Aprilia RSV 1000 R
Aitäh.
Selles vast polegi aprilia süüdi, vaid V2 tüüpi mootor millel ülaotsas jaksu vähem, vastupidiselt R4 mootorile..Graal kirjutas:Peab tunnistama, et kuskil 230-240 km/h-st on japsi 1000-el pisut rohkem jaksu.
teema jätkuks sooviks teada, siis et kuidas selle aprilia rsv 1000 r kiiruseomadustega on, jääb ta 1000 nelja silindrilistest japsidest pikalt maha v siiski mitte.
olen siin lugedest nii ja naasuguseid teadmisi saanud, sooviks sis teada kuidas selle asjaga reaalselt on. kui keegi oskab vastata, siis olen tänulik.
Ei ta jää kuhugi, läheb alguses hoopis eest ära. Küsi Lumelaua ja Tok-Toki käest
![]()
mis kiirusel see asi siis pöördub? kas tõesti alles 200km/h või varem?
Pööre toimub jahh kuskil seal 160+ kandis aga see minu isiklik võrdlus moment ning mõnede ratastega ei toimugi pööret
aga seda on jube raske nii hinnata kuna juhid on väga erinevad. Üldiselt ega nüüd otseselt maha küll ei jää. Lõpp kiiruses on veits vahet.
ookei. seda ma teada tahtsingi
Graal kirjutas:Ei ta jää kuhugi, läheb alguses hoopis eest ära. Küsi Lumelaua ja Tok-Toki käest
![]()
![]()
Tokil oli 600 cbr...Väga õige relv millega 1000 rsv võrrelda. ![]()
Paar aastat möödas teema algusest, äkki oskavad omanikud praegu veel täpsemini kommenteerida Aprilia RSV 1000R omamist?
Kas keegi on käinud ka pikemal tripil selle rattaga? Siis 2006+ aasta mudeliga.
Kuidas on sellele rattale tagakohvri saadavusega? Givi ei paku midagi, ainuke mis ma leidsin, on mingi USA firma Venture, mis pakub raami ja pehmet kotti?
Kuidas AP-motos on selle mudeli varuosade saadavus ning teenindus?
Igasugune soovitus ja lisainfo on teretulnud.
Tänud,
Rain
Omanud olen alates 2007 aasta lõpust, pikemaid reise pole eriti teinud (max u.600km päev). Eriti rohkem originaalsadulaga sõita ei jaksaks, sest vähemalt minul on peale 100km sõitmist p**** parajalt valus
. Olen mõelnud ka õhkpadja hankimisele, kuid seni pole sinnamaani jõudnud.
Kohvrist niipalju, et ise otsisin u. pool aastat tagakohvrit ja lõpuks ehitasin Givi universaalraami sabakülge ning sellepeale saab juba misiganes kohvri panna. Nii raami, kui kohvri sain Motodepoost. Erinevatest välismaa foorumitest lugedes sain aru, et kohver võiks olla võimalikult voolujooneline, muidu pidavat 160+ kiirustel esiratta maast lahti kiskuma
. Omal pole siiani 120-130km/h möödasõitudel probleeme olnud.
Varuosi pole seni eriti vaja läinud, mõningaid asju hoiavad nad kohapeal ka, kuid mitte kõike. Kui tellimiseks läheb, siis teades itaallaste (lõunaeurooplaste) töökultuuri, siis see võib veidi aega võtta
. Teenindust (ka garantiihooldust) teevad mitmed firmad peale AP-Moto enda niiet alati ei pea seal tegema, kui nende teenindus ei sobi.
rayarray kirjutas:Omanud olen alates 2007 aasta lõpust, pikemaid reise pole eriti teinud (max u.600km päev). Eriti rohkem originaalsadulaga sõita ei jaksaks, sest vähemalt minul on peale 100km sõitmist p**** parajalt valus
. Olen mõelnud ka õhkpadja hankimisele, kuid seni pole sinnamaani jõudnud.
Kohvrist niipalju, et ise otsisin u. pool aastat tagakohvrit ja lõpuks ehitasin Givi universaalraami sabakülge ning sellepeale saab juba misiganes kohvri panna. Nii raami, kui kohvri sain Motodepoost. Erinevatest välismaa foorumitest lugedes sain aru, et kohver võiks olla võimalikult voolujooneline, muidu pidavat 160+ kiirustel esiratta maast lahti kiskuma. Omal pole siiani 120-130km/h möödasõitudel probleeme olnud.
Varuosi pole seni eriti vaja läinud, mõningaid asju hoiavad nad kohapeal ka, kuid mitte kõike. Kui tellimiseks läheb, siis teades itaallaste (lõunaeurooplaste) töökultuuri, siis see võib veidi aega võtta. Teenindust (ka garantiihooldust) teevad mitmed firmad peale AP-Moto enda niiet alati ei pea seal tegema, kui nende teenindus ei sobi.
Kui suur kohver sul seal taga on ka? Neid õhkpatju müüakse vist siin mail ka, kuid osad on öelnud, et pehme padja peal hakkab perse rohkem valutama kui kõva peal. Eks see sadule teema on nii või naa inimesest sõltuv.
Siduri ja piduri õhutamisprobleem on ka sinul?
Kohver on 39L E370 http://www.givi.it/cases/Monolock-/E370 Sidurit oli see kevad tõepoolest õhutada vaja, kuna ise ei osanud/viitsinud teha, siis osavamad mehed tegid selle hoolduses u.100.- eest ära
Edaspidiseks jätan meelde, et tehtaks see iga kevad aastahoolduse käigus ära - erinevates foorumites kolades sai selgeks, et see on tüüpviga ja tuleb tagasi u. 4000-5000 km tagant. Pidureid seni pole õhutada vaja olnud. Õhutamise jama pidi tekkima vaid tagapiduriga, aga mul on ka sellega kõik korras
Ise olen sõitnud 2 hooaega ning siiani pole kaebusi olnud. Ainult kiitused. Soovitan soojalt
Ostsin ka 2007 kevad uuena ja tänaseks 27000 km läbitud. Peale tagapiduri õhutamise vajaduse muid muresid pole olnud. Mina ole 186 cm pikk ja käinud selle rattaga seiklemas: Lätis, leedus, Soomes, Rootsis ja minu jaoks on sõiduasend väga normaalne, midagi ei väsi väga ära, võib-olla vahest natuke kannikas ainult
Üksi matkates kasutan Fastbag sadulakotti http://www.fastbag.com/Bildegalleri/tab ... fault.aspx
sinna mahutab üsna palju asju kaasa võtmiseks kuigi ma ei mäleta praegult, kas mul on 40 või 60 L.
Tegu väga hea rattaga millel puudusi napib kui aint kulu osa hind ning sõidu asend.
Viimane puudus kehtib lühikasvulistele. Võtad, sõidad ja mõnuled.
Meie oludes
üks parimaid R pille. Räägin kaasa, kuna mitmed sõbrad omavad antud isendit ja mure
puudub. See lõpp kiiruse jutt on rohkem kukkede teema kes ei suuda asjast aru saada, või olen
ise
mine tea.
Päikest.
Tere lugesin eelnevatest postitutest ,et tsikkel pikematele rohkem sobilik kas 180cm pikkusele on ka see tsikkel suur?
Ei ole suur. Väga hästi sobib ![]()
-JoE- kirjutas:Tere lugesin eelnevatest postitutest ,et tsikkel pikematele rohkem sobilik kas 180cm pikkusele on ka see tsikkel suur?