1. leht 1-st
Quadracer - Mis marki ja mis võimsust eelistada?
Postitatud: 08 Mär 2007, 17:24
Postitas Fullclip
Olen quadraceriga sõitnud, kuid vaid paar korda, aga sellest esimesest korrast peale on quad mulle päris meeldima hakanud ning nüüd olen jõudnud otsusele, et ostan endale ka ühe.
Nüüd aga jõuame raskema osani, ühesõnaga ei tea , millist marki eelistada ja milline neist Eestis müügil olevatest quadidest see see kõige parema hinna/kvaliteedi suhtega oleks.
Olen vaadanud Yamaha Raptoreid, suhteliselt hea hinnaga , 700ne maksab 115 000.-, 350ne aga 105 000.- Ja nüüd ma ei teagi, kas mul on nii võimast vaja ja kas Yamaha on see parim valik?
Olen 16, teen 125cc-se load ära ja siis ma tohin "väiketraktoriga" sõita ,
helistasin ka Velt Motocenterisse ja nende arust oleks targem võtta 700ne Raptor, kuna 350ga võib tihtilugu olla, ka see mida mina kardan, et kasvatakse nö. välja- lahjaks jääb.
KIndlasti on ka teisi valikuid ning jätan teile ka nüüd ruumi rääkida.
Postitatud: 08 Mär 2007, 17:30
Postitas avenger
aga quad on ikka hea asi küll

aga jah miks kohe võtta 700cc on ka vahepealseid 450cc suzuki lt-r laia kiigega. ja 400cc suzuki ja kawasaki ma võin sulle öelda et mina pole siiamaani välja kasvanud 400cc suzuki lt-z on yoshimura-sumps pakub niipalju kui gaasi keeran, hooldus peaks parim olema ikka yamahadel kuna seal pole eriti viimaselajal järjekordi olnud. suzukit saab ramos sikupilli juures korrastada. parim oleks ennam ikka kuivade ilmadega proovida.raptor 700 jääb lihtsalt liigaraskeks kaalupoolest. bensiini võtavad ka quadid vähem kui suured nn töö atv-d

125cc lubadega vic ei saa söitta minu meelejärgi oli et kutsikalubadega nö 16a algsete autolubadega võid tänaval sõitta aga selleks pead quadi juba registrisse saama.
Postitatud: 08 Mär 2007, 17:45
Postitas virkostein
ma kaldun ka arvama et 700 on ikka suht liig

aga
www.foorum.atv.pri.ee ´s on rohkem teadjamat rahvast ma arvan.
Postitatud: 08 Mär 2007, 17:49
Postitas Kasjok
Mõttetu spekuleerida, et kas jääb lahjaks või ei jää. Mine ja tee mõlemaga proovi sõitu ja otsusta ise. Kuid ise olen samuti üpris kindel, et 450 on sulle rohkem kui küll. 700ccm oleks lihtsalt lisaraskus, mida sa ilsmelt ei suuda kunagi otstarbekalt realiseerida. Minu 5 kopikat ...
Postitatud: 09 Mär 2007, 09:34
Postitas nitse
Mida sa sellega teha tahad?
Kui Moskva ees käia, siis raudselt teema 700. Aga kui sporti teha, siis keegi ei sõida näiteks krossi 700 Raptoriga. See liiga raske ja krossirajal 450 oluliselt kiirem.
Postitatud: 09 Mär 2007, 11:42
Postitas Iceman
Võta 200cc 2takti nt. (Yamaha Blaster) ja ma ytlen et fanfactor väga suur (Endurod metsaradadele mehed ehk mäletavad meie atv meest kes meist sugugi maha ei jäänud)

Postitatud: 09 Mär 2007, 21:42
Postitas Fullclip
Linnas sõiduks eelkõige, ag akes siis männikule ei läheks kui see majast nii 4 km

