Rehvi remont
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 13 Apr 2005, 23:12
- Tsikkel: BMW R850R
- Asukoht: Kaberneeme
Rehvi remont
tere,
kuu aega tagasi tsiklile soetet kallis saksa tagarehv ootamatult maja ees seistes tühjenenud.
ilmselt miski torkevigastus.
kas oskate soovitada kedagi inimest, kes tallinna/harjumaa piirkonnas säärasel puhul parandamise osas abistada saaks?
tervitustega
lauri
kuu aega tagasi tsiklile soetet kallis saksa tagarehv ootamatult maja ees seistes tühjenenud.
ilmselt miski torkevigastus.
kas oskate soovitada kedagi inimest, kes tallinna/harjumaa piirkonnas säärasel puhul parandamise osas abistada saaks?
tervitustega
lauri
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 13 Apr 2005, 23:12
- Tsikkel: BMW R850R
- Asukoht: Kaberneeme
rehvi remont
nii läkski- esimeses kummitöökojas võeti nael välja ja lükati nöör sisse. auk oli õnneks keskel. samas oli nööriots veel ka pärast 70km sõitu kummist nähtavalt väljas ja ega eriti turvalisena ei tundud...
aga uuesti ligi 3K hinnaga kummi ka ei raatsi kohe ostma tõtata.
lauri:)
aga uuesti ligi 3K hinnaga kummi ka ei raatsi kohe ostma tõtata.
lauri:)
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Re: rehvi remont
Hakuna matata!Telepoiss kirjutas:.... samas oli nööriots veel ka pärast 70km sõitu kummist nähtavalt väljas ja ega eriti turvalisena ei tundud...

See "nööriots" jääbki paistma, sellest ei ole midagi halba. "Nööriga" parandamine on normaalne nähtus. Meie kogemuste põhjal ei ole veel ükski "nöör" läbi laskma hakanud ega ka välja tulnud. Isegi on vahetevahel rehv traatideni siledaks sõidetud aga "nöör" on ikka veel sees ja peab õhku!
"Seenega" mootorrattarehvi parandamine on problemaatiline.
Esiteks ei anna mootorratta rehvi sisemist pinda eriti käiata enne "seene" panekut ( rehvi sisemine kummikiht nailonniitide peal on üliõhuke).
Teiseks on Michelini ja ka paljude teiste firmade mootorrattarehvid veidi teistsugusest kummisegust valmistatud kui autorehvid. Autorehvidele "seente" paigaldamiseks kasutatav liim võib hakata üles keema ( loe: tekib veidi vale keemiline reaktsioon

...
Läänemaailmas ostetaksegi uus rehv, kui juhtub et rehvi nael sisse sõidetakse.
Eestis aga on jah jube kahju korralik rehv ära visata ja 2+ tuhande eest uus osta..

La moto mía – KLX 650 R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.