Kaitseministeerium ostab mootorrataid
Moderaator: Moded
Kaitseministeerium ostab mootorrataid
Surfasin täna natuke riigihangete registris ja leitsin päris huvitava riigihanhe: http://register.rha.gov.ee/index.jsp?pa ... VIEWMODE=y
Ühesõnaga kaitsemin ostab nagu näeme motikaid...kahjuks kutsest ei loe välja, milliste tsiklitega tegu on...... aga päris lahe oleks ju laigulised biked ja bikerid mööda trasse kihutamas:P
Ühesõnaga kaitsemin ostab nagu näeme motikaid...kahjuks kutsest ei loe välja, milliste tsiklitega tegu on...... aga päris lahe oleks ju laigulised biked ja bikerid mööda trasse kihutamas:P
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Eesti kaitseväe varustuse hulka peaks praegugi kuuluma Husqvarna( MC 258A MT). Aga need vist humanitaarabi korras saadi
http://www.mil.ee/im/varustus/tehnikapilt/258.jpg
Kaldun arvama, et hankega ka maastikurattaid soovitakse. Aga mine sa tea...

Kaldun arvama, et hankega ka maastikurattaid soovitakse. Aga mine sa tea...
scryth nagu ma aru saan pole kunagi riigihangete kokku puutunud...
Antud jutt ei puuduta seda teemat aga seletan natsa.
Loe nüüd korralikult see pakkumiskutse läbi
Kõigepealt peab firma vastama nõutele
2005 aasta netokäive peab pakkujal olema vähemalt 10 miljonit krooni, mille tulemusena ei kvalivitseetru päris paljud enam.
Siis pead veel saatma maksu- ja tolliameti tõendid, et võlgnevust riigile pole
Osade hangete puhul peab veel mingi raha summa deposiiti maksma... - osadel juhtudel saad tagasi osadel mitte....
Ning pakkumise lisa kui selle kätte saad - siis paljude hangete puhul on peale mõngitast põhjalikumat uurimist kohe selge... mis firma seadmeid/sõidukeid eelistatakse - kuna pakkumine on kokkukirjutatud konkreetse seadme/sõiduki spetsifikatsiooni põhjal aga see selleks.
Arvan, et eesti mototurul on firmasi kelle 2005 aasta netokäive oli 10 milli vähe...ei viitsi economy.ee'st b-kaarte kalli raha eest tellima hakata...kasutan lihtsalt loogikat.
Antud jutt ei puuduta seda teemat aga seletan natsa.
Loe nüüd korralikult see pakkumiskutse läbi
Kõigepealt peab firma vastama nõutele
2005 aasta netokäive peab pakkujal olema vähemalt 10 miljonit krooni, mille tulemusena ei kvalivitseetru päris paljud enam.
Siis pead veel saatma maksu- ja tolliameti tõendid, et võlgnevust riigile pole
Osade hangete puhul peab veel mingi raha summa deposiiti maksma... - osadel juhtudel saad tagasi osadel mitte....
Ning pakkumise lisa kui selle kätte saad - siis paljude hangete puhul on peale mõngitast põhjalikumat uurimist kohe selge... mis firma seadmeid/sõidukeid eelistatakse - kuna pakkumine on kokkukirjutatud konkreetse seadme/sõiduki spetsifikatsiooni põhjal aga see selleks.
Arvan, et eesti mototurul on firmasi kelle 2005 aasta netokäive oli 10 milli vähe...ei viitsi economy.ee'st b-kaarte kalli raha eest tellima hakata...kasutan lihtsalt loogikat.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
No siis saavad "hon_sungid" omale mida mõni autofirma konteinerite täitematerjalina kasutab ...Intruder kirjutas:Arvan, et eesti mototurul on firmasi kelle 2005 aasta netokäive oli 10 milli vähe...ei viitsi economy.ee'st b-kaarte kalli raha eest tellima hakata...kasutan lihtsalt loogikat.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
no siis peaks võtma eesti mõned suuremad müüjad ette ning vaatama nende käivet.
palju neist 10 millisele vastata võib? Ja see võib olla ka üldse mitte meie tuntud maaletooja.
