1. leht 1-st
Tsikli toomine Inglismaalt?
Postitatud: 26 Veebr 2007, 19:21
Postitas Laurenzzo
Selline asi on päevakorras. Mis dokumendid peab sealtpoolt kindlasti saama kaasa, olen kuulnud mingist kahepoolsest dok. kui ühte poolt ei saa, siis eestis arvele ei saa. Aidake hädast välja.
Endal muidu esimene selline reis ees...

Küsiks ka seda kas kärule peab ka rohelise kaardi tegema?
Terv. Lauri
Postitatud: 26 Veebr 2007, 19:52
Postitas Olts
Võimlusi on mitmeid, ise pidasin kõige lihtsamaks ratas UK numbrite ja registreerimistunnistusega V5 Registration Document või V5C Registration Certificate vorm siia tuua ja siin ratas oma nimele registreerida.
No seda et arvele ei saa ma eriti tõsiselt ei võtaks, kuna omal originaalid reg. dokumentidest kaduma läksid toomisel, siis lahendus on taotleda DVLA-st (Driver and Vehicle Licensing Agency) eksporditunnistus V751, mille alusel saab sõiduki Eestis registreerida. Ehk kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka peab saama. Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.
Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?
Edu ratta ostul.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 20:50
Postitas joel
Olts kirjutas:Kas roheline kaart mitte vabatahtlik pole juba? Ehk meie kindlustus peaks EU-s kehtiv olema?
Minu teada ei ole vabatahtlik, st. välismaale sõites peab ta olemas olema. Küll aga on meie kindlustus jah EU-s kehtiv selles mõttes, et rohelise kaardi saamiseks midagi rohkem maksma ei pea, kui kohustusliku kindlustuse. Lihtsalt välismaale minnes on tarvis kindlustusfirmast läbi käia ja see roheline kaart lasta omale väljastada.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 20:58
Postitas Soultrain
nonoh ma küll kindel poleks, et mingit eraldi kindlustusfirma teemat ajada tuleks, ise nagu autoga korduvalt soomes käind peale EUga liitumist ja ei ole pähe ka tulnud et kedagi mingi kunagine rohelise kaardi teema peaks huvitama.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:20
Postitas Laurenzzo
ok ma võtsin autole rohelise kaardi, aga ma laenutan haagise tanklast ,kas ma pean sellele ka laskma rohelise kaardi tegema, ja kas sellele saabki.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:24
Postitas davidsoniharald
No kui sul laenutatud asi, siis kõigepealt on sul vaja notariaalset volitust, et sellga üldse kuskilt üle piiri saada. Teine võimalus on, et oled teh. passis kirjas.
Rohelise kaardi saab kõigele.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:27
Postitas Laurenzzo
Kas see tähendab seda, et ma ei saagi tanklast laenutatud käruga üle piiri minna. Aga kuidas saaks? Siis on küll pahasti kui ma ei saagi selle käruga minna. Siis peab kelleltki Rakverest laenama. Rakvere rahvas , kas kellegil on kuudiga käru...?
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:36
Postitas Hr.Nõel
sul ei pea olema notariaalset volitust-sel juhul kui asjal reaalne omanik.st-et omanikuks pole liisingu firma.kui sellel kärul on omanikuks bensujaam näiteks-on vaja läbi käia ARK-st.kus sulle kohapeal prinditakse välja mingisugune paber.ja ark töötaja täidab selle sinu ja omaniku juuresolekul ära.isegi sind ei peagi vist olema seal.ja ongi kogu lugu.
oli analoogne juhus,kus oli sõbra autoga vaja saksa minna.tegin oma lubadest koopia.sõber läks sellega arki ja tunni aja pärast (ma olin ise õllene parasjagu) oli paber minu käes koos autopassiga ja autoga.magasin välja ja tõmbasin jeeeee.kuskil piiride peal ei tuntud selle vastu huvi.ainult tagasi tulles iklas.rohelise kaarti kohta selline asi,et nõutud ta pole uute seaduste järgi.lihtsalt on sul sellega kergem asju ajada kui midagi peaks juhtuma.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:42
Postitas Laurenzzo
OK, aga kus mina tena kes EIXi omanik on, ja ega tema minupärast kuhugi ARKI ei roni. Kas ma ise seda ära täita ei saa, et lähen arki ja lasen kirjutada? Ja rohelise kaardiga teen vist nii, et lähen küsin treileri registri numbri ja lasen välja kirjutada.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 23:03
Postitas tige päkapikk
Bensukast võtnud käru ja läbi Läti Leedu korduvalt kimanud. Pole keegi küsinud ei rohelist kaarti ( seda pole olnudki) ega miskit notariaalset lepingut (mida ka pole olnud). Sul on tanklaga sõlmitud rendileping taskus ja sedagi pole siiamaani küsitud. Kas nüüd peaks uskuma , et teatud suundades liikumiseks on need dokumendid vajalikud ja teatud suundade puhul mitte , ehk siis miski osa on jällegi rohkem EU kui teine osa ?
Postitatud: 26 Veebr 2007, 23:06
Postitas kahro
Kas mitte lihtsam ei ole vaadata mõne transafirma poole?
Lennukiga kohale, rendiautoga vaatama, kui sobib - transafirmaga koju. Tuleb odavam ka kui läbi euroopa miskit kuudiga haagist vedada.
Postitatud: 27 Veebr 2007, 00:03
Postitas harrastaja
Tsikli transport suvalisest Euroopa punktist peaks olema minuarust maksimaalselt ühe EUR aluse hind. Soovitaks helistada näiteks Baltlink'i, tel 6052381 (see ei ole rekaam vaid soovitus). Kui on põhimõtteline tõrge, siis on olemas ka veel Arco Transport, DFDS (või DSV Samson või mis iganes ta täna on), DHL aka Danzas, ja paljud teised tublid vedajad.
Enne kannatab müüjaga muidugi kõik laadimist puudutavad nüansid sirgeks rääkida. Et kes aitab peale, kellel on tee või estakaad jne. Pilt on ka soovitav teha, kui asi paigas ja "rihmastatud", see ei peaks tänapäeval suur vaev olema. Vedajaga tasub ka kindlustuse ja vastutuse teemadel vestelda.
Postitatud: 27 Veebr 2007, 08:28
Postitas Luik
Laurenzzo kirjutas:OK, aga kus mina tena kes EIXi omanik on, ja ega tema minupärast kuhugi ARKI ei roni. Kas ma ise seda ära täita ei saa, et lähen arki ja lasen kirjutada? Ja rohelise kaardiga teen vist nii, et lähen küsin treileri registri numbri ja lasen välja kirjutada.
Natuke hullu juttu siin aetud. Notaariaalset volitust või mingit ARK-i paberit asendab imekenasti korralikult vormistatud haagise rendileping. Sama süsteem ka rendiautodega piiri ületades - näitad rendilepingut ja kõik OK. Rendileping võiks muidugi inglise keelne olla. Ja lepingus peaks kirjas olema piirkond kus see kehtib (et piiriületused lubatud). Isegi eestikeelse lepinguga õnnestub Euroopas ära käia aga seletamist on jubedat moodi

