1. leht 1-st

Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 11 Mär 2007, 11:44
Postitas kopajuht
Sai siis kah Elumotol käidud ja selline Aprilia hakkas väga silma. kuna endal puudup täielikult kogemus ja info itaalia rataste kohta siis äkki keegi oskab midagi tarka öelda? Esinduse kohta pole midagi head kuulnud aga kuna plaan ikka uuena võtta siis mingeid muresid peale hoolduse ju ei tohiks olla ka. Ringrada just plaanis sõita ei oleks pigem ikka igapäevaseks ringi tiirutamiseks. Äkki keegi on sõitnud nats pikemaid maid ka ja teab kuidas sõidumugavus sellise rattaga on? Või on kellegile silma jäänud mõni artikkel tema kestvuse kohta (sidur, käigukast jne.).

Aitäh.

Postitatud: 11 Mär 2007, 19:23
Postitas Olts
Biker.ee foorumis on üks väike teema RSV kohta olemas. Kuna Eestis neid väga palju pole, siis rohkem infot saad rahvusvahelistest foorumitest. Näiteks SIIT ja SIIT

Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 15 Mär 2007, 01:55
Postitas kotk
Olen sellise rattaga korduvalt sõitnud ja oskan ainult kiita,kõik on ülikõva.Esinduse tase pidevalt tõuseb ja soovitan sealt läbi astuda,kuna praegu on veel soodusaeg ja liisinguvõimalused kõikidele tsiklitele tead nöh! :lol:

Postitatud: 15 Mär 2007, 11:18
Postitas kopajuht
Neid rattaid eriti vist jah palju meil ei liigu ja sellest ka selline vaikus kommenteerimisel. Mõnes mõttes on see halb, et ei saa eriti Apriliate kohta midagi huvitavat teada aga samas ei ole ühtegi negatiivset kommentaari ka :)

Aga aitäh nendelegi kes viitsisid vastata.

Postitatud: 15 Mär 2007, 12:06
Postitas apsik
Ratas ise on VÄGA HEA. Itaalia disain ja tehnika. Kasutatud on kvaliteetseid osasid (Öhlins, Brembo, OZ, Sachs). Viimistlus on ka viimasepeal. Rotaxi 990 V-2 on mootor pea 10 aastaga pommikindlaks vormitud - "performancet" on piisavalt, et liitriste japside taga püsida. On ka mõned tüüpvead, mis algaja Aprilia omaniku võivad päris vihale ajada (siduri ja tagumise piduri pidev õhutamine), mis sest et tegu on Brembo toodanguga.
Samas esipiduriga pole mitte mingit probleemi. Siduri probleemist (pidevast õhutamisest) saab lihtsalt lahti kui "slave" silinder aftermarketi vastu vahedada (umbes 120 Euri). Tagumise piduri probleemi aitab lahendada ainult õhutamine, millega saab kogenud Prilleri omanik paari minutiga hakkama. Samas - kes ikke seda tagumist pidurit eriti kasutab. Osade kohta ei oska palju öelda - 95% olen ostnud väljaspoolt Eestit. Ainuke asi mida ise teha ei saa on diagnostika. Edu!

Postitatud: 15 Mär 2007, 12:27
Postitas Graal
Endal nüüd üks hooaeg sõidetud ja ka ainult kiidusõnad. Probleeme oli mul siduriga, nagu Apsik kirjeldas. Aga ka see sai õhutamisega lahendatud. Peab tunnistama, et kuskil 230-240 km/h-st on japsi 1000-el pisut rohkem jaksu. Nüüd kus mul pütid ja muu kila-kola pisut teine, on probleem ehk lahendatud. Küll aga kiirenduse esiots on V mootoriga sõites super. Siin ei taha japsist isegi miskit kuulda. Maitse asi muidugi. :-) Samuti on RSV suurematel kiirustel stabiilsem. Olen sõitnud paarsada kilti ühe sõbra CBR-ga (2005) ja teise semu ZX-10R-ga (2006). Üldiselt on ta rohkem sellise pika mehe ratas, olen ise 190cm ja näiteks GSX-R peal olles oli küll tunne nagu mopi peal istuks. (võrreldes siis RSV-ga)

