1. leht 1-st
Probleem karpaga
Postitatud: 04 Okt 2006, 19:43
Postitas focusman
Vahetasin siis rolleri karburaatoris 57,5 -se düüsi 70-se vastu. Enne seda ja pärast seda puhusin muidugi karpa läbi kah igatepidi, panin siis kokku ning asi paistis ilus. Hakkan siis käima panema, nii, annan vänta umbes 5 minti. Mõtlen et ah, uus jupp sees ning läheb nati aega kuni mahlad voolavad omakohtadele, oky, siis läks. Kui juba liikuma hakkasin siis tuligi ilmsiks minu probleem. Masin aevastab ja turtsub nii mis jube, liigub ainult veeredes edasi. Et siis küsikski, milles viga võib olla?
Postitatud: 04 Okt 2006, 19:44
Postitas aprilia sr 50
Kas saab õhku liiga palju või bena liiga palju. Timmi segu, nii et keerad segukruvi täiesti sisse ja siis 1,5 tiiru välja. Mul hakkas nii tööle
Postitatud: 04 Okt 2006, 19:46
Postitas Heikster
Ei hakanud uut teemat tegema,kuidas peaks segu timmima kui peal koonusfilter ja 78 düüs?
Postitatud: 04 Okt 2006, 19:46
Postitas focusman
Ma päris tükkaega mängisin seguga ning proovisin, kuid sellest ei muutunud midagi ta lihtaslt ei hakka korralikult liikuma vaid turtsub
Postitatud: 04 Okt 2006, 19:51
Postitas Heikster
Äkki düüs liiga suur arvan?
Postitatud: 04 Okt 2006, 19:53
Postitas focusman
Kuidas suur saab olla? Sportsumpa peal.
Postitatud: 04 Okt 2006, 21:44
Postitas Zark
focusman kirjutas:Kuidas suur saab olla? Sportsumpa peal.
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ei puutu antud juhul asjasse. Segu segatakse ikkagi karpas valmis. Leegitoru-sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kooslus mängib kaasa silindri läbipuhumisel (sisselasketaktil siis).
Karpa reguleering käib mitmes jaos, düüsiga paneb paika enam-vähem õige vahemiku ja segukruviga juba täpsemalt. Igatahes... düüse peab olema käepärast hulgi kui mingil põhjusel on suuremat ümberseadistust vaja (näiteks orig. õhufilter -> koonus üleminekul).
Kui segukruvi kinni ja segu ikka liiga lahja -> vaja suuremat düüsi.
Kui segukruvi max lahti ja segu ikka liiga rikas -> vaja väiksemat
See 'kruvi täiesti sisse ja siis 1,5 või 2 tiiru tagasi välja' jutt kehtib vaid siis kui karpa düüs on juba sobiv.
Postitatud: 04 Okt 2006, 22:55
Postitas focusman
Asjalik vastus, aitäh.
Postitatud: 04 Okt 2006, 23:03
Postitas non-smoking
Saa aru sul oli kõik enne paigas! siis töötas ta hästi, nüüd sa panoid suurema düüsi , järelikult ühes ajaühikus tuleb sealt rohkme bensiini läbi! kuid sa unustasid ühe asja, et kui tuleb rohkem bensiini peale siis tuleb ka rohkme õhku peale anda, et segatava segu vahekord oleks täpselt nagu ennemgi!
See segukruvi krutimine ei aita sul kohe kuidagi sest see on nii tühine sinu seguvahekorra nihke puhul!
Loe seda teemat ning osti minu kirjutatud tekst ülesse saad targemaks:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... pi&t=23143
Soovitan panna 75-78 düüsi, sest Keewaydel ja uutel CPi-del on svammid testsugused!
Postitatud: 04 Okt 2006, 23:05
Postitas focusman
Eks ma siis uurin
