1. leht 1-st
Probleem, õlituli jääb põlema
Postitatud: 03 Veebr 2007, 18:01
Postitas KelriKakand
Rolleril armatuuril põles punane tuluke mis andis märku, et õli hakkab otsa saama. Ostsin uue õli ja valasin paagi täis kuid tuli ära ei kustunud. Sõitsin 2 kilomeetrit edasi ja enam roller käima ei lähe ja tuli ka ei ole ära kustunud. Ostsin 2 T mootoriõli mida olen sama rolleri peal juba varasemalt kasutanud. Mis võiks olla prob.? Kontrollisin ja säde on olemas nii, et süütepool see ei ole...
Tegemist mingisuguse hiinakaga mis on Honda Dio'st eeskuju saanud
Läbisõit 3315 km
Postitatud: 03 Veebr 2007, 18:47
Postitas Heikster
Palju õli sisse panid? Täiesti ääreni panna ei tohi,ja siis veel tuleks kontrollida õlitustrossi,kui lahti,katki vms. on siis ei saa mootor õli peale ja kuumeneb üle.
Enamus hiinakaid on 4T,oled sa 100% kindel et sul 2T?
Postitatud: 03 Veebr 2007, 19:42
Postitas rccmtrx
olen ise ka õlipaagi täiesti täis valanud ja ple probleemi olnud. samas võis minna mingi tükike vms. õlipaaki ja ei lase õlil sealt ära minna.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 00:54
Postitas Kämbu
Heikster, ehk põhjendad enda arvamust, et õlipaaki ei tohi täis valada?
Postitatud: 04 Veebr 2007, 09:22
Postitas speed fighter
Heikster kirjutas:Enamus hiinakaid on 4T,oled sa 100% kindel et sul 2T?
pane rõhku eriti sellele lausele.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 10:17
Postitas avenger
kuhu ta siis teiearust õli valas kui tal 4t oli? sadula alla? ma arvan et ikka õlipaaki. nagu ta oli ka eelnevalt maininud et on sama õli kasutanud.
mu sõbral oli selline kala cpi hussariga et ükskord jäi õlist kuivale ehk õli sai otsa ja tavai pani uue õli sisse aga näe natuke peale seda jooksis kokku selles oli probleem et õli voolikusse oli õhumull jäänud mis sealt ei liikunud ja ei lasknud õli peale.endal jooksis peaaegu kokku kuna olin liigapaksu õli kasutanud.õlituli põles terveaja kui sees paks õli oli.
kuidas ta ilma õlita üle kuumeneb

minuarust peaks tal õlitatav pind ära kaduma ja et hakkab liigakõvasti hõõruma mööda silindri seinu ja ongi köka (KOOS)
Postitatud: 04 Veebr 2007, 11:03
Postitas vashooder
See õlipump on täielik nikastus, olen palju kuulnud kui roller on selle tõttu kinni jooksnud.See õhumulliga teema on õige, paaki ei tohi just täiesti tühjaks lasta mitte ei ole nii naq keegi kirjutas et, paaki ei või täiesti täis kallata õli.
Tutaval ka roller, temal jooksis ka korra selle õlipumba pärast mootor kokku, siis varus endale 10min aega ja võttis sealt õlipumba juurest voolikud ära ja pani otsad korralikult kinni, ja see tähendab siis seda et on vaja hakata kasutama segu bensiini.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 13:15
Postitas Style.
Mina arvan, et igakord kui te oma rolleriga midagi teete, vaadake ka oma õli/bensiini voolikud pumbad üle. Ka minul oli pisike õhumull, aga selle ma tegin korda ja nüüd igakord vaatan igaksjuhuks, et enam ei oleks.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 14:30
Postitas Robskar
Aga, kuidas ma saan kindel olla,et mul ei ole õhumulli vms?
ntx. kui olen korra ära võtnud õlivoolikut, ja tagasi pannud, kas see ei tekita õhumulli?
Ise pole veel kokku sattund kellegiga, kellel on roller nagu "lampi" kokku jooksnud, kuna ei saa õli peale.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 15:41
Postitas vare271
need õlipumbad on väga kahtlased asjad, vähemalt gileral.Ühe väikse rihma pealt käivad õlipump ja veepump, kui rihm katki läheb siis on kõik.Ise võtsin selle õlipumba ära ja sõidan seguga, hoopis kindlam tunne nüüd.

