1. leht 1-st
Aprilia sr50 racingu läbisõit
Postitatud: 25 Juul 2006, 10:47
Postitas 3m
Tere, Kas tasub osta 2003 aasta 11000-dese läbisõiduga ülal nimetatud rollerit, mis on väidetavalt hästi hoitud. Või hakkab ta juba kohviks muutuma?
Otsingust midagi ei leidnud.
Postitatud: 25 Juul 2006, 11:00
Postitas InterFace
aprilia on vastupidav ja normaalne. kuulub ju piaggio kontserni.
endal samuti piaggio, kohe on 13000 ees.
kui selle ajaga tõesti mitte midaig pole vahetatud siis kindlasti vaata üle rullikud ja rihm . need peavad ikka päris kulunud olema. ülejäänd mootoriosad peaks normaalse kasutamise juures hästi säilind olema.
endal on 13000 jooksul katki läinud mõned asjad ikka aga kõik on kas enda süül või avarii. (peeglid , esipiduripump, gaasitross, gondlid) või siis välja vahetatud sest kulunud või lihtsalt paremad jupid ostetud (rullikud, rihm, survevedru, küünal, sidurivedrud, suurem düüs, sumps, variaator).
see üldlevinud arvamus, et üle 10K läbisõiduga roller on samahea kui surnud võib sinna pimedasse kohta minna tõesti (hiinakate kohta ei oska öelda, nagu näha siis need lagunevad juba esimesest nädalast alates).
Re: Aprilia sr50 racingu läbisõit
Postitatud: 25 Juul 2006, 11:04
Postitas ummy90
3m kirjutas:Tere, Kas tasub osta 2003 aasta 11000-dese läbisõiduga ülal nimetatud rollerit, mis on väidetavalt hästi hoitud. Või hakkab ta juba kohviks muutuma?
Otsingust midagi ei leidnud.
mõõda kompressioon ära. nii ei saa midagi öelda. kui see selle aja jooksul 3 korda on kokku jooksnud, siis võivad silindri sisepinnad suhteliselt halvas seisus. Muidugi rääkimata kolvist ja rõngastest mis esmasena kuluvad. Kui ikka unustad õli sisse panna, ega see siis ilusti ei lõppe. küll aga võid heal korral rolleri veel käima saada ja maha müüa.
Postitatud: 25 Juul 2006, 11:08
Postitas 3m
Mis see kompressioon tal olema peaks? 8-9?
Postitatud: 25 Juul 2006, 11:09
Postitas ummy90
3m kirjutas:Mis see kompressioon tal olema peaks? 8-9?
see oleks juba hea kompressioon.
Postitatud: 25 Juul 2006, 12:16
Postitas GReddy
üle 7 võiks olla , muidu kauple rõngaste raha alla

Postitatud: 25 Juul 2006, 12:31
Postitas Kirs
Väita, et asja hästi hoitud võib igaüks. Pead ise nägema ikka. Selline läbisõit ei ole mingi näitaja...teatud juhtudel muidugi. Tehaseseades masina puhul näiteks. Kui aga juba mootorit võimsamaks-kiiremaks upitatud...eks see resurss siis ikka kiirelt väheneb.
Ise igatahes üritaksin viimastest hoiduda.
Postitatud: 25 Juul 2006, 13:10
Postitas stop
Aprilia on ikka suht vastupidavate juppidega ja usun, et 11000km pole veel pooltki seda mida ta läbiks veel (juhul kui ikka õli ka vahetatud on jne).
Olen kiskunud lahti vana kerega arpilia millel oli ls. ~10000km ja peaks mainima, et rullid ei olnud väga kandilised kuigi nendega oli sõidetud kusagil 10000km
OT: AP-motost öeldi mulle muidu nii, et rihm ja rullid vahetatakse 10000km hoolduses.
Mina soovitaks osta kui hea hinnaga saad!
Postitatud: 25 Juul 2006, 18:54
Postitas 3m
Masinal pidavat 1 piiraja peal olema ja tuuningut ei ole.
Postitatud: 27 Juul 2006, 10:55
Postitas 3m
On see rullide kandilisus silmaga ilusti näha?
Olen alles algaja ja ei tea rolleritest midagi, kas rolleril mootoris ka ikka kuskil õli on peale selle mis bensu sisse segab?
Postitatud: 28 Juul 2006, 02:38
Postitas naxitrall
InterFace kirjutas:kui selle ajaga tõesti mitte midaig pole vahetatud siis kindlasti vaata üle rullikud ja rihm . need peavad ikka päris kulunud olema.
loll jutt suhu tagasi! sõbra 2004a sr50 racingul on samamoodi 11k ees ja vend on ainult 1 korra vario kaane maha keeranud et multivar peale panna(jättis vanad rullid sisse) ja nüüd nädal tagasi võtsime vario lahti...rihm ja rullid olid nagu tutikad...mitte ühtegi kanti polnud sees ega isegi ühtegi kirja polnud kulunud sealt...kogu nipp seal asjas on see et tal on varios topelt jahutus(lisa tuulutusketas + vario kaaneküljes tuulutus ava!)
Postitatud: 28 Juul 2006, 10:05
Postitas 3m
Mis aastast uus mudel tuli? 03 ja 04 masinad on samad`?
Postitatud: 28 Juul 2006, 11:15
Postitas InterFace
naxitrall kirjutas:
loll jutt suhu tagasi! sõbra 2004a sr50 racingul on samamoodi 11k ees ja vend on ainult 1 korra vario kaane maha keeranud et multivar peale panna(jättis vanad rullid sisse) ja nüüd nädal tagasi võtsime vario lahti...rihm ja rullid olid nagu tutikad...mitte ühtegi kanti polnud sees ega isegi ühtegi kirja polnud kulunud sealt...kogu nipp seal asjas on see et tal on varios topelt jahutus(lisa tuulutusketas + vario kaaneküljes tuulutus ava!)
no ma ei tea. kui oma stock rullid (stock vario sees) välja võtsin mis ~8500 olid sõitnud siis need olid ikka päris kuubikud.
malossi 8,5g sõitsid umbes 2500km (multivari sees) ja needki olid juba natuke kandiliseks läinud
11000 ja tutikad ei saa ju võimalik olla
Postitatud: 28 Juul 2006, 12:35
Postitas Alpss
To 3m
Uued mudelid tulid jah 2005!

