Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Hoi!
Kuluosade vahetuseks 2000 kindlasti ei lähe(juhul kui mingi custom/aurum juppe ei kasuta.
Ja äkki polegi vaja neid kõiki kohe vahetada?
Pill iseenesest on suur kolakas ja suht pommikindel, olgugi, et oma "kiiksudega"
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Jah loodan ise ka et ei lähe aga selleks, et vältida üllatust lõin peas enamvähem kokku summa millega võiks arvestada kui käia ikkagi kogu ratas üle nn worst case scenario.
edit: goldwingiga tegin sellise triki, et vahetasin enamus liikuvaid-kuluvaid juppe ära nn pimesi-võtsin kataloogi ette ja hakkasin tellima. läks ca 2K aga olen nüüd suht kindel, et võin sellega sõita maailma otsa ja tagasi ning kuna müüa ei kavatse seda siis seda ratast jätkub tulevikus ka poisile.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Madrise ratas tundub mulle küll põnev - kaaluks isegi, kui juba 2 sarnast garaazis poleks
Üldiselt on vana kooli rallikatel üks oluline puudus - vedrustus, eriti esimene. Ise katsetan kevadel oma xt-l Andreani cartridge kit'i, mis võimaldab sättida lihtsalt eelpinget, comp'i ja reboundi.
Edu, L
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Advrideris leidsin mingi teema kellegi eestlase rattast. Oli vist tdm 900 moto vahel ja yamu amordid. Tundus vägamuljetavaldav pill olevat.... muidugi sellinne ümberehitus läheks juba eelarvest välja ka....
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
OldHorseNewTricks kirjutas: ↑05 Veebr 2021, 14:11Advrideris leidsin mingi teema kellegi eestlase rattast. Oli vist tdm 900 moto vahel ja yamu amordid. Tundus vägamuljetavaldav pill olevat.... muidugi sellinne ümberehitus läheks juba eelarvest välja ka....
Tenere 700 liiparisse ja mure lahendatud?
Vana ratas on vana ja uus on siiski uus. 50k maha kärutades võidad juba kütuse arvelt umbes ~ 1500eur. Rääkimata remondist, mida vana rattaga kindlasti ette tuleb sama maa läbides. Majanduslikult ~ 20-30a vana ratta tuunimine on suhtkoht mõttetu tegevus, kui just pole karpade soovi, et solküttega kannataks sõita. ~ 30a vanad kunagised supertöökindlatel masinatel on olenemata oma lihtsast ehitusest hulga rohkem asju, mis tee peale võivad jätta, kui uuel masinal, sest aeg on oma töö teinud.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Mul XTZ750 olnud aastast 2008, käinud sellega igasugu kohtades. 4 aastat tagasi juhtus üks natuke kosmeetiliselt katkine XTZ750 veel juurde ja selle ehitasin enda järgi just TETi ja orienteerumise jaoks. Kaalunud ei ole aga tunde järgi kusagil +- 200 kg. Miks ma selle ehitasin? Kuna Kolakas (see ratas mis 2008ndast aastast) hakkas tasapisi väsimise märke näitama (350 000 km läbinud nüüdseks) aga uut Tenere 700 polnud veel välja tulnud ja esijalgu ei olnud ka kohe plaanis poodi tormata kui välja oleks tulnu! Siis mõtlesingi, et Kolaka jätan reisimisteks ja igapäeva rattaks ja projektikaga kaarutan TETi ja orienteerumisi. Ehitasin seda ratast vahelduva eduga kaks talve. 2019 aastal sai ka esimesed võistlused ja sügistripid tehtud. Eelmine talv tegin veel mõned muudatused ja eelmine aasta olin rattaga juba üsna rahul. Siis sai väike tripp tehtud Kolakaga Soome ja Norra aga sealt tagasi tulles arvas Kolakas, et nüüd aitab küll! Olen sinuga 200 000 km maha uhanud, ma nüüd tõmban klapivahed nulli (enne reisi läksid miinimum paksusega klapiseibid sisse) ja kui tahad minuga edasi elada, siis uuenda silindripea ära
Nii juhtuski, et nii pulli pärast küsisin Yamu keskusest, ega äkki uut Tenered saabumas ole! Sealt öeldi, et üks Rally versioon on tulemas ja veel müümata, nii see ratas minu omaks saigi .
