1. leht 4-st

50 cm3-sed endurod?

Postitatud: 16 Sept 2006, 22:23
Postitas deltarider
Tere, plaan soetada 50cm3-ne enduro. Millist siis valida? Olen lugenud palju derbide kohta. Neil pidi väga hea kvaliteet olema. Samuti kaalun cpi sx või sm ostmist. Nende kohta pole kuskilt infot leidnud. Kui keegi ei tea mida need cpi omad endast kujutavad siis pilti näeb siit: http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... ct_id=2890
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... ct_id=2889
Kindlasti ei sooviks jännata mingite pocketbikede taoliste masinatega. Ootan siis huviga teie soovitusi ja arvamusi 50-ste endurode kohta.
NB! Jutt ei käi ainult cpi-st ja derbist. :D

Postitatud: 16 Sept 2006, 22:53
Postitas streetr6cer
Kas ostad uue või kasutatud masina?Mis hinnapiir oleks?

50 enduro on väga hea asi, saab sõita nii linnas, kui ka mujal.

Postitatud: 16 Sept 2006, 23:45
Postitas hnuuma
Mul oleks sama küsimus mis teema algatajalgi.
Heiki

Postitatud: 16 Sept 2006, 23:59
Postitas deltarider
Hetkel vaatan tutikaid rattaid aga heast kasutatud rattast ka ära ei ütleks. Hind võiks jääda sinna 50000-st ikka allapoole(tutika puhul). Selge on ka see et 50-sse ei ole mõtet üle 50000.- kindlasti sisse tampida ju :lol: Muidugi hinnaga on nii et mida odavam seda parem aga päris ronti masinat ka ei ole ju mõtet osta. Kõige mõttekam oleks vist öelda et otsin kõige parema hinna ja kvaliteedi suhtega ratast :wink:

Postitatud: 17 Sept 2006, 00:27
Postitas yammu
Derbi senda on üks äraütlemata vastupidav ja vahva masin.
Endal see ja vägagi rahul.
Muideks on müügis ka 2003 aasta isend. ES kui huvitab.

Postitatud: 17 Sept 2006, 10:33
Postitas non-smoking
Mine tee proovi sõitu! Eks need on kõik ülekäigutatud masinad!
proovisin seda CPI-d(SM) pulli pärast. No krt annad gaasi ja kohe lapid käike ülesse, kuues juba sees max kiirus 43km/H :D
no eks see jookseb piirajasse. Samasugune leegitorupiirja on nagu rolleritelgi! Aga jah kahjuks neile ei tehta sportsummuteid!
Lükkad 80 cc silindri peale ja suurem karburaatori ja liigub küll. Ärge parem tuunige!

Postitatud: 17 Sept 2006, 10:44
Postitas yammu
non-smoking kirjutas:
Mine tee proovi sõitu! Eks need on kõik ülekäigutatud masinad!
proovisin seda CPI-d(SM) pulli pärast. No krt annad gaasi ja kohe lapid käike ülesse, kuues juba sees max kiirus 43km/H :D
no eks see jookseb piirajasse. Samasugune leegitorupiirja on nagu rolleritelgi! Aga jah kahjuks neile ei tehta sportsummuteid!
Lükkad 80 cc silindri peale ja suurem karburaatori ja liigub küll. Ärge parem tuunige!
Sportsummuteid tehakse, ja mitte vähe :wink:
Uus ülekanne, sportsummuti,uus karburaator, koonusfilter ning asi teeb 125cm3 4taktilisele ära.

Postitatud: 17 Sept 2006, 10:44
Postitas deltarider
to yammu: hetkel veel pean nõu ja vaatan. Huvi tekkimisel võtan kindlasti ühendust

Muidu käike ise nii probleemiks ei pea. Arvan et see on suht harjumise asi. Sõidad kuu aega ja käed juba automaatselt vahetavad käike 8). Äkki sul on kogemusi ka teiste ratastega, kuidas oli võrreldes teistega? Eks proovisõitu tuleb teha jah aga seda vaatan kui päris ostmiseks hakkab minema. Uurin lihtsalt kuidas nende kvaliteediga on. Millistest kaarega mööda käia ja mida rohkem vaadata.Aga kuidas see cpi sõidumugavuselt oli ja mis häält ta tegi? Otsustasingi enduro kasuks just lootes et tal ei ole selline pinisev hääl äkki :? Enduro sobiks mulle ka paremini kuna mul vaja ikka kruusatee sõitu ka teha.

