1. leht 3-st
Cpi Tuunimis alustus
Postitatud: 22 Aug 2006, 20:24
Postitas Roller Men
Oleks küsimus millest alustada tuunimist eel nimetatud rolleril.
Roller on muidu täitsa stock.
Kas kõigepealt varioga midagi ette võtta või mis?
Rullid kergemad ja...?
Ette tänades.

Postitatud: 22 Aug 2006, 20:28
Postitas hellish
kõigepealt vaheta ära sumps, siis vaheta silinder ära ja edasi tuleb juba variaator jne.
sumps on kindlalt esimene asi cpi-l
Postitatud: 22 Aug 2006, 20:38
Postitas Roller Men
Okei tänud sulle.

Postitatud: 22 Aug 2006, 20:43
Postitas KubsiK
hellish kirjutas:kõigepealt vaheta ära sumps, siis vaheta silinder ära ja edasi tuleb juba variaator jne.
sumps on kindlalt esimene asi cpi-l
on sul mingi põhimõte kah sellel asjal et sumps kindlalt enne?
---
Postitatud: 22 Aug 2006, 20:45
Postitas LähmeSõidame
kuna orig. sumps neil suur piiraja;)
Postitatud: 22 Aug 2006, 20:49
Postitas KubsiK
aga mõned vennad vahetavad leegitoru ära

aga tänan selgituse eest.
Postitatud: 22 Aug 2006, 21:05
Postitas xzburnoutzx
Leegikas ongi peamine piiraja CPI sumpal btw. Muidugi see sumpa on ise ka paras käkerdis aga leegika vahetamisest piisab. Kui keegi tahab asja paremaks teha natuke kui lihtsalt leegika vahetus, siis oleks mul pakkuda stock tutikas Aeroxi sumpa(sobib CPIle), millega sõber sai 80 km/h muidu stock CPIga.
Postitatud: 22 Aug 2006, 21:07
Postitas Taurivi
paljuga müüksid?
Postitatud: 22 Aug 2006, 22:05
Postitas non-smoking
1. Eemalda variaatori piiraja. Ise tehtav
2. Pane suurem düüs (75-80ne) 45 kr ja eemalda õhufiltrilt see kummitoru kust õhk filtrisse sisse tuleb. Ise tehtav
3. Tõsta karpa nõela ühe astme võrra kõrgemale. Ise tehtav
Kiirus peaks olema juba 70 km/h spido järgi.
Kui vahetada ära leegitoru siis tõuseb kiirus 80km/h-ni aga kui on plaanis panna sportsummuti kunagi siis ei ole mõtet seda raha välja käia.
4. Pane alla sportsummti näiteks: Next-R , mis annab CPI all head performancit. 1800kr
Kiirus on spido jägi juba 100km/h (loe numbreid spidost edasi)
Kiirendus on kehv aga parem kui stock masinal. Sportsummti tahab saada kõrgemaid pöördeid, et korralikult tööle hakkata.
5. Vaheta ära Rullikud CPi stock variaatorile võib kohe julgelt 4g rullid panna. Nendega saavutad sa kohe alguses kõrged pöörded, mida sportsummuti vajab.
Kiirendus on JUba enam vähem. Rullikud maksavad 200kr.
6. Pane jäigemad sidurivedrud 150kr. Kiirendus on juba Cpi kohta väga hea. (võid ka survevedru ära vahetada) 7% u. jäigema vastu.
7. Tahad veel paremat kiirendust Osta 17,5mm karburaator 1200kr.
Kiirendus on hea ja max kiirus küündib 110 km/h spido järgi.
8. Ihkad paremat lõppkiirust, vaheta ära variaator. 1200kr
Kiirus on umbes 120km/h spido järgi.
9. Kui jääb lahjaks siis osta 50cc spotsilinder, sellega ei pea kohe koos väntvõlli vahetama.
Siis on kiirendus väga hea ja tippkiirust ei oska öelda kuna ei ole kogemust.
10. Pane 70cc sportsilinder. Athena racinguga tõuseb tipp kiirus spido järgi 160km/h. (seal jääb ette spido plastik, mis tuleb ära lõigata, et spidomeetri seier saaks edasi liikuda. Väntvõll.
Kiirenuds on jõhker!
11. Pane 70cc sportsummuti saad veel parema mineku ja lõppkiiruse.
12. Kui jääb veel tippkiirusest puudu siis vaheta ära reduktor ülekanded.
13. Pane Sportsidur. Pole kogemust
Need kiirused on välja toodud ainult ÕIGE sedistusega.
GPS-i on need kiirused u. 110 km/h -115km/h
Kõik on kogemuste põhjal välja toodud.
Edu Raha kulutamisel.
Postitatud: 22 Aug 2006, 22:18
Postitas AbStra1t
oleks siis kohe kysimus,et kust seda 70nest düüset saada?
Postitatud: 22 Aug 2006, 22:19
Postitas non-smoking
Oleneb, kus elad ja mis masinale.
Aprilias saab igast karpadele näiteks nedi kohti on igal pool.
Postitatud: 22 Aug 2006, 22:20
Postitas non-smoking
Mine käi läbi seal kus müüakse rolleried või mopeede ja küsi.
Postitatud: 22 Aug 2006, 22:22
Postitas AbStra1t
masin cpi hussar ja elan pärnus

Postitatud: 22 Aug 2006, 23:28
Postitas Dimka89
kas mõeldud on seda nõela mis töötab , kui gaasi annad ?
Tuleb tõsta seda väikest seibi üles poole ?
NB! CPI'le ei ole kahjuks kuskilt saadav õige suurusega survevedru