Postitatud: 17 Mär 2007, 04:22
Postitas kotk
Jah tõepoolest,lühem tegelinski on sunnitud tonnise RSV peal küllaltki küürakil toimetama,st. neile on pika otsa sõitmiseks asend ehk liigagi "racing",millega kaasneb siis märkimisväärne lisakoormus kätele ja seljale ehk nagu sommid ütlevad:"EI sovi maantieajoon" , tead krt tead nöh tead rai. :lol:

Postitatud: 17 Mär 2007, 06:00
Postitas CB500
Graal kirjutas:
Peab tunnistama, et kuskil 230-240 km/h-st on japsi 1000-el pisut rohkem jaksu.
Selles vast polegi aprilia süüdi, vaid V2 tüüpi mootor millel ülaotsas jaksu vähem, vastupidiselt R4 mootorile..

Postitatud: 17 Mär 2007, 10:45
Postitas Alwayslate
Ei hakanud uut teemat tegema aga otsing ka mind ei aidanud.
Kas keegi on sellise rattaga nagu Aprilia falco kokku puutunud?

Postitatud: 17 Mär 2007, 21:12
Postitas Olts
Sisuliselt on pistrik (Falco) kõue (Tuono) eelkäija, ehk naked Mille. Mootor ja vedrustus on sama, mis Millel. Raam ja kosmeetika on erinev. Arvestades Aprilia raamide tuntud headust, siis võib seda tõenäoliselt ka Falcolt oodata. Põhjus miks teda nii lühikest aega toodeti on ilmselt selles, et Tuono puhul võeti kasutusele rohkem Millega identseid osasid, mis mõistagi hoiab kokku tootmiskuludelt.

Muide, oled SELLE otsa komistanud?

Paar reklaamklippi ka: Falco, RSV 1000R ja veel üks RSV 1000R

Postitatud: 18 Mär 2007, 20:32
Postitas Alwayslate
[quote="Olts"]
Muide, oled SELLE otsa komistanud?

See sama just.Olen ka korra vaatamas käinud.
Ütleme nii et se ratas on hetkel mu nimekirja tipus.

Postitatud: 18 Mär 2007, 21:11
Postitas apsik
Njaa ... Antud Falco on täitsa ponks - tuleb tunnistada, aga ainuke miinus asja juures, peale Sinu on veel isikuid SEDA endale tahavad - VÕTA KOHE ÄRA!!! Luftita oma pappirulli!!!!

Postitatud: 18 Mär 2007, 21:16
Postitas Alwayslate
Ei taha rahaga enne loopima hakata kui vana ratta garaasist eest ära saab.
Hetke seisuga on asi ilma taga kinni.Ei saa inimestel lassta proovisõitu teha.
Samas ei taha nagu seda drag-ut ka maha müüa.Ikkagi talve jooksul hunnikuga pappi ja töötunde sisse pannud sinna.
Kui keegi leiaks mu dragstarile ostja oleksin ilmselt nädalal lõuks papirulliga kohal :)

Postitatud: 23 Sept 2007, 18:08
Postitas oja

teema jätkuks sooviks teada, siis et kuidas selle aprilia rsv 1000 r kiiruseomadustega on, jääb ta 1000 nelja silindrilistest japsidest pikalt maha v siiski mitte.
olen siin lugedest nii ja naasuguseid teadmisi saanud, sooviks sis teada kuidas selle asjaga reaalselt on. kui keegi oskab vastata, siis olen tänulik.