Postitatud: 17 Sept 2006, 10:47
Postitas yammu
deltarider kirjutas:
to yammu: hetkel veel pean nõu ja vaatan. Huvi tekkimisel võtan kindlasti ühendust

Muidu käike ise nii probleemiks ei pea. Arvan et see on suht harjumise asi. Sõidad kuu aega ja käed juba automaatselt vahetavad käike 8). Äkki sul on kogemusi ka teiste ratastega, kuidas oli võrreldes teistega? Eks proovisõitu tuleb teha jah aga seda vaatan kui päris ostmiseks hakkab minema. Uurin lihtsalt kuidas nende kvaliteediga on. Millistest kaarega mööda käia ja mida rohkem vaadata.Aga kuidas see cpi sõidumugavuselt oli ja mis häält ta tegi? Otsustasingi enduro kasuks just lootes et tal ei ole selline pinisev hääl äkki :? Enduro sobiks mulle ka paremini kuna mul vaja ikka kruusatee sõitu ka teha.
No eks see 50cm3 hääl on ikka sama, kuid rollerist ikka vähe erinev. Mul vasak käsi ja vasak jalg teevad automaatselt käiguvahetust, ilma, et mõtlemagi peaksin :wink:

Postitatud: 17 Sept 2006, 11:27
Postitas SiD
sama siin :D
ei noo rollerit ja sellist enduurot/supermotot ei anna võrreldagi...tekib väike õrn tunne, et oled ikka ratta seljas...ise pole küll väga pikaajaline derbi omanik, aga olen väga rahul...sõiduomadused väga head...paioili vedrustusega kannatab ka metsa all edukalt hüppeid sooritada :lol: , järele proovitud 8) ...enda omal 70cc polini pütt jne peal ja natuke suurem düüs ka, liigub küll...pidurid ja muud asjad ka täiesti head, saab stoppit teha jne...ühesõnaga hea masin, vähemalt see mis mul on, aga eks igaüks kiidab ikka enda oma, aga on põhjust ka :wink: ... kuna endal plaan suurema peale üle minna, siis võiks isegi müügist mõelda...nii et võta ühendust...

panen siis enda omast väikse pildi ka, et saaksid disaini erinevusi uurida :P

Pilt

Postitatud: 18 Sept 2006, 17:44
Postitas deltarider
to sid: mis masina hind oleks?

to yammu kas masinast pilte saaks?

Teised! Kas tõesti kellelgi ei ole kogemusi nende cpi-dega. Rääkige ka kogemustest Apriliade ja Yamahadega :P

Postitatud: 18 Sept 2006, 17:58
Postitas non-smoking
CPI sm- dele ei tehta veel sportväljalaskeid!
Muidugi on võimalik ümber teha!!
Derbidele tehakse küll!
Ühsõnaga Cpi ei anna välja derbi mõõtu kuigi Cpi-l on täpselt Derbi mootori koopia!
No ütleme nii et siin on suhteliselt hind määrav! Vali mida kallim seda parem ehk derbi on kallim! (võrdlus ainult CPI ja derbiga)
Cpi välimus on (Y) malli on võetud KTM-lt :P
Ilus led tagatuli ja sunnakad! Elektrooniline display.
No 185 pikkusele minu arust jääb pisikeseks vähemalt mul oli selline tunne. Derbi senda sm 125cc on suurema raamiga!

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:22
Postitas deltarider
Aga selline võrdlus? derbi 2003 vs. cpi. et kui ostaks kas kasutatud derbi või tutika cpi. Sellesmõttes on mul hea ma saan automaailmast alla ka cpi puhul kuni 25%. Kumba siis osta tasuks. Või kui teisiti küsida siis millise hinnaga ma peaks selle cpi saama et ta derbist mõttekam oleks?

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:26
Postitas madis
derbi on nagu kindel kvaliteet. tead mida ostad. samas cpi on selline kahtlane. CPI esimene enduro näeb küll ilusti ktmilt maha tehtud aga kellelgi pole kogemusi ja tuunimisest võid aind unistada...

