1. leht 1-st
M: Millist valida naked bikedest
Postitatud: 30 Juul 2006, 23:28
Postitas kotkas1000
Plaan siis mingi asi istumise alla muretseda, aga milline valida järgmistest siklitesi. Olgu öeldud, et olen 186cm ja 115kg.
Suzuki GSF 600 bandit, Suzuki GSF 1200 bandit, Honda cb750, "sevenfifty", Yamaha "fazer" 600'ne.
Need sümpatiseerivad mulle eelkõige välimuselt. Midagi muud ei oska arvata nendest ühestki, kuna pole tsiklitega varem eriti kokku puutunud
Oleks minu esimene tsikkel. Kuidas vastu peavad, millisel remont kõige odavam/kallim, millised eelised või "lisad" ühel on, mida teisel pole? Või äkki kellegil mingi muu huvitav relv välja pakkuda?
Postitatud: 30 Juul 2006, 23:49
Postitas harrastaja
Suzuki GSR600, muudest ei oska rääkida. ise kaalusin kunagi fazeri ja horneti vahel aga lõpuks juhtus nii. hea pill on, mõnus ja lihtne sõita. algajale on hea vidin sees oleva käigu näitaja.
Postitatud: 31 Juul 2006, 00:04
Postitas jalakask
fazer ja gsr600 on vägagi head tsiklid.
Postitatud: 31 Juul 2006, 09:18
Postitas puhh
peale japside võiksid ka selliste aparaatide poole piiluda -
http://www.ducati.com/bikes/my2005/mons ... ly=monster
V2, hea pöördemoment, ilus hääl
ja tõeline rariteet Eestimaa teedel:
http://www.infomotori.com/a_676_IT_13985_1.html
Postitatud: 31 Juul 2006, 09:20
Postitas Inz001
mhmmm proovitud ja väga viis pill on z1000

Postitatud: 31 Juul 2006, 09:55
Postitas ar
Kotkas1000,
võiksid pilgu peale visata ka Hyosung GT650S poolgondlile (82000eek) või GT650 Naked´ile (72000eek)

Postitatud: 31 Juul 2006, 09:56
Postitas remy
väga hääd pillid on ka naked suzu SV'd kui tahad alla tuhande siis vali SV 650 naked.... 1000 väänab muidugi paremini. Need ka V2 mootoriga
Postitatud: 07 Aug 2006, 23:43
Postitas digger
Igal juhul võid pilgu peale visata ka Yamaha XJR1300-le, ca 70-80K eest saab Saksast 2000-2001.a. variandi.... Ühe sellise otsas istun ka ise...
Postitatud: 08 Aug 2006, 00:27
Postitas K-1
Biker'i müügiteemas oli täna veel üleval müüa üks Yamaha SZR660 `96 (35 kw) Streetfighter.
Postitatud: 08 Aug 2006, 21:29
Postitas SL
ilus ja natuke omapärane, kindlasti väärib kaalumist:
http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?gr ... de=20&nr=4 (eesti myyja) ja
http://www.triumph.co.uk/uk/788.aspx (tehase kodukas).
Postitatud: 08 Aug 2006, 23:13
Postitas CB500
Kuna soovitatavad rattad ületavad juba ilmselgelt mitmekordselt teemaalgataja poolt sõelale jäänute maksuvuse, siis oleks mõistlik tema poolt mingi hinnaklass avaldada.
Bandit
Postitatud: 14 Okt 2006, 14:07
Postitas Sam55
bandit..loomulikult bandit...1200.. väga rahul

Postitatud: 14 Okt 2006, 15:41
Postitas Oil-Cooled
Bandit 1200
või siis SV 1000
hoopis teine asi kui 600 kuubikulised.
lisaks saad sa Banditist teha midagi sellist:

Re: Bandit
Postitatud: 14 Okt 2006, 16:23
Postitas CB500
sammal55 kirjutas:bandit..loomulikult bandit...1200..
yees-yes.. kiidame nüüd igaüks oma..

ilma seda põhjendamata eriti.
Oil-cooled, see alumine matt must on väga 5

omanikul on maitset.
Re: Bandit
Postitatud: 14 Okt 2006, 17:21
Postitas Oil-Cooled
CB500 kirjutas:sammal55 kirjutas:bandit..loomulikult bandit...1200..
yees-yes.. kiidame nüüd igaüks oma..