Postitatud: 28 Juul 2006, 14:55
Postitas ats91
naxitrall kirjutas:loll jutt suhu tagasi! sõbra 2004a sr50 racingul on samamoodi 11k ees ja vend on ainult 1 korra vario kaane maha keeranud et multivar peale panna(jättis vanad rullid sisse) ja nüüd nädal tagasi võtsime vario lahti...rihm ja rullid olid nagu tutikad...mitte ühtegi kanti polnud sees ega isegi ühtegi kirja polnud kulunud sealt...kogu nipp seal asjas on see et tal on varios topelt jahutus(lisa tuulutusketas + vario kaaneküljes tuulutus ava!)
ühelgi aprilia rolleril ei ole 16x13 rulle orig. sees, multivaris käivad 16x13 rullid, kuidas ta sai stock rullid sisse jätta ? 11k sõitnud rihm ja rullid ei saa kuidagi sinu kirjeldusele vastavalt välja näha.
Postitatud: 29 Juul 2006, 09:39
Postitas Zidist
Noh, masin peab nii vastu kuidas temaga ümber käiakse. Kui on inimese käes olnud, siis on asi korras, kui aga tüünerlooma käes olnud, kes kogu aeg gaas põhjas sõidab ja kui seisma vaja jääda, siis pidurdab nii et maa must - no sellisel juhul on masinal rullid kandiliseks sõidetud ja malossi kalossid ka vajavad vahetust. Tuunige, tuunige - see vähendab rolleri eluiga. Aga mis see minu asi on, mind see ei sega. AGA EI OLE VAJA TEISTELE SELLIST INFOT JAGADA, ET MINA TUUNIN HIRMSASTI JA KÕIK KANDILINE... BULLSHIT...
Postitatud: 08 Aug 2006, 23:29
Postitas 3m
On seda sõiduga aru ka saada et rullid liialt kulunud on? Kas võib rullides olla et ta hästi väiksel kiirusel jõnksutab ja vibreerib?
Postitatud: 08 Aug 2006, 23:37
Postitas ats91
3m kirjutas:On seda sõiduga aru ka saada et rullid liialt kulunud on? Kas võib rullides olla et ta hästi väiksel kiirusel jõnksutab ja vibreerib?
rullide pärast see küll ei ole.. see on normaalne, kui ta natuke vibreerib.. rollerit ostes rullide pärast ei pea ültse põdema, need on kõige väiksem probleem ära vahetada (125.-).. kui saad masina kätte, võid ju vario kaane alla vaadata, mis seal toimub

Postitatud: 08 Aug 2006, 23:38
Postitas ummy90
3m kirjutas:On seda sõiduga aru ka saada et rullid liialt kulunud on? Kas võib rullides olla et ta hästi väiksel kiirusel jõnksutab ja vibreerib?
jah, kindlasti võib.
Postitatud: 08 Aug 2006, 23:43
Postitas Zidist
Rullide vahel on tolmu sattunud, ja rullid ei taha enam nii sujuvalt liikuda. Puhu suruõhuga läbi ja vaata kas asi saab korda.
Postitatud: 08 Aug 2006, 23:45
Postitas ats91
ummy90 kirjutas:3m kirjutas:On seda sõiduga aru ka saada et rullid liialt kulunud on? Kas võib rullides olla et ta hästi väiksel kiirusel jõnksutab ja vibreerib?
jah, kindlasti võib.
no rullid mõjutavad ainult seda, kui kõrgel rihm on.. see ei saa kuidagi vibreeringut tekitada

kui rullid on kulunud, siis tuleb hoopis klõbin sisse (metall käib vastu metalli)
Postitatud: 09 Aug 2006, 21:22
Postitas 3m
Mis on selle rolleri rullide mõõdud ja kaal?
Postitatud: 09 Aug 2006, 21:38
Postitas Kirs
3m kirjutas:Mis on selle rolleri rullide mõõdud ja kaal?
2003 peaks veel Suzuki mootoriga olema, seega 17x12 7g.
Postitatud: 10 Aug 2006, 00:40
Postitas matrixs2
Kuule, anna see link, kust seda osta tahad..palun anna..mul on paar küsimust selle kohta sulle.
kindlast kohe.
Postitatud: 10 Aug 2006, 01:15
Postitas 3m
matrixs2 kirjutas:Kuule, anna see link, kust seda osta tahad..palun anna..mul on paar küsimust selle kohta sulle.
kindlast kohe.
Ma ostsin selle masina juba ära.