Ramo? It-moto? yamaha? bikeworld? velt?
Saaks selle Lisa kätte, vaataks peale ja oleks selge, kas on aus hange või suunatud
ja ehk, kui hange on jälle keskerakondlik salasepitsus, teha avalikkuse abil asi korda. Niikuinii ostetakse maksumaksja raha eest need
palju neist 10 millisele vastata võib? Ja see võib olla ka üldse mitte meie tuntud maaletooja.
Ramo? It-moto? yamaha? bikeworld? velt?
Saaks selle Lisa kätte, vaataks peale ja oleks selge, kas on aus hange või suunatud

ja ehk, kui hange on jälle keskerakondlik salasepitsus, teha avalikkuse abil asi korda. Niikuinii ostetakse maksumaksja raha eest need

-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Ilmselt hakkavad husqvarnad oma elu lõpetama ja kuna on olemas siiski ka veel kullerside KJs, siis ilmselgelt on see tsiklitekogus ühe kullerjao jaoks - eeldatavasti on tegu jah kergemat sorti street legal enduroratastega (kubatuur eeldatavasti 250+)
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Nii, veidi detektiivitööd ja tulemus selline et kolmel firmal mida sellest nimestikust uurisin, oli 2005 a käive nõutud piirist üle. Kahel suisa üle 30milj ja ühel üle 16 miljoni. Seega 10milli käivet on Eesti turu kohta igati adekvaatne tingimus.mella kirjutas:no siis peaks võtma eesti mõned suuremad müüjad ette ning vaatama nende käivet.
palju neist 10 millisele vastata võib? Ja see võib olla ka üldse mitte meie tuntud maaletooja.
Ramo? It-moto? yamaha? bikeworld? velt?
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 18 Okt 2006, 14:04, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
Praeguses poliitilises olukorras saab tegu olla halvimal juhul siiski Reformierakondliku salasepitsusegakui hange on jälle keskerakondlik salasepitsus, teha avalikkuse abil asi korda.

Nii palju kui mina tean, ei lähe hangitavad tsiklid taktikaliste üksuste kätte. No mõtle ise, mis mõte oleks sellisel puhul hankida ainult kaheksa tsiklit, see kogus oleks ikka kordades suurem. Pealegi, operatiiv (ehk siis sõdivale) struktuurile mõeldud liikureid saaks vajadusel märksa odavamalt kui maaletoojate käest nn poliitilise hinnaga mõne lahke liitlase käest, kes enda struktuuri kokku tõmbab ja hüva kraami üle jääb. Nii need Husqvarnad meile tekkisidki ju, samuti G-mersud ja palju muud.Ilmselt hakkavad husqvarnad oma elu lõpetama ja kuna on olemas siiski ka veel kullerside KJs, siis ilmselgelt on see tsiklitekogus ühe kullerjao jaoks
husqvarna
Need olemas olevad on ju ...andke mulle andeks.
Eks nende hangetega on niin agu on, plaaniline hange vahet pole kas saab või ei saa. Ripub oma aja ära ja edasi on suunatud hange.
Plaan on vaja täita.
Kogu selle kamba peale seal SS i on kaks tüüpi kelle on rattaload. Ning üks asjapulk veel ühes majas. Aastaringselt on kasutusel kolm husqvarnat mis tõsist vatti saavad "künni" ajal. Kogu see KV motonduse teema on nali.
Minu meelest on Sookas üks neist kes "künni" ajal aastast- aastasse sõidab ja kullerit teeb. Husgvarande remondist pole mõtet rääkida sest varuosasid ei ole ega tule.
Taaskasutusse lähevad nõrgemad isendid. Iseenesest on hanke mõte hea aga näitkes: lasevad kohalikud vanad seal ringi sellise varustusega, et seda ei ole isegi naljakas vaadata.
