parem valgustus rollerile

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
keits

parem valgustus rollerile

Lugemata postitus Postitas keits »

tervist.
oleks huvitatud rollerile parema valgustuse külge installeerimisest.
plaanid liikusid šiguli kaheniidilisele pirnile.
Kuid küsimus oleks, kas rolleri generaator suudaks selle pirni ära toita?
Ette tänades.
Kasutaja avatar

ott6
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Mai 2005, 14:24

Lugemata postitus Postitas ott6 »

arvata on et toidab, aga omaasi kas kõik asjad õieti toimivad peale uue võimsama pirni panemist.Olen kuulnud sellist asja et tagatules oli old mingisugusel rolleril vale pirn ja paugupealt laadimine oli null.Aga ega sa muidu teada saa kui katse-eksitus meetodil.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kõigepealt tee kindlaks oma rollerile tehasepoolt ettenähtud esitules kasutatava pirni parameetrid ja alles siis tegutse edasi. Tavaliselt rolleritel max 35w pirnid ees. Sõiduautodel 45w ja rohkem. 35w-st võimsamad lihtsalt võivad üles sulatada esitule reflektori ja klaasi(kui on plastist) Muidugi saavad vatti ka kaablid, lülitid.

Teema algataja
keits

Lugemata postitus Postitas keits »

okey...
tnx nõuannete eest..
ei ole soovi rollerit üles sulatada:D
ei hakka katsetama sis...
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Enda kogemused kunagised:

10w võib isegi suurem olla, pole veel hullu, aga päris 55/60 H4 pole mõtet sisse pookima hakata, aga mingid vene 45w tuled võiks isegi sobida!

Alati on võimalik tagumine tuli LEDiks teha, ja saad jälle peaegu 5w puhast võitu!

Xenon pirnid on 35w, aga see on suht suur investeering, ise sai kunagi lammarist 1500 ühe komplekti, sest seal nii starterit, kui ka pirni vaja!
NB! Ilma starterita pirnid pole õige Xenon-HID pirnid! See mingi hiina jura mis ikka kas 55/60 või siis eriti ekstreemne 90/100 mis põletab su juhtmestiku lihtsalt maha!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Cyberdyne kirjutas:
Enda kogemused kunagised:

10w võib isegi suurem olla, pole veel hullu

Tean juhust, kus isegi tehase 35w pirniga sulas üles esituleklaas. Eks see omaniku enda otsustada katsetada. Ise ei riskinud.
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Nujah, see pigem nende odavate plastikreflektorite probleem, mitte nii väga pistikute!

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Ise olin kunagi samasuguse probleemi ees. Originaalis käis ette ainult 15W pirn. Ja ka lambi materjaliks oli plastik. Alguses katsetasin 20W, hiljem 25W ja ei juhtunud midagi.

Kuna tegu oli alnult nn lähituledega mis ei valgustanud pimedas sõites praktiliselt midagi tegin väikese ümberehitse. Panin lisalüliti vahele ja kahe niidiga pirni (mõlemad niidid 45W). Igaljuhul kusail 2 kuu jooksul ei juhtunud ikka midagi reflektoriga ega ka klaasiga.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

mul on ka väike probleem. nimelt on mul sr 50 ditech 2003 a masin millel pole kaug- ja lähitulesi, on ainult ühed millega on pimedas halb näha. mul ongi küsimus et kui võimsad pirnid on originaalis. ma võtsin lahti ja vaatasin et mõlemad pirnid on 20w, aga kas originaalis on ka 20w?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

oltc1100 kirjutas:
mul on ka väike probleem. nimelt on mul sr 50 ditech 2003 a masin millel pole kaug- ja lähitulesi, on ainult ühed millega on pimedas halb näha. mul ongi küsimus et kui võimsad pirnid on originaalis. ma võtsin lahti ja vaatasin et mõlemad pirnid on 20w, aga kas originaalis on ka 20w?
Minu mäletamismõõda peaks mõlemad 35w olema. Juhendile saad viite teemast Mootori skeemid.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Mul oli vahepeal originaal 25w asemel 40w/45w aga 45w ei jäkanud enam genekas ära toita. Siis tekkis selline efekt et lähi tuli (40w) näitas kõvemini ja kaugemale kui täis tuli(45w). Aga minu plast tule klaasiga ei juhtunud küll midagi.

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

holma kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
mul on ka väike probleem. nimelt on mul sr 50 ditech 2003 a masin millel pole kaug- ja lähitulesi, on ainult ühed millega on pimedas halb näha. mul ongi küsimus et kui võimsad pirnid on originaalis. ma võtsin lahti ja vaatasin et mõlemad pirnid on 20w, aga kas originaalis on ka 20w?
Minu mäletamismõõda peaks mõlemad 35w olema. Juhendile saad viite teemast Mootori skeemid.
tänu. :)

Teema algataja
mariovar

Lugemata postitus Postitas mariovar »

aga oskab keegi öelda mis teha kui esituli enam ei tööta, sai natu suuremate w pirn pandud ja enam ei põle mida peaks vaatama/kontrollima

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

arvatavasti juhtmed ja pistikud kuni genekani välja..

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

oltc1100 kirjutas:
mul on ka väike probleem. nimelt on mul sr 50 ditech 2003 a masin millel pole kaug- ja lähitulesi, on ainult ühed millega on pimedas halb näha. mul ongi küsimus et kui võimsad pirnid on originaalis. ma võtsin lahti ja vaatasin et mõlemad pirnid on 20w, aga kas originaalis on ka 20w?
sr50'ne esituli on jah nadi võitu...ise lahendasin selle halogeen tulega.
Pilt ka siis sellest tulest : Pilt

Valgust annab palju paremini kui originaal, aga pimedaga väga hea sõita pole ikkagi, kaugtuld oleks ikkagi vaja.
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Nagu aru saan on on valgust juurde vaja?
Halogeen pirni valgustugevus sõltub pingest. 10% pingelangu (12V puhul 1,2V) vähendab valgust 20%. 20% pingelangu puhul veel rohkem. Kui panna ette pirn mis geneka üle koormab ja seelle tagajärjel langeb pinge siis võib saada vähem "valget" valgust kui oli ennem õige võimsusega pirniga (saad palju "punast" valgust). Soovitan hakatuseks mõõta kui kõrge pinge (Volt) jõuab põleva esitule klemmile. Olgugi, et näiteks auto (mootorratta) pirni karbile on kirjutatud 12V, siis kuna aku laadimis pinge on 14V ja tulesid toidetakse alalisvooluga on need pirnid ettenähtud ka 14 V põlema.
Enamus rollerite elektri skeeme erineb (mootorratastest) sellepoolest, et esituld toidetakse vahelduvvooluga ja ülejäänud asju alalisega. Esitule pirnile minev vahelduvpinge on väiksem kui aku laadimispinge. Rolleris kasutatakse erinevaid pingeid. Rollerile saab ka 70W autotule etteehitada aga selleks tuleb vastavalt masinale ka elektrisüsteem ümber ehitada.
Enne kui midagi ümbertegema hakkate pidage meeles, et iga läbi lastud elektrivigur võib maksta tuhandeid ja tuleb kaua tellida ning enda lollusest rikutud masinat ei hakka küll keegi väikse raha eest parandama.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”