ilma seda põhjendamata eriti.
Oil-cooled, see alumine matt must on väga 5

omanikul on maitset.
Oma? Mul ei ole Bandit'it.
Aga kui tahad põhjuseid siis: Kuulikindel mootor millel on peaaegu lõpmatu tuuningu potentsiaal. Peale Hayabusa mootori ei ole ühelegi teisele tsiklimootorile saadaval nii palju tuunimis juppe nagu Bandit1200-GSXR1100 mootorile (näiteks ainult big-bore kolbe on saadaval: 1216cc, 1245cc, 1277cc, 1340cc, 1371cc), peale selle nukkvõllid, stroker väntvõllid, turbod, kompressorid jne jne. Ja erinevate teiste Suzukide esihargid, rattad jne on võimalik külge kruvida ilma et oleks vaja midagi modifitseerida.
Lisaks on Bandit odav, sa nagu ostad tooriku mida on hiljem, kui rahakott lubab, võimalik edasi arendada nii nagu tahad.
Ise sõidan sellega:

Re: Bandit
Postitatud: 14 Okt 2006, 17:42
Postitas CB500
Oil-Cooled kirjutas:
Oma? Mul ei ole Bandit'it.
See polnudki sulle mõeldud, peace!

Re: Bandit
Postitatud: 14 Okt 2006, 17:44
Postitas Oil-Cooled
CB500 kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:
Oma? Mul ei ole Bandit'it.
See polnudki sulle mõeldud, peace!

oh, sorry, keegi oli veel kiitnud Banditit

Postitatud: 16 Okt 2006, 09:53
Postitas Hardy
ega honda cb900f hornetil ka midad viga pole

Re: Bandit
Postitatud: 16 Okt 2006, 12:31
Postitas Sam55
CB500 kirjutas:sammal55 kirjutas:bandit..loomulikult bandit...1200..
yees-yes.. kiidame nüüd igaüks oma..

ilma seda põhjendamata eriti.
Oil-cooled, see alumine matt must on väga 5

omanikul on maitset.
CB500.... ega see polnudki mõeldud, et a´la mul on ja kiidan.....lihtsalt kui sa siis ikka korralikult lõpuni lugesid, siis oli seal ka olemas, et mina olen VÄGA RAHUL... ja olen ka teiste Banditite omanike jutust aru saanud, et normaalne riist...põhjused tõi oil-cooled juba ära

... arvan, et kriitika sel teemal oli asjakohatu.... poleks kindlalt hakanud põhjendamatult kiitma pannoniat, kuigi kunagi sai ka sellega sõidetud ja siis ajas asja ära..... inimene tahtis kuulda teiste arvamust..ja see oli minu arvamus..olen proovinud mõnigaid teisi marke ka, kuid ükski neist pole mulle istunud nii nagu seda on bandit...
Postitatud: 16 Okt 2006, 14:33
Postitas tsiklonaut
kotkas1000 kirjutas:Olgu öeldud, et olen 186cm ja 115kg.
äkki kellegil mingi muu huvitav relv välja pakkuda?
Sellise kehakaalu juures vist ikkagi hea alt väändega twin pill ikka edulisem kui ülevalt karjuv ridaneli. Maitse asi muidugi, ega rattad ei peagi üdini praktilised ju olema...
Täiesti erapooletuna pakuks huvitavate pillide alt veel bmw
R11xxR või R850R. R1100R hinnad on madalad Saksamaal, maitsekalt tuunides saab ikka tõsiselt originaalse naked isendi, sest olgem ausad, lapikul boksermootoril on omaette disaini aura, mida ükski teine konfiguratsioon jäljendada ei suuda
Eelis: bemmile iseloomulikult mugav, ta on ilmselt naked'itest kõige "touringum" pill: ruumikas, kardaanivedu, telelever, hea alt vääne ja madalaim raskuskese, mis teeb ühe suure ratta tegelt õhk-kergeks kiiretes kurvides ja linnaliikluses.
Miinus: pole niivõrd sportlik, ei käi ülevalt nii hästi kui ridaneljad, kindlasti pole mingi mega ülevalt käimise hobujõu pill (kui just Boxer Cup tuuningut peale ei lao).
Siin üks hea raskuskeskme võrdlus, lapik twin vs ridaneli:
Erilistest veel on Aprilia Tuono, juba mainitud Triumph ja Ducati, ent nende hinnaklass muidugi teine...
Re: M: Millist valida naked bikedest
Postitatud: 16 Okt 2006, 14:50
Postitas spinna
kotkas1000 kirjutas: Suzuki GSF 600 bandit, Suzuki GSF 1200 bandit, Honda cb750, "sevenfifty", Yamaha "fazer" 600'ne.
Siia ritta julgen soovitada täiendavalt kandidadiks ka Suzuki GSX 750.
Gondliteta klassikaline tänavaratas. Kulgeb üsna stabiilselt nii kruusal kui asfaldil. Saab ka suht rahulikult sõita ja jaksab ka piisavalt teravalt nõelata. Maitse asi, mõnele võib 63kW @ 230 kg lahja tunduda. Aga reaalselt maanteeoludes ei ole kellegi peeglisse täpiks sõitmine probleem. Kui see keegi just mõni streetbiketallinlane ei satu olema

