esipidurid blokeeruvad
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
esipidurid blokeeruvad
Tervist,
Ratta esipidurites toimub järgmine anomaalia, kui mõnda aega, nt 10 minutit, normaalselt sõita (esipidurit kasutades) juhtub selline asi, et esipiduri klotsid blokeeruvad nii täielikult vastu ketast, et ratas ei liigu enam. Lõplik blokeerumine toimub mingi 15-20 sekundi jooksul ratta vabalt liikumise ajal (pidur pole alla vajutatud).
Põhimõtteliselt siis mingil hetkel kolvid ei lähe lõpuks enam sadulasse sisse tagasi vaid jäävad klotse vastu ketast suruma niikaua kuni ratas enam ei liigu ?
Kui esimest korda selline asi juhtus sai teeninduses kanalid läbipumbatud ning uus õli sisse pandud, kuid paistab, et see ei aidanud.
Kas piduriklotside ümberpaigutamise tõttu ei või selline asi tekkida ?
Ümber paigutusid nad seetõttu, et enne jamade tekkimist olin nad puhastamiseks välja võtnud ning samasse kohtadesse samad klotsid ilmselt tagasi ei sattunud.
Kas peaks hakkama pidurisadulaid vahetama või prooviks alguses lihtsalt klotsid ära vahetada ?
Ratta esipidurites toimub järgmine anomaalia, kui mõnda aega, nt 10 minutit, normaalselt sõita (esipidurit kasutades) juhtub selline asi, et esipiduri klotsid blokeeruvad nii täielikult vastu ketast, et ratas ei liigu enam. Lõplik blokeerumine toimub mingi 15-20 sekundi jooksul ratta vabalt liikumise ajal (pidur pole alla vajutatud).
Põhimõtteliselt siis mingil hetkel kolvid ei lähe lõpuks enam sadulasse sisse tagasi vaid jäävad klotse vastu ketast suruma niikaua kuni ratas enam ei liigu ?
Kui esimest korda selline asi juhtus sai teeninduses kanalid läbipumbatud ning uus õli sisse pandud, kuid paistab, et see ei aidanud.
Kas piduriklotside ümberpaigutamise tõttu ei või selline asi tekkida ?
Ümber paigutusid nad seetõttu, et enne jamade tekkimist olin nad puhastamiseks välja võtnud ning samasse kohtadesse samad klotsid ilmselt tagasi ei sattunud.
Kas peaks hakkama pidurisadulaid vahetama või prooviks alguses lihtsalt klotsid ära vahetada ?
-
Teema algataja
vaakum neid pidurisadula kolbe nüüd küll tagasi ei tõmba..
Margus, kui kulunud vanad klotsid on? Ega sadulad kinni pole juhuslikult?
või mõni kolb kinni? Kolbide tolmukatted on terved?
Kui vahetada, siis alusta ikka klotsidest. Kui see ei aita vaja sadulate kallale minna.. remontimiseks, sest neid vahetada
pidurisadulad üldjuhul ikka päris kallid asjad on.

Margus, kui kulunud vanad klotsid on? Ega sadulad kinni pole juhuslikult?
või mõni kolb kinni? Kolbide tolmukatted on terved?
Kui vahetada, siis alusta ikka klotsidest. Kui see ei aita vaja sadulate kallale minna.. remontimiseks, sest neid vahetada

