ATV või enduurokas?

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

ATV või enduurokas?

Lugemata postitus Postitas sang »

Seoses üleüldise uueaasta alguse mõttelaiskusega tekitaks ühe teema, mis jooksutaks ajud jälle lahti. Või noh, kui mitte aju enda, siis vähemalt mölasoolika :) Teemaks pakuks välja: miks on enduurokas/ATV parem kui ATV/enduurokas. Täpsustuseks: enduuroka all mõtlen korraliku mudavurri (CRF, WR, EXC, DRZ jms), mitte aga poolkõva tänavaenduurokat või mingit hiina 110cc käkki. ATV all ei mõtle quadi või hiina 110cc käkki. Noh, selline "lehm või auto?" arutlemise teema, peaasi on seda mitte väga tõsiselt võtta.

Alustaks siis enda poolt 10 variandiga igas kategoorias

miks ATV on hea
- neli ratast=kindel ühendus maaga
- pole mingit tüütut käiguvahetuse jama keset mõnusat mudassonkimist
- sõita on nii lihtne, et isegi roheline makaak saaks sellega pärast 30min treeningut edukalt hakkama
- vajadusel saab naine selle sulle töö juurde ära tuua (sellega kohale sõites)
- trendikas kaup, ATV seljas oled sa trendidega kaasaskäiv ja moeteadlik isik
- ATVga saab ilma suurema probleemita sõita igal neljal aastaajal (kui oled investeeriunud elektirsoojendusega vesti ja lumekettidesse)
- sõitma minnes saad muretult kaasa võtta külma/sooja joogi, neli võileiba, seitse banaani, kuivad sokid ja kindad, tungraua, labida, fotoka koos nelja vahetusobjektiivi ja statiiviga ning matkatooli puhkehetkeks
- Päästeamet otsib ATV omanikke, kes oleksid nõus neid abistama metsatulekahjudel (saad näidata kodanikujulgust ja isiklikku kangelaslikkust olles samas kasulik riigile)
- ATVga väiksemat jõge ületades pole vaja muud kui kerget põidlavajutust...
- Mudasemaid kohti otsima minnes ei pea sa igaks juhuks kahte sõpra kaasa kutsuma, kinni jäädes lihtsalt vintsid ja vingerdad end ise välja

miks ATV on halb
- ATV on ARKi registris kui väiketraktor (kes tahaks, et teda sõimataks traktoristiks ja moekas sõiduriist oleks võrtdne T-16ga?)
- Märksa rohkem juppe=märksa rohkem võimalusi millegi katkiminekuks
- Mis f****ng õõtshoovad ja roolivardad :(?
- rehve tuleb vahetada korraga neli, mitte kaks
- iga ahv oskab ATVga sõita (ei saa enda eriliste oskustega naabrite ja kolleegide ees uhkeldada)
- Naisele võib ATV sõit meeldima hakata (hakkab kas sinu oma kasutama või nõuab endale teist)
- Garaažis kipub ruumiga kitsaks minema (eriti kui sul on juba kaks tsiklit)
- Kui mutta kinni jääd, vajad vähemalt viite sõpra või siis sugulast korraliku jeebu ja suure vintsiga
- Linnatänaval autode vahele ATV ei mahu
- Foori tagant kiirendades ei suuda autode eest üldse mitte nii kiiresti ära astuda kui tsikliga

miks on enduurokas hea
- parim jõu/massi suhe maastikul :)
- Pärast 10aastast harjutamist oskad teha mängleva kergusega kõrvaltvaatajate jaoks imetabaseid sõiduvõtteid
- sinu naine ei taha sellega suure tõenäosusega sõita
- sa saad sellega minna kõikjale kuhu ka jalakäija, aga märksa suurema kiiruse ja adrenaliinilaksuga
- saad osaleda Favora Offroadi põhisõidus, mitte soojendussõidus vm freakshow'l
- tsikliga maastikusõidu tegemine pakub väga hea füüsilise koormuse = saavutad hea vormi tegeledes lemmikasjaga
- kui mudas müttamine kopa ette viskab, sebid slikid alla ja vuristad mõnda aega supermotot
- kütust kulub vähem kui ATVl, kõik muud kulud on kah väiksemad
- automaatkast on rollerdajatele ja pensiokatele, normaalsed inimesed valivad ise käigu, millega sõita
- gaasi keerad, mitte ei vajuta

