1. leht 2-st
Piirangud summutitele
Postitatud: 16 Nov 2006, 13:23
Postitas tokintmash
Kas vastab tõele, et mõnedes EU riikides on keelatud tänaval sporstummutiga sõitmine? Olen kuulnud, et näiteks Rootsis pidi see nii olema.
Postitatud: 16 Nov 2006, 13:56
Postitas Villem
Kui summuti ületab müranormi, siis on see kindlasti illegaalne.
Postitatud: 16 Nov 2006, 14:12
Postitas stonefree
EL vanades riikides ilmselt on kõigis suht ranged reeglid. Sprotsumbutil peab tänaval sõitmiseks olema ilmselt märge või vastav kleeps küljes, mingi EL sertifikaat vms.
Postitatud: 16 Nov 2006, 14:45
Postitas tokintmash
Mul on plaanis lõigata originaal sumpsi otsast jupp maha. Tulemus näeks umbes selline välja:
Sumpa peal on mingid kirjad. Kui need alles jäävad, siis on vast OK?

Postitatud: 16 Nov 2006, 15:09
Postitas Tsikkelröövel
mac, vist loll küsimus, aga milleks?
Postitatud: 16 Nov 2006, 15:14
Postitas CB500
Kui tagumist porilauda pole, siis on see lühem pütt ju ilusam küll.
Postitatud: 16 Nov 2006, 15:23
Postitas tokintmash
Noh ma siis küsin vastu:
Miks vahetada suunatuled väiksemate vastu?
Miks valida 2x kallimad (aga ägedama kujuga) kukkumispuksid?
Miks osta tuuleklaas, mis ei ole võiolla nii efektiivne kuid näeb palju parem välja?
Miks üldse osta uus äge mootorratas, kui sõidumõnu saab ka poole raha eest?
Aga sumpa kohta ma vastaks nii, et eelpool mainitud põhjusel (mis kõigil neil puhkudel on sama) tahan ma soetada sport sumpsi. Mingit power upgade'i ma püti vahetamisega ei saa ja muutub ainult hääl ja välims kuid mitu kilo panen magama.
Samas on mul võimalus mitte midagi makstes jõuda praktiliselt sama tulemuseni. Miks mitte siis proovida?

Postitatud: 16 Nov 2006, 15:37
Postitas ar
To: mac
Pilt "kärbitud" taguotsaga on effektne küll!

Sellise tsikliga tänaval sõita pole aga võimalik. Õigemini on võimalik küll, aga rahakotile valus
Seega, kuidas plaanid lahendada tagumiste tulede (stopp, suunakad, numbrivalgustus, reflektor) ja numbrimärgi probleemid?
Postitatud: 16 Nov 2006, 15:45
Postitas CB500
ar, meilgi on ju piisavalt rattaid ringi sõitmas, millel suunad gondli sisse ehitatud ja number undertaili küljes, vahel vist isegi valgustusega.. ja tagatuli ei kao ka kuskile see on ikka seal gondli sees.
Ainus vaidlemisalune nüanss mis jääb, on see kas sellise nurga alt number on piisavalt nähtav või ei.. võibolla asjaosalised viitsivad kommenteerida kuidas politsei on sellesse suhtunud.
Pildil olev ratas on küll vist usa turu jaoks, sest mujal neid ereliukase reflektoreid külgedele ei panda minuteada.
Postitatud: 16 Nov 2006, 15:47
Postitas tokintmash
Tagatulega pole probleemi, see jääb originaal. Number ja suunakad pole ka probleem tegelt:
Isegi Kawasaki ise pakub sellist väikest numbrilauda koos pisikeste suunakatega.
Ja miks ma selle threadi algatasin oligi, et teada saada, kas mul selle pooleks lõigatud sumpa pärast võib jama tulla. Tsikkel võib raju olla aga sõita peab ka ikka sündima. Ghost Riderit ka päris isu teha pole