, siis tuleb ise täpiks hakata.
Minu 1999 vl aparaat maksis kevadel 45 000 ja peale õlivahetuse (igaks juhuks) mingit muud torkimist ei vajanud. 195cm ja 115 kg mahub selga küll.
1200 Bandit oleks muidugi kopsakam asi, aga 600 Bandiiti on keegi racerx siin kunagi näiteks kuuesajaste häbiplekiks tituleerinud. Veel puudub sul Yamu XJ1200, 1300. Mõnda tean, omanikud väga rahul ja hinnad mobiledees vis seal 3000 eur kandis. Raha ju tavaliselt need piirangud seabki?
Re: M: Millist valida naked bikedest
Postitatud: 16 Okt 2006, 15:45
Postitas stonefree
spinna kirjutas:
Siia ritta julgen soovitada täiendavalt kandidadiks ka Suzuki GSX 750.
Gondliteta klassikaline tänavaratas. Kulgeb üsna stabiilselt nii kruusal kui asfaldil. Saab ka suht rahulikult sõita ja jaksab ka piisavalt teravalt nõelata. Maitse asi, mõnele võib 63kW @ 230 kg lahja tunduda. Aga reaalselt maanteeoludes ei ole kellegi peeglisse täpiks sõitmine probleem.
Kui tehase kilovattidest rääkida siis 63kw oli mu GSX600F passis juba, ma arvan et 750-l peaks mõni lisakilovatt olema. Alguseks peaks piisama täiesti kui just bikedega võidu kimamine plaanis pole

Postitatud: 16 Okt 2006, 16:13
Postitas arx805
Kuna minule sümpatiseerivad ainult naked rattad siis oskan soovitada seda mida tarbinud. Esimene naked oli Ducati Monster 600 ja alguse jaoks oli igati pandav ratas. Aasta oli 95 ja sai soetatud isend leedumaalt. Pikkust on mul 189 ja kaal 100 kilo juures ja ma ei ütleks et see ratas väikene minu all tundus. Igati vaffa isend oli ja V2 ning Remuse väljalase andsid oma fiilingu antud rattale. Praegu oman Kawasaki Z1000 -ndet ja ütleks siis, et nakedite põhimure, et tuul teatud kiirusel pealt minema tahab viia on pisikese esitule gondliga ideaalselt lahendatud. Kiirusel 230 ja üles hakkab siis tuul räsima. Sinnani on kõik ülimalt broo. Ducatile sai ostetud esiklaas juurde ja see tegi ka oma töö meeldivalt ära, kuid Kawaga võrrelda ei ole muidugi midagi.
Usun, et kui kodanikul on soov naked ratas muretseda, siis vaata rahakoti paksust esialgu, tee omale selgeks, mis sa selle raha eest saaksid ja siis tee valikud. Kindlasti parim hinna ja kvaliteedi suhe oleks Honda Hornet 600 võtta. Näeb välja ja lendab madalalt

Kui on pisut vähem raha võta Monster (friigipill aga oled omanäoline). Tahad kallist ja edevust osta Moto Morini. Valikut nagu on küll ja nagu öeldakse maitse asi, kellele ema kellele tütar.
Re: M: Millist valida naked bikedest
Postitatud: 16 Okt 2006, 18:17
Postitas Primo
stonefree kirjutas:spinna kirjutas:
Siia ritta julgen soovitada täiendavalt kandidadiks ka Suzuki GSX 750.
Gondliteta klassikaline tänavaratas. Kulgeb üsna stabiilselt nii kruusal kui asfaldil. Saab ka suht rahulikult sõita ja jaksab ka piisavalt teravalt nõelata. Maitse asi, mõnele võib 63kW @ 230 kg lahja tunduda. Aga reaalselt maanteeoludes ei ole kellegi peeglisse täpiks sõitmine probleem.
Kui tehase kilovattidest rääkida siis 63kw oli mu GSX600F passis juba, ma arvan et 750-l peaks mõni lisakilovatt olema. Alguseks peaks piisama täiesti kui just bikedega võidu kimamine plaanis pole