miks enduurokas on halb
- sa pead vähemalt 10 aastat harjutama, enne kui tahad avatariks panna foto allkirja "fotol olen mina!"
- kukkudes murtud käega ikka ei sõida metsast välja küll
- pärast iga teist sõitu pesed õhufiltrit ja pärast iga neljandat bensupaagi tühjakssõitmist vahetad mootoriõli
- samblikupeded ja teised loodussõbrad kannavad sinu nime (või siis tsiklinumbri) nende nimekirja, kes vangistatakse kohe kui rohelised võmule pääsevad
- su väiksem laps nimetab sind onuks ja suurem teietab, sest viibid haruharva kodus väljaspool nende ueaega (sõita ja hooldada on ju vaja:))
- läbi väikese jõe sõitmiseks peab olema väga kindel oma oskustes ja omama ikka päris palju julgust
- su naine ei ole nõus enduurokat sulle töö juurde järgi tooma, kuis sul tekib keset tööpäeva äkki mõte kohe pääle tööd sõitma minna
- valusat kukkumist tuleb valusalt tihti ette
- sõidule saad kaasa võtta vaid pooleliitrise pudeli vett, tellitava võtme, macgyveri-teibi ja leathermani multitooli.
- kui mudas kinni istud, pead lootma vaid enda ja sõprade musklirammule, vintsist võid vaid und näha


Täiendage, daamid ja härrad 8)

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Ma küll loodan, et kui ma ükskord ATV ostan, võtab mu veri kerge sinaka varjundi. :)
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Mõlemad on saatanast sest:

neil on liigapalju plastmassosi;
custom chrom'i ja screamin' eagle kataloogist ei ole neist kummalegi võimalik cooli lisavarustust tellida;
lahe narmastega nahkvest ei sobi nendega;

Ja mis kõige põhilisem: otse sõitmast tulles baari ette jõudes ei jookse rinnakad nahktoppides tibid mitte sõiduki ja sõitja ümber kokku vaid hoiavad just eemale, et ennast mitte ära määrida.


... ja üldse meenutavad mõlemad natukene liiga palju sporditegemist
hälvik

YamahaR6

Lugemata postitus Postitas YamahaR6 »

Veel pluss :ATV- d võib juhtida ka näiteks B- kategooria sõiduki juhtimisõigust omades juhul kui atekas on registreeritud väiketraktorina...
Enduurokaga aga ei saa kuidagi ilma A- katita hakkama. Oleks mina ostnud enduuroka, peaksin siiani "ilma lubadeta" sõitma. Paraku aga täna aastal 2006 see enam nii lihtne ei ole... Laisk olen olnud, ei ole viitsinud A- katti ära teha.
Plussiks pean veel seda, et ATV kasutusvõimalused on talvel laiemad ja mugavamad. Lumes ja jääl sõidavad enduurokaga ikka ainult tõsised tsiklimehed ja mina ennast nende kilda ei liigita.

Medved

Lugemata postitus Postitas Medved »

ATV sobib ka töö tegemiseks - saad põldu künda ja viiemeetriseid palke vedada.
:)
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

Medved kirjutas:
ATV sobib ka töö tegemiseks - saad põldu künda ja viiemeetriseid palke vedada.
:)
Enduurokaga saab ka põldu künda :)

a võrdlusest niipalju, et ühe sihtgrupp ongi natuke rohkem sport ja tesiel natuke rohkem loodusenautimine.
Samas küll - saab ka hard enduuroga loodust nautida ja põõsastes aparaati keema lasta ja 270kg-se atv-ga kergeid hüppeid teha ja liivaküürudes hullu panna, a siis selline kergelt tagurpidi ants asi.
Äkki sellise kaalumise tulemusena leiutatigi quadracer...
CRF250R

kri

Lugemata postitus Postitas kri »

