Abi Seguga
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Abi Seguga
On siis selline mure, et endal on Aprilia ETX 125 ja kui ma tangin 100.- eest kütus (95) siis ma saan sõita sellega 70km
ma ei mõista milles probleem võib olla
ise elan tallinnas, nii et äkki kellelgi on häid ideid selle parandamiseks? 



-
Teema algataja
VIGA
Ise sain vist asjale jälile miks kulub nii palju bensiini !
Aga ma ei tea veel kas asi võib ikka selles olla? Äkki keegi
natukene targem oskab selle koha pealt aidata? Prob.
on minuarust selles, et karburaatorist on kruvi ära kukkunud ja selle võrra kasutab tsikkel rohkem bensiini ja ei liigu enam nii agressiivselt, kui kuu aega tagasi. Kui keegi teab midagi selle kohta siis võiks veel öelda, milline see kruvi välja peaks nägema, mis originaalis sinna käib, kui pikk ning kust seda saada võiks ?

Aga ma ei tea veel kas asi võib ikka selles olla? Äkki keegi
natukene targem oskab selle koha pealt aidata? Prob.
on minuarust selles, et karburaatorist on kruvi ära kukkunud ja selle võrra kasutab tsikkel rohkem bensiini ja ei liigu enam nii agressiivselt, kui kuu aega tagasi. Kui keegi teab midagi selle kohta siis võiks veel öelda, milline see kruvi välja peaks nägema, mis originaalis sinna käib, kui pikk ning kust seda saada võiks ?


Mul on pilt sellest kruvist http://www.zone.ee/rotax
Ma ei soovita ilma selle segukruvita sõita, pärast kui kokku jooskeb siis läheb asi väga kalliks maksma.
Ps! kui sa selle kruvi saad siis kruvi tuleb keerata täiesti kinni ningi siis 3 täispööret lahti,siis on õige segu
Ma ei soovita ilma selle segukruvita sõita, pärast kui kokku jooskeb siis läheb asi väga kalliks maksma.
Ps! kui sa selle kruvi saad siis kruvi tuleb keerata täiesti kinni ningi siis 3 täispööret lahti,siis on õige segu
-
Teema algataja
hmm
imelik, ma käisin aprilias ja sealt öeldi mulle ,et seal ei käigi mingit kruvi ja tegelikult pole mul seal mittemingit keeret ka sees :S ma ei saa kohe üldse nüüd pointile pihta 

Re: hmm
Aprilia keskuses on ka ise korra käidud sõbra tsikli tõttu ja sealsed müüjad jätsid mulje et nad ei tea asjast halligi, aga et mitte niisama lahmida toon ka näited. Tuttava tsikli kohta öeldi et ta on liiga vana ja seega tuleks kohe kiirelt maha müüa sest tootmises teda enam pole ja katkise gaasitrossi kohta öeldi et parandage ise, lihtmeetodil. Üldse jäi nende jutust mulje et kõik vanad asjad tuleks kohe pressi alla saata. Jätsime trossi nende juurde ja "lihtmeetodil" parandamine võttis neil aega üle nädala. Nii et kuula pigem kaasfoorumlaste juttu, kes juba soovitasid sul mitte ilma selle kruvita sõita ning uus hankida.rrivo kirjutas:imelik, ma käisin aprilias ja sealt öeldi mulle ,et seal ei käigi mingit kruvi ja tegelikult pole mul seal mittemingit keeret ka sees :S ma ei saa kohe üldse nüüd pointile pihta
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Post riivas Piipz`i silmi mille tõttu sai kustutatud.
Viimati muutis Freaksmart, 29 Sept 2006, 09:08, muudetud 1 kord kokku.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Mis pilt? Seal artikkel milles räägitakse krossika karbussi segu muutmisest. Kuna tegemist on siin krossikaga/enduroga ning autor kurtis valele segule, siis leidsin, et ta võib sealt abi leida. Aga kui sind nii väga häirib, eks ma võtan ta siis maha.Piipz kirjutas:kle freaksmart, WTF sa nende venekeelsete linkidega? Mis siin pildil nüüd olema peab?
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Muide, Freaksmart, Sa pane neid linke siiski üles. Vanem generatsioon loeb vene keelt küll ja sihukest põlve otsas tegemise infot saab venekeelsetest linkidest igal juhul rohkem. Kasvõi see karpade sünkimine "sõrmed kurku" meetodil. No toimib, sumiseb nagu mesilane!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Toetan seda juttu. Head ja asjalikku infi pole kunagi liiga paljuTsikkelröövel kirjutas:Muide, Freaksmart, Sa pane neid linke siiski üles. Vanem generatsioon loeb vene keelt küll ja sihukest põlve otsas tegemise infot saab venekeelsetest linkidest igal juhul rohkem.


-
Teema algataja
heh
aga see on ikkagi imelik ju, te väidate , et seal peaks kruvi olema ! eks? aga seal pole keeretki, mu isa võitis ka et ta on seda kruttinud :S aga see ei saa ju lihtsalt imekombel isa välja seal karata ? ja siis oleks vint ka alles jäänud 

-
Teema algataja
heh
Lahendus leitud ! Meel on
kohe !
, tänu Ronga abiga sai siis paigaldatud uus karburaator peale ja nüüd saab minu Apriliat RELVAKS nimetada 



-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.