1. leht 2-st

Postitatud: 10 Okt 2006, 14:48
Postitas CB500
Mäh!? Kas peale tulede all olevate ram-air avade midagi veel teistmoodi on üldse???

@R1.võhik

Postitatud: 10 Okt 2006, 14:51
Postitas nsr125
mina märkasin ka disaini poolest ainult neid avasid ja teist gondli maalingut :roll:

Postitatud: 10 Okt 2006, 15:14
Postitas Nigga
Tagumine tuli on kah veidi muudetud...
Juttude põhjal pidi põhiline muudatus olema mootoris - mida oli ka vaja.
Eks nüüd näeb, kas saadi ka ükskord asja sellest mootorist.

Postitatud: 10 Okt 2006, 15:32
Postitas bash
Kui nüüd juba uute tsiklite maaniaks läks siis uus 2007 aasta tonnine gixxer ka:

http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 0%2007.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%206.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%201.jpg


Kaks triple ovalit annavad päris vihase välimuse.

Postitatud: 10 Okt 2006, 15:39
Postitas scryth

Postitatud: 10 Okt 2006, 15:48
Postitas stonefree

Postitatud: 10 Okt 2006, 15:49
Postitas Aerox70
2007 R1 with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
kõlab hästi.....:D

Postitatud: 10 Okt 2006, 16:33
Postitas Julge
bash kirjutas:
Kui nüüd juba uute tsiklite maaniaks läks siis uus 2007 aasta tonnine gixxer ka:

http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 0%2007.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%206.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%201.jpg


Kaks triple ovalit annavad päris vihase välimuse.
Suunad peeglites lahendus on ka lõpuks autodelt tsikliteni jõudnud. Igati bra lahendus minu arvates...

Postitatud: 10 Okt 2006, 16:40
Postitas CB500
OT, Fazer see küll mingi uudistoode pole,Honda pani Blackbirdil suunad peeglitese juba ammuu.. (ligi 10a tagasi?)

Postitatud: 10 Okt 2006, 16:45
Postitas Julge
CB500 kirjutas:
OT, Fazer see küll mingi uudistoode pole,Honda pani Blackbirdil suunad peeglitese juba ammuu.. (ligi 10a tagasi?)
No aga kõik uus ongi ju taasavastatud vana... :-)

Mäletan, et mõned aastad tagasi tuli keegi luksautode tootja (oli äkki audi... või mersu...vahet pole) kurvi suunas pööravate tuledega välja ja reklaamis seda kui tõelist revolutsiooni. Paar kuud tagasi nägin Viking Motorsi salongis 30-ndate Cadillac'i, millel olid need juba ilusasti olemas :-) Trossidega süteem ja toimis nagu õlitatult! Samuti oli Meerikamaal mõned aastakümned hiljem selline auto mark nagu Tucker, millel oli keskel kolmas pöörav tuli.

Täitsa seosusetu offtopic tuli... sorry... :oops:

Postitatud: 10 Okt 2006, 17:18
Postitas Nigga
K5 gixxer oli ju samuti suunakatega peeglites.

Postitatud: 10 Okt 2006, 17:43
Postitas stonefree
Suzumen kirjutas:
Aerox70 kirjutas:
2007 R1 with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
kõlab hästi.....:D
Ilma ram airita sama mis Suzul ja Kawal - 132KW. Kuid on teda kergemaks saanud, samasse kaalu konkurentidega. See kõik on hea, aga mind huvitab rohkem mis nad siduriga teinud ja kas on nüüd siis lõpuks libisev?
Kas need kw üldse suht lambist võetud ei ole? Selge on, et bhp on midagi muud kui tehase näitajad ram-airiga aga 2006a mudelitel on superbike magazine testide andmetel järgmised näitajad:

GSX-R 1000 161.3bhp
CBR 1000RR 157.6bhp
YZF R1 158.3bhp
ZX-10R 164bhp


Kaaluga olevat lugu sama kahtlane. On näiteid kus tehas väidab, et mudel läks kergemaks ja jõudu juurde aga reaalselt mõõtes ei paista kuskilt ..