Postitatud: 27 Veebr 2007, 11:02
Postitas Rene
Olts kirjutas:Üldiselt on suhtlemine DVLA-ga suht lihtne ja kuuldused UK-st, kui hirmus konservatiivest riigist kus ametlikud e-kirjad 3 nädalat kohale lähevad pole minu jaoks õnneks kinnitust leidnud.
Suhtlemine keeruline t6esti pole, ning ka e-kirjadele vastavad korralikult. Samas kui tellid oma nimele uue V5C (ilma minuteada ei saagi) pead arvestama kyll 3 n2dalase paberite ootamisega, sest need saadetakse sulle tavalise postiga. Ning kindel on see, et selleks peab sul olema mingi kohalik UK aadress kuhu paberid saadetakse!!!
Postitatud: 27 Veebr 2007, 14:34
Postitas Laurenzzo
to Suzumen:
No sa oled vpsee kõvamees.

Postitatud: 27 Veebr 2007, 14:44
Postitas oma_jope
harrastaja kirjutas:Tsikli transport suvalisest Euroopa punktist peaks olema minuarust maksimaalselt ühe EUR aluse hind.
on sul isiklik kogemus? eur-aluse mõõtmed on 0,8x1,2m, ratta
teljevahe üldiselt alates 1,5m...
Postitatud: 27 Veebr 2007, 15:06
Postitas CB500
Suzumen, kas tagaluuk ikka kinni mahtus??
Sakslased tegid kindlasti selliseid

nägusid..

Postitatud: 27 Veebr 2007, 15:28
Postitas kaska
Suzumen kirjutas:kahro kirjutas:Kas mitte lihtsam ei ole vaadata mõne transafirma poole?
Lennukiga kohale, rendiautoga vaatama, kui sobib - transafirmaga koju. Tuleb odavam ka kui läbi euroopa miskit kuudiga haagist vedada.
Mina tõin oma Hayabusa Audi pagasnikus eestisse. Ei mingut kuuti, ei mingit käru

Kuidas
Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas

Postitatud: 27 Veebr 2007, 15:46
Postitas Pihelgas
kaska kirjutas:Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas

"Miks ta ei lähe, kui jõud taga!" ütles Karu suvel ja pani suusad alla..

Postitatud: 27 Veebr 2007, 15:52
Postitas puhh
kaska kirjutas:[
Kuidas
Kuidas sa selle sinna sisse said - hayabusa ei ole ju just kõige kergem ratas

Suzu võttis relaka ja lõikas ratta lihtsalt pooleks, pärast sai kodus jälle kokku keevitada. Või teine võimalus on, et tegi Audile sellise suure-suure katuseluugi.
Aga siiski ma ei soovita seda kodus järgi teha, kuna selleks peaks spets relakas ja keevitus olema.

Postitatud: 27 Veebr 2007, 15:57
Postitas Soultrain
eh ma pakun et lihtsalt sõitis 200ga lahtise luugiga audisse sisse
Postitatud: 27 Veebr 2007, 16:04
Postitas Hans
Soultrain kirjutas:eh ma pakun et lihtsalt sõitis 200ga lahtise luugiga audisse sisse
Ja kodus samakiiresti välja

Postitatud: 27 Veebr 2007, 16:07
Postitas Pihelgas
peab ütlema, et parasjagu elevust tekitas see pilt küll. Kui ei teaks, et Suzumen selle taga on

võiks arvata, et fake pilt!
saaks kuidagi nüüd teemasse tagasi..

Postitatud: 28 Veebr 2007, 00:18
Postitas scryth
erektsioon kauni pildi peale on kerge tekkima
ratta ajamisel "wagon"-tüüpi masinasse pole probleemiks mitte niivõrd ratta pikkus, kuivõrd kõrgus ja hais.
ratas inglismaalt
Postitatud: 01 Mär 2007, 00:26
Postitas pilot747
võin aidata ratta toomisega inglismaalt