GSXF'l ja Naked GSX'l on natuke vahet - mootorid on samal põhjal, kuid GSX'l on tehtud downgrade.GSX750F'l on tehase poolt 74kW, GSX 750'l on aga 63kW
EDIT: lisaksin siia ka GSX1400 - pole kahjuks omanud, kuid tech. specs. on muljetavaldavad:
kilowatte on küll vähevõitu, kõigest 73, kuid momenti on tervelt 126Nm @ 5000rpm...lööb isegi bemmi ja veekahtesid ( pööretega ) ja on ikka R4 mootor

Postitatud: 16 Okt 2006, 22:20
Postitas CB500
tsiklonaut kirjutas:kotkas1000 kirjutas:Olgu öeldud, et olen 186cm ja 115kg.
äkki kellegil mingi muu huvitav relv välja pakkuda?
Täiesti erapooletuna pakuks huvitavate pillide alt veel bmw
R11xxR või R850R. R1100R hinnad on madalad Saksamaal, maitsekalt tuunides saab ikka tõsiselt originaalse naked isendi, sest olgem ausad, lapikul boksermootoril on omaette disaini aura, mida ükski teine konfiguratsioon jäljendada ei suuda
Eelis: bemmile iseloomulikult mugav, ta on ilmselt naked'itest kõige "touringum" pill: ruumikas, kardaanivedu, telelever, hea alt vääne ja madalaim raskuskese, mis teeb ühe suure ratta tegelt õhk-kergeks kiiretes kurvides ja linnaliikluses.
Siin üks hea raskuskeskme võrdlus, lapik twin vs ridaneli:
Kommenteerin ka kui tohib

Ma olen mõlema pildil oleva rattaga sõitnud, ühega natuke ja viimasega üsna palju.. Tsiklonaut see sinine triip seal on petlik, seal triibu peal on mitmeid päris tuntavalt kaalu omavaid asju: ABS, bemmile omaselt tavalisest suurem aku, genekas jne. Ei saa mainimata jätta, et Hornetil on viimased allpool sinist triipu.. Kuna bemm on ka tunduvalt raskem, siis sõiduomadusteski annab see tunda. Üks mis mulle veel BMW puhul ei istunud oli integral ABS, -võibolla ka asi tahab lihtsalt harjumist. Väljendus see siis selles et pidurdan (tõmban heeblit), "ei toimu midagi", tõmban veel natuke, "krt, kas ei võtagi!?!?", tõmban veel, siis täiesti "kännu taga".
Kuskil testis öeldi küll ühe uuema bemmi ratta kohta, et "pidurid teevad sõidu liigagi põnevaks.."
Imho R850R unustage ära kui nii kolged olete, see ratas pole suur.
Postitatud: 17 Okt 2006, 10:25
Postitas bezdomn6i
CB500 kirjutas:Imho R850R unustage ära kui nii kolged olete, see ratas pole suur.
kui suur neil suurusevahe on R1100R-ga?

massivahe on paar kg ja sadulakõrus ka vast paar senti? või on veel midagi, mis selle oluliselt väiksemaks teeb? lihtsalt huvitav oleks teada.
Postitatud: 17 Okt 2006, 12:12
Postitas tsiklonaut
bezdomn6i kirjutas:
kui suur neil suurusevahe on R1100R-ga?

massivahe on paar kg ja sadulakõrus ka vast paar senti? või on veel midagi, mis selle oluliselt väiksemaks teeb? lihtsalt huvitav oleks teada.
0 vahe pea kõigis dimensioonides. Ainuke vahe on kolvi läbimõõt 13.5mm väiksem ja kardaaniotsa ülekanne väiksemal mootoril väike arv suurem. Muu kõik peaks olema 1:1 sama.
R850R: 70bhp@7000rpm, 77Nm@5600rpm, 187km/h
R1150R: 85bhp@6750rpm, 98Nm@5250rpm, 197km/h
850 mootorit eelistavad mõned parema elavuse ja vabamalt hingamise tõttu. 1100/1150 on sellised tsuts rohkem n.ö. "traktorid".
Postitatud: 17 Okt 2006, 12:38
Postitas spinna
Uurisin ise kah kord 850-st bemmi. Ilus ratas, pildil tundus suur kah. Laekusin united'isse ja realselt ratast näppides jättis visuaalselt sellise pisikese ratta mulje. Lõin käega.
Ilmselt põhjustaski pettumuse see, et esmapilgul ja netist pilte vaadates tundub suur aparaat olevat , tegelikult on mõõtudelt ratas nagu ratas ikka.
See ei olnud nüüd sugugi selle sõiduki halvustamisena mõeldud vaid hoopis lugu sellest kuidas tegelikkus võib ootamatult maitset kallutada.