Postitatud: 16 Nov 2006, 15:51
Postitas tokintmash
CB500 kirjutas:Pildil olev ratas on küll vist usa turu jaoks, sest mujal neid ereliukase reflektoreid külgedele ei panda minuteada.
Täitsa võimalik. Suvalise pildi võtsin, mis Googlega leidsin. Tahtsin lihtsalt näha, milline see sumps olema hakkaks
Postitatud: 16 Nov 2006, 15:53
Postitas CB500
Nagu eespool mainiti siis mõnel pool mujal arenenumas maailmas võib see probleemiks olla, eestis tõenäoliselt lähiajal veel mitte.. pole ju kellelgi(vist?) mürataset millegagi mõõtagi. Ülevaatuspunkte ja politseid pean silmas.
Postitatud: 16 Nov 2006, 16:31
Postitas tramm66
kardan, et see lähiaeg ongi juba käes... nii ülevaatuspunktid kui ka mõningad politsipatrullid on lähemal ajal Db mõõtjatega varustatud...
sportsumpade omanikel jääb 2 varianti - kas riskida erakorralise ülevaatusega või võtta sumpaga miskit ette... näiteks varuda endale "Db killer"
Postitatud: 16 Nov 2006, 17:00
Postitas tokintmash
tramm66 kirjutas:näiteks varuda endale "Db killer"
Misasi see veel on? S.t. ma saan aru küll, mis see on aga mismoodi see töötab, kuhu käib jne?
Postitatud: 16 Nov 2006, 17:24
Postitas StreetMoto
Punn, mis sumpsi tagaotsast sisse käib ja sinna kruviga kinnitatakse, et "tappa" see röögatu heli, mis suurest avausest völjub. Sellega tapetakse ühtlasi ka osa tagarattani jõudvast jõust.
Postitatud: 16 Nov 2006, 18:16
Postitas tramm66
StreetMoto kirjutas:Punn, mis sumpsi tagaotsast sisse käib ja sinna kruviga kinnitatakse, et "tappa" see röögatu heli, mis suurest avausest völjub. Sellega tapetakse ühtlasi ka osa tagarattani jõudvast jõust.
jap, tapab jõudu kuniks ülevaatus läbitud ja lähima nurga taha kaotakse

Postitatud: 16 Nov 2006, 18:28
Postitas mx77
Häält saab edukalt vaiksemaks teha ka programeeritava cdi-boxiga. veel lihtsam - nupp lenksul ja mõõtmise ajaks on mootor vaikne nagu siid

. seda nõksu kasutab näiteks KTM oma uute krossirataste juures, et tehnilise kontrolli ajaks 96dB-st üle ei läheks.
Postitatud: 17 Nov 2006, 13:58
Postitas tokintmash
Muide, kui kedagi huvitab, siis rääkisin just ühe taanlasest bikeriga, kes ütles, et seaduse järgi on jah liiga valjud keelatud, aga et mente see ei koti ja kinni peetakse ikka reeglina kiiruseületajaid. Rootsis pidi sama lugu olema.
Ma kujutan ette, et meil hakkab samamoodi olema. Et kui ikka väga hullu ei pane ja normaalselt üleval pead ennast tänaval, siis jamasid eriti pole. Ülevaatusel täenäoliselt hakatakse mingil hetkel seda ikka vaatama, kuigi neil 2 korral, mis ma eelmise tsikliga käisin (suht populaarne koht, mitte mingi nurgatagune), lasti ainult tulesid näidata ja katsuti kas esihark loksub.
Postitatud: 17 Nov 2006, 14:51
Postitas mx77
Suzumen kirjutas:mx77 kirjutas:Häält saab edukalt vaiksemaks teha ka programeeritava cdi-boxiga. veel lihtsam - nupp lenksul ja mõõtmise ajaks on mootor vaikne nagu siid

. seda nõksu kasutab näiteks KTM oma uute krossirataste juures, et tehnilise kontrolli ajaks 96dB-st üle ei läheks.
Kui viitsid seleta palun selle CD boxi töö põhimõtet.

Süüteboxi saab programeerida mitu erinevat süütegraafikut, st. siis süüte ennakut vastavlt pööretele, uuematel on 3D süütemap, mis arvestab ka karpa throttle sensori andmeid. Lihtsalt teatava programmiga on mootoril kõri kinni ja vastavalt ka hääl vaikne.
Postitatud: 17 Nov 2006, 15:06
Postitas saqu
Siis võib ju ise enne ülevaatust piirata siibrite lahtiminekut selleks ülevaatuse hetkeks ja peaks ka piisama, peaasi, et 3500 pööret välja annab või misiganes raamil dB juures kirjas on.