Lõppkiirusega -- sama. Superbike magazine andmetel ei lähe ükski stock 2006a 600cc reaalselt(ükskõik mis see spido näitab) üle 250km/h!!! Välja arvatud ZX-6r mis on 636cc.

K7 lehel mainiti veojõu kontrolli, mis on kindlasti oluline uuendus.

/lihtsalt loeb mis toimub

Postitatud: 10 Okt 2006, 18:17
Postitas Oil-Cooled
Aerox70 kirjutas:
2007 R1 with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
kõlab hästi.....:D
mind ajab alati nii naerma need firma oma poolt väidetud andmed, kui tagarattalt mõõdad siis on umbes 30 hobust vähem :D

Postitatud: 10 Okt 2006, 20:29
Postitas Nigga
Nalja ei ole siin ju midagi. Tehase poolt antud jõud on mõõdetud mootorist mitte tagarattast.

Postitatud: 10 Okt 2006, 21:07
Postitas Aerox70
See kehtib kõikide mootorsõidukite puhul, pinki pannes on jõud vastavad sellele kui suur on jõukadu mis oleneb jällegi pisiasjadest nt kett,hammasrattad.......jne

Postitatud: 10 Okt 2006, 21:45
Postitas Oil-Cooled
Nigga kirjutas:
Nalja ei ole siin ju midagi. Tehase poolt antud jõud on mõõdetud mootorist mitte tagarattast.
tõsi, väidetud jõud on n.ö. "mõõdetud" väntvõllilt, aga see vahe ei saa olla 30ps (autode puhul võib see nii olla, kus vaja ringi ajada rasket gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} jne). Nad lihtsalt liialdavad ja seda eriti viimastel aastatel. 8-10 aastat tagasi oli väidetud ja mõõdetud võimsuse vahe tavaliselt ainult 10-15ps.

aga muidugi pubis on hea ärbelda et sul on 189ps :D

Postitatud: 10 Okt 2006, 21:58
Postitas CB500
Come on, 30hobujõudu see vahe ka nüüd ometi ei ole..?

:D

Postitatud: 10 Okt 2006, 22:11
Postitas Whitebalance

Postitatud: 10 Okt 2006, 22:20
Postitas Oil-Cooled
CB500 kirjutas:
Come on, 30hobujõudu see vahe ka nüüd ometi ei ole..?
2006 R1

vabriku 'marketing bullshit': 175 hobust
Korralikult kalibreeritud Dyno pingi peal: 148,54 hobust

Postitatud: 10 Okt 2006, 22:52
Postitas Primo
Kas reaalne jõukadu väntvõllilt tagarattani polnud vahemikus 10-12%?Ja eks see jääb ka sinnakanti.

Stonefree, muide, mitte ainult ZX6R, ära unusta Daytona 675'e :wink:

Postitatud: 10 Okt 2006, 23:15
Postitas Nigga
Oil-Cooled kirjutas:
vabriku 'marketing bullshit': 175 hobust
Korralikult kalibreeritud Dyno pingi peal: 148,54 hobust
Khm-khm... see ei ole bullshit nagu juba öeldud.
Väntvõllilt on mõõdetud 175 hobust. Ülekandesse läheb kaduma see 30 hobust.
Suzu K4 mootoris on 164hj ja tagarattast 135-140h (olenevalt isendist).

Postitatud: 10 Okt 2006, 23:39
Postitas stonefree
Nigga kirjutas:
Oil-Cooled kirjutas:
vabriku 'marketing bullshit': 175 hobust
Korralikult kalibreeritud Dyno pingi peal: 148,54 hobust
Khm-khm... see ei ole bullshit nagu juba öeldud.
Väntvõllilt on mõõdetud 175 hobust. Ülekandesse läheb kaduma see 30 hobust.
Suzu K4 mootoris on 164hj ja tagarattast 135-140h (olenevalt isendist).
kas see 135-140bhp pole mitte liiga vähe? :roll:

Näiteks see 2000a ZX-9R teeb 94.5kw mis on 127bhp. Või see pole mõõdetud tagarattalt? Samas olen kuulnud et iga pink näitab erinevalt :)[/u]

