Abi Seguga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
rrivo

Abi Seguga

Lugemata postitus Postitas rrivo »

On siis selline mure, et endal on Aprilia ETX 125 ja kui ma tangin 100.- eest kütus (95) siis ma saan sõita sellega 70km :? ma ei mõista milles probleem võib olla :o ise elan tallinnas, nii et äkki kellelgi on häid ideid selle parandamiseks? :wink:
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Vaata üle, kas sul paak või bensutorustik ei leki.

Teema algataja
rrivo

VIGA

Lugemata postitus Postitas rrivo »

Ise sain vist asjale jälile miks kulub nii palju bensiini !
Aga ma ei tea veel kas asi võib ikka selles olla? Äkki keegi
natukene targem oskab selle koha pealt aidata? Prob.
on minuarust selles, et karburaatorist on kruvi ära kukkunud ja selle võrra kasutab tsikkel rohkem bensiini ja ei liigu enam nii agressiivselt, kui kuu aega tagasi. Kui keegi teab midagi selle kohta siis võiks veel öelda, milline see kruvi välja peaks nägema, mis originaalis sinna käib, kui pikk ning kust seda saada võiks ? :roll:

Pilt
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Kui tegu Dell 'orto karpaga, siis võid Nõmmele sadada. Mul peaks olema sama karpa ja seal üks väiksemat sorti kruvi küll sees. Näitan sulle ära.
Helista ette
56255099
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Mul on pilt sellest kruvist http://www.zone.ee/rotax
Ma ei soovita ilma selle segukruvita sõita, pärast kui kokku jooskeb siis läheb asi väga kalliks maksma.
Ps! kui sa selle kruvi saad siis kruvi tuleb keerata täiesti kinni ningi siis 3 täispööret lahti,siis on õige segu

Teema algataja
rrivo

hmm

Lugemata postitus Postitas rrivo »

imelik, ma käisin aprilias ja sealt öeldi mulle ,et seal ei käigi mingit kruvi ja tegelikult pole mul seal mittemingit keeret ka sees :S ma ei saa kohe üldse nüüd pointile pihta :oops:
Kasutaja avatar

Draakon
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Juul 2006, 01:16
Tsikkel: K - 750
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Re: hmm

Lugemata postitus Postitas Draakon »

rrivo kirjutas:
imelik, ma käisin aprilias ja sealt öeldi mulle ,et seal ei käigi mingit kruvi ja tegelikult pole mul seal mittemingit keeret ka sees :S ma ei saa kohe üldse nüüd pointile pihta :oops:
Aprilia keskuses on ka ise korra käidud sõbra tsikli tõttu ja sealsed müüjad jätsid mulje et nad ei tea asjast halligi, aga et mitte niisama lahmida toon ka näited. Tuttava tsikli kohta öeldi et ta on liiga vana ja seega tuleks kohe kiirelt maha müüa sest tootmises teda enam pole ja katkise gaasitrossi kohta öeldi et parandage ise, lihtmeetodil. Üldse jäi nende jutust mulje et kõik vanad asjad tuleks kohe pressi alla saata. Jätsime trossi nende juurde ja "lihtmeetodil" parandamine võttis neil aega üle nädala. Nii et kuula pigem kaasfoorumlaste juttu, kes juba soovitasid sul mitte ilma selle kruvita sõita ning uus hankida.
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Nad on rollerite alal spetsialistid seal ap-motos,kui on soovi ap-motos midagi kiiresti tehtud saada siis on m6tekas ise seal iga päev mangumas ja küsimas käia või kui oled ise natukenegi oskajam siis on m6tet ise teha ja nende tööriistu kasutada nagu mina teen.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Post riivas Piipz`i silmi mille tõttu sai kustutatud.
Viimati muutis Freaksmart, 29 Sept 2006, 09:08, muudetud 1 kord kokku.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kle freaksmart, WTF sa nende venekeelsete linkidega? Mis siin pildil nüüd olema peab?
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Piipz kirjutas:
kle freaksmart, WTF sa nende venekeelsete linkidega? Mis siin pildil nüüd olema peab?
Mis pilt? Seal artikkel milles räägitakse krossika karbussi segu muutmisest. Kuna tegemist on siin krossikaga/enduroga ning autor kurtis valele segule, siis leidsin, et ta võib sealt abi leida. Aga kui sind nii väga häirib, eks ma võtan ta siis maha.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Muide, Freaksmart, Sa pane neid linke siiski üles. Vanem generatsioon loeb vene keelt küll ja sihukest põlve otsas tegemise infot saab venekeelsetest linkidest igal juhul rohkem. Kasvõi see karpade sünkimine "sõrmed kurku" meetodil. No toimib, sumiseb nagu mesilane!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

häirib jah :(
sest 90% siinolijatest ei oska seda lugeda.
see ei tähenda nüüd, et sa pead selle ära kustutama :) sest ma pole siin mingi ütleja.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Tsikkelröövel kirjutas:
Muide, Freaksmart, Sa pane neid linke siiski üles. Vanem generatsioon loeb vene keelt küll ja sihukest põlve otsas tegemise infot saab venekeelsetest linkidest igal juhul rohkem.
Toetan seda juttu. Head ja asjalikku infi pole kunagi liiga palju :D ükskõik mis keeles ta parajasti on. Pealegi, vene keelega on siinmail kohe kindlasti nii, et kui keegi säga ise aru ei saa, siis võib kasvõi jutu välja printida ja minna selle säga juurde, kes keelt valdab. Ja seda imelooma tahaks küll näha, kes väidab, et tal suguharus ühtki vene keele oskajat tüüpi pole...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

et siis hakkan oma suguharu läbi kammima iga kord, kui keegi siia mõne venekeelse lingi postitab või :P
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Tegelikult on mul pakkumine - teha teema Andmebaasi alafoorumisse, ning sinna teemasse koguda neid linke - ühe teema all lihtsalt alapealkirjadena jaotada ja koostada list :) .On ikka abiks.
Challenge the Adventure.Ride The World

Teema algataja
rrivo

heh

Lugemata postitus Postitas rrivo »

aga see on ikkagi imelik ju, te väidate , et seal peaks kruvi olema ! eks? aga seal pole keeretki, mu isa võitis ka et ta on seda kruttinud :S aga see ei saa ju lihtsalt imekombel isa välja seal karata ? ja siis oleks vint ka alles jäänud :cry:

Teema algataja
rrivo

heh

Lugemata postitus Postitas rrivo »

Lahendus leitud ! Meel on :lol: kohe ! :) , tänu Ronga abiga sai siis paigaldatud uus karburaator peale ja nüüd saab minu Apriliat RELVAKS nimetada :!:
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Sul ju piiratud see etx, vahest tuleksid kuskile tabasalu kanti ja prooviksid minu piiramata mxi, siis saaksid aru milleks su masin tegelikult suuteline oleks väikse raha eest

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

et siis hakkan oma suguharu läbi kammima iga kord, kui keegi siia mõne venekeelse lingi postitab või

Piipz, see on võimalus, mitte kohustus. Valik on Sinu.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Annan ka oma tagasihoidliku hääle Freaksmarti linkide poolt.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”