Postitatud: 17 Nov 2006, 16:20
Postitas Piipz
jajah, db killer ka alati ei aita

mind saadeti esimesest ülevaatusepunktist tagasi, vt ark teemat siin bikeris.
Postitatud: 17 Nov 2006, 16:34
Postitas kris.
tokintmash kirjutas:Muide, kui kedagi huvitab, siis rääkisin just ühe taanlasest bikeriga, kes ütles, et seaduse järgi on jah liiga valjud keelatud, aga et mente see ei koti ja kinni peetakse ikka reeglina kiiruseületajaid. Rootsis pidi sama lugu olema.
Mulle jälle meenub jutt Rootsi kohta, kus mingile kokkutulekule sõites kohalike numbrimärkidega rattaid ka dB pärast peedistati. Võõrastel kontrolliti ainult dokumente.
Valju sumpsiga on muuseas võimalik ka nii sõita, et ei keera siibrit igal võimalusel pärani...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 17 Nov 2006, 16:49
Postitas tokintmash
Piipz kirjutas:jajah, db killer ka alati ei aita

mind saadeti esimesest ülevaatusepunktist tagasi, vt ark teemat siin bikeris.
"ARK" otsingu peale tuleb miljon teemat. Äkki paned otselingi?
Postitatud: 17 Nov 2006, 16:54
Postitas Tsikkelröövel
No, Mac, ma Su vastuküsimusele vastaks kõigil juhtudel eitavalt. Suunakad suured, pukse pole ja ei tule, originaalsele "änksumale" klaasile ehitasin visiiri peale (talvel teen üldse uue suurema ja püstisema klaasi), et tuulevari oleks ja rattaks vana GPZ, maksimaalselt originaalsel kujul. Ju ma veneaegsest funktsionaalsest põlvkonnast.
A põhjusmõtteliselt respekteerin Su põhjendusi, ilu ON argument. Tõsiselt. Ma juba pelgasin, et loodad sellest aktsioonist kõvat jõudu juurde saada.
Edu!
Postitatud: 23 Nov 2006, 16:19
Postitas tokintmash
Lõikasin jupi maha.
Tegin natuke valesti ja kui enne tuli tagant välja 2 toru - üks teise sees, siis nüüd jäi järele ainult kroomitud väliskate. Sisemus paistis ja see mulle ei meeldinud:
Leidsin ühe vana teesõela, mis sinna enamvähem täpselt istub:
Väike
test ka ... sobib hästi. Nüüd veel värv peale ja siis on valmis
ps. Video on 3gp - mobiili formaat. Quicktime peaks seda mängima
Postitatud: 08 Dets 2006, 16:13
Postitas tokintmash
Vaat selline sai siis:
Suunakad ja numbrituli tuleb veel külge panna.
Postitatud: 08 Dets 2006, 18:07
Postitas errorcode12
Väga ilus!
Äkki sellised päris edevad must/punane või täiesti punased pastlad ka veel alla:
http://www.cycletires.com/index2.html
Postitatud: 09 Dets 2006, 01:02
Postitas westel
Kui juba teema summutitest olemas, siis küsiks et:
kas kusagil Eesti tsiklite esindustes (vms) kohtadest saab tellida
näiteks (suzuki DL 1000-le) Two Brohters / Staintune`i summuteid.
Või on ainuke ja õige varjant ise netis tellida
Tänan
Postitatud: 26 Apr 2007, 08:38
Postitas Märt78
sai endale sv1000 soetatud. Küsimus selline, kuna sportsumpsid on kallid ning väidetavalt võivad ülevaatuspunktis probeemiks osutuda, kas on ehk kudagi võimalik originaalsumpast mõnusamat soundi kõtte saada?
Postitatud: 26 Apr 2007, 09:54
Postitas tramm66
Märt78 kirjutas:sai endale sv1000 soetatud. Küsimus selline, kuna sportsumpsid on kallid ning väidetavalt võivad ülevaatuspunktis probeemiks osutuda, kas on ehk kudagi võimalik originaalsumpast mõnusamat soundi kõtte saada?
mõnusam sound=jama ülevaatusel...
miski sumpamudimine näha siin (alates I lk. lõpust):
http://beta.album.ee/album/30006344/50020843