Teede soovitused
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Teede soovitused
Ei oska küll öelda kuidas moded jt reageerivad, kuid ehk oleks võimalik siia tekitatada pisike teemake, kuhu kirja panna huvitavad teed Eestimaal. Ehk teisisõnu teed, mida kindlasti soovitaks tsikkliga läbida.
Põhjused selleks võivad olla väga lihtsad.
Esiteks kõik ei jaksa ja kõik alati ei viitsi ka sõita kuskile kaugele nautimaks huvitavaid ja põnevaid teid.
Teiseks ei ole mitte just kõik näinud toredat maalapikest, kus me elame ja neid paigakesi on küll ja küll.
Kolmandaks sellised teed võivad olla parajaks isuäratajaks nautimaks mingit pikemat matka ja ehk kellegile ka enda proovile panekuks.
Neljandaks, kuna olen ise läbinud mitmeid selliseid huvitavaid teid, siis seda sõidumõnu ja adrenaliinitulva, mis selliste teedega kogetakse, oleks patt ainult endale jätta, eriti veel kui see on käe-jala ulatuses.
Siia võiks koguda teed, mis on asfaltkattega. See ei ole küll enduuromeest kiusamiseks
, sest kruusa- ja metsateid meil küll
Postitus võiks sisaldada tee asukohta, näiteks maakonda (või võib ka maakondade kaupa teed välja tuua), lähtepunkti või -punkte, hea kui tee nr, muu kirjeldus, info ja soovitused.
Postitama ei peaks selliseid tekste kui: "ooooo", "äge, käisin sõitmas", "mõnne tee".
Ühesõnaga postitus peaks olema informatiivne.
Kuid puust ja punaseks ette ka:
Jõgevamaa, Laiuse - Kuremaa, tee nr 5768 (näide). Asfaltkate normaalne. Vana mõisaaegne tee, mis küllalt kitsas ja keskpäraselt kurviline ning palistatud põlispuudega ja seega eeldab täpset juhtimist ning sobivat kiirust. Ohuks võivad olla mainitud puud, küllalt tee lähedal asuvad majad.
Eeskujuks on võetud sellised lehed kui: http://www.alpineroads.com ja http://www.alpentourer.de
Põhjused selleks võivad olla väga lihtsad.
Esiteks kõik ei jaksa ja kõik alati ei viitsi ka sõita kuskile kaugele nautimaks huvitavaid ja põnevaid teid.
Teiseks ei ole mitte just kõik näinud toredat maalapikest, kus me elame ja neid paigakesi on küll ja küll.
Kolmandaks sellised teed võivad olla parajaks isuäratajaks nautimaks mingit pikemat matka ja ehk kellegile ka enda proovile panekuks.
Neljandaks, kuna olen ise läbinud mitmeid selliseid huvitavaid teid, siis seda sõidumõnu ja adrenaliinitulva, mis selliste teedega kogetakse, oleks patt ainult endale jätta, eriti veel kui see on käe-jala ulatuses.
Siia võiks koguda teed, mis on asfaltkattega. See ei ole küll enduuromeest kiusamiseks


Postitus võiks sisaldada tee asukohta, näiteks maakonda (või võib ka maakondade kaupa teed välja tuua), lähtepunkti või -punkte, hea kui tee nr, muu kirjeldus, info ja soovitused.
Postitama ei peaks selliseid tekste kui: "ooooo", "äge, käisin sõitmas", "mõnne tee".
Ühesõnaga postitus peaks olema informatiivne.
Kuid puust ja punaseks ette ka:
Jõgevamaa, Laiuse - Kuremaa, tee nr 5768 (näide). Asfaltkate normaalne. Vana mõisaaegne tee, mis küllalt kitsas ja keskpäraselt kurviline ning palistatud põlispuudega ja seega eeldab täpset juhtimist ning sobivat kiirust. Ohuks võivad olla mainitud puud, küllalt tee lähedal asuvad majad.
Eeskujuks on võetud sellised lehed kui: http://www.alpineroads.com ja http://www.alpentourer.de
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Päris huvitav teejupp on vana Pärnu maantee, mis algab Haruteelt. Otsa peale saab nii, et kui keerata Haapsalu poole siis kohe, kui eraldusriba lõpeb keerata vasakule. Tee tuleb uuele Pärnu mnt-le välja Ruunavere juures. Kate on asfalt ja kohati päris hea aga eks mõned augud on sees. Vahva ei ole just mitte kihutamiseks vaid saab aimu milline kõverik ja loogeline vanasti suur Tallinna-Pärnu mnt oli 