Lihtsalt paberile pandud plaan vaja täita, mingit erikoolitust keegi ei saa ega hakkagi saama. Sõita võid plekist või mingi salvokiivriga ja riidest vorm võiks ka seljas olla. Ei muud.
Unustage spetsvarustus ja mingi kosmose kaitsmed.
/me naerab hanked.
Parim näide on politsei ja motondus- nali kuubis. Kes on kuulnud saagat kolme politse motomehe riide majandusest saab aru küll.
Ootan huviga selle jama tulemusi.
PS. Husqvarnad määrti pähe koos rotzade muu utiiliga loe (volvod) ollakse nendega hädas nagu lits lapsega. Aga G wagenid ja muud viimase x aastaga soetatu on plaaniline hange. Enamvähem terve mõistuse häält kuulda võttes tehtud otsus. Sang sa peaks hästi ju kuris olema, kui sa pole poolt vahetanud?
Eks nende hangetega on niin agu on, plaaniline hange vahet pole kas saab või ei saa. Ripub oma aja ära ja edasi on suunatud hange.
Plaan on vaja täita.
Kogu selle kamba peale seal SS i on kaks tüüpi kelle on rattaload. Ning üks asjapulk veel ühes majas. Aastaringselt on kasutusel kolm husqvarnat mis tõsist vatti saavad "künni" ajal. Kogu see KV motonduse teema on nali.
Minu meelest on Sookas üks neist kes "künni" ajal aastast- aastasse sõidab ja kullerit teeb. Husgvarande remondist pole mõtet rääkida sest varuosasid ei ole ega tule.
Taaskasutusse lähevad nõrgemad isendid. Iseenesest on hanke mõte hea aga näitkes: lasevad kohalikud vanad seal ringi sellise varustusega, et seda ei ole isegi naljakas vaadata.
Lihtsalt paberile pandud plaan vaja täita, mingit erikoolitust keegi ei saa ega hakkagi saama. Sõita võid plekist või mingi salvokiivriga ja riidest vorm võiks ka seljas olla. Ei muud.
Unustage spetsvarustus ja mingi kosmose kaitsmed.
/me naerab hanked.
Parim näide on politsei ja motondus- nali kuubis. Kes on kuulnud saagat kolme politse motomehe riide majandusest saab aru küll.
Ootan huviga selle jama tulemusi.
PS. Husqvarnad määrti pähe koos rotzade muu utiiliga loe (volvod) ollakse nendega hädas nagu lits lapsega. Aga G wagenid ja muud viimase x aastaga soetatu on plaaniline hange. Enamvähem terve mõistuse häält kuulda võttes tehtud otsus. Sang sa peaks hästi ju kuris olema, kui sa pole poolt vahetanud?
Lugupidamisega
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Tavaliselt nõutakse kolme või viie viimase aasta käivet mingi miinimumini selleks, et vältida riiulifirmade kasutamist. Keegi ei viitsi riiulit teha ja selles 10 milli kolm aastat järjest läbi kanda ainuüksi selleks, et siis selle ettevõttega kellegile külma teha. Turvalisus dubleeritakse veel lisaks sellele pangagarantii nõudega. Pank lihtsalt ei anna garantiid mingile vara ja rahadeta kliendile. Asja mõte ikka ja jälle selles, et blufivennad eemal hoida.
Eks on ka selliseid kus tingimusi on väänatud ja hoitakse sellega ka ausad tegijad eemal, aga aina harvemini on sellistest kuulda.
Eks on ka selliseid kus tingimusi on väänatud ja hoitakse sellega ka ausad tegijad eemal, aga aina harvemini on sellistest kuulda.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Nu ei saa mitte vaiki olla:
), on juhtunud istme ja rooli vahelise tihendi küündimatuse tõttu. Maastikul ei ole olemas paremat maasturit, kui utiiliks nimetatud Volvo...
Kuid rataste kohta jah... Husqvarnad on oma aja ära elanud tohutu koormuse ja varuosade nappuse tõttu...
