1. leht 1-st
Moto Guzzi California
Postitatud: 20 Okt 2006, 17:01
Postitas paekas2
Tervist kõigile.On plaanis oma senine liikur Yamaha xv 1100 vahetada välja selle Guzzi vastu. Ja siit ka palve neile, kellel selline ratas on või on olnud- mis oli/on selle ratta juures hea ja mis halb.Eriti huvitab kaasreisja istekoht sest seda hakatakse kasutama. Ette tänades kõiki abi eest.
Postitatud: 26 Okt 2006, 17:00
Postitas paekas2
Teadsin, et neid rattaid meil vähe liigub. Aga lootsin, et mõned ikka on. Eks siis tuleb lähtuda katse eksituse meetodist.
Postitatud: 26 Okt 2006, 19:45
Postitas kris.
Mõnda välismaa keelt ei valda? Väike googeldamine vms annaks Sulle piisavalt vastuseid ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 26 Okt 2006, 20:43
Postitas tsiklimees
Ise mõned korrad lenksus ja ka kaasreisijana sõitnud.
Mootor on Moto Guzzile omaselt risti asetsev V , seega on vibra päris korralikult tunda nii tagumiku kui käte kaudu, aga seda ei saa just miinuseks lugeda - see see võlu ja mõnu ongi.
Väikestest kilowattidest ei tasuks samuti ära ehmatada, pöördemomenti on piisavalt et käiguvahetuseta enamus pööranguid ja möödasõite sooritada.
Küllaltki suur ja stabiilne kulgur on.
Californial on aga mitu mudelit - Classic, Touring, Vintage ja Stone.
Vastavalt mudelile on erinevad sadulad, enamus on küll päris head, kuid Stone'i omal on nendest kõige väiksem ja õhem kaasreisia sadul, mis taob aukudes ikka päris korralikult ja mootori vibrast on sabakont peale 50 kilti selline, et teist 50 enam sõita ei taha.
Võibolla viga sabakondis või selles, et harjunud ainult juhi koha peal istuma,
aga eks seda peab ikka oma tagumikuga tunnetama.
Californiast oli juttu ka ühes esimestes Motomaania numbrites.
Postitatud: 27 Okt 2006, 12:58
Postitas paekas2
Tänud jagatud tedamiste eest. Aga uurides tehnilisi andmeid selgub, et maksimaalne pöördemoment tuleb üsna suurtel pööretel. Selles osas tunduvad minu virago näitajad paremad olema. Ja kohti tundub, et isegi viragol võiks see pöördemoment tükk maad varem kätte tulla. Oskab keegi asja kommenteerida?
Postitatud: 27 Okt 2006, 15:05
Postitas Hondarebel
Vat see Guzzi omamine on tiba ka mõtteviisi küsimus...nagu HD
Mulle piisas ühe korra Guzzile selga istuda ja aasta pärast olin omanik...siiamaale MotoGuzziNevada2002...Mugav isteasend ( mina tagasadulas pole sõitnud) ja kardaanivedu oma mugavuses.
Kas moment tuleb natuke siin või sealpool pole minu jaoks oluline,peaasi et liikluseeskirja piires mõnuga liigelda (Redline vist 7k) saab ja vajadusel 90 kmh pealt mööda sõita jõuab.
Väike vibra mõningases vahemikus on põhivarustuses,foorumitest on välja tulnud ( ise avastasin kah ) et 90 kmh sobib 4 käik paremini vedama, 5 käik u 110 kmh... võib kehtida ka teiste Guzzide suhtes
Karpade sünkimine vaja ilmselt ka ette võtta,näis kas miskit muutub.
Peeter aka Hondarebel
Postitatud: 07 Nov 2006, 21:41
Postitas paekas2
Tere jälle üle pika aja. Mida enam netis guzzit uurin, seda enam meeldima hakkab. Hondarebel, miks valisid just nevada aga mitte mõnda teist mudelit? Netis tuhnides hakkab tunduma, et 900ccm California III on oma mootori poolest selline rahulikum kui California EV (1100ccm). Tõenäoliselt hakkan ma selle 900-se poole ka püüdlema. Kui nüüd saaks veel korra sadulasse ka istuda...
Tervitustega Paekas