1. leht 1-st
CR 125 aju
Postitatud: 04 Dets 2006, 21:13
Postitas .:LiveToRide:.
Tervist!
Enda Honda CR 125 mootori mahavõtmisel avastasin 2 isoleeritud juhet, mis tulevad ajust. Üks juhe on roheline ja teine valge triibuga must. Ajust väljuvad veel 4 juhet generaatorisse ja 2 süütepooli. Aju alt leidsin sellised andmed, kui neist kasu on: DENSO 070000-2250. Tsikel ise on aastast 94. Mis nende kahe juhtme otsa käia võis kunagi?
Postitatud: 04 Dets 2006, 21:19
Postitas seroi
Mulle küll tundub, et CR 125 ja aju ei käi kuidagimoodi kokku... Võib-olla ma eksin...
Postitatud: 04 Dets 2006, 21:19
Postitas madis
arvan et sureti aga 100% kindel pole, peab el skeemilt uurima
Postitatud: 04 Dets 2006, 21:33
Postitas .:LiveToRide:.
Minumeelest neil tsiklitel küll tehasest tulles sureteid polnud.
Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Postitatud: 04 Dets 2006, 22:43
Postitas MotoMell
See peaks olema see El. süüte juurde käiv kondekaplokk (CDI?) vms ja sellisel juhul käib seal juhtmete vahel tõesti sureti. Kui need kokku paned, käima ei lähe/suretab välja.
Postitatud: 05 Dets 2006, 08:47
Postitas saqu
.:LiveToRide:. kirjutas:Minumeelest neil tsiklitel küll tehasest tulles sureteid polnud.
Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
No päris kindlasti on sureti peal tehasest tulles, mida moodi ta normaalselt välja suretad siis, keerad kraani kinni, või lased käik sees siduri lahti? Vist ei lasta võistlemagi ilma selle nuputa.

Postitatud: 05 Dets 2006, 19:23
Postitas .:LiveToRide:.
Minu tsiklil on tühikäigu pöörded nii maha keeratud, et tühikäigul gaasi mahalastes surebki kohe välja. Arvasin, et asi nii ongi aga tuleb välja et kohe mitte pole
Igatahes aitäh neile kes vastata viitsisid

Postitatud: 06 Dets 2006, 11:26
Postitas seroi
.:LiveToRide:. kirjutas:Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Sageli kipuvad mõned volkarite omanikud oma mehaanilise pritsega mootorite kommutaatorit ajuks nimetama, kuigi see seda mitte pole.
Mida see ratta "aju" sul juhib - pritset (vist mitte, sest kaldun arvama, et pritset polegi), süüdet? Kas pole siiski tegemist kommutaatoriga? (kui päris aus olla, siis pole ma selle rattaga kursis, mistõttu ei saa mu arvamust 100% tõe pähe võtta).
PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Postitatud: 06 Dets 2006, 11:44
Postitas saqu
seroi kirjutas:.:LiveToRide:. kirjutas:Ja huvitav kuidas seda musta karpi raami eesosas nimetada, kui mitte ajuks?
Sageli kipuvad mõned volkarite omanikud oma mehaanilise pritsega mootorite kommutaatorit ajuks nimetama, kuigi see seda mitte pole.
Mida see ratta "aju" sul juhib - pritset (vist mitte, sest kaldun arvama, et pritset polegi), süüdet? Kas pole siiski tegemist kommutaatoriga? (kui päris aus olla, siis pole ma selle rattaga kursis, mistõttu ei saa mu arvamust 100% tõe pähe võtta).
PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Tõenäoliselt on tegemist siiski Capacitor Discharge Ignition (CDI) mooduliga, mille ülesandeks on juhtida mootori erinevatest koormusrežiimidest olenevalt süütemomenti. osadel ratastel on nn. 2 mõõtmeline "ignition map" ja osadel 3 mõõtmeline süüte juhtimise program. 3 mõõtmelisel siis lisaks veel TPS andur (throttle position sensor) ehk siis segusiibri positsiooni andur, mis lisab siis nn. kolmanda mõõtme ja annab võimaluse võtta süütehetke arvestamisel aluseks ka karburaatori siibri olekut.
Väike teooria siis sellisel kujul, nagu mina olen asjast aru saanud.
(Antud kirjeldus ei pretendeeri absoluutsele tõele ja ei autor vastuta võimalike tekkinud tagajärgede eest)
EDIT: Lisaks veel omaltpoolt, et Töötava mootori küünlajuhtmete eemaldamine ei ole soovitav!!! Oht on kahjustada süütepooli sekundaarahelat ja ka seda sama CDI-d. Ennem julgeks lugeda ohutumaks süütepooli primaarahela plus juhtme eemaldamist süütepooli küljest, kuid sedagi omal vastutusel.
Postitatud: 06 Dets 2006, 16:40
Postitas .:LiveToRide:.
PS. No offence, aga kas see CR 125 ongi see ratas, mis gaasi keeramisel sul hinge kinni tõmbab?
Minumeelest oli see oli see väga täppi panev lause, mis iseloomustab tsiklite ja autode vahet, ei olnud see minu konkreetsele tsiklile suunatud.
Samas ei ütleks ma CR 125 mineku kohta ühtegi halba sõna, krossitsikel siiski.
Niiet ei tasu niisama tõrvata siin midagi