ATV +
ATV plussiks on see, et see meeldib 4-rattaliste fännidele rohkem kui enduurokas
ATV -
Pesemine on üpris aeganõudev, peale soparallit

Enduuroka +
Enduuroka plussiks on see, et see meeldib 2-rattaliste fännidele rohkem kui atv
Enduuroka -
Pesemine on on 1-2-3 ja valmis, no problemo


Mõlema miinused:
Vihmaga on jama
Külmaga on jama
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pagan, neid ei saa ikka võrrelda. Enduurokaga sa sõidad, ATV-d juhid, kui must nyyd õieti aru saadakse. Enduurokaga saaks võrrelda ehk quadracerit, aga nenede läbivus ei ole sugugi parem, kui tsiklil ja vintsi ka neil reeglina ei ole.
ATV on ikka eelkõige tööriist (loe traktor) ja teine spordivahend.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Pagan, neid ei saa ikka võrrelda.
Aga praegu ongi käsil "auto või lehm"-tüüpi võrdlus :) Noh et auto piima ei anna, aga lehma seljas huvireisile ei sõida
Kasutaja avatar

morris
Postitusi: 272
Liitunud: 03 Nov 2003, 13:22
Asukoht: Tallinn

Re: ATV või enduurokas?

Lugemata postitus Postitas morris »

OT
sang kirjutas:
- saad osaleda Favor Offroadi põhisõidus, mitte soojendussõidus vm freakshow'l
Mina ennast küll soojendussõitjaks ei pea ... kuigi mul pole plaanis (esialgu vähemalt) kaherattalist soetada. Mulle meeldib hoopis 3 ratast.
Lenksuga kartauto
Nutcase .. Cracked Craniums MC

Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Siiamaani üks pädevamaid argumente on olnud A-kategooria olemasolu. Kui seda ei ole ja ei plaani teha ka, siis ei jää muud üle kui ATV osta. Tavaline ATV on aga minumeelest õudne tümikas, rohkem kulgemise pill. Ja üleüldse ma ei näe neljal rattal mitte mingisugust mõtet, igatpidi mittevajalik. Lisaks on ta laiem, mis tähendab, et ei saa puude vahel nii kiirelt liikuda. Mina ei ostaks mingil juhul neljarattalist. Auto mul juba veeremiseks on. Aga see on minu arvamus ainult. Pole mingi ateka boss kah ja kogemus on minimaalne.

Veel. Tsikkel võtab vähem ruumi. Tsiklil on vähem rattaid, seega ka vähem rehve. Tsikli ega atekaga ei saa kummagagi normaalseid naisi, sest sõitmast tulles ollakse porised ja/või higised ja niiehknaa on minu tsiklil näiteks passis 1 koht (jumal tänatud). Soovitaks, et proovi sõita, aga nullist alustades ei saa siis ka võrrelda, sest tsikliga on alguses ikkagi mingil määral keerulisem.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Väheke OT
Tort kirjutas:
Tsikli ega atekaga ei saa kummagagi normaalseid naisi, sest sõitmast tulles ollakse porised ja/või higised ja niiehknaa on minu tsiklil näiteks passis 1 koht (jumal tänatud).
Avatari järgi otsustades poleks sul ju naistest nii või naa külma ega sooja..... :D :bsmile:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

saqu kirjutas:
Tegelikult nägin ma mingi taevakanali pealt umbes samasugust sõidukit, ainult veidi mõtekamat. Tegemist siis samuti trikega, kaks ratast ees ja üks taga, ainult et istumine oli madalam, kaks autoistet kõrvuti ja mootor istmete taga. Eeliseks mingi katuse ja tuuleklaasi olemasolu, uksi ei olnud. Sellist kitti võiks toota meie Estfieldi mehed, sest paugu saanud biked oleksid tänuväärsed doonorid selliste ehitamiseks. Ja tonnise mootoriga on sellisel aparaadil ka minekut rohkem kui nii mõnelgi Ferraril.