Postitatud: 23 Mär 2008, 20:22
Postitas xj650 maxima
minu arust on 450 suzuki quad kõige lihtsaim ja parem
Postitatud: 23 Mär 2008, 20:30
Postitas ziim911
Fullclip kirjutas:Linnas sõiduks eelkõige, ag akes siis männikule ei läheks kui see majast nii 4 km

kui väiketraktorina arvele võtad.
Pead 2 aastat kasvama ja B kat load ära tegema.
Kui motana arvele võtad.
Siis A kat, pead mootorile piiraja panema
Postitatud: 23 Mär 2008, 20:46
Postitas Serengeti
ziim911 kirjutas:Fullclip kirjutas:Linnas sõiduks eelkõige, ag akes siis männikule ei läheks kui see majast nii 4 km

kui väiketraktorina arvele võtad.
Pead 2 aastat kasvama ja B kat load ära tegema.
Kui motana arvele võtad.
Siis A kat, pead mootorile piiraja panema
Endal ka ATV väiketraktorina arvel. Ja sai linnas ikka sõidetud, kuid politsei terve suvi midagi ei teinud. Sai vahele jäädud öeldi aint et peab vahtralehe peale panema. Kuid nüüd jäi sõber vahele, politsei väidab et ei või sõita piiratud B kategooriaga ARK aga väidab et võib. Lõpuks ei jõutudki selgusele kas võib või mitte. Nii et sõber peab millagi jälle politseisse minema.
Kui A katina arvele võtta ei või jällegi sõita sest A1 peab olema 125cc ja 11 Kw.
Postitatud: 24 Mär 2008, 13:57
Postitas ar
Lisaks tsiklitele müüme sellest aastast Eestis ka HYOSUNG quade - TE450
Võimsus 39 kW pärast Hyosungi tuuningkomplekti installeerimist.
Algselt 14 kW (tänavasõidu legaalne, koos "kellade-viledega").
Tootjagarantii 2 aastat.
Varuosade ja lisavarustuse saadavus väga hea.
Hind koos käibemaksuga 89 000 kr.
Vaatamise-proovimise võimalus Tallinnas.
Postitatud: 24 Mär 2008, 15:21
Postitas VWman
ar kirjutas:Lisaks tsiklitele müüme sellest aastast Eestis ka HYOSUNG quade - TE450
Huviatv, kuidas see "karjääri kärnatamistele" vastu peaks?
Kui valida Suzu või Yamu vahel, kumma ülalpidamine lihtsam on, ehk siis kumma hooldevälp on väiksem ja kulumaterjalid soodsamad?
Postitatud: 24 Mär 2008, 16:02
Postitas ar
Quad HYOSUNG TE450 on ehitatud "karjääris kärnatamiseks", mitte maanteel/linnas kulgemiseks
Ta pole loomulikult proffide võistlusmudel vaid pigem "tavakasutajatele" lõbutsemiseks ja üksteisega mõõtu võtmiseks - aga ikka (raskel) maastikul, mitte asfaldil!
Kel tahtmist, see leiab internetist nii mõnegi testi/artikli TE450 kohta.
Quadi hooldusvälbad on antud mitte töötundide/kilometraazi põhjal, vaid kuudes. Näiteks õhufiltri pesu iga 3 kuu tagant, süüteküünalde vahetus iga 18 kuu tagant, õlivahetus iga 6 kuu tagant.
Postitatud: 24 Mär 2008, 16:12
Postitas VWman
ar kirjutas:Quad HYOSUNG TE450 on ehitatud "karjääris kärnatamiseks", mitte maanteel/linnas kulgemiseks
Ta pole loomulikult proffide võistlusmudel vaid pigem "tavakasutajatele" lõbutsemiseks ja üksteisega mõõtu võtmiseks - aga ikka (raskel) maastikul, mitte asfaldil!
Kel tahtmist, see leiab internetist nii mõnegi testi/artikli TE450 kohta.
Quadi hooldusvälbad on antud mitte töötundide/kilometraazi põhjal, vaid kuudes. Näiteks õhufiltri pesu iga 3 kuu tagant, süüteküünalde vahetus iga 18 kuu tagant, õlivahetus iga 6 kuu tagant.
Kärnatamise all mõtlesin ma sellist hobi korras võistlemist ja treenimist.
Kuidagi raske tundus ta olema võrreldes Suzu ja Yamguga.
Aga eks ma uurin elu.
