1. leht 1-st
krossikas ei lähe pöördesse
Postitatud: 21 Okt 2006, 21:47
Postitas .:LiveToRide:.
tervist
rattaks honda cr 125
probleem siis järgmine: algul sõitma minnes töötas kõik perfektselt aga mõne aja pärast ei tahtnud ratas enam kõrgete pöörete all korralikult töötada, hakkas kõvasti vahele jätma.
Võtsin karpa maha ja puhusin kõik läbi. Midagi ei muutunud.
Vaatasin üle juhtmed ja vahetasin küündlajuhtme. Jälle ei midagi
Puhastasin bensukraani. Kasu ikka mitte midagi.
Küünal on veidi tahmane aga kuiv.
Oskab keegi kuidagi aidata?
Ja üks veidi loll küsimus tekkis ka aga ärge näkku lööge:
Kuidas krossiratastel töötunde arvestatakse. Niisama enam-vähem kella järgi vaadatakse või on rattal mingi nn. töötunni loendur peal?
ette tänades,
Marko
Postitatud: 21 Okt 2006, 22:01
Postitas Serengeti
Töö tundide lugejat küll ei ole mõndadel uuematel KTM idel ainult see ka ise pandud. Enam vähem umbes tead ju palju sõidad ja siis vahetad oma kolbi.
Postitatud: 21 Okt 2006, 23:12
Postitas toim
mõnel rattal näitab manual hooldustsüklid läbi bensiiniliitrite, mis paaki valad. (et mitme liitri tagant õlivahetus jne.)
Re: krossikas ei lähe pöördesse
Postitatud: 22 Okt 2006, 00:24
Postitas oma_jope
.:LiveToRide:. kirjutas:
Kuidas krossiratastel töötunde arvestatakse. Niisama enam-vähem kella järgi vaadatakse või on rattal mingi nn. töötunni loendur peal?
loenduri saad osta ja ise peale panna või lasta panna. Maksab mingi 800-1000 kr siit ostes.
Postitatud: 22 Okt 2006, 00:59
Postitas mella
Küünlajuhtme kontrollisid, aga küünla jätsid vahetamata?
Ja mis seisukorras klapp on?
Postitatud: 22 Okt 2006, 01:03
Postitas .:LiveToRide:.
küünla oleksin ka ära vahetanud kui oleks uus olemas olnud aga polnud käepärast sellist.
klapi seisukorra kohta ei oska midagi öelda. kuidas seda kontrollida?
Re: krossikas ei lähe pöördesse
Postitatud: 22 Okt 2006, 01:08
Postitas Kommionu
.:LiveToRide:. kirjutas:probleem siis järgmine: algul sõitma minnes töötas kõik perfektselt aga mõne aja pärast ei tahtnud ratas enam kõrgete pöörete all korralikult töötada, hakkas kõvasti vahele jätma
Mul TÄPSELT SAMA LUGU.. Olin veel sinuealine PUBERTEET ja kõik toimis.. nüüd aga olen raugaeas ja ma ei lähe enam kuidagi pöördesse...
Piilu sumapt või uuri karbussi.. miski ei aita.. käin vaid tühikäigul

Re: krossikas ei lähe pöördesse
Postitatud: 22 Okt 2006, 01:16
Postitas piloot
Kommionu kirjutas:
Mul TÄPSELT SAMA LUGU.. Olin veel sinuealine PUBERTEET ja kõik toimis.. nüüd aga olen raugaeas ja ma ei lähe enam kuidagi pöördesse...
(
ja tuligi kommid tasku pista???

abiks ikka

Postitatud: 22 Okt 2006, 01:17
Postitas .:LiveToRide:.
katsuks teemasse kirjutada ikka