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:29
Postitas zanner
mina soovitaks igaljuhul derbit kindel itaalia kvaliteet cpi samas jälle taiwan vms

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:38
Postitas Kirs
zanner kirjutas:
mina soovitaks igaljuhul derbit kindel itaalia kvaliteet
Eksid. Hispaania on.

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:53
Postitas zanner
holma kirjutas:
zanner kirjutas:
mina soovitaks igaljuhul derbit kindel itaalia kvaliteet
Eksid. Hispaania on.
http://www.italmoto.ee/

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:55
Postitas Kirs
zanner kirjutas:
Mis ma selle saidiga peale pean hakkama? :roll:

Postitatud: 18 Sept 2006, 18:58
Postitas zanner
derbi on itaalia toodang

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:02
Postitas Kirs
zanner kirjutas:
derbi on itaalia toodang
Et kui saidi nimi on italmoto siis kohe itaalia? Husqvarna ka itaalia? Onju?

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:02
Postitas madis
derbi on hispaania firma mille ostis ära piaggio mis on itaalia firma

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:10
Postitas Kirs
itaalia raha, hispaania toode. Pean ka Skodat tsehhi autoks, missest, et Volkswageni alla kuulub. Nii need asjad tänapäeval käivad.

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:15
Postitas zanner
nojah volkswageneid toodetakse poolas ka

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:16
Postitas SiD
mine tea kus neid juppe tehtakse...mercedese tehased on ka hiinas nii et...vb selle pärast kvaliteet nii alla ongi läinud :roll:

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:29
Postitas Kirs
Benelli ka ju hiinlaste omanduses. Ikkagi pean itaalia omaks.
Krt, teemaväliseks on asi kiskund :oops: Katsume joont hoida edasi :)

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:47
Postitas SiD
nii palju veel siis derbide poolt, et nad on stockis suht tuimad, aga normaalsed...endal mingi 70cc polini pütt jne peal ja kisub päris hästi...hääle ei ole ka nii pinisev kui originaalis ja muidugi kiirenduse vahe on ka märgatav :wink:

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:48
Postitas SiD
nii palju veel siis derbide poolt, et nad on stockis suht tuimad, aga normaalsed...endal mingi 70cc polini pütt jne peal ja kisub päris hästi...hääle ei ole ka nii pinisev kui originaalis ja muidugi kiirenduse vahe on ka märgatav :wink:

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:48
Postitas SiD
nii palju veel siis derbide poolt, et nad on stockis suht tuimad, aga normaalsed...endal mingi 70cc polini pütt jne peal ja kisub päris hästi...hääl ei ole ka nii pinisev kui originaalis ja muidugi kiirenduse vahe on ka märgatav :wink:

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:57
Postitas deltarider
politseiga ei ole mingit probleemi et 70-ne. Palju selline pütt maksab kah? Kas vastab tõele ka see väide et tuunitud masin läheb varem õhtale.(mootor jookseb enne kokku)

Postitatud: 18 Sept 2006, 19:59
Postitas non-smoking
madis kirjutas:
derbi on nagu kindel kvaliteet. tead mida ostad. samas cpi on selline kahtlane. CPI esimene enduro näeb küll ilusti ktmilt maha tehtud aga kellelgi pole kogemusi ja tuunimisest võid aind unistada...
Eksid, eksid :)
CPI-le on võimalik peale panna MHR 80cc silinder nagu naksub! suurem karburaator klapid, koonusõhufilter, ja lai valik paremaid väntvõlle!
Kui saad 25% alla ( 30 000 kr) siis osta ikka CPI saad ikka uue masina ja ei pea põdema kuidas keegi seda eelnevalt retsinud on!
Muide mootori pöörded on piiratud (CDI-s). Masina eluiga pikeneb!
Hea eelis CPI rolleritele on see et neil sm-l vesijahutus!
No kui tahad tuunid end kasvõi ogaraks!

No kui täpsustada siis CPI projektid koostatakse Austrias , austria inseneride poolt ja lappitakse kokku Hiinas tütarfirmade poolt kus on odavam tööjõud.
Muide enamus rolleri firmasid nagu näiteks isegi aprilia lapitakse hiinas tütarfimrade poolt kokku mida juhitakse vb kuskil Itaalias pekorteris :P