1. leht 1-st
Vajaks infot - mida vaadatakse esmaülevaatusel ?
Postitatud: 01 Nov 2006, 16:31
Postitas bash
Värk selline, et sai ratas saksast toodud (YZF 750R) ja juppideks laiali võetud. Küsimus olekski, mida nad seal täpselt uurivad, mis ma külge peaks keerama uuesti ?
Nad vist vaatavad VIN koodi jm. numbreid mis mul seal on, tuldede E tähistust (kas ka suunatuldede ?), sumpasüsteeme vist uurivad, et oleks 4in1 ja sumpa mudelinimetus ?? (lihtsalt sellest järeldan, et saksa passis on sellest juttu) Gondleid tahavad külge ? Spidokas, tahhokas ? Ja kas nad panevad käima ka ja uurivad tulede töökorda vms. ??
Igasugune info oleks kasuks ja nii kiiresti kui võimalik. Hea oleks tänase õhtu jooksul.
Postitatud: 01 Nov 2006, 16:34
Postitas notlikeme
võib nii minna, et päss kõnnib tiiru ümber ratta ja vaatab, et tuled põleks. lõpuks vihjab ehk arstipaki vajalikkusele ja kõik;)
kui jutt käib muidugi tüv-ist...
Postitatud: 01 Nov 2006, 16:40
Postitas efendi
Mina oma DR800 näitasin Tallinna ARKs nii, et sõitsin sisse ja onu vaatas ratast, tegi tiiru ümber ja kutsus mu boksi, kirjutas paberid valmis andis mu kätte. Selleks ajaks oli ARK juba töö lõpetanud, mina sõitsin koju. Hommikul ratas käru peale ja Saue ARKsse - seal kirjutati number väljaja võeti asi arvele ja siis sõitsin ülevaatust tegema (see toimus ka sauel, seal õppesõiduplatsi kõrval oli mu meelest siuke angaar või asi) seal vaadati kas tuled põlevad, suunad toimivad, kästi käima panna kah korraks ja löödi tempel sisse - kogu muusika
Postitatud: 01 Nov 2006, 18:13
Postitas siim118
Mina tõin kah saksast uue rollu(102 ccm) , mis mahtus ilusti dziipi ära. Otse saksast sai mindud kohe arki, rollu veel sees. Siis tuli mingi vend välja, vaatas vin tähise üle. Ei tahtnud ta häält kuulda ega teada, kas pidurid töötavad. Rollut ma dziipist välja võtma ei pidanud. Peale seda sai mindud majakesse ja saingi paberid ning numbri kätte
Kuna sul on mootorratas, siis uurivad arvatavasti rohkem.
Seda välja ei lugenud kas on kasutatud või uus, kuid et on juppideks võetud, siis eeldan, et on kasutatud?
Postitatud: 01 Nov 2006, 18:33
Postitas Hr.Nõel
kulla bash.ma juba ühe korra olen sulle asjade käiku seletanud.kuna avaldad soovi siis kordamine on tarkuse ema.
esmasel nn.tolli ülevaatusel kontrollitakse ainult VIN koodi.saad numbrid -ämbrid kätte ,seejärel lähed tava ülevaatusele.kuna sul ümberehitus pooleli siis venita raam sinna ARK,i.las tsekkavad üle ja padavai koju ehitama.kui asi valmis siismine tavaülevaatusele.toimugu see kasvõi aasta pärast.
Postitatud: 01 Nov 2006, 18:59
Postitas Raigo
notlikeme kirjutas:võib nii minna, et päss kõnnib tiiru ümber ratta ja vaatab, et tuled põleks. lõpuks vihjab ehk arstipaki vajalikkusele ja kõik;)
kui jutt käib muidugi tüv-ist...
ei käi
tegemist on ülevaatusega,kus kontrollitakse ratta mõõdud,kere numbrid jne jne. Et saaks rattale dokumendid vormistada.
Minu gixxefil mõõdeti kõrgus,kontrolliti kerenumbrid ja kõik
Postitatud: 01 Nov 2006, 19:05
Postitas Sturm
Minu YZF750R-l mõõdeti Saue ARK-s pikkus kõrgus ja laius lenksust, vaadati eelmiste dokumentide alusel raami ja mootori numbrit ning oligi kõik.
Edit: siis veel seda ka, et kui sul asi laiali on kistud, siis võib juhtuda, et jutule üldse ei võeta. Mul klubikaaslane saadeti ümberehitatud R1-ga minema ja öeldi, et pole originaalkonditsioonis. Kui Sul aga on kõik tuled viled ja peeglid ja muu seadusega kästud olemas, siis on variant, et kui vanadel on hea tuju, saad apelleerida sellele, et: ausõna-see-oligi-selline-kui-ma-ta-ostsin.
Postitatud: 01 Nov 2006, 19:06
Postitas Hotrod
XJ600: sõitsin kohale..vaadati kerenumbrit, needitud lipikul andmeid, värvi ja kõik. Kui tüübikinnitust ei ole riigis, siis on pikem jutt asjaga, antud juhul aga mitte.
Postitatud: 02 Nov 2006, 12:10
Postitas Tuuletallaja
Mul TransAlpiga oli nii: sõitsin kohale, briti numbrid peal, üks päss vaatas üle VIN-i, rehvide mõõdud ja kõik. Seda, kas kaugtule kaldenurk on euro või briti oma, ta ei vaadanud(ise veendusin igaks juhuks eelnevalt, et ikka õige oleks), samuti ei huvitanud tuled ega viled, pikkused ja laiused võttis arvutist mõne eelneva sama marki tsikli omad ja regatud ta oligi. Saadud Eesti number rändas sujuvalt seljakotti ja alles kodus kruvisin ta külge.