Postitatud: 20 Apr 2008, 19:02
Postitas B.i.G
Oled siis midagi välja valinud? Kui ei siis mina soovitaks/valiks kindlalt yamaha yzf450. Usu mind, ei kasva sa sellest veel nii pea välja!!!
Esimese kolme käiguga tõmbab tagarattasse nii, et vähe pole 
Postitatud: 20 Apr 2008, 22:01
Postitas Cado
ar kirjutas:Quad HYOSUNG TE450 on ehitatud "karjääris kärnatamiseks", mitte maanteel/linnas kulgemiseks
Ta pole loomulikult proffide võistlusmudel vaid pigem "tavakasutajatele" lõbutsemiseks ja üksteisega mõõtu võtmiseks - aga ikka (raskel) maastikul, mitte asfaldil!
Kel tahtmist, see leiab internetist nii mõnegi testi/artikli TE450 kohta.
Quadi hooldusvälbad on antud mitte töötundide/kilometraazi põhjal, vaid kuudes. Näiteks õhufiltri pesu iga 3 kuu tagant, süüteküünalde vahetus iga 18 kuu tagant, õlivahetus iga 6 kuu tagant.
Oota kuis see välja näeb?
Loen kui mitu kuud olen reaalselt sõitnud?
Inimesed sõidavad ju väga erinevalt.
Mõni iga jumala päev teine üle päeva kolmas kord kolme kuujooksul ?
Postitatud: 20 Apr 2008, 22:03
Postitas s3rza
Postitatud: 29 Apr 2008, 23:23
Postitas Fullclip
Pole küll ammu kirjutanud, kuid valik on juba suve keskelt tehtud, Suzuki ltz-400, väga mõnus masin, peal Yoshimura sumps, 450cc silku, uus istmekate, rullgaas, rauad ja mis ma oskan öelda, üks elu parimaid oste. Tuleks veel load ka endale teha, siis oleks parem, aga samas, kui kuskil paarutan, siis niikuinii kodu lähedal, veel, või männikul.
Re: Quadracer - Mis marki ja mis võimsust eelistada?
Postitatud: 17 Juul 2008, 02:01
Postitas martin9
aga nt see yamaha. seda saab arkis väiketraktorina registreerida? tal pole ju suunatulesid ega midagi.
tekkis huvi lihtsalt.
Re: Quadracer - Mis marki ja mis võimsust eelistada?
Postitatud: 19 Juul 2008, 11:03
Postitas erkij
..suunad kruvid ise külge või lased külge kruvida ark paketi mõnes motokeskuses ja tuld
Re: Quadracer - Mis marki ja mis võimsust eelistada?
Postitatud: 03 Aug 2008, 13:19
Postitas Brabus
Oota ,et siis kui 16 saan , siis võin quadiga sõita ? ( kui load tehtud ) , aga kui võimsa quadiga ?
Re:
Postitatud: 27 Aug 2008, 11:36
Postitas vman
Cado kirjutas:ar kirjutas:Quad HYOSUNG TE450 on ehitatud "karjääris kärnatamiseks", mitte maanteel/linnas kulgemiseks
Ta pole loomulikult proffide võistlusmudel vaid pigem "tavakasutajatele" lõbutsemiseks ja üksteisega mõõtu võtmiseks - aga ikka (raskel) maastikul, mitte asfaldil!
Kel tahtmist, see leiab internetist nii mõnegi testi/artikli TE450 kohta.
Quadi hooldusvälbad on antud mitte töötundide/kilometraazi põhjal, vaid kuudes. Näiteks õhufiltri pesu iga 3 kuu tagant, süüteküünalde vahetus iga 18 kuu tagant, õlivahetus iga 6 kuu tagant.
Oota kuis see välja näeb?
Loen kui mitu kuud olen reaalselt sõitnud?
Inimesed sõidavad ju väga erinevalt.
Mõni iga jumala päev teine üle päeva kolmas kord kolme kuujooksul ?
tahaks ka teada kuidas see välja näeb?? endal ka suzu ltz-400. ma vahetan õli ja õlifiltrit iga 10h tagant. kulukas küll on aga nii kestab. tahaks teada kaua huysong kestab kui temaga kolm kuud näiteks iga nädalavahetus männikul trennis käia ja õli vahetada poole aasta tagant.
sama raha eest saab praegu juba uue suzuki LTR-450 kes otsib.