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
See on jah õige jutt, et liiga õhukeseks kulunud klotsid lubavad kolvid pidurisadulast liiga välja suruda ja siis ei pruugi nad enam tagasi minna. Jäävad piltlikult öeldes risti.
Silma järgi peaks olema ju näha kui õhukesed need olemasolevad klotsid sul on, võrreldes uutega. Tootja annab tegelikult ka klotside min. paksuse mõõdu, seda järgida peaks olema üpris tervislik.
Kui lasid kanaleid puhuda, kas sadula/kolvi õli- ja tolmutihendid olid korralikud? Need asjad tasub ka üle kontrollida.
terv, sokk
Silma järgi peaks olema ju näha kui õhukesed need olemasolevad klotsid sul on, võrreldes uutega. Tootja annab tegelikult ka klotside min. paksuse mõõdu, seda järgida peaks olema üpris tervislik.
Kui lasid kanaleid puhuda, kas sadula/kolvi õli- ja tolmutihendid olid korralikud? Need asjad tasub ka üle kontrollida.
terv, sokk
-
Teema algataja
esiteks tänud vastajaile
klotsid ei tohiks liiga kulunud olla, klotsi on alles silmajärgi üle poole cm ja ma usun et hoolduses oleks ka seda mainitud, kui nad liiga kulunud oleks,samas võibolla rikkusin nad ära, kui valedesse slottidesse peale puhastamist tagasi panin
octavio: mis tähendab ujuvad kettad
?
klotsid ei tohiks liiga kulunud olla, klotsi on alles silmajärgi üle poole cm ja ma usun et hoolduses oleks ka seda mainitud, kui nad liiga kulunud oleks,samas võibolla rikkusin nad ära, kui valedesse slottidesse peale puhastamist tagasi panin
octavio: mis tähendab ujuvad kettad

-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
võta piduri sadulad maha kolvid välja puhasta korralikult ära ja pane spets silikoonõliga kokku .Piduri töötades tekkinud kulumisest on tekkinud kindlasti mustuse rant tööpindadele mida ei pruugi silmaga näha . kui klots on veidi kulunud ja mansett satub just sinna randi piirkonda siis hakkabki kinni jääma. Paned uued ja mingi aeg jälle ok ja ei saagi klotse üle poole kasutada.Hilisema plokeerumise põhjustab tavaline materjalide paisumine kuumaga. Mille põhjustab liigne hõõrdumine.Tööpinnad väga täpsed ja pisemgi mustus võib mõjuda.
Heavymetal nonstop! 56479145
ujuvad kettad tähendavad seda et et piduri kettad peavad olema lahti st loksuma.Kui kettad on tugevasti kinni(ei liigu, logise) siis see on 100% üks põhjus miks sul pidurid blokeeruvad.Loksuva ketta mõte ongi selles et ta lükkaks need kolvid sisse poole tagasi, mis omakorda hoiab ära piduriketaste ja klotside kulumise,blokeerumise kui ka kiskumise!!! Kes on targem rääkigu täpsemalt aga vastu ärgu vaielgu keegi



suzuki gsx600f
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Üldiselt on nii, et on kahte tüüpi pidureid:
1. sadul ujub ja ketas on paigal.
2. ketas ujub ja sadul on paigal.
Aga asja juures on oluline, et klotsid kah liikuma saaksid. Kas need pinnad, kuhu klotsid toetuvad, on ikka piinlikult puhtad? Klots ise peab kah liikuma andma. Rooste ja saast kiiluvad vahest need asjad kinni.
Kui ketas on ujuv, siis on väga väike tõenäosus, et see kinni jääb, kuid ujuv sadul jääb hõlpsalt kinni. Sadul ujub tavaliselt poltide või miskite muude juhtpindade seljas ja veidi soola ja seismist anavad väga vastiku kombinatsiooni. Kontrolliks ehk kõigepealt seda versiooni? Kas ühe poole klotsid on rohkem kulunud, kui teise poole omad? Ma mõtlen siis ühel sadulal. Ja muidugi ka kolvid ise, nagu eelpool mainiti.
1. sadul ujub ja ketas on paigal.
2. ketas ujub ja sadul on paigal.
Aga asja juures on oluline, et klotsid kah liikuma saaksid. Kas need pinnad, kuhu klotsid toetuvad, on ikka piinlikult puhtad? Klots ise peab kah liikuma andma. Rooste ja saast kiiluvad vahest need asjad kinni.
Kui ketas on ujuv, siis on väga väike tõenäosus, et see kinni jääb, kuid ujuv sadul jääb hõlpsalt kinni. Sadul ujub tavaliselt poltide või miskite muude juhtpindade seljas ja veidi soola ja seismist anavad väga vastiku kombinatsiooni. Kontrolliks ehk kõigepealt seda versiooni? Kas ühe poole klotsid on rohkem kulunud, kui teise poole omad? Ma mõtlen siis ühel sadulal. Ja muidugi ka kolvid ise, nagu eelpool mainiti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.