Kuna Kolakat ma pm maha ei müü, see ratas jääb. Siis projektikas jäi üle. Sellel tegin pea täiesti uueks Windorfis, klapid jne. Nüüd plaanin selle pea Kolakale paigaldad, et temaga veel mõned kergemad reisid teha
Pikk jutt s**t jutt, ühesõnaga on see projektikas üle kulunud klappidega silindripeaga, ca 400 euriga saaks selle pea uueks jälle.
Kui kellegil huvi selle vastu, siis ratas asub Streetmotos Tallinnas. Hinnas räägime omavahel
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
ranel kirjutas: ↑05 Veebr 2021, 14:28OldHorseNewTricks kirjutas: ↑05 Veebr 2021, 14:11Advrideris leidsin mingi teema kellegi eestlase rattast. Oli vist tdm 900 moto vahel ja yamu amordid. Tundus vägamuljetavaldav pill olevat.... muidugi sellinne ümberehitus läheks juba eelarvest välja ka....
Tenere 700 liiparisse ja mure lahendatud?
Vana ratas on vana ja uus on siiski uus. 50k maha kärutades võidad juba kütuse arvelt umbes ~ 1500eur. Rääkimata remondist, mida vana rattaga kindlasti ette tuleb sama maa läbides. Majanduslikult ~ 20-30a vana ratta tuunimine on suhtkoht mõttetu tegevus, kui just pole karpade soovi, et solküttega kannataks sõita. ~ 30a vanad kunagised supertöökindlatel masinatel on olenemata oma lihtsast ehitusest hulga rohkem asju, mis tee peale võivad jätta, kui uuel masinal, sest aeg on oma töö teinud.
Absoluutselt nõus aga selle uue ratta tarvis peaksin kõikidest muudest hobidest loobuma, mida hetkel ei soovi teha e ikkagi jõuan sinna rahanumbrini lõpuks tagasi... kahjuks.. (Ja liising pole variant põhimõtteliselt) Lubasin endale, et kui päris keskeakriis ka kätte jõuab ja pärijad pesast välja hakkavad lendama siis tuleb tutikas ja hea ratas, võtan suuna itta ning kõik muu saadan ketta otsa
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
kurisookaru kirjutas: ↑05 Veebr 2021, 15:00Mul XTZ750 olnud aastast 2008, käinud sellega igasugu kohtades. 4 aastat tagasi juhtus üks natuke kosmeetiliselt katkine XTZ750 veel juurde ja selle ehitasin enda järgi just TETi ja orienteerumise jaoks. Kaalunud ei ole aga tunde järgi kusagil +- 200 kg. Miks ma selle ehitasin? Kuna Kolakas (see ratas mis 2008ndast aastast) hakkas tasapisi väsimise märke näitama (350 000 km läbinud nüüdseks) aga uut Tenere 700 polnud veel välja tulnud ja esijalgu ei olnud ka kohe plaanis poodi tormata kui välja oleks tulnu! Siis mõtlesingi, et Kolaka jätan reisimisteks ja igapäeva rattaks ja projektikaga kaarutan TETi ja orienteerumisi. Ehitasin seda ratast vahelduva eduga kaks talve. 2019 aastal sai ka esimesed võistlused ja sügistripid tehtud. Eelmine talv tegin veel mõned muudatused ja eelmine aasta olin rattaga juba üsna rahul. Siis sai väike tripp tehtud Kolakaga Soome ja Norra aga sealt tagasi tulles arvas Kolakas, et nüüd aitab küll! Olen sinuga 200 000 km maha uhanud, ma nüüd tõmban klapivahed nulli (enne reisi läksid miinimum paksusega klapiseibid sisse) ja kui tahad minuga edasi elada, siis uuenda silindripea ära
Nii juhtuski, et nii pulli pärast küsisin Yamu keskusest, ega äkki uut Tenered saabumas ole! Sealt öeldi, et üks Rally versioon on tulemas ja veel müümata, nii see ratas minu omaks saigi .
