1. leht 1-st

LeoVince S summuti küsimused.

Postitatud: 26 Okt 2006, 20:14
Postitas Taurivi
Sooviks siis teada:

Kui kõva hääl tal on?
Kas originaal silindrile on hea (cpi roller)
kuidas on selle sumpaga tippkiirus ja kiirendus?

Postitatud: 26 Okt 2006, 20:55
Postitas Heikster
Hääl on keskime siuke normaalne,originaal silindrit ei tohiks mõjutada,kiirendus peaks minema paremaks ja tippkiirusele umbes 10km/h juurde! Kui uut hakkad ostma siis selle raha eest saab ka parema!

Postitatud: 26 Okt 2006, 21:10
Postitas Taurivi
ma saan nagu kasutatud 1400 krooniga,

Postitatud: 26 Okt 2006, 21:12
Postitas Justice
No ütle sumpa mis on uuest peast, leovince s-ist parem ja sama hinnaga ka veel ?
Seda tahaks isegi teada .
vb ainult leovince zx aaga nooh muud küll nüüd ei tea.
Häääl muutub kusjuures selle sumpaga kõvasti lärmakamaks !
Kuid leovince sumpad ei pinise nagu m6ned (Nt:Yazuni [mõni] )
Vaid on mahedam ja m6nusam .

Postitatud: 26 Okt 2006, 21:12
Postitas H11henri
Aga millist paremat summutit saab siis selle raha eest?

Postitatud: 26 Okt 2006, 21:24
Postitas Kala
mul on see leovince handmade S sumpa. ma olen väga rahul igatahes. Selle sumpaga on hääl ikka siuke mehine :) (mitte ei lärma väga aga lihtsalt ei pinise nagu osad summutid) Nii kiirust kui kiirendust annab juurde sulle küllaga ja kusjuures väga vähestel on sellise kujuga sportsumpa ;) niiet erined teistest. isiklikult soovitan selle hinnaga osta.

Postitatud: 26 Okt 2006, 21:25
Postitas Taurivi
Ma oleks niikuinii ostnud aga lihtsalt teie arvamust küsin niisama!

Postitatud: 13 Nov 2006, 20:57
Postitas Taurivi
sai siis sumpa kiirelt peale pandud ja proovitud huvi pärast.
Kiirus ja kiirendus oli olematu, korra tõmbas natuke rohkem, 30 pealt siis jälle aeglane.
Düüs on sees originaal 47,5, et kas siis on ka asi düüsis?

Postitatud: 13 Nov 2006, 21:08
Postitas RUNNER
paremad siduri vedrud võiks kah panna..

Postitatud: 13 Nov 2006, 21:20
Postitas aprilia sr 50
Rullid ka 1-1,5 grammi kergemad

Postitatud: 13 Nov 2006, 21:38
Postitas Taurivi
mul said juba 5,4 g rullid alla pandud kunagi, algul olid 6,5

Postitatud: 13 Nov 2006, 21:45
Postitas Timmo
suurem düüs ja siduri vedrud siis :wink:

Postitatud: 13 Nov 2006, 21:53
Postitas Justice
Ma soovitaks sul ka kollase survevedru panna :wink:
Sessuhtes et kiirenduse teeb ühtlasemaks , ei jää neid pöördesse minekuid nii vaheapealseks et ükskord läheb siis jälle undab veidike ja siis läheb uuesti .
Tahaks ise ka teada et miks peab düüsi suurema panema :? Kui vahetad vaid sumpa ?!
nagu kust kohast ta sul sealt sumpa kaudu rohkem õhku juurde saab ? :?
Kui koonusfiltri vms mis imab rohkem õhku mootorisse siis vaheta düüsi.

Postitatud: 13 Nov 2006, 22:15
Postitas Kala
kui paned sportsummuti ( või eemaldad summutist piiraja) siis pääseb rohkem gaase summutist välja kui ennem. seega läheb karpas segu paigast ära, ühesõnaga õhu ja kütte suhe pole õige (vähemalt mul juhtus nii). siis tulebki kas karpa uuesti paika timmida või vajadusel suurem düüs panna.

Postitatud: 14 Nov 2006, 17:31
Postitas Taurivi
sai siis pandud 80 düüs, ja tõstetud nõela astme võrra kõrgemale.
Kiirus on nood 85
Algul kui kohe sõitma hakkab, siis rebib julmalt, siis jään seisma, siis annan gaasi, kohub julmalt kaua kiirust, pöörded ei lää kohe kõrhele.
Aga kui natuke 2 min seisab rebib jälle julmalt?
Kuidas parandada aseda viga? Rullid on sees 5,4 g, kas tuleks panna 4 grammised?

Postitatud: 14 Nov 2006, 17:36
Postitas RKsilver
vbla segu nata rikas kui natuke aega kogu peale kiiret sõitu

Postitatud: 14 Nov 2006, 18:14
Postitas nael
Sega jah liiga rikas, võid ka proovida natukene väiksemat düüsi! :)

Postitatud: 14 Nov 2006, 19:54
Postitas non-smoking
4,5- 4,7g rullid peaks CPI-le paremini sobima.
Mis aasta masin sul on? siis saan ka päris kiirustest sotti.
Kui sa panid selle 80-se düüsi, kas õhufilter jäi samaks?


soovitan veel vahetada: valge malossi survevedru, muudab su kiirenduse ühtlaseks (kollane on liiga jäik võtab tippkiirust alla).
Sidurivedrud tuleks ka sipa jäigemad panna.

Postitatud: 14 Nov 2006, 20:20
Postitas Taurivi
peaks nagu olema 2004 aasta cpi popcorn, õhufilter jäi samaks, eemaldasin kummilotu.

Postitatud: 15 Nov 2006, 17:01
Postitas Taurivi
sai siis segu nata näpitud, alhul kui gaasi annad, siis seda uimasust pole aga ikka suur probleem on sees.
Algul on kõik nagu korras, kui esimest korda hakkad sõitma, siis kiirendus on jõhker, aga kui jään seisma ja annan kohe uuesti gaasi, siis on kiirendus 0 ehk siis venib nagu ma ei tea misasi, alled 65 pealt hakkab natuke rohkem pöördeid juurde andma.
Aga kiui seisab roller mingi 5 min, annab jälle kiirendust jubedalt.
Milles võib olla probleem.

Postitatud: 15 Nov 2006, 17:18
Postitas nos11
äkki saab palju bensu peale 8)

Postitatud: 15 Nov 2006, 18:14
Postitas Eliteedition1
Täna nägin sind sindis sõitmas ja päris hea tipkkiirus sul:D

Postitatud: 15 Nov 2006, 18:50
Postitas Taurivi
no jh aga tahaks siiski viga teada.