Postitatud: 23 Sept 2007, 19:34
Postitas Graal

Ei ta jää kuhugi, läheb alguses hoopis eest ära. Küsi Lumelaua ja Tok-Toki käest :D :D :D


Postitatud: 23 Sept 2007, 19:59
Postitas oja

mis kiirusel see asi siis pöördub? kas tõesti alles 200km/h või varem?


Postitatud: 23 Sept 2007, 20:03
Postitas Cado

Pööre toimub jahh kuskil seal 160+ kandis aga see minu isiklik võrdlus moment ning mõnede ratastega ei toimugi pööret :wink: aga seda on jube raske nii hinnata kuna juhid on väga erinevad. Üldiselt ega nüüd otseselt maha küll ei jää. Lõpp kiiruses on veits vahet.


Postitatud: 23 Sept 2007, 20:05
Postitas oja

ookei. seda ma teada tahtsingi


Postitatud: 23 Sept 2007, 20:07
Postitas lumelaud
Graal kirjutas:

Ei ta jää kuhugi, läheb alguses hoopis eest ära. Küsi Lumelaua ja Tok-Toki käest :D :D :D

Tokil oli 600 cbr...Väga õige relv millega 1000 rsv võrrelda. :wack:


Re:

Postitatud: 08 Juul 2009, 01:38
Postitas RainR

Paar aastat möödas teema algusest, äkki oskavad omanikud praegu veel täpsemini kommenteerida Aprilia RSV 1000R omamist?
Kas keegi on käinud ka pikemal tripil selle rattaga? Siis 2006+ aasta mudeliga.

Kuidas on sellele rattale tagakohvri saadavusega? Givi ei paku midagi, ainuke mis ma leidsin, on mingi USA firma Venture, mis pakub raami ja pehmet kotti?

Kuidas AP-motos on selle mudeli varuosade saadavus ning teenindus?

Igasugune soovitus ja lisainfo on teretulnud.
Tänud,
Rain


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 08 Juul 2009, 09:24
Postitas rayarray

Omanud olen alates 2007 aasta lõpust, pikemaid reise pole eriti teinud (max u.600km päev). Eriti rohkem originaalsadulaga sõita ei jaksaks, sest vähemalt minul on peale 100km sõitmist p**** parajalt valus :P. Olen mõelnud ka õhkpadja hankimisele, kuid seni pole sinnamaani jõudnud.
Kohvrist niipalju, et ise otsisin u. pool aastat tagakohvrit ja lõpuks ehitasin Givi universaalraami sabakülge ning sellepeale saab juba misiganes kohvri panna. Nii raami, kui kohvri sain Motodepoost. Erinevatest välismaa foorumitest lugedes sain aru, et kohver võiks olla võimalikult voolujooneline, muidu pidavat 160+ kiirustel esiratta maast lahti kiskuma :twisted: . Omal pole siiani 120-130km/h möödasõitudel probleeme olnud.
Varuosi pole seni eriti vaja läinud, mõningaid asju hoiavad nad kohapeal ka, kuid mitte kõike. Kui tellimiseks läheb, siis teades itaallaste (lõunaeurooplaste) töökultuuri, siis see võib veidi aega võtta :roll: . Teenindust (ka garantiihooldust) teevad mitmed firmad peale AP-Moto enda niiet alati ei pea seal tegema, kui nende teenindus ei sobi.


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 08 Juul 2009, 11:08
Postitas RainR
rayarray kirjutas:

