Uus R1 2007
Moderaator: Moded
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 0%2007.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%206.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%201.jpg
Kaks triple ovalit annavad päris vihase välimuse.
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Suunad peeglites lahendus on ka lõpuks autodelt tsikliteni jõudnud. Igati bra lahendus minu arvates...bash kirjutas:Kui nüüd juba uute tsiklite maaniaks läks siis uus 2007 aasta tonnine gixxer ka:
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 0%2007.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%206.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%201.jpg
Kaks triple ovalit annavad päris vihase välimuse.
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
No aga kõik uus ongi ju taasavastatud vana...CB500 kirjutas:OT, Fazer see küll mingi uudistoode pole,Honda pani Blackbirdil suunad peeglitese juba ammuu.. (ligi 10a tagasi?)
Mäletan, et mõned aastad tagasi tuli keegi luksautode tootja (oli äkki audi... või mersu...vahet pole) kurvi suunas pööravate tuledega välja ja reklaamis seda kui tõelist revolutsiooni. Paar kuud tagasi nägin Viking Motorsi salongis 30-ndate Cadillac'i, millel olid need juba ilusasti olemas
Täitsa seosusetu offtopic tuli... sorry...
Kas need kw üldse suht lambist võetud ei ole? Selge on, et bhp on midagi muud kui tehase näitajad ram-airiga aga 2006a mudelitel on superbike magazine testide andmetel järgmised näitajad:Suzumen kirjutas:Ilma ram airita sama mis Suzul ja Kawal - 132KW. Kuid on teda kergemaks saanud, samasse kaalu konkurentidega. See kõik on hea, aga mind huvitab rohkem mis nad siduriga teinud ja kas on nüüd siis lõpuks libisev?Aerox70 kirjutas:2007 R1 with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
kõlab hästi.....
GSX-R 1000 161.3bhp
CBR 1000RR 157.6bhp
YZF R1 158.3bhp
ZX-10R 164bhp
Kaaluga olevat lugu sama kahtlane. On näiteid kus tehas väidab, et mudel läks kergemaks ja jõudu juurde aga reaalselt mõõtes ei paista kuskilt ..
Lõppkiirusega -- sama. Superbike magazine andmetel ei lähe ükski stock 2006a 600cc reaalselt(ükskõik mis see spido näitab) üle 250km/h!!! Välja arvatud ZX-6r mis on 636cc.
K7 lehel mainiti veojõu kontrolli, mis on kindlasti oluline uuendus.
/lihtsalt loeb mis toimub
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
mind ajab alati nii naerma need firma oma poolt väidetud andmed, kui tagarattalt mõõdad siis on umbes 30 hobust vähemAerox70 kirjutas:2007 R1 with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
kõlab hästi.....
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
tõsi, väidetud jõud on n.ö. "mõõdetud" väntvõllilt, aga see vahe ei saa olla 30ps (autode puhul võib see nii olla, kus vaja ringi ajada rasket gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} jne). Nad lihtsalt liialdavad ja seda eriti viimastel aastatel. 8-10 aastat tagasi oli väidetud ja mõõdetud võimsuse vahe tavaliselt ainult 10-15ps.Nigga kirjutas:Nalja ei ole siin ju midagi. Tehase poolt antud jõud on mõõdetud mootorist mitte tagarattast.
aga muidugi pubis on hea ärbelda et sul on 189ps
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Whitebalance
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0rr_06.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%204.jpg
CBR600RR
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2007.htm
Firebladil oli seal kirjas 172hp ja CBR600RR 118hp.
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Khm-khm... see ei ole bullshit nagu juba öeldud.Oil-Cooled kirjutas:vabriku 'marketing bullshit': 175 hobust
Korralikult kalibreeritud Dyno pingi peal: 148,54 hobust
Väntvõllilt on mõõdetud 175 hobust. Ülekandesse läheb kaduma see 30 hobust.
Suzu K4 mootoris on 164hj ja tagarattast 135-140h (olenevalt isendist).
kas see 135-140bhp pole mitte liiga vähe?Nigga kirjutas:Khm-khm... see ei ole bullshit nagu juba öeldud.Oil-Cooled kirjutas:vabriku 'marketing bullshit': 175 hobust
Korralikult kalibreeritud Dyno pingi peal: 148,54 hobust
Väntvõllilt on mõõdetud 175 hobust. Ülekandesse läheb kaduma see 30 hobust.
Suzu K4 mootoris on 164hj ja tagarattast 135-140h (olenevalt isendist).
Näiteks see 2000a ZX-9R teeb 94.5kw mis on 127bhp. Või see pole mõõdetud tagarattalt? Samas olen kuulnud et iga pink näitab erinevalt
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
kas sa ei arva et 30 hj on natuke liiga palju paari hammasratta, siduri ja tagaratta ringiajamiseks?Nigga kirjutas:Khm-khm... see ei ole bullshit nagu juba öeldud.
Väntvõllilt on mõõdetud 175 hobust. Ülekandesse läheb kaduma see 30 hobust.
Suzu K4 mootoris on 164hj ja tagarattast 135-140h (olenevalt isendist).
Nagu ma juba ütlesin, kümmekond aastat tagasi oli see vahe (frz1000, zzr1100 jne ajal) ainult 10-15 hj. Ka präegu on see vahe palju väiksem tsiklite puhul mille turustamisel ei ole võimsusel nii suurt tähtsust (näiteks KTM Super Duke, väidetud 120hj, tegelikult 111 ning Bandit 1200'l on tagarattal enam-vähem samapalju kui vabrik väidab).
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
simp
- Postitusi: 1785
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 195 korda
võrdluseks siis seda pilti kasutasin:
http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalog ... n_700p.jpg
anyway aerox70 pidamasaamine alati lihtne
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Transistorised Coil Ignition - maakeeli vigur mis küünaldele surakat toodab. Mitte otseselt aga.. ah... lõpeta ära, hommik on?! sellised küsimused.... see vidin aitab ühtlast sädet hoida.
Mõlemad vanad ja ammu kasutuses olevad asjad.
Minu arust ei ole see uus r1 midagi erilist, kõik need sportpaadid tulevad nüüd ühesugused elektroonilise gaasiga ja mida iganes.. eks edasi näitab aeg mis on kvaliteet ja mis mitte.
Mõtisklema paneb elektroonika viite aeg.. aga noh võibolla samas võib seda võrrelda oldschool gaasi puhul gaasitrossi lõtku või mingil määral ka trossi enda venimisega. Ei muutu midagi vaid lihtsalt kergem gaasi väänata.
Üldiselt 5+ ja välimus on täitsa okoo.
Natukene arusaamatuks jääb sidur, see on tavalise trossiga... eks omad + ja -
The R1 also has a slipper clutch for smoother corner entries and awesome six-pot, radial-mount front brakes too.
http://r-world.yme.com/emc.asp?pageId=443&isModel=1
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.