Utiil on aastaarv, mitte tehnika. Kõik, mis on ära lõhutud (mitte katki läinudkoos rotzade muu utiiliga loe (volvod)

Kuid rataste kohta jah... Husqvarnad on oma aja ära elanud tohutu koormuse ja varuosade nappuse tõttu...
Poolt ei ole vahetanud, aga väga täpselt detailidega kursis ei ole.Sang sa peaks hästi ju kuris olema, kui sa pole poolt vahetanud?
Husqvarnade põhiviga on see, et nad on tehtud umbes aastal 1972, tänapäeval ei ole enam seda tootjat olemas (kaubamärgi ostsid italianod ära, aga see pole enam sama tehas) ja juppe kah pole, kogu tehnika on liiga vanamoodne. Muu Rootsi tehnika kannab kah vana rootsi raua pitserit, need on lattu toodetud 70ndatel, arvestades tollel ajal Rootsis valitsenud suundumusi, võimalusi ja ka Rootis tingimusi. Nii on kõigil neil masinatel bensumootorid samas kui kaitsevägi on koos NATOga üle minemas ühe kütuse (ehk diisli) põhimõttele jne. Aga samas, kui Rootsi varustus tuli, oli ta omal kohal asine, sest kogu struktuurile sai kätte anda ühesuguse tehnika ja seeläbi sai üles ehitada tsentraalse logistika ja ei saa ka väita, et nendega maastikul hätta jääks ehk siis oma ülesande nad täidavad ära.
Paar talve tagasi ma nägin, et mingile umbes jao-suurusele üksusele õpetati seda tsikli-värki, olid vist mingid brigaadi tasandi kullerid, brigaadi juhtimispunkti kullerijagu vms. Nüüd siis pole lihtsalt vastavaid allüksusi enam juurde koolitatud ja seetõttu ei ole ka need Husqvarnad enam kasutusel olnud kui minimaalselt vajalik. Ja eks nende kasutamine üks paras hädatapmine ole.
Tsiklid on siiski nii piisavalt spetsiifilised sõiduriistad, et ajateenijate suuremas koguses nende peal sõitma õpetamine on suht risky business. Kui isegi ostad neile korralikud tsiklid, siis need ju on vaja kohe peeneks lasta, keegi ei hooli, et masinad peavad kestma ka järgmisel ja ülejärgmisel aastal. Ning kui natuke algkoolitust käes, siis on kõik poisid kohe sõiduässad ja keeravad end lähima puu otsa rõngasse -> nutt ja hala emade poolt ja kaitsevägi maksab valurahasid.
Tsiklikulleritel on tõesti mõtet ehk vaid siis, kui on tsiklite peal elukutselised tüübid, kellele saab pikemaajaliselt anda head koolitust ja kes hoiavad masinad korras, muidu on see liiga kallis ja palju peavalu põhjustav lõbu. Samas ma ei tea kui prioriteetne sellise eriala arendamine praegu on, kardetavasti mitte väga.
Volvod
Utiil on aastaarv, mitte tehnika. Kõik, mis on ära lõhutud (mitte katki läinud ), on juhtunud istme ja rooli vahelise tihendi küündimatuse tõttu. Maastikul ei ole olemas paremat maasturit, kui utiiliks nimetatud Volvo...
to Kuzmitz: Pigem on tegemist juba väga ammu tehtud vigase hankelepinguga, kus on kirjas, et ei saa osta varuosi, haige, ei??!!
Küsimus pole nii palju just aasta-arvust, kui et need relvad, kogu volvode seeria on oma aja ära elanud. Tõsi, et aasta 1960 on täna valgusaastate kaugusel...või ei? Sellise karja inimeste jaoks - teostada väljaõpet. Volvodega millel pole isegimaastiku rehve, sest need on kallid. millest me õigupoolest räägime? Pole ju mingi saladus, et volvodele pole terves KV ühtegi uut rooli otsa ja neid ka ei tule. Saladus pole seegi, et väga suur arv neist asendamatutest ei läbi tehnilist ülevaatust. Pole ühtegi plokikakaanetihendit jne. See käib ka suurte kohta. Neid ei saa isegi väga suure raha eest osta. Ka Iltis oli omal ajal väga tegija included Pariis- Dakar rally võit 1980 aastal aga see on ajalugu, eks ole? Meeldiv, et areng ka selles struktuuris toimub, kuid õnneks või kahjuks käib see kõik meie raha eest.
