postitas ott6
järelikult veepump.

Postitatud: 15 Mär 2007, 09:16
Postitas Kirs
Termostaat võib ka nöökida. Lihtsalt ei avane enam. Kontrolli sooja mootoriga kas radiaatorist kuum jahutusvedelk läbi käib.

Postitatud: 15 Mär 2007, 09:21
Postitas mca15
Võta paisupaagi kork maha ja anna gaasi, siis peab tagasivoolu voolikust tosooli jooksma (juga selline).
Nii saad kindlaks teha, kas veepump töötab. Vaata, see asi esimesena ära, kui kõik toimib, siis lahkame teemat edasi.

Postitatud: 15 Mär 2007, 10:36
Postitas vare271
Mis masin sul on?Kui Piaggio siis võib sul veepumba rihm puru olla. 8)

Postitatud: 15 Mär 2007, 15:35
Postitas almighty
endal aprilia rs racing. Tänud soovitsute eest, üritan nii teha nagu sa õpetasid mca15. Õhtul kirjutan mis tulemuse andis. :)

Postitatud: 15 Mär 2007, 20:39
Postitas almighty
Võtsin pumbal kaane pealt ära, tosooli lasin välja. Kuidas ma kontrollin kas pump töötab? Kas tohib käivitada niimodi, et pumbal pole kaant peal?
Või pean selle suurema kaane ka veel ära võtma pealt , kus all on pumba võll... :roll:

Postitatud: 15 Mär 2007, 21:56
Postitas mca15
almighty kirjutas:
Võtsin pumbal kaane pealt ära, tosooli lasin välja. Kuidas ma kontrollin kas pump töötab? Kas tohib käivitada niimodi, et pumbal pole kaant peal?
Või pean selle suurema kaane ka veel ära võtma pealt , kus all on pumba võll... :roll:
Hetkeliselt võib, aga ei näe sellel mõtet.
selleks ei pea panema käima, et kontrollida veepumba korrasolekut
Keera süüde välja, löö kickstarterist jalaga ja vaata kas veepumba ''tiivik'' käib ringi.

Postitatud: 15 Mär 2007, 22:49
Postitas vashooder
Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Ma arvan et pigem on viga istme ja lenkstangi vahelises tihendis :lol:
:idea: kontrolli üle :idea:

Postitatud: 15 Mär 2007, 22:53
Postitas oldmoped
vashooder kirjutas:
Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Ja mida sa sealt paisupaagi korgi alt siis ka teada saaksid?
Paljudel masinatel see täiesti omaette ja eemal pika vooliku otsas olev reservuaar.

Postitatud: 15 Mär 2007, 23:19
Postitas vashooder
Võta paisupaagi kork maha ja anna gaasi, siis peab tagasivoolu voolikust tosooli jooksma (juga selline).
Nii saad kindlaks teha, kas veepump töötab. Vaata, see asi esimesena ära, kui kõik toimib, siis lahkame teemat edasi

Postitatud: 15 Mär 2007, 23:20
Postitas almighty
väntasin jalast, panin korra ka hääled sisse, aga pumba see tiivik ei liikunud. Mis siis nüüd edasi? Vahetan selle pumba ära? On sellel mingi omad nõksud ka, mida kindlasti jälgima peab, vms?

Postitatud: 16 Mär 2007, 16:34
Postitas vashooder
Loe eelpool mainitu uuesti läbi!
Seal ju öeldud ,et võipolla on veepumba rihm katki, sellest järeldused et vaheta uue vastu :lol:

Postitatud: 16 Mär 2007, 17:57
Postitas Kirs
vashooder kirjutas:
Loe eelpool mainitu uuesti läbi!
Seal ju öeldud ,et võipolla on veepumba rihm katki, sellest järeldused et vaheta uue vastu :lol:
Ja millest järeldate, et üldse rihmaga pumpa ringi aetakse? Materjali ju netis lademetes, et uurida, millest pump koosneb. Näiteks siia 2002 aasta SR pumba ehitus. Mina küll kuskil rihma ei näe. http://www.easyparts.nl/showdrawing.php ... 757-d13114

Postitatud: 17 Mär 2007, 09:24
Postitas mca15
oldmoped kirjutas:
vashooder kirjutas:
Naljamehed, kas tõesti ei olnud kergem paisupaagi korki maha keerata kui veepump lahti kakkuda.
Ja mida sa sealt paisupaagi korgi alt siis ka teada saaksid?
Paljudel masinatel see täiesti omaette ja eemal pika vooliku otsas olev reservuaar.
See varjant peab paika siis, kui radika peal on olemas kork.
Kui radikal korki ei ole ja paisupaak asub radika peal, siis on võimalik kontrollida kas veepump töötab. Nt: nagu yamaha aerox-il.
Esimese varjandi puhul tuleb keerata radika pealt kork maha, ja jälgida kas toimub tsirkulatsioon.

TO:almighty
Võta see kõigesuurem kaas ka maha ja vaata, mis seal taga toimub ehk on see plastikust veepumba veotaldrik puru/katki, ülekande saab veepump ''rootorilt''.
Hea oleks, kui saaksid pildi teha.

Postitatud: 18 Mär 2007, 02:47
Postitas speed fighter
ma vaatan et te räägite aina rollerimootoritest. abipalujal on APRILIA RS RACING. ehk siis bike.

Postitatud: 18 Mär 2007, 10:36
Postitas Dimitri
Kunagi oli sama probleem Aprilia RS replica'ga, võta sidurikaan lahti, ja tsekka seal sees oleva veepumba hammaka, see võib katki olla, mul oli kaks hammast katki, edu :lol:

Postitatud: 18 Mär 2007, 11:26
Postitas mca15
speed fighter kirjutas:
ma vaatan et te räägite aina rollerimootoritest. abipalujal on APRILIA RS RACING. ehk siis bike.
Vahet seal on, tööpõhimõte ikka sama. Ainuke erinevus rollerist on veepumba asetus ja ülekanne veepumbale vähe teise ehitusega

Postitatud: 18 Mär 2007, 11:39
Postitas hellish
speed fighter kirjutas:
ma vaatan et te räägite aina rollerimootoritest. abipalujal on APRILIA RS RACING. ehk siis bike.
No siis on juba teemaalgataja oma viga et ta teema siia tegi. See oleks pigem mopeedide alla sobinud siis.

Postitatud: 20 Mär 2007, 13:32
Postitas almighty
rahu, sain korda asja. Mingi ketas oli veepumbas läbi. Vähemalt nüüd käis see veepump ringi... Sõitma pole veel jõudnud minna, kuna ise haige . :oops: