GS500 vs. GSXR-750 matkamiseks.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 308
- Liitunud: 23 Mai 2006, 16:53
- Tsikkel: Husky SM610
- Asukoht: Tallinn, kesklinn
GS500 vs. GSXR-750 matkamiseks.
tere õhtupoolikut. kuna järgmine suvi tuleb matkamise poolest rikas loodetavasti, siis uurin juba varakult maad, kumma rattaga oleks parem minna. musta mere kant oleks eesmärgiks see aasta. ise arvan, et gsx on suurem ja seega pikkadel teedel stabiilsem ning ka vähe mugavam. samas olen kuulnud gs-i omavatelt inimestelt, et saab ka gs500ga väga kenasti riike avastamas käia. sünnikuupäevad on ratastel peaaegu samad - 1996 ja 1997.
ehk siis nüüd teadjamad mehed või naised oskavad pajatada, kumb ratas oleks sellise ettevõtmise jaoks praktilisem:)
tervitades,
Markus.
ehk siis nüüd teadjamad mehed või naised oskavad pajatada, kumb ratas oleks sellise ettevõtmise jaoks praktilisem:)
tervitades,
Markus.
Kui kahekesi rattal, siis kindlasti mitte GS500, minu arvamus.
Pigem ütle ise, kummaga sul parem on pikka otsa sõita, tundub, et oled mõlemaga tuttav? GS500 püstisem asend on pikal otsal jälle mugavam võibolla.
Matkaratas pole muidugi kumbki, aga mina pole õige inimene sellest rääkima Üldpildis matakatakse muidugi kõigega mis pähe tuleb, 2005 nägin Horvaatias sakslaste punti kel kõigil olid rattad a`la R1, GSXR1000 jne.
Pigem ütle ise, kummaga sul parem on pikka otsa sõita, tundub, et oled mõlemaga tuttav? GS500 püstisem asend on pikal otsal jälle mugavam võibolla.
Matkaratas pole muidugi kumbki, aga mina pole õige inimene sellest rääkima Üldpildis matakatakse muidugi kõigega mis pähe tuleb, 2005 nägin Horvaatias sakslaste punti kel kõigil olid rattad a`la R1, GSXR1000 jne.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja - Postitusi: 308
- Liitunud: 23 Mai 2006, 16:53
- Tsikkel: Husky SM610
- Asukoht: Tallinn, kesklinn
tuttav olen gs-iga, sellega sai ka saksast kodumaale sõidetud, isegi täitsa kobe oli tulla:) ainuke asi, et siis mul puudusid igasugused kohvrid ja kotid, seega matkakott oli seljas, mis vajutas pikema aja peale tagumiku päris kibedalt vastu sadulat. aga üldiselt polnud viga. ei jätnud ta mind kordagi teepervele ega midagi. gsxr-750 on alles soetamise faasis ning just seetõttu uuringi maad. varasem kogemus selle rattaga paraku puudub.
tervitades,
Markus.
tervitades,
Markus.
gs 500 on lahja ju- paned kodinad peale, siis ei vea enam autodest mööda ju. A gixeriga on jälle teised miinused ja plussid. Suhteliselt kõva vedrustus,
selline rinka sõiduasend- samas võimsust kolm korda rohkem.
Ma arvan, et see oleneb ikka sellest kuhu matkama minna ja sellest kumb endale rohkem istub.Isiklikult valiksin ülekaalukalt gixeri, sest...
mootor on ikka see mis asja paika paneb
selline rinka sõiduasend- samas võimsust kolm korda rohkem.
Ma arvan, et see oleneb ikka sellest kuhu matkama minna ja sellest kumb endale rohkem istub.Isiklikult valiksin ülekaalukalt gixeri, sest...
mootor on ikka see mis asja paika paneb
-
Teema algataja - Postitusi: 308
- Liitunud: 23 Mai 2006, 16:53
- Tsikkel: Husky SM610
- Asukoht: Tallinn, kesklinn
päris kruusa peale ei roniks, aga sinna musta mere kanti oleks idee minna...ega seal teed vast eriti paremad ei ole, kui meil, kuid arvan, et kui hoolikalt kaarti jälgida ning enamus ajast püüda suuremate teede peal püsida, saaks kenasti ka vähe sportlikuma rattaga hakkama.
aga teab ehk keegi, kuidas on lugu gsx-il matkatarvikutega? olen näinud küll täismatkavarustuses gs-e, kuid ühtegi gsx-i pole silma torganud.
aga teab ehk keegi, kuidas on lugu gsx-il matkatarvikutega? olen näinud küll täismatkavarustuses gs-e, kuid ühtegi gsx-i pole silma torganud.
mqs kirjutas:päris kruusa peale ei roniks, aga sinna musta mere kanti oleks idee minna...ega seal teed vast eriti paremad ei ole, kui meil, kuid arvan, et kui hoolikalt kaarti jälgida ning enamus ajast püüda suuremate teede peal püsida, saaks kenasti ka vähe sportlikuma rattaga hakkama.
aga teab ehk keegi, kuidas on lugu gsx-il matkatarvikutega? olen näinud küll täismatkavarustuses gs-e, kuid ühtegi gsx-i pole silma torganud.
mis gsx-st siin juttu on? Suzul on GSX, GSX-F ja siin on GSX-R mudelid. GSX-F on matkaratas, GSX-R ringrajale mõeldud pill. Kui sinu jaoks matkamine on nii 200km/h keskmise kiirusega paagil kimamine (ilma kohvriteta ja muu tränita muidugi) siis on GSX-R isegi õige ratas. Vanemat gixxerit ei peeta tänavasõidukski mugavaks rattaks, rääkimata matkamisest.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
Põhimõtteliselt, ega tsikkel matkamist takista, Bimotaga on läbitud Sahara kõrbe ja Vespa 50cc on reisitud ümber maailma. Küsimus on eelkõige isiklikes eelistustes ja soovides.
Ma isiklikult eelistaks antud reisiks GSi GSXRi ees:
- vähem silmatorkavam, plastist bike'd meelitavad ligi igasugu tüüpe alates pättidest ja lõpetades miilitsatega
- vedrustus pehmem, ex-sovieti aladel aga teed tavaliselt muhlikumad kui L-Euroopas
- sadul pehmem, isteasend mugavam pikaks sõiduks
- Pole plasti, mida lappida või mida maha võtta-peale panna (matkal võib ikka midagi juhtuda)
- ei kipu (mootori võimsuse tõttu) eriti kihutama ja seoses sellega erinevaid probleeme kaela tõmbama
- kütust kulub vähem (vt eelmine)
Mugava matka eelduseks oleks mingigi pakiraami kottide või kohvrite olemasolu, sest seljas rippuva kotiga mugavalt eriti kaugele ei sõida.
Ma isiklikult eelistaks antud reisiks GSi GSXRi ees:
- vähem silmatorkavam, plastist bike'd meelitavad ligi igasugu tüüpe alates pättidest ja lõpetades miilitsatega
- vedrustus pehmem, ex-sovieti aladel aga teed tavaliselt muhlikumad kui L-Euroopas
- sadul pehmem, isteasend mugavam pikaks sõiduks
- Pole plasti, mida lappida või mida maha võtta-peale panna (matkal võib ikka midagi juhtuda)
- ei kipu (mootori võimsuse tõttu) eriti kihutama ja seoses sellega erinevaid probleeme kaela tõmbama
- kütust kulub vähem (vt eelmine)
Mugava matka eelduseks oleks mingigi pakiraami kottide või kohvrite olemasolu, sest seljas rippuva kotiga mugavalt eriti kaugele ei sõida.
-
Teema algataja - Postitusi: 308
- Liitunud: 23 Mai 2006, 16:53
- Tsikkel: Husky SM610
- Asukoht: Tallinn, kesklinn
gs on tõesti siiani väga truult mind teeninud. ka pikematel otsadel(800 km päevas, kaks päeva jutti). ainult korra on teepervele jätnud, kuid bensiini otsasaamise vastu pole vist täna veel ühelgi rattatootjal funktsionaalset lahendust pakkuda:P
ja neile, kellele arusaamatuks jäi, et ma gsxr-i all gsxr-i mõtlen, siis just seda ma mõtlesingi. kui ma oleksin silmas pidanud gsx-f'i,siis ei oleks vast mingit küsimust, kumma heaks mu valik langeks. matkaratas on ikka matkaratas.
gs-il on küljes ka plastikud, lisaks korralik tuuleklaas, millest kahtlemata kasu on matkamisel:)
ja neile, kellele arusaamatuks jäi, et ma gsxr-i all gsxr-i mõtlen, siis just seda ma mõtlesingi. kui ma oleksin silmas pidanud gsx-f'i,siis ei oleks vast mingit küsimust, kumma heaks mu valik langeks. matkaratas on ikka matkaratas.
gs-il on küljes ka plastikud, lisaks korralik tuuleklaas, millest kahtlemata kasu on matkamisel:)
tegelt ma aru ei saa, sul on 2 ratast ja ei tea kummaga minna? Ma eriti ei usu, et see kellel GSX-R istumise all on veel mingi GS500-ga sõita tahab
Kui ikkagi GSX-R mõtled siis siit paistab, et sul on kodutöö tegemata ja gixxeri omadustest suht vähe aimu. Ilmselt niisama kõvatad, praegu hea aeg selleks.ise arvan, et gsx on suurem ja seega pikkadel teedel stabiilsem ning ka vähe mugavam.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
-
Teema algataja - Postitusi: 308
- Liitunud: 23 Mai 2006, 16:53
- Tsikkel: Husky SM610
- Asukoht: Tallinn, kesklinn
Kui ikkagi GSX-R mõtled siis siit paistab, et sul on kodutöö tegemata ja gixxeri omadustest suht vähe aimu. Ilmselt niisama kõvatad, praegu hea aeg selleks.
ma usun, et oleks sa viitsinud natuke ülespoole kiigata, oleks sa leidnud just sellise repliigi, et mul on tõesti ta omadustest suht vähe aimu ja selle teemaga ma omale kodutööd justkui püüangi teha:)gsxr-750 on alles soetamise faasis ning just seetõttu uuringi maad. varasem kogemus selle rattaga paraku puudub.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
gixxer750'ega võib vabalt matkata. Muidugi pole ta kõige mugavam tsikkel. Kõik oleneb sellest kui "kõva mees" oled.
GS500 saab ka matkata kui vaja, kuigi ma ei saa aru miks keegi peale algaja sellise tsikli omale ostaks, sama raha eest saaks mõne vanema ja võimsama tsikli mis palju adekvaatsem. Ise näiteks ostsin eelmise aasta septembris Kawa GPZ900R 500 euro eest. Selle aasta septembris müüsin 850 eest maha. Töökindel riist. Peale õlivahetuse ma talle midagi ei teinud, sõitsin taga tööle isegi talvel kerge lumega.
Sõber sõitis risti-rästi läbi Uus-Meremaa vana Honda SS50'ega mille ta kohapeal paarisaja dollari eest oli ostnud.
GS500 saab ka matkata kui vaja, kuigi ma ei saa aru miks keegi peale algaja sellise tsikli omale ostaks, sama raha eest saaks mõne vanema ja võimsama tsikli mis palju adekvaatsem. Ise näiteks ostsin eelmise aasta septembris Kawa GPZ900R 500 euro eest. Selle aasta septembris müüsin 850 eest maha. Töökindel riist. Peale õlivahetuse ma talle midagi ei teinud, sõitsin taga tööle isegi talvel kerge lumega.
Sõber sõitis risti-rästi läbi Uus-Meremaa vana Honda SS50'ega mille ta kohapeal paarisaja dollari eest oli ostnud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Põhimõtteliselt saab matkata ka võrriga, iseasi kui mõttekas see on.
Endal oli gs500 ja no ega suurt üle paarisaja kilomeetri korraga ei tahtnud sõita. Mäletan kui käisin pärnus ja tagasi tulles oli juba kopp ees sõitmisest. Ta mõnus linnas - jõudu küll ja väga hea manõõverdusvõimega.
Pakun, et kui tahad sõita ikkagi tuhandeid kilomeetreid, kotid , reisikaaslane - uh, ära gessuga küll mine. Vaata siis juba suur bemm või mõni suurem ja võimsam. On oluliselt mugavam ja väsitavam.
head valimist
Endal oli gs500 ja no ega suurt üle paarisaja kilomeetri korraga ei tahtnud sõita. Mäletan kui käisin pärnus ja tagasi tulles oli juba kopp ees sõitmisest. Ta mõnus linnas - jõudu küll ja väga hea manõõverdusvõimega.
Pakun, et kui tahad sõita ikkagi tuhandeid kilomeetreid, kotid , reisikaaslane - uh, ära gessuga küll mine. Vaata siis juba suur bemm või mõni suurem ja võimsam. On oluliselt mugavam ja väsitavam.
head valimist
lihtsalt matkamisest-
mul on kogemus-sõitsin R1-ga itaaliasse rooma-
edasi-tagasi 4500km,
peale paarisadat kilti oli juba pee kandiline-a ok,
lasin edasi,
kotte erilisi ei olnud,
tagasitulles tulin kiiresti,
1 päevaga berliini,
kael oli nii haige et enam ei jõudnud pead hoida pysti,
kiivrit toetasin õlgadega,
see sõit ka lõpetas keti töölepingu-need pihustiga õlid on ikka s...d,
http://img220.imageshack.us/img220/4155 ... 012bm8.jpg
vihm ikka sakib iga tsikliga,
teistega mul kogemus puudub--otsusta ise!
mul on kogemus-sõitsin R1-ga itaaliasse rooma-
edasi-tagasi 4500km,
peale paarisadat kilti oli juba pee kandiline-a ok,
lasin edasi,
kotte erilisi ei olnud,
tagasitulles tulin kiiresti,
1 päevaga berliini,
kael oli nii haige et enam ei jõudnud pead hoida pysti,
kiivrit toetasin õlgadega,
see sõit ka lõpetas keti töölepingu-need pihustiga õlid on ikka s...d,
http://img220.imageshack.us/img220/4155 ... 012bm8.jpg
vihm ikka sakib iga tsikliga,
teistega mul kogemus puudub--otsusta ise!
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
GSX-R 750 pole proovinud, küll aga 600, ja ütlen ausalt, minumeelest on sellega matkamine ainult iseenda piinamine. Jõudu ning teravust küll jätkub, kuid sõiduasend on väsitav ning varustuse kinnitamise võimalused on touringust oluliselt piiratumad. Matkamiseks ikka mingi püstisema sõiduasendiga pill, Kawa GPZ, Suzu GSX-F vms.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
ZX-9r hea praktiline bike, ta kõlbab paljudeks asjadeks, ka pikemate otste sõitmiseks. GSX-R IMHO ei kõlba
Siinkohal tuleb mulle kohe Pritsu Cosmodisc´i lugu meelde. Mul räägib ka vanaisa siiamaani, et tema Moskvich 407 oli ikka kõige parem auto. Eks oleneb suuresti sellest, et kes mida siin elus proovida on saanud.
Mis pikka maad puudutab, siis kõikidele R-tüüpi ratastele on olemas nn. Superbike lenksu kit. See sarnaneb klassic ratta lenkstangiga ja isteasend oluliselt püstisem. Selline oli ka omatud CBR900RR olemas ning ka 200 km järjest lastud vahemaade korral valutava selja üle kurta ei saanud.
http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/k ... ategorie=4
Siinkohal tuleb mulle kohe Pritsu Cosmodisc´i lugu meelde. Mul räägib ka vanaisa siiamaani, et tema Moskvich 407 oli ikka kõige parem auto. Eks oleneb suuresti sellest, et kes mida siin elus proovida on saanud.
Mis pikka maad puudutab, siis kõikidele R-tüüpi ratastele on olemas nn. Superbike lenksu kit. See sarnaneb klassic ratta lenkstangiga ja isteasend oluliselt püstisem. Selline oli ka omatud CBR900RR olemas ning ka 200 km järjest lastud vahemaade korral valutava selja üle kurta ei saanud.
http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/k ... ategorie=4
Terve selle suve sai 97` aasta 600 gixxeriga ringi lastud, pikemad sõidud jäid küll sinna nõks alla tuhande kildi päevas aga midagi hullu ei olnd ja samas väga mugav ka mitte:) Selg ega jalad mul küll kordagi sõidust väsinud ei ole ainult randmed või õlg kippus väsima natuke aga see võib ka minu enda viga olla:) Varustuse vedamisega, kui kahekesi liikled siis on probleeme, saad kasutada ainult paagikotti. kui üksi siis endal on soetatud Motokeskusest just baigile mõeldud 60 L sabakott http://www.fastbag.com/english/om_oss_e.html See + paagikott ja saab päris palju träni kaasa vedada.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 16 Mär 2005, 20:44
- Tsikkel: GS500->SV650->Monster696
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Oma gs-i kogemusest, et üle 200km jutti ikka sõita küll ei tahtnud... ja kui päevaga 600km kokku tuli siis ikka eriti hea ei olnud olla (millegipärast hakkasid käed surisema ja selg läks suht kangeks). Võibolla oli see minu või minu isendi viga, aga 1000km+ reise naljalt sellega ette ei võtaks- ebamugav.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Oma kogemustest GS`iga võin öelda, et isiklikult mul on suurim mure kanni valutamine. Pikim otst ühtegi peatust tegemata oli umbes 250 km ning tagumik oli see ainuke asi mis probleeme tekitas. Selg, käed ega jalad probleemiks polnud. Kiirus 100-110 km/h
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.