Postitatud: 04 Veebr 2007, 16:48
Postitas Heikster
Kämbu kirjutas:Heikster, ehk põhjendad enda arvamust, et õlipaaki ei tohi täis valada?
See pole omast kogemusest öeldud,aga nii räägitakse,et kui paak on 1L siis sisse valada umbes 800ml.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 17:54
Postitas Kämbu
naljakad mehed räägivad neid asju siis, Põhimõtteliselt õlipaagi võib alati täis valada. Tõsi reduktorisse jms hammasülekandega kohtadesse peab valama kindla koguse.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 20:51
Postitas KelriKakand
Olen täiesti kindel, et tegu on 2 T mootoriga kuna sel ajal kui ma selle rolleri endale omandasin siis olin nii õhinas ja õppisin isegi tehnilise passi pähe endale.
Igatahes täna ( Pühapäev, 04.02.07 ) otsustasin hommikul veel viimast korda proovida ning siis kui olin süüte sisse keeranud, punane tuli enam ei põlenud. Seega otsustasin starterit anda aga mootor käima ei läinud. Sellele järgnes 2-4 vändavajutust ning mootor töötas. Kuid sel hetkel kui gaasi keerasin siis suri ära. Sama värk uuesti ning siis andsin vaikselt gaasi ning oli nagu selline tunne, et mootor upuks kuna ta suitses ikka päris räigelt ( suhteliselt tihti teeb nii kui on veidike seisnud ) aga natukene paarutamist ning töötas normaalselt. Kohapealt starteriga käima ei saa. Ning väga tihti tahab ära surra.
Kuidas ma tean kas mul on seal õhumull ees või mitte?
Nagu ma uut õli sisse valasin siis sain ära valada kuskil ~300 ml ning oligi ääreni paak täis. Seega ta ei saanud väga kuival olla...
Aga punane tuli enam ei põle. Asi on vist seotud kuidagi sellega ka vist, et mul on sumpa ühe poldiga kinni ning see polt pole kh päris kinni. Murraks nagu veitsa silindrit...
Või hoiab lissalt niivõrd pinges, et häirib kolvi liikumist?
Sõitmise ajal teeb kh imelikke hääli vahepeal. Aegajalt sureb foori taga ära. Kui kuskile seisma jään korraks, et mootorit seisma jätta ning korraks toas käia vms. siis kuskil 2 minutilise seisu järelt enam starterist käima ei lähe ningvändast läheb ka väga raskesti käima. Vajutad peaaegu 10 korda kuni midagi looma hakkab. Suvel tegi nii, et kui ma panin algul paagi 98 E täis ja hiljem natukene 95 sisse viskasin ( mõlemad korrad Statoilist ) siis suri täiesti ära. Kohapeal ehk tühikäigul töötas korralikult aga kui gaasi näppisin siis suri ära. Siis sai nii tehtud, et mootor käima pandud ning segu peale keeratud ja ta pöletas mingi sita ise läbi. Aga väga raskesti ja vaevaliselt. Selge on see, et antud roller kuulub maha kandmisele kuna ta on niivõrd ära retsitud, et asjad muudkui lagunevad ja lagunevad. Suvel võttis bensiini kuskil paagitäie (5.5 l ) 100'le...
Postitatud: 04 Veebr 2007, 21:07
Postitas rccmtrx
Ma kontrolliks reduktori õli ka ära.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 21:23
Postitas kawa-82
Kui ta käima ei lähe, kas küünalt oled vaadanud?
Postitatud: 04 Veebr 2007, 21:32
Postitas Kirs
KelriKakand - ütle oma rolleri markeering.
Postitatud: 05 Veebr 2007, 07:18
Postitas avenger
kui ta oli sul vahepeal kuivale jäänud siis sa võiksid rammusa õli bensiini segu teha 1 paagitäie ma ei tea kas enam aitab aga oleks võinud teha seda järgnevalt kui sul õlituli põles ja enam tööle ei läinud vahepeal