-
Teema algataja - Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Valgamaa: Otepää - Kääriku. u 7 km
Uus asfalt, mida pinnatud. Otepääl kohe peale majade lõppu väike langus koos parem kurviga on sissejuhatus. Kurvid suhteliselt kiired ja lauged. Enne Käärikut 2 järsku kurvi. Miinuseks kiiruse piirang. Pluss - ilus loodus.
Valgamaa: Sihva - Nüpli - Otepää. u 7 km
Uus asfalt. Tasub ettevaatlik olla, kuna kiirusepiirang ja teed kasutavad ka sportlased, näit. rullsuusatajad. Ettevaatlik tasub igal juhul olla, sest kurve ohtralt koos tõusude ja langustega, tihti pimedad ja asuvad järjekordse kupli taga. Soovitaks eelnevalt tee läbi sõita, teega tutvumiseks (pluss ohutus, sest mõnes kurvis võib kildu maas olla ja kurvi sisenedes võib see ebameeldivaks osutuda).
Kasuks tuleb kindlasti ratas, millel hea pöördemoment ja suht kerge.
Valgamaa - Põlvamaa: Otepää - Kanepi, tee nr 71, 19 km
Paar aastat tagasi saanud asfaltkatte. Hea tee koos kiirete kurvidega.
Uus asfalt, mida pinnatud. Otepääl kohe peale majade lõppu väike langus koos parem kurviga on sissejuhatus. Kurvid suhteliselt kiired ja lauged. Enne Käärikut 2 järsku kurvi. Miinuseks kiiruse piirang. Pluss - ilus loodus.
Valgamaa: Sihva - Nüpli - Otepää. u 7 km
Uus asfalt. Tasub ettevaatlik olla, kuna kiirusepiirang ja teed kasutavad ka sportlased, näit. rullsuusatajad. Ettevaatlik tasub igal juhul olla, sest kurve ohtralt koos tõusude ja langustega, tihti pimedad ja asuvad järjekordse kupli taga. Soovitaks eelnevalt tee läbi sõita, teega tutvumiseks (pluss ohutus, sest mõnes kurvis võib kildu maas olla ja kurvi sisenedes võib see ebameeldivaks osutuda).
Kasuks tuleb kindlasti ratas, millel hea pöördemoment ja suht kerge.
Valgamaa - Põlvamaa: Otepää - Kanepi, tee nr 71, 19 km
Paar aastat tagasi saanud asfaltkatte. Hea tee koos kiirete kurvidega.
Viimati muutis puhh, 16 Jaan 2007, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja - Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Võrumaa: Võru - Haanja - Ruusmäe, u 25 km
Asfalt - enam-vähem, keskpärane.
Rohkesi kurvesid. Plussiks samuti hea pöördemomendiga ratas. Ettevaatlik tasub olla kurvi läbides (teised võivad lõigata, ise samuti
).
Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km
Soovitaks alustada Puskarust. Viimased 6...8 km eriti magusad.
Asfalt - sõidetav. Kui see tee oleks kodule lähemal, käiks seal iga päev. Soovitan tungivalt. Tõusud, langused ja kurvid. Esimene kord rahulikumalt sõita, sest väike tõus või mitu, kiire langus ja samal ajal kurv. Tee suunda saad vaadata ainult puude latvade järgi, mida näed.
ZZ-R 1100 oli küll hää, kuid parem oleks mõni V2.
Tagareisijaga sõites soovitaks ehk natuke mitte väga gaasi keerata, kui ei taha 10 küünt oma ribidest välja tõmmata.
Mõne koha peal tee küllalt kitsas.
Viljandimaa: Olustvere - Suure-Jaani, u 7 km
Olustverest raudteeni kitsas, puude ääristatud tee. Mõned kurvid kah.
Asfalt - enam-vähem, keskpärane.
Rohkesi kurvesid. Plussiks samuti hea pöördemomendiga ratas. Ettevaatlik tasub olla kurvi läbides (teised võivad lõigata, ise samuti

Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km
Soovitaks alustada Puskarust. Viimased 6...8 km eriti magusad.
Asfalt - sõidetav. Kui see tee oleks kodule lähemal, käiks seal iga päev. Soovitan tungivalt. Tõusud, langused ja kurvid. Esimene kord rahulikumalt sõita, sest väike tõus või mitu, kiire langus ja samal ajal kurv. Tee suunda saad vaadata ainult puude latvade järgi, mida näed.
ZZ-R 1100 oli küll hää, kuid parem oleks mõni V2.
Tagareisijaga sõites soovitaks ehk natuke mitte väga gaasi keerata, kui ei taha 10 küünt oma ribidest välja tõmmata.


Mõne koha peal tee küllalt kitsas.
Viljandimaa: Olustvere - Suure-Jaani, u 7 km
Olustverest raudteeni kitsas, puude ääristatud tee. Mõned kurvid kah.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaal Ontika- Valaste - Toila kuulus pangapealne tee. Suurepärane vaade ja paar meetrit teeservast ka tubli 50 m kukkumist kui liiga uljaks peaks minema.
Asfalt siis see nn. veneaegne külmasfalt.
ahjaa tuli veel meelde.
Lääne - Virumaa Rägavere vald. Põlula külas Ulvi poolt Põlulasse sõites kohe küla alguses teha tugev vasakpööre Sae poole ja sõita vanadest aegadest tuntud "Sae katset" - praegu käib mööda seda ka üks viru ralli katse - nimi loomuliult Sae katse
Aga teekate jällegi selline keskmisepoolne asfalt.
aga seda magusamad on need kurvid ja künkad -esimene kord läbides tasuks vaiksemalt võtta, kuna järsku künkapeale jõudes võid avastada, et tee näed keerab hoopis teisele poole kui enne arvasid
Asfalt siis see nn. veneaegne külmasfalt.
ahjaa tuli veel meelde.
Lääne - Virumaa Rägavere vald. Põlula külas Ulvi poolt Põlulasse sõites kohe küla alguses teha tugev vasakpööre Sae poole ja sõita vanadest aegadest tuntud "Sae katset" - praegu käib mööda seda ka üks viru ralli katse - nimi loomuliult Sae katse

aga seda magusamad on need kurvid ja künkad -esimene kord läbides tasuks vaiksemalt võtta, kuna järsku künkapeale jõudes võid avastada, et tee näed keerab hoopis teisele poole kui enne arvasid

Ooo, minu lemmikpuhh kirjutas:Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km

Seda teejuppi teatakse vist ka kui Vana-Põlva maanteed. Olen pea kõik oma lõuna-eesti marsruudid selle lõigu peale sättinud.
Tallinn-Narva, täies pikkuses väga hea tee kulgeda, eriti viimane ots 20km enne Narvat, mõnusalt sujuvalt kurviline.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
See üks minu lemmikuid, lisaks on hea lõik veel:puhh kirjutas:Võrumaa: Võru - Haanja - Ruusmäe, u 25 km
Asfalt - enam-vähem, keskpärane.
Võru - Haanja - Rõuge - Nursi - Sõmerpalu - Võru, teepeale jääb ka palju huvitavat mida uudistada, mõisad, kirikud, mäed, järvi, vana sõjaväe osa ja muud! Teekatteks on asfalt, tee ise käänuline ja kitsas, aga põnev, kohtab ka üle 90 kraadiseid kurve, kohati tundub et oleks nagu peaaegu tagasipööre

