Peugeot karburaatori ja lõppkiiruse suhe?
Postitatud: 22 Nov 2006, 00:23
Hai,
et enda Peug Looxoril (50ccm 2T AC) oleks siiski mingi kümmekond km lõppkiirust juurde vaja...praeguse 70-75 asemel ilma teekalde ja tuule abita.
ja kuna kõik "tasuta tjuuningu" variandid tehtud,siis ilmselt järgmine loogiline samm on ikkagi pappi välja köhida ning karbuss ja/või summuti välja vahetada...aga summutist rohkem on mind hetkel mõtlema pannud originaalkarbukas,mille siseläbimõõt on kõigest 12mm!siit ka küs:
kas teistel (eelkõige Peug Speedfight jne...omanikel),kelle pillid originaalsilindritega lihtsalt peale piirajate eemaldamist,või ka sportsummutiga,mingi 90-100 välja hakkavad lippama...on see ka 12mm karpaga reaalne?või on Speedfightil ja teistel Peugeotidel mingi suurema lm (14mm,17mm vms)karpa juba originaalis...?
tänud ette,kui keegi konkreetse näite toel kommenteeriks!
et enda Peug Looxoril (50ccm 2T AC) oleks siiski mingi kümmekond km lõppkiirust juurde vaja...praeguse 70-75 asemel ilma teekalde ja tuule abita.
ja kuna kõik "tasuta tjuuningu" variandid tehtud,siis ilmselt järgmine loogiline samm on ikkagi pappi välja köhida ning karbuss ja/või summuti välja vahetada...aga summutist rohkem on mind hetkel mõtlema pannud originaalkarbukas,mille siseläbimõõt on kõigest 12mm!siit ka küs:
kas teistel (eelkõige Peug Speedfight jne...omanikel),kelle pillid originaalsilindritega lihtsalt peale piirajate eemaldamist,või ka sportsummutiga,mingi 90-100 välja hakkavad lippama...on see ka 12mm karpaga reaalne?või on Speedfightil ja teistel Peugeotidel mingi suurema lm (14mm,17mm vms)karpa juba originaalis...?
tänud ette,kui keegi konkreetse näite toel kommenteeriks!