Harrastaja ringrajasõit + EMV 4.etapp 13-16.juuli Pärnus!!!
Postitatud: 06 Juul 2006, 15:23
Tervitused jällegi!
Harrastajatel/algajatel võimalus motoringraja elamusi nautida Pärnu ringrajal alljärgnevalt:
N-13.07.06 registreerimise algus 11.00 (ettevalmistused enne seda!)
11.30-13.25 väikesel rajal nii päri kui vastupäeva, 4 sõitu (algajad)
14.00-18.55 suurel rajal, 4 sõitu (eelneva sõidukogemusega algajad)
päeva stardimaks 300.-
Edasijõudnud algajad/harrastajad saavad võimaluse osaleda vaba-treeningsõitudes koos litsentsi omavate sõitjatega alljärgnevalt:
R-14.07.06 registreerimise algus 08.00, med. kontroll 08.45
09.00-12.25 suurel rajal, 3 sõitu
stardimaks 300.-
Edasisoovijad, kes tunnevad ja aktsepteerivad kehtivaid võistlusmäärustikke, ostavad ühekordse litsentsi 500.-eek (sis. kindlustust), tasuvad ajavõtumaksu 100.-eek ja jätkavad treeninguid B klassis alljärgnevalt:
13.30-13.55 L Õ U N A
14.00-14.15 B-600 + B-1200
14.20-14.35 125 ccm + 250/400 ccm
14.40-14.55 SS-600 + SB
15.00-15.15 Vormelid
15.20-15.35 Seeriaautod
15.40-15.55 B-600 + B-1200
16.00-16.15 125 ccm + 250/400 ccm
16.20-16.35 SS-600 + SB
16.40-16.55 Vormelid
17.00-17.15 Seeriaautod
17.20-17.35 B-600 + B-1200
17.40-17.55 125 ccm + 250/400 ccm
18.00-18.15 SS-600 + SB
18.20-18.35 Vormelid
18.40-18.55 Seeriaautod
Kellel jäi ka sellest väheks ja otsustab startida võistluspäeval (laupäev 15.juuli`06) siis alljärgnev Teie jaoks:
Ärge unustage, et ratas ja varustus peavad siitmaalt vastama EMF kinnitatud tehnilistele nõuetele (B klassis sõitvad rattad "Rookie" nõudele)
AJAKAVA mootorrataste tehniliseks kontrolliks (reede õhtu 14.juuli`06):
18.00-18.30 125 ccm + 250/400 ccm
18.30-19.30 B-600 + B-1200 + SS-600 + SB
Tehnilist tehakse ka laupäeva hommikul kuid soovitatav on see läbida siiski reede õhtul, et võimalike puuduste kõrvaldamiseks aega jääks.
JA SIIT SIIS JUHEND:
Mootorrataste ringrajasõiduvõistlused “EST-RING – 2006 ”
15.-16. juulil 2006.a. PÄRNU RINGRAJAL
VÕISTLUSTE JUHEND
I VÕISTLUSTE KORRALDUS
1. Võistlused viiakse läbi vastavuses FIM Spordikoodeksi, FIM Ringrajasõidu Määruste, 2006.a. Balti ja Eesti MV ja KV Üldjuhendite ning käesoleva Juhendiga. Võistlused on Balti MV ja KV 2. etapiks
ning Eesti, Läti ja Leedu meistri- ja karikavõistluste etappideks.
2. Võistlused organiseerib ja viib läbi Auto-motospordi Ühendklubi SLIK (Raba tn. 1, Pärnu, tel.
56-35 77 29) koostöös sihtasutusega „Audru Õppe- ja Treeningkeskus“.
Peakohtunik – TOIVO JÕEÄÄR Peasekretär – ANNIKA LUIGE
Distantsiülem – MART VILLISTE Tehn. komisjoni esimees – ALARI ALTJÕE
II AJAKAVA
Laupäev, 15.07. 8.00 Registreerimise ja dokumentide kontrolli algus (ringrajal)
Tehnilise ja meditsiinilise kontrolli algus
8.40 Vaba-treeningsõitude algus
9.40 Kvalifikatsioonisõitude algus
13.30 Võistlejate, esindajate ja kohtunikekogu koosolek
14.00 Võistlusstartide algus
Pühapäev, 16.07. 8.00 Sekretariaadi töö algus
8.30 Meditsiinilise kontrolli algus
8.40 Treeningsõitude algus
11.30 Võistlejate, esindajate ja kohtunikekogu koosolek
12.00 Võistlusstartide algus
Ametlik teadetetahvel asub stardipaigas sekretariaadi-paviljoni seinal. Seal avaldatakse kogu ametlik teave: täpne ajakava, bülletäänid, esialgsed tulemused jmt.