Samahästi me teame, et asendamatud on maastikul ka nõukogude tehnika Zil`id, 66ned, Uralid, Kamazid.
Jama on selles, et ka sellele tehnikale venemaalt täna ei saa ühtki varuosa, isegi siis kui raha on terve koorem. Samas käsi püsti kes on käinud MAN`ile, G mersule, uutele soomukitele ja Unimogile varuosi ostmas? oijopmat.
Mis aga puudutab tihendi probleemi, siis see on süvenev. Ei tea kuipaljud on Teist kursis KV autokooli olemasolust ja selle tegemistes. Joke astmes kümme.
Planeerida võib kõike.
to Kuzmitz: Pigem on tegemist juba väga ammu tehtud vigase hankelepinguga, kus on kirjas, et ei saa osta varuosi, haige, ei??!!
Küsimus pole nii palju just aasta-arvust, kui et need relvad, kogu volvode seeria on oma aja ära elanud. Tõsi, et aasta 1960 on täna valgusaastate kaugusel...või ei? Sellise karja inimeste jaoks - teostada väljaõpet. Volvodega millel pole isegimaastiku rehve, sest need on kallid. millest me õigupoolest räägime? Pole ju mingi saladus, et volvodele pole terves KV ühtegi uut rooli otsa ja neid ka ei tule. Saladus pole seegi, et väga suur arv neist asendamatutest ei läbi tehnilist ülevaatust. Pole ühtegi plokikakaanetihendit jne. See käib ka suurte kohta. Neid ei saa isegi väga suure raha eest osta. Ka Iltis oli omal ajal väga tegija included Pariis- Dakar rally võit 1980 aastal aga see on ajalugu, eks ole? Meeldiv, et areng ka selles struktuuris toimub, kuid õnneks või kahjuks käib see kõik meie raha eest.
Samahästi me teame, et asendamatud on maastikul ka nõukogude tehnika Zil`id, 66ned, Uralid, Kamazid.
Jama on selles, et ka sellele tehnikale venemaalt täna ei saa ühtki varuosa, isegi siis kui raha on terve koorem. Samas käsi püsti kes on käinud MAN`ile, G mersule, uutele soomukitele ja Unimogile varuosi ostmas? oijopmat.
Mis aga puudutab tihendi probleemi, siis see on süvenev. Ei tea kuipaljud on Teist kursis KV autokooli olemasolust ja selle tegemistes. Joke astmes kümme.
Planeerida võib kõike.
Lugupidamisega
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Mitte väga haige, sest Rootsi kinkis kogu selle tehnika meile, mitte me ei ostnud seda. Selles suhtes on sul küll õigus, et asjad tulid odavalt kätte, aga nii vanade asjade kulujupid on meeletu hinnaga ja kui Volvo laos neid enam ei ole, siis ei olegi enam midagi teha, maailmast on need otsa saanud. Löö või ise väiketööstus püsti, nõudmine oleks stabiilne.Pigem on tegemist juba väga ammu tehtud vigase hankelepinguga, kus on kirjas, et ei saa osta varuosi, haige, ei??!!
Militaarhangete ja asjadega on üldse lõbusad lood. Ükskõik millise jurbani, mille peale lüüa tempel For Military Use väljamüügihind tõuseb automaatselt umbes viiekordseks. Nii näiteks maksab VW Iltise kapott suurusjärgus sama palju (või tiba rohkem) kui Audi A6 kapott. Samuti tuleb tähelepanelikult jälgida, mida sulle lahkelt pakutakse. Siinjuures soovin õnne lätlastele, kes said usakatelt soodsa diili ja ostsid hea hinnaga hummereid sisse. Lisaks sellele, et nad ostsid süsteemi, mis läheb kohe tootmisest ja teenistusest maha kui mitteperspektiivne ja tänapäeva lahinguruumi mittesobiv, tuleb neil muuhulgas hankida ka näiteks tollimõõdus mutrivõtmed jne jms.