Rain

Lugemata postitus Postitas Rain »

just eile vestlesin ühe sõbraga kes andis endale uue aasta lubadusena :lol: ülesandeks iga kuu ATVtarbeks pisut pappi kõrvale panna. Jutu hulgas sai ka selgeks et ATV ostab ta seepärast et ühelt poolt pole tsiklilube ning teisalt ei julgeks ta ka tsikliga väga sõita. Aga ATV annab võimaluse turvalisemalt maastikul kulgeda ja ka neljakümmneselt kogeda tsiklistile omast kulgemisvabadust.
See et mina lepin maastikul sisuliselt krossitsikliga millel tuled küljes ei tähenda aga hoopiski et teisele ei piisaks sõidukaifiks ka "traktoriga" põristamisest. Igaühele oma. Peaasi et inimesel silm säraks.

Küünikust psühholoog ütleks muidugi selle peale et "üks keskeakriis puha ning lapsepõlves üleelatud alaväärsuskompleksid ja seksuaaltraumad..."
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ATV turvalisusesse maastikul ma eriti ei usu, kui päris aus olla. Esiteks on teda päris kerge külili keerata ja seda ka suht väikestel kiirustel, kui kaherattalise pikali panemine pea võimatu tundub. Ja kui sulle ikka mitusada kilo peale vajub on ka tagajärjed valusamad.
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

mx77 kirjutas:
ATV turvalisusesse maastikul ma eriti ei usu, kui päris aus olla. ...
Pigem on probleem maastiku kaitsmisega ATV-de eest. Aga see pigem inimeste peakolude sees oleva olluse teema.

Relv ei tapa. Tapab inimene relvaga.
Keep momentum

kullokas
Postitusi: 192
Liitunud: 10 Okt 2003, 16:20
Asukoht: Tagadi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kullokas »

Muide, vastupidiselt minu senisele arvamusele piisab motikana ehk L7e sõidukina registreeritud ATV juhtimiseks ARK koduka andmetel ka B-kategooria juhiloast, samas rakendub justkui 15 kW piirang:

"L7e - neljarattaline sõiduk, mille tühimass, eletrisõidukitel akude massi arvestamata, ei ületa 400 kg (kaubaveoks ettenähtud sõidukil 550 kg) ja mootori suurim kasulik võimsus ei ületa 15 kw. Selline sõiduk loetakse kolmerattaliseks mootorrattaks ja temale rakenduvad L5e kategooria sõiduki tehnilised nõuded.
L7e kategooria sõidukina registreeritud ATV juhtimiseks nõutakse B-kategooria juhiluba. Sõidukil peavad olema tüübikinnitus (EÜ), kiirusemõõdik, maanteesõiduki valgustusseadmed. Uue ATV korraline tehno- ülevaatus toimub hiljemalt kolme aasta pärast, kasutatud sõiduki ülevaatus iga kahe aasta järel. Juht peab kandma kiivrit."

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

kullokas kirjutas:
Muide, vastupidiselt minu senisele arvamusele piisab motikana ehk L7e sõidukina registreeritud ATV juhtimiseks ARK koduka andmetel ka B-kategooria juhiloast, samas rakendub justkui 15 kW piirang:

"L7e - neljarattaline sõiduk, mille tühimass, eletrisõidukitel akude massi arvestamata, ei ületa 400 kg (kaubaveoks ettenähtud sõidukil 550 kg) ja mootori suurim kasulik võimsus ei ületa 15 kw. Selline sõiduk loetakse kolmerattaliseks mootorrattaks ja temale rakenduvad L5e kategooria sõiduki tehnilised nõuded.
L7e kategooria sõidukina registreeritud ATV juhtimiseks nõutakse B-kategooria juhiluba. Sõidukil peavad olema tüübikinnitus (EÜ), kiirusemõõdik, maanteesõiduki valgustusseadmed. Uue ATV korraline tehno- ülevaatus toimub hiljemalt kolme aasta pärast, kasutatud sõiduki ülevaatus iga kahe aasta järel. Juht peab kandma kiivrit."