Vähemalt mina üritasin endale kuskilt leida [mulgimotoäri] ,kuid need malossid mis seal olid , olid liiga suured .
Postitatud: 23 Aug 2006, 00:16
Postitas Taurivi
ma arvan, et survevedru lääb kõigile 1 sama, aga sidurivedru on erineva pikkusega
Postitatud: 23 Aug 2006, 00:35
Postitas InterFace
väike offtopic aga jube kuidas need cpi ja keeway spidod valetavad
eile sõitsin ühe focusega kõrvuti. minu spido näitab 61km/H ja tema oma 70km/h. minu oma ~64km/h ja tema oma 75km/h . rets :-D
ja minu oma valetab näiteks 80km/h on GPSi järgi 71.
ehk siis keeway 90km/h on reaalselt ~70 :-S
Postitatud: 23 Aug 2006, 00:40
Postitas non-smoking
InterFace kirjutas:väike offtopic aga jube kuidas need cpi ja keeway spidod valetavad
eile sõitsin ühe focusega kõrvuti. minu spido näitab 61km/H ja tema oma 70km/h. minu oma ~64km/h ja tema oma 75km/h . rets :-D
ja minu oma valetab näiteks 80km/h on GPSi järgi 71.
ehk siis keeway 90km/h on reaalselt ~70 :-S
80km/h on 60 km/h gps-i seal valetab juba 20nega

90km/h spido järgi on 65km/hk, noh need mõõtmed on ka +-3km/h.
Vaata kui sa seda spidomeetrit vaatad siis peale 45km/h muutuvad need vahed kitsamaks. kuni 45-ni näitavad nad enam vähem täpselt ja siis hakkavad mööda panema kui malli ja sirkliga edasi mõõta saad õiged tulemused

Postitatud: 23 Aug 2006, 00:41
Postitas non-smoking
kas mõeldud on seda nõela mis töötab , kui gaasi annad ?
Tuleb tõsta seda väikest seibi üles poole ?
Jah seda nõela ma mõtlengi.
Ei seda väikest seibi tõstad sa just allapoole siis ju tõuseb nõel
kõrgemale.

Postitatud: 23 Aug 2006, 09:33
Postitas AbStra1t
noh teeks õige näite selle nõelaga
1soon
2soon kus võibolla on se nõel
3soon
jne
siis kuhu ma panen nõela 3.W??
Postitatud: 23 Aug 2006, 10:10
Postitas Hanz
Cpi spido valetam täiega ,sest kui sõidan cpi spidoka järgi 80-nega siis auto oma näitab 73km/h
Postitatud: 23 Aug 2006, 11:01
Postitas pang
Enda CPI spidomeeter näitas 55 km tunnikiiruse puhul võrdsel kiirusel sõitval auto spidomeetril pea 65 km/h. Samas tuttava oma, kes väitis, et tal läheb 80 km/h välja, ei tõusnud mõõtes sama auto spido üle 60 km/h.
Aga see on ju täielik offtopic
Postitatud: 23 Aug 2006, 12:30
Postitas saariste14
kui suur on düüs on seal motodepoo nn "tuning kitis"
ma tean ,et ma pean otsingut kasutama aga ma ei leia
Postitatud: 23 Aug 2006, 13:11
Postitas Kirs
saariste14 kirjutas:kui suur on düüs on seal motodepoo nn "tuning kitis"
helista motodepoosse
Postitatud: 23 Aug 2006, 13:46
Postitas focusman
saariste14 kirjutas:kui suur on düüs on seal motodepoo nn "tuning kitis"
ma tean ,et ma pean otsingut kasutama aga ma ei leia
Kui teada saad siis teata mulle ka

Postitatud: 23 Aug 2006, 14:03
Postitas Dimka89
saariste14 kirjutas:kui suur on düüs on seal motodepoo nn "tuning kitis"
ma tean ,et ma pean otsingut kasutama aga ma ei leia
Stock oli 47,5 ja selle tuuningkitiga oli vist 57,5!
Postitatud: 24 Aug 2006, 18:49
Postitas Roller Men
Aga mis sugune see leegitoru välja peab nägema, kas selline nagu algul või noh see mis on nagu kroomitud või mis ta on ma homme ostma ja siis küsiks üle.
Postitatud: 24 Aug 2006, 19:05
Postitas non-smoking
Roller Men kirjutas:Aga mis sugune see leegitoru välja peab nägema, kas selline nagu algul või noh see mis on nagu kroomitud või mis ta on ma homme ostma ja siis küsiks üle.
stokc leegitorul on selline "S" tähe kuju sees, piiramatu tavaline leegitoru on kõvasti lühem ja ei moodusta selliseid kujundeid!
Postitatud: 24 Aug 2006, 19:29
Postitas KubsiK
kas seal mitte seda koonuse kujulist asja ei ole? või siis ingit alumiiniumist laba?
Postitatud: 24 Aug 2006, 22:52
Postitas saariste14
Dimka89 kirjutas:saariste14 kirjutas:kui suur on düüs on seal motodepoo nn "tuning kitis"
ma tean ,et ma pean otsingut kasutama aga ma ei leia
Stock oli 47,5 ja selle tuuningkitiga oli vist 57,5!
ja 47.5 ja 57.5 on õiged
ma kruttisin lahti ja vaatasin järgi

Postitatud: 24 Aug 2006, 23:20
Postitas Roller Men
Tänud sulle.