Postitatud: 22 Okt 2006, 09:47
Postitas mella
Sulel on antud vihjed. Ega sa ometi oota, et keegi tuleb sul neti kaudu tsiklit parandama, kui ise üle pole?
isegi NII elementaarse asja peale ei tule, et küünalt vahetada..
Re: krossikas ei lähe pöördesse
Postitatud: 22 Okt 2006, 12:34
Postitas kmx
.:LiveToRide:. kirjutas:tervist
rattaks honda cr 125
probleem siis järgmine: algul sõitma minnes töötas kõik perfektselt aga mõne aja pärast ei tahtnud ratas enam kõrgete pöörete all korralikult töötada, hakkas kõvasti vahele jätma.
Võtsin karpa maha ja puhusin kõik läbi. Midagi ei muutunud.
Vaatasin üle juhtmed ja vahetasin küündlajuhtme. Jälle ei midagi
Puhastasin bensukraani. Kasu ikka mitte midagi.
Küünal on veidi tahmane aga kuiv.
Oskab keegi kuidagi aidata?
Ja üks veidi loll küsimus tekkis ka aga ärge näkku lööge:
Kuidas krossiratastel töötunde arvestatakse. Niisama enam-vähem kella järgi vaadatakse või on rattal mingi nn. töötunni loendur peal?
ette tänades,
Marko
Olen 95%kindel,et küünal!
Kui korda saab siis anna teada...
Postitatud: 22 Okt 2006, 17:06
Postitas KoVaL73
Sa tarkpea õhufiltrit oled vaadanud :d
Postitatud: 22 Okt 2006, 18:21
Postitas RKsilver
KoVaL73 kirjutas:Sa tarkpea õhufiltrit oled vaadanud :d
küünal kuiv
Siis peaks nagu õhku saama juu

Postitatud: 22 Okt 2006, 18:41
Postitas .:LiveToRide:.
õhufiltriga on kõik normis. Proovin kiiresti uue küünla saada ja siis annan teada, kas midagi on muutunud.
Postitatud: 05 Nov 2006, 13:14
Postitas .:LiveToRide:.
Tundub, et segu on liiga rikas, ajab tossu ja teeb küündla tahmakseks. Kontrolliks karpa settingud üle. Niisiis kas keegi oskaks öelda mulle kui palju peaks õhudüüs lahti keeratud olema? ja mis asendis peaks olema tooreklapi pealt keeratav nupp? Jooniselt vastavalt osad 13,14.
http://www.carbparts.com/keihin/pj_expl2.gif
Postitatud: 05 Nov 2006, 15:04
Postitas Kasjok
Tooreka peal olev nupp on tühikäigule, seda regullid tunde järgi ning soovitatavalt töösooja mootoriga. Segu kruviga on ka selline rohkem tunde järgi panek, kuid minu arust on originaal asend, kust hakata timmima, 2 tiiru välja keeratuna. Targemad parandage mind, kui eksin.
Postitatud: 05 Nov 2006, 17:44
Postitas kmx
.:LiveToRide:. kirjutas:Tundub, et segu on liiga rikas, ajab tossu ja teeb küündla tahmakseks. Kontrolliks karpa settingud üle. Niisiis kas keegi oskaks öelda mulle kui palju peaks õhudüüs lahti keeratud olema? ja mis asendis peaks olema tooreklapi pealt keeratav nupp? Jooniselt vastavalt osad 13,14.
http://www.carbparts.com/keihin/pj_expl2.gif
Ei,kui sa ise midagi karpas pole näppinud,siis ära näpia ka,seaded ei lähe üleöö paigast ära!
Postitatud: 05 Nov 2006, 17:58
Postitas .:LiveToRide:.
Ega ma niisama muidugi midagi keerama ei hakka aga asi selles ongi et nad on paigast ära keeratud ja tuleb uuesti paika saada.
Postitatud: 05 Nov 2006, 18:58
Postitas kmx
.:LiveToRide:. kirjutas:Ega ma niisama muidugi midagi keerama ei hakka aga asi selles ongi et nad on paigast ära keeratud ja tuleb uuesti paika saada.
Aga kas enne töötas w?Kui enne töötas kes siis nüüd need paigat keeras?
Postitatud: 05 Nov 2006, 19:06
Postitas Hardy
Aga kas enne töötas w?Kui enne töötas kes siis nüüd need paigat keeras?
aga äkki päkapikud
ma arvan et vii enda tsikkel kuskile teenendusse kus on töömehed kes selle kruvi paika keeravad!!