Ei ole L7, vaid väiketraktor on. ja seal teised piirangud.
Aga ATV ikka parem (slap)
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

kullokas
Postitusi: 192
Liitunud: 10 Okt 2003, 16:20
Asukoht: Tagadi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kullokas »

Loeb nüüd "ATV-de registreerimisest" http://www.ark.ee/atp/?id=34449 uuesti/esimest korda läbi ja siis tuleb tagasi targutama... :)
ATV saab registreerida nii teedel liikumiseks keelatud ratasmaastikuõidukina (MS2 kategooria, sobib igasugune juhiluba peale mopeedika), väiketraktorina (T5 kategooria, maks lubatud kiirus teedel 50 km/h, B-kat juhiluba) kui ka n-ö mootorrattana (L7e kategooria sõiduk, AGA B-kategooria juhiluba, kui ARK-i kodukat uskuda).
Kasutaja avatar

Teema algataja
sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Miks ATV on halb
- pärast esmast kohanemist tekkinud üleolekutunne ja liigne enesekindlus võivad märjalt kätte maksta

Miks ATV on hea
- saab mudast välja sikutada liigse enesekindlusega silma paistnud linnamaasturit.

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

kullokas kirjutas:
Loeb nüüd "ATV-de registreerimisest" http://www.ark.ee/atp/?id=34449 uuesti/esimest korda läbi ja siis tuleb tagasi targutama... :)
ATV saab registreerida nii teedel liikumiseks keelatud ratasmaastikuõidukina (MS2 kategooria, sobib igasugune juhiluba peale mopeedika), väiketraktorina (T5 kategooria, maks lubatud kiirus teedel 50 km/h, B-kat juhiluba) kui ka n-ö mootorrattana (L7e kategooria sõiduk, AGA B-kategooria juhiluba, kui ARK-i kodukat uskuda).

L7 saab siis kui ATV-l on tehase poolt välja antud, et tegu tsikliga.
Veldis müügil mingid Gymco vms, mida saab mootorrattana arvele ja millel saab passi 2 kohta.
Samas enamlevinud yamud, suzud ja kawad ei saa siklina arvele.

Ja loeb nüüd ise uuesti ark lehe läbi..........
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

sipsik
Postitusi: 190
Liitunud: 03 Aug 2005, 10:44
Asukoht: harjumaa
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sipsik »

Selle "asja" nimi on tüübikinnitus, see ei ole otseselt seotud tehase määratlusega motikas/mittemotikas ja väiketraktori variant ongi seetõttu Eestis "in", et traktoritelt tüübikinnitust ei nõuta ning selle tegemine (kui seda senini mudelile tehtud pole) maksab kena kopka raha. Kohtade arvuga pole asjal mingit seost. Ja õige kirjapilt on Kymco...

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

sipsik kirjutas:
Selle "asja" nimi on tüübikinnitus, see ei ole otseselt seotud tehase määratlusega motikas/mittemotikas ja väiketraktori variant ongi seetõttu Eestis "in", et traktoritelt tüübikinnitust ei nõuta ning selle tegemine (kui seda senini mudelile tehtud pole) maksab kena kopka raha. Kohtade arvuga pole asjal mingit seost. Ja õige kirjapilt on Kymco...
Kordan veelkord, et enamlevinud ATV-sid EI SAAAA siklina arvele ja asi jokk.
ei ole tegemist viitsimise või mitteviitsimisega.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Öhöhööö, saab või mitte, vahet pole. Need aiatraktorid niikuinii imevad :wink: . Kah ATV: http://community.theolympian.com/albums ... ractor.jpg

Tegelikult mul pole ATV-de vastu midagi, kuigi ega nad ei meeldi ka. Pisikesed kuubikud, millega käib kergelt ümber minumeelest, kui piitsa ka anda. Quadid on teine asi juba. Siiski on mul küsimus, et miks üleüldse igasuguseid värdjalikke asju ehitatakse? No kas see kolme rattaga Bombardieri asi on siis ilus ja lahe või? Krt, pane teist värvi lips tööle siis, kui elu igav on. Mis point üldse trikedel on? Triked olid 90ndatel eriti populaarsed, kuskil paraadidel olid trikemehed enamasti need kõige uhkemate nägudega. Kas trike sihtgrupp on selline inimene, kes on liiga vana, et tsikliga sõita aga tahab ikka kärbest hamba vahele?
Kasutaja avatar