Postitatud: 11 Okt 2006, 00:01
Postitas Aerox70
Tundub et R1-l on ka pidureid uuendatud, nüüd on 6 kolvilised 4kolviliste asemel.Pidama saamisega ei tohiks probleeme tekkida :D

Postitatud: 11 Okt 2006, 00:04
Postitas Oil-Cooled
Nigga kirjutas:
Khm-khm... see ei ole bullshit nagu juba öeldud.
Väntvõllilt on mõõdetud 175 hobust. Ülekandesse läheb kaduma see 30 hobust.
Suzu K4 mootoris on 164hj ja tagarattast 135-140h (olenevalt isendist).
kas sa ei arva et 30 hj on natuke liiga palju paari hammasratta, siduri ja tagaratta ringiajamiseks?
Nagu ma juba ütlesin, kümmekond aastat tagasi oli see vahe (frz1000, zzr1100 jne ajal) ainult 10-15 hj. Ka präegu on see vahe palju väiksem tsiklite puhul mille turustamisel ei ole võimsusel nii suurt tähtsust (näiteks KTM Super Duke, väidetud 120hj, tegelikult 111 ning Bandit 1200'l on tagarattal enam-vähem samapalju kui vabrik väidab).

Postitatud: 11 Okt 2006, 00:05
Postitas simp
kas ka mitte selles pole vahe et taga porikal on see tuluke/helkur uuel ülevalpool numbrimärki ja 2006-el allpool numbrimärki :)
võrdluseks siis seda pilti kasutasin:
http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalog ... n_700p.jpg
anyway aerox70 pidamasaamine alati lihtne :P midagi ikka leiab mis aidata võiks

Postitatud: 11 Okt 2006, 00:08
Postitas Oil-Cooled
põhiline uuendus 2007 R1 puhul on et enam ei ole viieklapilised silindripead vaid neljaklapilised nagu konkurrentidel.

Postitatud: 11 Okt 2006, 01:16
Postitas Tar
Specsi & piltide võrdlus: http://yamaha.rapla.net/YZF-R1/gallery/

Postitatud: 11 Okt 2006, 08:53
Postitas Erci
Mis tähendab Ram-Air?
Ignition TCI?

2006 aasta masinal on 10´000 pöörde juures väiksem pöördemoment aga nägu hobujõududest näha, siis 12 500 pöörde juures juba 2007 aasta masinal see suurem.

Postitatud: 11 Okt 2006, 09:31
Postitas madone
Ram air on siis õhu sissevõtt otse eest - et lihtsamini aru saaksid siis mida kiiremini sõidad seda kõvemini õhku sisse surutakse.

Transistorised Coil Ignition - maakeeli vigur mis küünaldele surakat toodab. Mitte otseselt aga.. ah... lõpeta ära, hommik on?! sellised küsimused.... see vidin aitab ühtlast sädet hoida.

Mõlemad vanad ja ammu kasutuses olevad asjad.


Minu arust ei ole see uus r1 midagi erilist, kõik need sportpaadid tulevad nüüd ühesugused elektroonilise gaasiga ja mida iganes.. eks edasi näitab aeg mis on kvaliteet ja mis mitte.

Mõtisklema paneb elektroonika viite aeg.. aga noh võibolla samas võib seda võrrelda oldschool gaasi puhul gaasitrossi lõtku või mingil määral ka trossi enda venimisega. Ei muutu midagi vaid lihtsalt kergem gaasi väänata.

Üldiselt 5+ ja välimus on täitsa okoo.

Natukene arusaamatuks jääb sidur, see on tavalise trossiga... eks omad + ja -

Postitatud: 11 Okt 2006, 10:02
Postitas afs
Suzumen: See kõik on hea, aga mind huvitab rohkem mis nad siduriga teinud ja kas on nüüd siis lõpuks libisev?

The R1 also has a slipper clutch for smoother corner entries and awesome six-pot, radial-mount front brakes too.

http://r-world.yme.com/emc.asp?pageId=443&isModel=1