Postitatud: 05 Veebr 2007, 19:16
Postitas KelriKakand
Holma, mu rolleril ei ole otsest nime ( vist )
Tehnilises passis vist Annex VI
Ise ei ole tegelenud bensiini - õli segu tegemisega nii, et ei ole korralikult kursis nende asjadega. Lugesin, et keegi küsis kas küünalt olen kontrollinud? Lahti ei keeranud aga näpuga liigutasin ja kinni ta oli
Igatahes, lugesin veel, et oleksin pidanud korraga segu tegema ning siis oleks vb aidanud aga nüüd vist enam mitte? Mis see tähendab, et mõbe aja pärast on koos? Ta ei tulnud täiesti kuivale. Asi oli nii, et ma valasin kuskil 250 - 300 ml juurde ja paak oli täis. Ei ole võimalik, et mul on õlipaak ~350 ml oletades, et seal oli 50 ml õli veel sees...
Kui ise uuesti kodu pole satun ja rollerit lammutama hakkan siis kontrollin küünalt kh. Õhupuhasti tuleb ka ära pesta...[/quote]
Postitatud: 05 Veebr 2007, 20:07
Postitas harrisan
KelriKakand kirjutas:Holma, mu rolleril ei ole otsest nime ( vist )
Tehnilises passis vist Annex VI
Ise ei ole tegelenud bensiini - õli segu tegemisega nii, et ei ole korralikult kursis nende asjadega. Lugesin, et keegi küsis kas küünalt olen kontrollinud? Lahti ei keeranud aga näpuga liigutasin ja kinni ta oli
Igatahes, lugesin veel, et oleksin pidanud korraga segu tegema ning siis oleks vb aidanud aga nüüd vist enam mitte? Mis see tähendab, et mõbe aja pärast on koos? Ta ei tulnud täiesti kuivale. Asi oli nii, et ma valasin kuskil 250 - 300 ml juurde ja paak oli täis. Ei ole võimalik, et mul on õlipaak ~350 ml oletades, et seal oli 50 ml õli veel sees...
Kui ise uuesti kodu pole satun ja rollerit lammutama hakkan siis kontrollin küünalt kh. Õhupuhasti tuleb ka ära pesta...
[/quote]
küünla kontrollimise all mõeldi seda et keerad välja ja vaatad milline küünal on, et kas küünal on äkki läbi. küünal peab olema sihuke helepruun, kui ta korras on, ja segu ja asjad õiged on!
Postitatud: 06 Veebr 2007, 08:48
Postitas Kirs
KelriKakand kirjutas:Holma, mu rolleril ei ole otsest nime ( vist )
Tehnilises passis vist Annex VI
Mind ei huviatagi mingid nimed. Mootoril(või raamil) reeglina on tähistus, mis mind huvitaks. Või siis pilt käraks ka, kus variaatoriosa näha oleks.
Postitatud: 06 Veebr 2007, 22:06
Postitas KelriKakand
Variaatoril on kirjas Huang-He
Igatahes selge on see, et roller kuulub maha kandmisele aga kuna? Seda ei tea...
Postitatud: 07 Veebr 2007, 09:23
Postitas Kirs
KelriKakand kirjutas:Variaatoril on kirjas Huang-He
Igatahes selge on see, et roller kuulub maha kandmisele aga kuna? Seda ei tea...
No see ei ütle küll midagi. Seda ikka tead, kas sinu roller on rihm -või kettülekandega? Kas on sellise väljanägemisega(kõige ülemine pilt)?
http://www.scooterdigest.ru/pub.asp?ID=2029&tid=8
Postitatud: 07 Veebr 2007, 09:45
Postitas KelriKakand
Seda ikka tean jh.
Sei suvel kaan maha kakutud aga ei saand hammasratast lahti...
Nii, et rihmülekanne on.
Postitatud: 07 Veebr 2007, 10:04
Postitas Kirs
Küsisin seda sellepärast, et tollel kettülekandega variandil koha peal mootori töötades õlitust ei toimu. Õlipump saab käituse tagumiselt reduktorihammakalt. Seega toimub õlitus alles siis, kui tagaratas ringi käib.
Postitatud: 07 Veebr 2007, 13:46
Postitas oltc1100
ma küll eriti hoolikalt ei lugenud kogu teemat aga lugesin keldrikakandi viimast pikemat postitust. sellest teen mina järelduse et mootor on hõre kui tühikäigul eriti ei tööta ja kui töötab siis ainult mingi paar minutit ja sureb välja.

Postitatud: 07 Veebr 2007, 19:14
Postitas KelriKakand
oltc1100 kirjutas:ma küll eriti hoolikalt ei lugenud kogu teemat aga lugesin keldrikakandi viimast pikemat postitust. sellest teen mina järelduse et mootor on hõre kui tühikäigul eriti ei tööta ja kui töötab siis ainult mingi paar minutit ja sureb välja.

Õigus
Aga nüüd tekib küsimus: Mida edasi teha? Mida peaksin mootorile sisse söötma või jootma?
Ühesõnaga ma ei ole mingi ekspert nii, et ei oska väga palju nende mootorite poole pealt...
Postitatud: 07 Veebr 2007, 20:19
Postitas Timmo
Kui mootor hõre siis vaja kas uusi kolbi rõngaid või kolbi , äärmisel juhul silindrit uut või üle puurida.
Postitatud: 07 Veebr 2007, 21:11
Postitas KrossiHimuline
3300km läbisõit, ei usu et hõre on...
Talvel töötab masin loogiliselt halvemini...
Arvan et see on normaalne... Suvel on jälle korras arvatavasti (et välja sureb)