III OSAVÕTJAD
1. Registreerimisel ja dokumentide kontrollis tuleb esitada:
a) litsents
b) vormikohane täidetud osavõtuavaldus.
IV VÕISTLUSMASINAD JA KLASSID
1. Soolomootorrattad: 125 ccm noored, 125 ccm, 250/400 ccm,
B-600 (Rookie-600), B-1200 (Rookie-1200), Supersport-600, Superbike
2. Külgvankriga mootorrattad: kuni 1300 ccm
3. Veteranide (min.vanus 50 a.) võistlusklassid: soolod kuni 400 ccm
soolod üle 400 ccm
4. Tehnilised tingimused vastavalt FIM-i tehnilistele tingimustele ja EMF RK täiendustele neile ning
regioonis EST-LAT-LIT kehtestatud tehn. tingimustele klassides B-600 ja B-1200.
V VÕISTLUSRADA
1. Võistlused viiakse läbi Pärnu ringrajal EST-RING (suur rajavariant pikkusega 2200 m).
VI VÕISTLUSTE LÄBIVIIMINE
1. Igas masinaklassis viiakse läbi vaba-treeningsõidud ja kvalifikatsioonisõidud.
2. Stardijärjestuse määrab kvalifikatsioonisõidu parima ringi aeg.
3. Soolomootorratastel kasutatakse stardipaigutust 4-4-4-4, külgvankritel 1-1-1-1.
4. Start antakse valgusfooriga.
5. Kõigile klassidele on üks soojendusring.
6. Korraldaja omab õiguse ühitada erinevaid klasse ühte starti, eraldi arvestusega igale klassile.
7. Klasside B-600 ja B-1200 võistlejad võivad osaleda vastavalt klasside Supersport-600 ja Superbike
võistlussõitudes, kui nad osalevad eelnevalt nimetatud klasside kvalifikatsioonisõitudes ja kvalifitsee-
ruvad seal ajalimiidi – kvalifikatsioonisõidu võitja aeg + 10 % - sisse.
(Sealjuures peavad nende võistlusmasinad vastama vastava masinaklassi tehnilistele tingimustele ja
läbitud peab olema tehniline kontroll).
VII VÕISTLUSTULEMUSTE ARVESTAMINE. PROTESTID
1. Võistlustulemuse saamiseks on tarvis läbida vähemalt 75% distantsist ja saada finisilipp 5 minuti
jooksul peale esimese finiseerumist. Mitme klassi ühisstardi puhul on arvutuse aluseks vastava klassi
võitja poolt läbitud ringide arv.
2. Valestardi sooritanud sportlase distantsi läbimise koguajale lisatakse 20 sekundit.
3. Kõik protestid tuleb esitada vastavalt FIM-i Distsiplinaar- ja Arbitratsioonikoodeksile ning tasuda
kautsjon vastavalt FIM-i reglemendile EUR 34.- ehk 532 Eesti krooni.
4. Protestid võistlustulemuste kohta tuleb esitada kirjalikult võistluste rahvusvahelisele züriile 30 minuti
jooksul peale vastava masinaklassi tulemuste avaldamist.
5. Kõik vaidlusküsimused, mida ei ole käsitletud FIM-i Spordikoodeksis, CCR eeskirjades või käesole-
vas juhendis, lahendab võistluste rahvusvaheline zürii.
6. Korraldaja ei vastuta mootorrataste, nende detailide ja lisavarustuse kahjustamise eest õnnetusjuhtumi
tulekahju, varguse vms. tagajärjel.