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Valgamaal, Rõngu - Valga.
Eelmisel aastal sai uue katte ja seega sealsed laugad kuid kiired kurvid lausa lust.
Jõgevamaa: Luua - Pikkjärve, u 4...5 km. Mõned aastad tagasi sai pinnatud. Soovitaks alustada Luualt, siis kolm nn hüpekat, teistpidi tulles kaks.
Härjanurme - Puurmani, u 20 km. Keskpärane asfalt. Liiklus päeviti üsna erinev. Laugeid kurve pluss preemiaks Puurmanis krahvi (või paruni) loss.
Eelmisel aastal sai uue katte ja seega sealsed laugad kuid kiired kurvid lausa lust.
Jõgevamaa: Luua - Pikkjärve, u 4...5 km. Mõned aastad tagasi sai pinnatud. Soovitaks alustada Luualt, siis kolm nn hüpekat, teistpidi tulles kaks.
Härjanurme - Puurmani, u 20 km. Keskpärane asfalt. Liiklus päeviti üsna erinev. Laugeid kurve pluss preemiaks Puurmanis krahvi (või paruni) loss.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Seda teed kutsutakse ka Postiteeks. Varbuses on ka huvitav Maantee Muuseum ( enne Tilleorgu, kui Tartu poolt tulla). Ise sõidan kah seda teed pidi kui ämmale külla lähen. Ainult tähelepanu tuleb osutada sisekurvidele just peale tugevat vihma. Nimelt kannab vihm sisekurvidesse ohtralt liiva, mis ei ole sugugi meeldiv.zzrider kirjutas:Ooo, minu lemmikpuhh kirjutas:Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km![]()
Seda teejuppi teatakse vist ka kui Vana-Põlva maanteed.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
Tuntakse ka Vana Võru mnt nime all. Aastaid tagasi sai pidevalt Palojärve (nimes enam nii kindel ei ole) ääres käidud sealt kaudu. Üks huvitavamaid teesid tõesti, mida ma tean. Tsikliga pole sinna veel juhtunud, kuid suvel proovin kindlasti ära.Gilera 180 kirjutas:Seda teed kutsutakse ka Postiteeks. Varbuses on ka huvitav Maantee Muuseum ( enne Tilleorgu, kui Tartu poolt tulla). Ise sõidan kah seda teed pidi kui ämmale külla lähen. Ainult tähelepanu tuleb osutada sisekurvidele just peale tugevat vihma. Nimelt kannab vihm sisekurvidesse ohtralt liiva, mis ei ole sugugi meeldiv.