Oled ehk käinud meie kaitseväe logistika keskustes, näiteks Marja tänaval Tagalapatis? Stroipati "kvaliteediga" ehitatud majad, kus inimesed peavad teenima, ajateenijate voodid on kolmekordsed, aga ikka õpetatakse välja vaid pool vajalikust, sest lihtsalt ei ole ruumi ja tingimusi. Männiku väljaõppekeskuse rajamist pidi alustatama juba mitu head aastat tagasi. Nutt ja hala astmes kümme,aga ikka arengut ei ole. Igasugused plaanid võivad väga head olla, aga kui sul pole kohta, kus koolitust läbi viia või kus õppurid saaksid inimväärselt elada, siis pole midagi teha.Ei tea kuipaljud on Teist kursis KV autokooli olemasolust ja selle tegemistes. Joke astmes kümme.
1200GS oleks omadustelt tõenäoliselt parim, aga bemmi hind on vist liiga kõrge hanke võitmiseks. Murphy militaarseadus: ära unusta, et sinu varustuse on teinud kõige odavam pakkuja.Tuletan vahepalaks meelde, et UM on ka olemas oma Bemmidega . Ei peagi just "päris" tsiklipoest võtma omale sõidukeid.
für Mossemees- vaidleks sulle vähe vastu- see hankeleping ei olnud vigane, sest vigane oli see komisjon, kes ei pannud sisse varuosade punkti
. See on õige, et varuosi ei ole ja ei tule. Senini on puuduvad jupid maha keerartud "doonorautodelt". Aga see, et Volvod on oma aja ära elanud, vastab ainult osaliselt tõele. Vanad nad on, ainuke lisa on käivitamine salongist. See, et maastikurehve neil ei ole, autode kasutaja väeosa enda viga. Samas, Volvo kannatab maastikul võrdlust vb ainult MB Unimog´iga, ülejäänud on originaalis ikka kehvakesed.
Nõustun, et KV tihendite koolitus on anekdoot kuubis. Paraku


Nõustun, et KV tihendite koolitus on anekdoot kuubis. Paraku



Tegelikult lõpetatakse militaarhummeri tootmine ära ja seetõttu lõppeb ka H1 ära. Tsiviil H1 on sisuliselt militaarhummer pluss ~20K$ eest nahka, stereot ja ilusat värvi, konveieri esimene ots on sama, ühel hetkel hargneb toodang kaheks.Oot-oot, mis nende Hummeritaga siis on. Olen kuulnud et tsiviilversiooni tootmine lõpetatakse (mis oli niikuinii tegelikult planeerimata üritus) aga militaari pidi veel rõõmsalt edasi toodetama.
Enne Iraaki arvati jah, et hummerit jagub veel kauaks, aga paar Iraagi aastat on näidanud, et külma sõja ajal tagala- ja toetusplatvormiks välja mõeldu ei kõlba tänapäeva (kohati asümmeetrilisse) lahinguruumi. Tegelikult, jättes kõrvale igasuguse haibi, mis see hummer siis on: klassikaline veoka redelraam, kaks vedavat silda, vana detroidi diisel ja plastkere selle ümber. Häda korral kruvitakse soomust kah natuke juurde.
Oled ehk käinud meie kaitseväe logistika keskustes, näiteks Marja tänaval Tagalapatis?
noh vastus on oojaaa.