7. Lisaks FIM-i Spordikoodeksi nõuetele, ütlevad sõitjad ja kaassõitjad oma osalemisega lahti kõikidest
õigustest esitada kaebusi ja proteste organisaatorite või agentide vastu arbitraazi või kohtu kaudu või
mõnel muul viisil, mis ei ole ära toodud FIM-i Spordikoodeksis, mis puudutavad kahju heastamist,
mille tekitamise eest nad võivad olla vastutavad seoses organisaatori, tema ametnike, esindajate või
agentide tegude või tegevusetusega käesoleva juhendi täitmisel, või mis aitasid kaasa nende tegevuse-
le või tulenesid nende tegevusest.
8. Klassi 125 ccm noored paremusjärjestus selgitatakse välja täiendavalt klassi 125 ccm võistlussõidu
lõpu-protokolli põhjal.
9. Paremusjärjestus veteranide võistlusklassides selgitatakse välja täiendavalt põhi-võistlusklasside
võistlussõitude lõpu-protokollide põhjal.
VIII AUTASUSTAMINE
1. Iga klassi kolme paremat sportlast autasustatakse karikaga.
2. Eriauhinnad.
IX OSAVÕTUMAKSUD
1. Sooloklassid - 1500 EEK
2. Noorvõistlejad (vanus alla 18 a.) - 1000 EEK
3. Külgvankri-ekipaaz - 1500 EEK
4. Mitmes klassis startimise korral täiendavat osavõtumaksu ei ole.
5. Osavõtumaksud sisaldavad ajamõõtmise tasu.
Ajamõõdu-süsteemi kasutamine on kõikidele võistlejatele kohustuslik. Momendist, kui transponder kinnitatakse võistlusmasinale, vastutab selle eest võistleja. Transponderi maksumus 5100 krooni tasutakse kaotamise, lõhkumise või mitte-õigeaegse tagastamise korral. Transponderi kinnitid hinnaga 150 krooni saadaval kohapeal. Kinniti on peale raha tasumist võidu- sõitja omand. Transponderid peavad olema tagastatud hiljemalt 60 minutit peale antud sõitja viimase sõidu lõppu igal päeval.
VOT TAK VOT
ja küsija küsib julgesti matipolluste@hot.ee ja tramm vastab
Harrastajatel/algajatel võimalus motoringraja elamusi nautida Pärnu ringrajal alljärgnevalt:
N-13.07.06 registreerimise algus 11.00 (ettevalmistused enne seda!)
11.30-13.25 väikesel rajal nii päri kui vastupäeva, 4 sõitu (algajad)
14.00-18.55 suurel rajal, 4 sõitu (eelneva sõidukogemusega algajad)
päeva stardimaks 300.-
Edasijõudnud algajad/harrastajad saavad võimaluse osaleda vaba-treeningsõitudes koos litsentsi omavate sõitjatega alljärgnevalt:
R-14.07.06 registreerimise algus 08.00, med. kontroll 08.45
09.00-12.25 suurel rajal, 3 sõitu
stardimaks 300.-
Edasisoovijad, kes tunnevad ja aktsepteerivad kehtivaid võistlusmäärustikke, ostavad ühekordse litsentsi 500.-eek (sis. kindlustust), tasuvad ajavõtumaksu 100.-eek ja jätkavad treeninguid B klassis alljärgnevalt:
13.30-13.55 L Õ U N A
14.00-14.15 B-600 + B-1200
14.20-14.35 125 ccm + 250/400 ccm
14.40-14.55 SS-600 + SB
15.00-15.15 Vormelid
15.20-15.35 Seeriaautod
15.40-15.55 B-600 + B-1200
16.00-16.15 125 ccm + 250/400 ccm
16.20-16.35 SS-600 + SB
16.40-16.55 Vormelid
17.00-17.15 Seeriaautod
17.20-17.35 B-600 + B-1200
17.40-17.55 125 ccm + 250/400 ccm
18.00-18.15 SS-600 + SB
18.20-18.35 Vormelid
18.40-18.55 Seeriaautod
Kellel jäi ka sellest väheks ja otsustab startida võistluspäeval (laupäev 15.juuli`06) siis alljärgnev Teie jaoks:
Ärge unustage, et ratas ja varustus peavad siitmaalt vastama EMF kinnitatud tehnilistele nõuetele (B klassis sõitvad rattad "Rookie" nõudele)
AJAKAVA mootorrataste tehniliseks kontrolliks (reede õhtu 14.juuli`06):
18.00-18.30 125 ccm + 250/400 ccm
18.30-19.30 B-600 + B-1200 + SS-600 + SB
Tehnilist tehakse ka laupäeva hommikul kuid soovitatav on see läbida siiski reede õhtul, et võimalike puuduste kõrvaldamiseks aega jääks.