-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Selle vana Võru maantee koha pealt nii palju, et vähe sportlikuma raamigeomeetriaga ratastega soovitaks ilma lenskuamordita asja suht rahulikult võtta, sest asfalt on seal üsna konarlik. Auke pole, aga raputab üksjagu. Mulle endale vähemalt tundub, et eelmise talvega läks asi mõnevõrra halvemaks, 2005 suvel polnud nagu nii hull.
Kui endal Võru kanti asja, siis tsikliga sõidan alati sealtkaudu. Autoga talvel pigem suurt teed mööda kindluse mõttes.
Kui endal Võru kanti asja, siis tsikliga sõidan alati sealtkaudu. Autoga talvel pigem suurt teed mööda kindluse mõttes.
Joel
Vana Võru mnt.
Kõik tõsi,mis kirjas.Palojärv hea vahepeatus teel Võrru.
Kui Tartust minna siis tasub sõita Röövlimäe suunas(a la prügimäe tee)
on mõningad huvitavad kurvid alates Reola rdt.jaamast.
Tee läheb Põlva mnt.-le välja Rebase kandis ja siis alates Liivalt uuesti vana tee peale,mida juba kirjeldatud.
Kui Tartust minna siis tasub sõita Röövlimäe suunas(a la prügimäe tee)
on mõningad huvitavad kurvid alates Reola rdt.jaamast.
Tee läheb Põlva mnt.-le välja Rebase kandis ja siis alates Liivalt uuesti vana tee peale,mida juba kirjeldatud.
Vana Võru tee on super! Paar aastat tagasi ootas õhtuleht inimeste soove ja unistusi.Kes soovis triikrauda ja kes maailmarahu. Mina soovisin Vanakale uut katet. Minu paarimees sai ükskord Liivalt Palukani keskmiseks kiiruseks 130km/h ja rattad korduvalt õhku! Äge! Kanepi ja Otepää vaheline tee võimaldab ka kiiret ja emotsionaalset sõitu.Uus kate ja hea profiil.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Võib-olla olen toda lõiku nii palju kordi nühkinud ,et enam ei paku midagi,ka nn. "uus asfalt" on tegelikult kah suht kehva ( võrreldes Tartu Põltsamaa lõiguga ntx)puhh kirjutas:Valgamaal, Rõngu - Valga.
Eelmisel aastal sai uue katte ja seega sealsed lauged kuid kiired kurvid lausa lust.
....
Teravama elamuse Valga poole sõites ( või vastupidi ) saab Valga-Vilaski-Laatre eelmisel suvel asfaldi ( pinnatud) saanud lõigult.
Sisaldab nii vene sõjaväe poolt ehitatud joonlauaga tõmmatud sirgeid lõike kui ka tihedaid kurve.Värsked kraavid kahel pool ja mets nähtavust piiramas.
Valga poolt alustades kandiline sinine "soovituslik sõidukiirus" märk 70 kmh !!!
Peeter aka Basilio aka Hondarebel
Think positive
Peale Vihula mõisa Kunda poolt tulles, kui silt näitab paremale Vergi peale läheb tõsiseks kallutamiseks.Virago535 kirjutas:Põhjarannikul: Aseri-Kunda-Karepa-Vihula-Vergi-Võsu, kokku ca 50 km. Ilusad metsavahelised ja kurvilised teed. Asfalt küll Veneaegne, kuid üsna sõidetav.
Hans
Algab langusega ja siis terve tee Altjani ongi langemine väga tihedate kurvidega. Ettevaatlik tasub olla metsloomadega eriti, autosid ka ja eriti, turistibussid liiguvad tihti kes pahatihti kitsamates kohtades tekitavad raskusi teistele. Peale altjat kuni Vergini on uus kate, tee pinnati see suvi kui ei eksi. Tagab hea pidamise, kuid seal nii mõnigi kurv pettev, ise sirgeks lasknud põllule nii mõnegi. Ja Vergi-Võsu marsuut on juba kiirem kuid ka väga tehniline, kiirused hakkavad kohati arenema.
NB! Kiiremaks sõiduks ei soovita suure kubameetriga bike.
Parim on läbida rada supermotoga, hea juhitavus + kiire manööverdus, ehk meenutad kardiradasid see tee, kus koguaeg kallutada vaja.
Vihula-Võsu on ~21km.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Ja kui võsule olete jõudnud, siis kima sealt läbi rakvere poole. koljaku mäe keskelt keerab paremale - sealt saab palmse - see suht sirge. palmsest kima viitna poole ja pärast palmse mõisa mingi 500 m läheb vasakule sagadisse - see on juba kallutamise rida. sagadist võid minna rakvere või siis mõisa kaudu altjale, ehk siis uuele ringile.
teine võimalus on võsult rakvere poole sama teed aga enne koljaku mäge paremale laviku ja/või ilumäe peale sealt saab edasi palmse, sealt juba tuttav.
kolmas võimalus on võsult samuti rakvere poole ja koljaku mäe pealt kohe vasakule esku peale. see teev iib jällegi sinna vergi altja võsu trassile.
need kolm on kõik nõukaaegne asfalt.
peale selle on seal koljaku palmse sagadi altja vergi ja võsu vahel mõnusad sirged metsasihid - enduuroga seda sihti lasta on (Y) ja fan. esku metsa sihtidel tuleb ette ka korralikke trampliine!!!
kuna tegu on lahemaa rahvuspargiga siis beware!
võimalusi on sealkandis veel ja veel. mäkketõusu näiteks saab proovida saemägedes.
avastamist sitax
teine võimalus on võsult rakvere poole sama teed aga enne koljaku mäge paremale laviku ja/või ilumäe peale sealt saab edasi palmse, sealt juba tuttav.
kolmas võimalus on võsult samuti rakvere poole ja koljaku mäe pealt kohe vasakule esku peale. see teev iib jällegi sinna vergi altja võsu trassile.
need kolm on kõik nõukaaegne asfalt.
peale selle on seal koljaku palmse sagadi altja vergi ja võsu vahel mõnusad sirged metsasihid - enduuroga seda sihti lasta on (Y) ja fan. esku metsa sihtidel tuleb ette ka korralikke trampliine!!!
kuna tegu on lahemaa rahvuspargiga siis beware!
võimalusi on sealkandis veel ja veel. mäkketõusu näiteks saab proovida saemägedes.
avastamist sitax
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Ei saa mitte vaiki olla... olen sel teel näinud jääs kurvi tõttu võssa põrutanud autot... mai algusesLoff kirjutas:...pärast palmse mõisa mingi 500 m läheb vasakule sagadisse - see on juba kallutamise rida.