Põhimõtteliselt oleneb kõik sellest, kus ja kes su tsiklit üle vaatab, tegevus on seal tavaliselt üsna subjektiivne - "kui on s*tt tuju, siis koinin, kui hea, siis ei küsi midagi" tüüpi nimelt.
Postitatud: 02 Nov 2006, 14:37
Postitas Laisaar
usast toodud ratastel vaadatakse tulede markeeringut, VIN koodi, rehvi mõõte ja seda, et spidol kilomeetrid oleks.
Minuarust ei pea gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] küljes olema. Peaasi, et tuled ja VIN koos küljes oleks.
motopaks
Postitatud: 02 Nov 2006, 14:47
Postitas Kommionu
Sturm kirjutas:Edit: siis veel seda ka, et kui sul asi laiali on kistud, siis võib juhtuda, et jutule üldse ei võeta.
Registreerimiseelsele ülevaatusele tuleb esitada KOMPLEKTNE ratas... s.t. ratas peab olema avariivaba ja tulede ja viledega....
Postitatud: 02 Nov 2006, 16:23
Postitas kohvikslastudklapipesa
Sturm kirjutas:Minu YZF750R-l mõõdeti Saue ARK-s pikkus kõrgus ja laius lenksust, vaadati eelmiste dokumentide alusel raami ja mootori numbrit ning oligi kõik.
Edit: siis veel seda ka, et kui sul asi laiali on kistud, siis võib juhtuda, et jutule üldse ei võeta. Mul klubikaaslane saadeti ümberehitatud R1-ga minema ja öeldi, et pole originaalkonditsioonis. Kui Sul aga on kõik tuled viled ja peeglid ja muu seadusega kästud olemas, siis on variant, et kui vanadel on hea tuju, saad apelleerida sellele, et: ausõna-see-oligi-selline-kui-ma-ta-ostsin.
Tegemist oli tsikliga mis remondi ja värvimise jaoks laiali katkutud. Esimene raks saadeti kohe pikalt. Teist korda uluti natsa vähem. Arvele sain siis kui sain ta sõidukorda. Peavad olema: Tuled, Peegel (peeglid), tuututaja, suunad. Ka need ei pea olema originaal. Peaasi, et kui nokkima hakkavad siis oleks E tähist näidata. Ka sportsummutiga saab arvele, kui ta just mingi isetehtud ei ole.
Samuti ei tohi olla raam silmnähtavalt kõver või laksuga. Gondleid ei PEA olema.
Mina igatahes sain oma projekti arvele nii, et radika küljes on paisupaagiks 1kg pulberkustuti hülss. Ei kobisenudki keegi...
Postitatud: 02 Nov 2006, 16:43
Postitas bash
Kommionu kirjutas:Sturm kirjutas:Edit: siis veel seda ka, et kui sul asi laiali on kistud, siis võib juhtuda, et jutule üldse ei võeta.
Registreerimiseelsele ülevaatusele tuleb esitada KOMPLEKTNE ratas... s.t. ratas peab olema avariivaba ja tulede ja viledega....
TÄPSELT sama lause ütles mulle Saue ARK.
Postitatud: 02 Nov 2006, 16:51
Postitas Holms
Kui oma tsiklit sai arvele võetud, siis ARK-i mees uuris paberite korrasolekut (Saksa müügipabereid) ja VIN koodi vastavust. Oma 20 min. läks tal miskit arvuti taga suskides, siis tuli välja ja leppisime värvis kokku, et mis värv paberitele kirja läheb. Järgneval TÜV-i ülevaatusel kontrolliti samuti VIN-i ja tulede ja pidurite toimimist ning kuulas veidi sumpast tulevat häält.
Postitatud: 03 Nov 2006, 09:03
Postitas Tsikkelröövel
Igal matsil isemoodi.
Ma tõin oma looma läinud aastal bussiga Tartu ARK-sse, seal oli ruumi ja valgust ja kõik näha, aga tüüp ei teinud teist nägugi, ütles, et veereta aga välja, muidu ei tee ta midagi. Kuna oli talv, 20 kraadi külma ja kõik jääs, ei hakanud ma jamama (pole just hiiglane, ma poleks seda masinat üksinda mingi trikiga bussi tagasi saanud). Viisin ta siis koju garaaži. Ja kutsusin registrimehe KOJU. Selleks on riigilõiv 200 eeku ja moos. Tsikkel EI PEA olema sõidukorras. See värk ongi selleks, et saaks teha registritoiminguid liikumisvõimetu masinaga.
Vend tuli koju, vaatas vana passi järgi margi, VIN koodi üle. Märkis üles värvi, mõõtis mõõdud, kirjutas vajaliku vanasse passi ja palus tulla ARK-sse uue passi ja numbri järele. Kõik.
Postitatud: 03 Nov 2006, 10:26
Postitas Kommionu
Tsikkelröövel kirjutas:Selleks on riigilõiv 200 eeku ja moos.
Valetad... see teenus maksab ikka 250.- kulli
Postitatud: 03 Nov 2006, 11:25
Postitas isakene
muig...