Kuna Kolakat ma pm maha ei müü, see ratas jääb. Siis projektikas jäi üle. Sellel tegin pea täiesti uueks Windorfis, klapid jne. Nüüd plaanin selle pea Kolakale paigaldad, et temaga veel mõned kergemad reisid teha
Pikk jutt s**t jutt, ühesõnaga on see projektikas üle kulunud klappidega silindripeaga, ca 400 euriga saaks selle pea uueks jälle.Kui kellegil huvi selle vastu, siis ratas asub Streetmotos Tallinnas. Hinnas räägime omavahel
Aita mind ree peale, kas uus Ten ei ole matkamiseks? Sesmõttes, et vanaga käid ikka matkamas ja uus liiga uus, et mudaseks teha? Ilma irooniata mul endal oleks küll mentaalne blokk ees minna 12K maksva puhta läikiva rattaga kesk venemaa mülgastesse seiklema
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Uus 700 on ka matkamiseks ja eriti just seal vene mülgastes, mul endal jälle vastupidi, et krt maksin nii palju raha ja siis ei kasuta seda sihtotstarbeliselt. 700le jäävad kärnad alla ja igapäevaselt hakkab kahju neid tööl käimisega kulutada. 700ga teen orienteerumisi ja niisama hullamisi.
Kolakas jääks siledamate rehvidega just selliseks igapäeva asjade ajamiseks, teiseks Kolakas on oluliselt mugavam teha selliseid 500+ km otsi päevas. Ja kolmandaks, Kolakal on tegemata mandrieuroopa lõuna tipp, kuis see tehtud, siis kõik neli ilmakaare tippu tehtud
Kolakas saab vanaduses siledamaid teid nautida, ma olen seda raami nii palju keevitanud, et suuremat väntsutamist ei julge enam teha
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tere
Ega kellelgi juhuslikult TDM 850 3vd karpat vedele? Või staatorit?
Tahaks proovida - nimelt ei saa aru, kas probleem elektris v karpades.
Täpsemalt sai Streetmotosse vist 2019 ratas viidud - probleemiks plärtsumine. Remonditi siis kõiksugu asju veelgi. Vahetati ka nõelad - sünkroonimine ja just nii nagu peaks. Ratast tagasi saades jäi see seisma kuna oli juba külm ja eks ta mul enamus ajast seisabki . Eelmine aasta sai vähe sõidetud külmana plärtus, kuid peale nii 100-200km jäi vist vähemaks - peale seda jälle enamasti seisis (no nii 200km peale). See kevad aga kadus tühikäik!? Toorega käivitub ilusasti ja ei puterda kah just nagu, kuid nii kui soojaks saab hakkab paukuma ja tühikäik kaob. Düüsid (pole kindel kas need vahetati) puhtad.
Eelnev paneb aga kahtlema, kas viga üldsegi karpades - äkki madalamatel pööretel hoopis mingi nt staatori (viimane on muuseas 5+ aastat tagasi lapitud) kamm?
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Lõhnab nende rataste tüüp-probleemi järele... Lamavates karbussides kulutavad nõelad ja emulsioontorud teineteist. Ainult nõelte vahetusest ei piisa - ka emulsioontorud on tavaliselt ellipsisse kulunud. Ja seetõttu hakkab liigselt bensu peale "tilgutama". Peale nende torude vahetust saab jälle mõneks ajaks OK.
G
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.