Põhjuseks teed tihedalt ümbritsev kuusemets, mis ei lase päikesel jääd sulatada. Tõenäoliselt on eestimaal küllaga neid huvitavaid käänulisi metsavaheteid, mis on puhas "kallutamise rida", kuid kus kelts kohati vaat, et jaanipäevani püsib

Watch out!
Kevad pole kaugel...
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Ranna maantee Saaremaal.
Orissaarest Kuressaare poolselt väljasõidult näitab viit Leisi 31 paremale. Tee sai 2006 sügisel Orissaare-Leisi vahelisel lõigul täielikult mustkatte alla. Ilus mõistlikult kurviline tee, läbib kohati ilusaid okasmetsi ja merekaldapealseid. Üksikud järsud kurvid ja mõned järskude kurvide seeriad. Kevadel võib veel esineda lahtist killustikku, metsadest kipub väga sageli teele tulema kitsi, hirvesid, rebaseid. Võib esineda ka vastutulevaid kurvide lõikajaid.
peale Leisit paraku on veel kruusakattega lõikude osakaal üsna suur.
Orissaarest Kuressaare poolselt väljasõidult näitab viit Leisi 31 paremale. Tee sai 2006 sügisel Orissaare-Leisi vahelisel lõigul täielikult mustkatte alla. Ilus mõistlikult kurviline tee, läbib kohati ilusaid okasmetsi ja merekaldapealseid. Üksikud järsud kurvid ja mõned järskude kurvide seeriad. Kevadel võib veel esineda lahtist killustikku, metsadest kipub väga sageli teele tulema kitsi, hirvesid, rebaseid. Võib esineda ka vastutulevaid kurvide lõikajaid.
peale Leisit paraku on veel kruusakattega lõikude osakaal üsna suur.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Selle teega on nii, et see on ametlikult "sporditee" ja sellel kiiruse piirang 50km/h. Ja põhjusega, sest seda kasutavad suvel koguaeg rullusuusatajad, rulluisutajad, jalgratturid ja muud tegijad treeninguks ja seal kihutamine on küll viimane asi, mida üks normaalne tsiklimees peaks tegema!puhh kirjutas:Valgamaa: Sihva - Nüpli - Otepää. u 7 km
Uus asfalt. Tasub ettevaatlik olla, kuna kiirusepiirang ja teed kasutavad ka sportlased, näit. rullsuusatajad. Ettevaatlik tasub igal juhul olla, sest kurve ohtralt koos tõusude ja langustega, tihti pimedad ja asuvad järjekordse kupli taga. Soovitaks eelnevalt tee läbi sõita, teega tutvumiseks (pluss ohutus, sest mõnes kurvis võib kildu maas olla ja kurvi sisenedes võib see ebameeldivaks osutuda).
Kasuks tuleb kindlasti ratas, millel hea pöördemoment ja suht kerge.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.