mina tõin oma esimese lääne tsikli (Honda XL 600, sama mis avataril) kolm aastat tagasi Nissan Patroli pagasiruumis Saksast ära... kes asjaga vähegi kursis, see kujutab ette, millist keberniiti peab nägema ja kuipalju tsiklit lammutama, et täiskõrge dakaripaagiga endurokas meetrikõrgusesse ruumi toppida, ühesõnaga, pagass oli paksult tsiklit täis...

ja sellesama pagaasnikutäie mootorrattaga ma laevalt otse Tallinna arki põrutasingi... arki poiss pidi omal pea äärepealt kaela otsast ära keerama, kui VIN-koodi uksepraost tuvastada üritas...

...aga tuvastatud ta sai ja keegi minult liigset liigutust ei nõudnud... sel hetkel olin ARKi teenindustasemega küll ääretult rahul...

Postitatud: 03 Nov 2006, 11:28
Postitas Kommionu
isakene kirjutas:muig...

mina tõin oma esimese lääne tsikli kolm aastat tagasi Nissan Patroli pagasiruumis Saksast ära... kes asjaga vähegi kursis, see kujutab ette
vot vott.... See oli ~ kolm aastat tagasi kui asi veel sedasi toimis... Enam ei toimi... Käisin ka ise vanasti (loe. kolm aastat tagasi) vaid raam pihus registreerimiseelset ülevaatust tegemas.... Raam oli veel postipakis ja vaid VIN kood ulatus postipakist välja

Postitatud: 03 Nov 2006, 11:43
Postitas cool200
käies 2 päeva tagasi ark-s esmast reg. tegemas--
--mõõdeti tsikli täispikkus-laius-kõrgus-rehvimõõdud
ja siis võrreldi tulemusi arvutis ja ainuke väike paus tekkis kui vana kysis
palju kw on, tal arvutis oli teine arv(suurem) kui ma ytlesin olevat--
--jäi nii nagu ma ytlesin,
selline arvelevõtmine toimus sauel!!!
Postitatud: 06 Nov 2006, 14:51
Postitas Tsikkelröövel
No valetan jah. Ja ei punastagi.
Tõtt-öelda olin nii kindel, et 200 eeku, et lausa vaatasin järgi, palju ma siis maksin. Oligi 250. Röövlid.
Pullim lugu oli aga veel see, et kuu aega hiljem varastati mu dokumendid ja uue tehnilise passi saamiseks tuli mul uuesti ilmuda ARK-i. Ilma tehn. ülevaatuseta sõit siis. Toda ei saa ju teha, kui passi pole.
Postitatud: 06 Nov 2006, 15:16
Postitas stonefree
cool200 kirjutas:käies 2 päeva tagasi ark-s esmast reg. tegemas--
--mõõdeti tsikli täispikkus-laius-kõrgus-rehvimõõdud
ja siis võrreldi tulemusi arvutis ja ainuke väike paus tekkis kui vana kysis
palju kw on, tal arvutis oli teine arv(suurem) kui ma ytlesin olevat--
--jäi nii nagu ma ytlesin,
selline arvelevõtmine toimus sauel!!!
Eriti agarad siis

Tavaliselt stock pilli regamisel vaadatakse VIN koodi ja pabereid -- kogu lugu ..
Postitatud: 09 Nov 2006, 16:26
Postitas bash
Aa, et kui kedagi huvitab siis mul vaadati:
1)pikkus, laius, kõrgus
2)rehvide laius, kõrgus, diameeter
3)suunakate olemasolu (wtf?)
4)spidokas, tahhokas ja see paneel
5)aluspükste laius, kõrgus
6)tilli pikkus, läbimõõt (kõige jämedamast kohast) jne.