Hendri
Postitusi: 200
Liitunud: 22 Juun 2006, 00:01
Tsikkel: Z1000
Tänanud: 21 korda

Lugemata postitus Postitas Hendri »

Võibolla see valik sõltub ka sinust endast. ATV-ga on väga mõnus niisama rahulikult metsas mütata. tsikliga vaikselt sõites jääb võibolla kuidagi imelik tunne.
Atv on kindlasti mõnesmõttes turvalisem. ikkagi 4 ratast ja kukkumisoht on nati väiksem, nagu ka öeldud murtud käeluuga saab atv-ga hädapärast ka ise väga ilusti tagasi tulla, tsikliga on see palju raskem.
Atv-ga saad metsas vms vaikselt sõidutada sõpru/tuttavaid/oma lapsi, saab suurema pagasi kaasa võtta ning atvga sõit väsitab vähem.
Siklit aga see-eest on lihtsam hoiustada ja võtab vähem ruumi, kuid eriti palju kaasa asju võtta ei saa-> segab sõitmist

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Tort kirjutas:

Tegelikult mul pole ATV-de vastu midagi, kuigi ega nad ei meeldi ka. Pisikesed kuubikud, millega käib kergelt ümber minumeelest, kui piitsa ka anda. Quadid on teine asi juba.
Sa vist pole ei atv ega quadiga sõitnud????
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Bombardieril on olemas ka selline quadi ja 4x4 ATV ristsugutis millega peaks kannatama nii hüpata kui mudas möllata. http://www.can-am.brp.com/en-US/Vehicles/Renegade/
Kasutaja avatar

-ShadowofDeath-
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas -ShadowofDeath- »

BikeWorld kirjutas:
Võibolla see valik sõltub ka sinust endast. ATV-ga on väga mõnus niisama rahulikult metsas mütata. tsikliga vaikselt sõites jääb võibolla kuidagi imelik tunne.
Atv on kindlasti mõnesmõttes turvalisem. ikkagi 4 ratast ja kukkumisoht on nati väiksem, nagu ka öeldud murtud käeluuga saab atv-ga hädapärast ka ise väga ilusti tagasi tulla, tsikliga on see palju raskem.
Atv-ga saad metsas vms vaikselt sõidutada sõpru/tuttavaid/oma lapsi, saab suurema pagasi kaasa võtta ning atvga sõit väsitab vähem.
Siklit aga see-eest on lihtsam hoiustada ja võtab vähem ruumi, kuid eriti palju kaasa asju võtta ei saa-> segab sõitmist
Ei tea kas see kukkumisoht nüüd väiksem on. Tavalisel metsarajal kindlasti, aga spetsiaalsel atv rajal nüüd vaevalt. Teemasse tagasi:Mina arvan, et mina ostaks ka atv, sest sellega on ikkagi huvitavam sõita ja kui ära tüütab, siis saab alati maha müüa ja enduuroka vastu vahetada.
Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

Esiteks sellega mis on bombardieri ristsugutis ei lähe sa kuskile rajale.

Igal masinal millega rajale minna peaksid olema gaasi amordid (reguleeritavad) muidu sa võid seal oma tagumiku ja tagasillaga hüvasti jätta kui rajal piitsa anda.

See on bombardieri quad http://www.can-am.brp.com/en-US/Vehicles/DS650/

Vot sellega võid ka kõikki asju teha mida suure 4x4 atv-ga ki ainult mudas müttamisega ei taha eriti välja tulla.

Rajal saab ainult quadiga piitsa anda 4x4 atv del tekiks mingid tehnilised probleemid või läheks mingi jublakas katki.

Nt kingguad 700cc andis juba peale väikest sõitmist rajal otsad elektroonika ütles ülesse.Aga see oli veel sile rada mõned hüpekad olid ainult sees.

Endal on igastahes 125cc RIEJU SMX sm ja 400cc suzuki ltz 400cc ise sõidaks muidugi rohkem atv ga ja hakkan ka sõitma atv ga linnas peale 16 a saamist.

Ise eelistan atv d. :wink:
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”