1. leht 1-st

dirt bikel pole sädet

Postitatud: 14 Nov 2006, 23:39
Postitas hope
Pilt



Juhtus selline asi et kett tuli maha ja rebis sees kõik segamini, võtsin lahti ja ei tea mis kuidas ja kus olema peab. Sädet pole. :( Tegu on 110ccm atm dirt bikega. Mõni teadja võiks öelda mis on puudu ja mis vales kohas, oleks väga tänulik. Vaadake pilti hoolikalt!

Postitatud: 14 Nov 2006, 23:54
Postitas Magimees
mul peaaegu sama masin.... ise arvaks, et mõni juhe on geneka seest lahti, kui sädet pole... või mõni juhe on katkenud

Re: dirt bikel pole sädet

Postitatud: 14 Nov 2006, 23:55
Postitas oma_jope
hope kirjutas:
mis on puudu ja mis vales kohas, oleks väga tänulik. Vaadake pilti hoolikalt!
Paistab, et terve süütesüsteemi on valesse kohta visanud. Peaks olema sõidusuunas paremal pool mootorit. Seal, kus sul on süüde, peaks tegelt sidur olema.

Aga äkki ma lihtsalt näen halvasti, pilt on ropult ülesäritatud. Proovi fotofoorumist abi saada. Fotokala jne.

Postitatud: 15 Nov 2006, 07:48
Postitas katusemees
sul vaja see must julla ära vahetada.kui ma õieti näen.

Postitatud: 15 Nov 2006, 11:24
Postitas Mix
...vaja see must julla ära vahetada.....
Kas just ära vahetada, aga tundub, et kuidagi viltu- ja eemale rebitud on see süüteandur generaatori rootori suhtes küll. Võib-olla on ta tõesti ka vigastada saanud - seda pildilt näha ei ole. Ma tegelikult päriselt ei tea, milline näeb selle mootori kaanealune välja originaalis ja ilma kahjustusteta. Omal on mul lihtsalt kõigil senistel sõidukitel olnud tegemist generaatori siseste süüteanduritega.
Pildilt ei saa mina aru, kas see asjandus on seal viltu koos oma kinnituskronsteiniga (kett on seda rabanud ja kõveraks painutanud) või lihtsalt oma kruvikinnituse kohast järgi andnud ja eemale nihkunud. Viimasel juhul on asi lihtne - lased kruvi lõdvemaks, nihutad anduri tema õigesse kohta tagasi ja fikseerid kruviga. Kui aga on kõveraks paindunud ka kinnituskronstein, siis selle tagasipainutamine võib lõppeda selle alumiiniumisulamist detaili purunemisega (kui ta juba katki ei olegi!).
Lisaks peaks sellest süüteandurist väljuma 1-2 juhet. Kas need on terved?
Kas juhtmezgutt, mis generaatorist väljub, pole viga saanud?
-
-

Postitatud: 15 Nov 2006, 11:40
Postitas Kirs
Paistab küll, et süüteanduri kinnituskronstein on murdunud...kui süüteandur-juhtmed ise terved siis kinnitust saab lappida näiteks vedela metalliga. Ei kaalu andur eriti midagi, et lausa keevitust oleks selleks vaja. Peaasi, et õiges asendis tagasi oleks. Igaljuhul on hiinlased anduri paigutatud väga haavatava koha peale. Originaalmootoril(Honda Monkey) seda seal näha igatahes pole, arvatavsti siis sisemine andur.

Postitatud: 15 Nov 2006, 16:35
Postitas -ENERGY-
hammasratta kohal asuva klemmi külge peaks minuteada minema juhe (käiguandurisse)

Postitatud: 15 Nov 2006, 17:46
Postitas ping
Midagi on jäänud anduri ja hooratta vahele ja andurist mähis paistab. Sellise vigastusega andur tavaliselt ei tööta. Mõõda andur üle, otsi uus ja areta see külge õigesse kohta.

Postitatud: 16 Nov 2006, 22:58
Postitas hope
Jõudsin ise ka järeldusele et andur mittetöötav ja veel tagant lahti ka :?
Nüüd tekkis küsimus et kas ja kust kohast uut sellist saab?

Postitatud: 17 Nov 2006, 08:13
Postitas Kirs
hope kirjutas:
Nüüd tekkis küsimus et kas ja kust kohast uut sellist saab?
Pakuks www.atmracing.ee Nemad samade moootoritega erineva kubatuuriga rattaid maale toovad.