Isegi mitte see olematu kvaliteet pigem ühe teise "maja" suutmatus riigi tasandil asju ajada. Marja on kokku surutud absurd kooslus. Tagalapat on ju ainult üks osa sellest jõugust (kaasarvatud kiirreageerijad kelle kontor on mingi kahe ruutmeetrine urgas) taasloodud transpordi mingi müstiline osakond. Ning kõige krooniks töökoda.
sp posid peksti nüüd sealt minema.
log.keskust asub üleeesti väga paljudes kohtdes eks. Võibolla see tõmblus Männiku nimel polegi nii üllas või õige, kui ei suudeta aastegega midagi teha.?! Lubati juba viis aasta tagasi, et kohe saate...oleme saanud v? Muideks legendaarsed on pigem võru viie kordsed narid või on see elunormaalne? Paljude kasarmute olukord on paranenud aga hehee... on olnud ikka päris rämedaid asju.
lisaks nende volvode juurde, et asjade normaalne eksplutaeerimine ei seisne kasutatud varuosadega remontimises. volvode maastikusuutlikus on tõesti hea, kui vanus vanus
pole ilmaasjata nad ju "sootrammid"
väeosade rahaasjad on hoopis kummalised. sellest aga võibolla järgmises postis
noh vastus on oojaaa.
Isegi mitte see olematu kvaliteet pigem ühe teise "maja" suutmatus riigi tasandil asju ajada. Marja on kokku surutud absurd kooslus. Tagalapat on ju ainult üks osa sellest jõugust (kaasarvatud kiirreageerijad kelle kontor on mingi kahe ruutmeetrine urgas) taasloodud transpordi mingi müstiline osakond. Ning kõige krooniks töökoda.
sp posid peksti nüüd sealt minema.
log.keskust asub üleeesti väga paljudes kohtdes eks. Võibolla see tõmblus Männiku nimel polegi nii üllas või õige, kui ei suudeta aastegega midagi teha.?! Lubati juba viis aasta tagasi, et kohe saate...oleme saanud v? Muideks legendaarsed on pigem võru viie kordsed narid või on see elunormaalne? Paljude kasarmute olukord on paranenud aga hehee... on olnud ikka päris rämedaid asju.
lisaks nende volvode juurde, et asjade normaalne eksplutaeerimine ei seisne kasutatud varuosadega remontimises. volvode maastikusuutlikus on tõesti hea, kui vanus vanus

väeosade rahaasjad on hoopis kummalised. sellest aga võibolla järgmises postis
Lugupidamisega
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
No ega ta nyyd ikka nii primitiivne ka ei ole. Sõjaväejeepidel ei ole minuteada enne ikka sõltumatut vedrustust olnud (vähemalt suurseerias). Eks see ju annabki talle selle korraliku läbivuse ja suure kliirensi.sang kirjutas:Tegelikult lõpetatakse militaarhummeri tootmine ära ja seetõttu lõppeb ka H1 ära. Tsiviil H1 on sisuliselt militaarhummer pluss ~20K$ eest nahka, stereot ja ilusat värvi, konveieri esimene ots on sama, ühel hetkel hargneb toodang kaheks.Oot-oot, mis nende Hummeritaga siis on. Olen kuulnud et tsiviilversiooni tootmine lõpetatakse (mis oli niikuinii tegelikult planeerimata üritus) aga militaari pidi veel rõõmsalt edasi toodetama.
Enne Iraaki arvati jah, et hummerit jagub veel kauaks, aga paar Iraagi aastat on näidanud, et külma sõja ajal tagala- ja toetusplatvormiks välja mõeldu ei kõlba tänapäeva (kohati asümmeetrilisse) lahinguruumi. Tegelikult, jättes kõrvale igasuguse haibi, mis see hummer siis on: klassikaline veoka redelraam, kaks vedavat silda, vana detroidi diisel ja plastkere selle ümber. Häda korral kruvitakse soomust kah natuke juurde.
Aga mis siis asemele peaks tulema, sest soomukid on ju ikka muu ooper.
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Veidi OT, aga teemat lugedes tuli meelde nali, mis rahva suus liikus, kui tehti riigihanget erakatele, kes võiksid pakkuda Tallinna linnas kiirabiteenust. Nimelt siis pidi olema llisaks võimekusele panna tööle 3 brigaadi ka tingimus, et firma embleemil peab olema kotkas....
Õigekirjaoskus massidesse!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.