Omanud olen alates 2007 aasta lõpust, pikemaid reise pole eriti teinud (max u.600km päev). Eriti rohkem originaalsadulaga sõita ei jaksaks, sest vähemalt minul on peale 100km sõitmist p**** parajalt valus :P. Olen mõelnud ka õhkpadja hankimisele, kuid seni pole sinnamaani jõudnud.
Kohvrist niipalju, et ise otsisin u. pool aastat tagakohvrit ja lõpuks ehitasin Givi universaalraami sabakülge ning sellepeale saab juba misiganes kohvri panna. Nii raami, kui kohvri sain Motodepoost. Erinevatest välismaa foorumitest lugedes sain aru, et kohver võiks olla võimalikult voolujooneline, muidu pidavat 160+ kiirustel esiratta maast lahti kiskuma :twisted: . Omal pole siiani 120-130km/h möödasõitudel probleeme olnud.
Varuosi pole seni eriti vaja läinud, mõningaid asju hoiavad nad kohapeal ka, kuid mitte kõike. Kui tellimiseks läheb, siis teades itaallaste (lõunaeurooplaste) töökultuuri, siis see võib veidi aega võtta :roll: . Teenindust (ka garantiihooldust) teevad mitmed firmad peale AP-Moto enda niiet alati ei pea seal tegema, kui nende teenindus ei sobi.

Kui suur kohver sul seal taga on ka? Neid õhkpatju müüakse vist siin mail ka, kuid osad on öelnud, et pehme padja peal hakkab perse rohkem valutama kui kõva peal. Eks see sadule teema on nii või naa inimesest sõltuv.

Siduri ja piduri õhutamisprobleem on ka sinul?


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 08 Juul 2009, 11:36
Postitas rayarray

Kohver on 39L E370 http://www.givi.it/cases/Monolock-/E370 Sidurit oli see kevad tõepoolest õhutada vaja, kuna ise ei osanud/viitsinud teha, siis osavamad mehed tegid selle hoolduses u.100.- eest ära :) Edaspidiseks jätan meelde, et tehtaks see iga kevad aastahoolduse käigus ära - erinevates foorumites kolades sai selgeks, et see on tüüpviga ja tuleb tagasi u. 4000-5000 km tagant. Pidureid seni pole õhutada vaja olnud. Õhutamise jama pidi tekkima vaid tagapiduriga, aga mul on ka sellega kõik korras


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 09 Juul 2009, 15:02
Postitas mikkma

Ise olen sõitnud 2 hooaega ning siiani pole kaebusi olnud. Ainult kiitused. Soovitan soojalt


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 09 Juul 2009, 20:36
Postitas kopajuht

Ostsin ka 2007 kevad uuena ja tänaseks 27000 km läbitud. Peale tagapiduri õhutamise vajaduse muid muresid pole olnud. Mina ole 186 cm pikk ja käinud selle rattaga seiklemas: Lätis, leedus, Soomes, Rootsis ja minu jaoks on sõiduasend väga normaalne, midagi ei väsi väga ära, võib-olla vahest natuke kannikas ainult :) Üksi matkates kasutan Fastbag sadulakotti http://www.fastbag.com/Bildegalleri/tab ... fault.aspx
sinna mahutab üsna palju asju kaasa võtmiseks kuigi ma ei mäleta praegult, kas mul on 40 või 60 L.


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 16 Juul 2009, 13:12
Postitas Jussike

Tegu väga hea rattaga millel puudusi napib kui aint kulu osa hind ning sõidu asend.
Viimane puudus kehtib lühikasvulistele. Võtad, sõidad ja mõnuled. :bsmile: Meie oludes
üks parimaid R pille. Räägin kaasa, kuna mitmed sõbrad omavad antud isendit ja mure
puudub. See lõpp kiiruse jutt on rohkem kukkede teema kes ei suuda asjast aru saada, või olen
ise (lol) mine tea.

Päikest.


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 08 Jaan 2012, 22:24
Postitas -JoE-

Tere lugesin eelnevatest postitutest ,et tsikkel pikematele rohkem sobilik kas 180cm pikkusele on ka see tsikkel suur?


Re: Aprilia RSV 1000 R

Postitatud: 08 Jaan 2012, 22:25
Postitas korke

Ei ole suur. Väga hästi sobib :)

-JoE- kirjutas:

Tere lugesin eelnevatest postitutest ,et tsikkel pikematele rohkem sobilik kas 180cm pikkusele on ka see tsikkel suur?