1. leht 1-st
K:KN õhufilter
Postitatud: 28 Aug 2006, 15:59
Postitas amottus
Tere
Küsimus:
tsiklile pandud eelmise omaniku poolt KN filter. Kuidas puhastada/pesta (millega), kas peab olema mingi ainega töödeldud pärast pesu/puhastamist?
Postitatud: 28 Aug 2006, 16:06
Postitas StreetMoto
Astu läbi mõnest autotuningu poest. Seal on K&N hoolduskomplekt müügil. Sisaldab pesuvedelikku ja filtriõli. Toimi vastavalt pakendi juhistele. Hind oli viimati 300 krooni kandis sel komplektil kui õigesti mäletan.
Postitatud: 28 Aug 2006, 16:09
Postitas zp
panin oma rattale k&n filtri ostsin kaasa sellise spets õli mida tuleb peale pihustada õrn kiht pärast pesu ise puhastasin nii, et enne lasin suruõhuga filtri seestpoolt väljapoole suurema s...ta maha ja siis bentsuga pesin, kuivatasin ära ja õlitasin
Postitatud: 28 Aug 2006, 16:21
Postitas sang
panin oma rattale k&n filtri ostsin kaasa sellise spets õli mida tuleb peale pihustada õrn kiht pärast pesu ise puhastasin nii, et enne lasin suruõhuga filtri seestpoolt väljapoole suurema s...ta maha ja siis bentsuga pesin, kuivatasin ära ja õlitasin
Aga ära sa enam nii tee. Kui oleksid vaevunud lugema KNi puhastuskomplekti juhendit, siis seal on kirjas, et puhastamiseks ära tarvita suruõhku ja ära pese filtrit millegi muu kui vee ja spetsiaalse puhastusõliga.
Postitatud: 28 Aug 2006, 17:22
Postitas tramm66
filter pestakse vee ja rasvaeemaldusvahendi lahusega - spetsiaalse eest küsitakse ajuvabalt palju, seega kasutage fayrit
(miskid kangemad lägad võivad filtrile liiga teha kuid seda ikka väikese tõenäosusega - see suht iga aine kindel)
pärast kuivamist või siis kuivatamist (suruõhku ärge jah väga lähedalt kasutage) kaetakse filter FILTRIÕLIGA
kogu lugu
Postitatud: 28 Aug 2006, 22:45
Postitas Hans
sang kirjutas:panin oma rattale k&n filtri ostsin kaasa sellise spets õli mida tuleb peale pihustada õrn kiht pärast pesu ise puhastasin nii, et enne lasin suruõhuga filtri seestpoolt väljapoole suurema s...ta maha ja siis bentsuga pesin, kuivatasin ära ja õlitasin
Aga ära sa enam nii tee. Kui oleksid vaevunud lugema KNi puhastuskomplekti juhendit, siis seal on kirjas, et puhastamiseks ära tarvita suruõhku ja ära pese filtrit millegi muu kui vee ja spetsiaalse puhastusõliga.
See spets vahendiga puhastamine on suht K&N promo jutt, Fairy on piisavalt hea. Õlitamisel PEAB aga jah K&N õli kasutama. Tallinnas müüvad :
http://www.motomarket.ee/ ja
http://www.motokeskus.ee/et/index , ehk mõni motopood veel.
Hans
Postitatud: 28 Aug 2006, 23:00
Postitas kris.
Natuke OT ka: Sai enda rattale kevadel kah K&N-d peale pandud. Mitte et ma eriti K&N-i usku oleks vaid puht majanduslikel kaalutlustel - ostes paari (Venturele käib 2tk) filtreid Saksa E-bayst säästsin rahas u 500.- EEK võrreldes sellega kui oleks Yamu originaalid Eestist ostnud (B-osana teeb ainult K&N).
Bensu kuluks sain Ventspilsist tagasi tulles 5,5L/100km mis seni ainult Euroopa siledapinnalistel magistraalidel saavutatav oli.
Nii et Way to Go, K&N!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 28 Aug 2006, 23:38
Postitas Hans
kris. kirjutas:Bensu kuluks sain Ventspilsist tagasi tulles 5,5L/100km mis seni ainult Euroopa siledapinnalistel magistraalidel saavutatav oli.
Nii et Way to Go, K&N!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
OT to OT
Mu meelest bensu kulule ei tohiks K&N filter üldjuhul positiivset mõju avaldada. K&N filtrite õhutakistus on oluliselt väiksem kui stock filtritel, thats it

Sageli peale K&N filtrite paigaldust muutub segu liialt lahjaks ja peab hakkama juba düüse/nõelu vahetama ja siis on küttekuluga hoopis vastupidised lood
Nii olen mina asjast aru saanud
Hans
Postitatud: 29 Aug 2006, 08:20
Postitas kris.
Täitsa nõus sellega, mida K&N peaks tegema ja milleks teda reklaamitakse. Lihsalt minu puhul oli boonuseks vähenenud kütusekulu pikal sõidul. 0,3-0,4l/100. Kuna ei teadnud seda oodata, vaid lihtsalt pikematel sõitudel arvutan niisama huvi pärast, ei tohiks tegemist olla soovunelma tahtmatu ülekandumisega tegelikkusesse

. Võimalik, et enne oli segu liiga rikas ja nüüd normaalne ... vahet pole, mina olen rahul

.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 29 Aug 2006, 09:09
Postitas StreetMoto
Mu meelest bensu kulule ei tohiks K&N filter üldjuhul positiivset mõju avaldada.
Minu praktika näitab, et avaldab küll ja tõesti just vähenemise suunas. Seda nii autodel kui tsiklitel. Kuigi seda jah - suht marginaalselt 5-10% kandis. Ise oskaks põhjendada seda vaid asjaoluga, et kõik, mis laseb mootoril vabamalt pöörelda vähendab kütusekulu. Samamoodi nagu ilma tulesid ja konditsioneeri sisselülitamata on kütusekulu oluliselt väiksem, sest energiat tarbitakse vähem ja seetõttu generaatori poolt osutatav takistus väiksem on, laseb ka vabalthingav filter mootoril õhku vabamalt sisse imeda. Sellest ka kütusekulu vähenemine tingitud.
Postitatud: 29 Aug 2006, 19:05
Postitas koi
Tere.
Ma siiski nii väga vaimustusest ei kiljuks selle filtri puhul, kuna selle filtri läbilaske võime on suurem, ei suuda aga puhastada õhku sama peenelt, kui mootori originaalfiltrid.
K&N filtrid loodud siiski sport mootoritele, millede eluiga nagunii lühike ja tolmust tingitud kulumine ei oma enam tähtsust.
Eks sõimake pealegi, aga mul on ikkagi õigus!

Postitatud: 29 Aug 2006, 19:17
Postitas Piipz
osad spetsialistid soovitavad airboxi modimisel (vabamalthingav õhufilter, lisaõhuvõtuavad) ka karbussides nõelasi natuke kõrgemale tõsta (jet needle). seda muidugi juhul, kui on karbussid
minul peale airbox modi ja rejettingut mingit tuntavat kütusekulu tõusu küll ei olnud.
Postitatud: 29 Aug 2006, 19:28
Postitas notlikeme
a kas minekul ka mingit tuntavat vahet on?
Postitatud: 29 Aug 2006, 20:23
Postitas kris.
Kui enne K&N paigaldamist originaal filter just täitsa umbes ei olnud, siis on tegelikult võimatu rutskat väänates vahet tunnetada ...
Koi - endas 100% kindlana oleva inimese arvamust ei olegi mõtet ümber lükkama hakata. On odavam nii teistele kui arvajale endale

. Aga võime 100 000 km pärast minu tsiklil silindrite kulumisastet mõõta kui see Sulle huvi peaks pakkuma.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 29 Aug 2006, 21:17
Postitas mella
koi kirjutas:Tere.
Ma siiski nii väga vaimustusest ei kiljuks selle filtri puhul, kuna selle filtri läbilaske võime on suurem, ei suuda aga puhastada õhku sama peenelt, kui mootori originaalfiltrid.
K&N filtrid loodud siiski sport mootoritele, millede eluiga nagunii lühike ja tolmust tingitud kulumine ei oma enam tähtsust.
Eks sõimake pealegi, aga mul on ikkagi õigus!

MA ei arvaks nii kindlalt, et KN puhastada ei suuda sama hästi.
Tavalisest filtrist imetakse õhk läbi üliväikeste aukude. Õlifiltri toime on teistsugune - läbi õhu suuna järsu muutuse panna (õhust raskemad) tolmuosakesed takerduma õlise filtripinna külge.
Kui tavafilter hakkab tööea lõppedes õhku halvemini läbi laskma, hakkab õlifilter pigem tolmu läbi laskma.
Postitatud: 29 Aug 2006, 23:33
Postitas oma_jope
kris. kirjutas: Aga võime 100 000 km pärast minu tsiklil silindrite kulumisastet mõõta kui see Sulle huvi peaks pakkuma.
ca mitme aasta pärast see oleks?
Postitatud: 29 Aug 2006, 23:54
Postitas koi
Mella - sa oma viimase lausega kinnitasid minu arvamust. Just seda ma silmas pidasin.
Postitatud: 30 Aug 2006, 00:11
Postitas mella
koi kirjutas:Mella - sa oma viimase lausega kinnitasid minu arvamust. Just seda ma silmas pidasin.
mitte ei kinnitanud vaid täpsustasin.
kordan veelkord pointi - õlitatav filter ei lase oluliselt rohkem tolmu läbi kui kartongfilter, kui seda õigeaegselt puhastada/õlitada.
Postitatud: 30 Aug 2006, 07:24
Postitas kris.
oma_jope kirjutas:kris. kirjutas: Aga võime 100 000 km pärast minu tsiklil silindrite kulumisastet mõõta kui see Sulle huvi peaks pakkuma.
ca mitme aasta pärast see oleks?
Ca 10-15 ma arvan

.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 30 Aug 2006, 08:28
Postitas borx
mella kirjutas:
kordan veelkord pointi - õlitatav filter ei lase oluliselt rohkem tolmu läbi kui kartongfilter, kui seda õigeaegselt puhastada/õlitada.
Võiks küll pisut tihedamini pesta kui K&N kasutusjuhend soovitab- 50000-100000 miili

. Enda rattale kruvisin kevadest külge ja juuli lõpus enne pikemat reisi mõtlesin, et viskan pilgu peale, kuidas on. Oli. Nagu oleks filtri asemel olnud pikka aega surnud rott. Meie "tolmuvaba" keskkond eeldab küll ehk paar korda suve jooksul pesu...
terv.
Alar11
Postitatud: 30 Aug 2006, 09:36
Postitas racerx
Meie "tolmuvabas" keskkonnas unustaks ma üldse igasugu K&N teema ära ja kasutaks normaalseid filtreid.
Eriti kui on plaanis kruusateedel vahest põristada vms.