JA SIIT SIIS JUHEND:
Mootorrataste ringrajasõiduvõistlused “EST-RING – 2006 ”
15.-16. juulil 2006.a. PÄRNU RINGRAJAL
VÕISTLUSTE JUHEND
I VÕISTLUSTE KORRALDUS
1. Võistlused viiakse läbi vastavuses FIM Spordikoodeksi, FIM Ringrajasõidu Määruste, 2006.a. Balti ja Eesti MV ja KV Üldjuhendite ning käesoleva Juhendiga. Võistlused on Balti MV ja KV 2. etapiks
ning Eesti, Läti ja Leedu meistri- ja karikavõistluste etappideks.
2. Võistlused organiseerib ja viib läbi Auto-motospordi Ühendklubi SLIK (Raba tn. 1, Pärnu, tel.
56-35 77 29) koostöös sihtasutusega „Audru Õppe- ja Treeningkeskus“.
Peakohtunik – TOIVO JÕEÄÄR Peasekretär – ANNIKA LUIGE
Distantsiülem – MART VILLISTE Tehn. komisjoni esimees – ALARI ALTJÕE
II AJAKAVA
Laupäev, 15.07. 8.00 Registreerimise ja dokumentide kontrolli algus (ringrajal)
Tehnilise ja meditsiinilise kontrolli algus
8.40 Vaba-treeningsõitude algus
9.40 Kvalifikatsioonisõitude algus
13.30 Võistlejate, esindajate ja kohtunikekogu koosolek
14.00 Võistlusstartide algus
Pühapäev, 16.07. 8.00 Sekretariaadi töö algus
8.30 Meditsiinilise kontrolli algus
8.40 Treeningsõitude algus
11.30 Võistlejate, esindajate ja kohtunikekogu koosolek
12.00 Võistlusstartide algus
Ametlik teadetetahvel asub stardipaigas sekretariaadi-paviljoni seinal. Seal avaldatakse kogu ametlik teave: täpne ajakava, bülletäänid, esialgsed tulemused jmt.
III OSAVÕTJAD
1. Registreerimisel ja dokumentide kontrollis tuleb esitada:
a) litsents
b) vormikohane täidetud osavõtuavaldus.
IV VÕISTLUSMASINAD JA KLASSID
1. Soolomootorrattad: 125 ccm noored, 125 ccm, 250/400 ccm,
B-600 (Rookie-600), B-1200 (Rookie-1200), Supersport-600, Superbike
2. Külgvankriga mootorrattad: kuni 1300 ccm
3. Veteranide (min.vanus 50 a.) võistlusklassid: soolod kuni 400 ccm
soolod üle 400 ccm
4. Tehnilised tingimused vastavalt FIM-i tehnilistele tingimustele ja EMF RK täiendustele neile ning
regioonis EST-LAT-LIT kehtestatud tehn. tingimustele klassides B-600 ja B-1200.
V VÕISTLUSRADA
1. Võistlused viiakse läbi Pärnu ringrajal EST-RING (suur rajavariant pikkusega 2200 m).
VI VÕISTLUSTE LÄBIVIIMINE
1. Igas masinaklassis viiakse läbi vaba-treeningsõidud ja kvalifikatsioonisõidud.
2. Stardijärjestuse määrab kvalifikatsioonisõidu parima ringi aeg.
3. Soolomootorratastel kasutatakse stardipaigutust 4-4-4-4, külgvankritel 1-1-1-1.
4. Start antakse valgusfooriga.
5. Kõigile klassidele on üks soojendusring.
6. Korraldaja omab õiguse ühitada erinevaid klasse ühte starti, eraldi arvestusega igale klassile.
7. Klasside B-600 ja B-1200 võistlejad võivad osaleda vastavalt klasside Supersport-600 ja Superbike
võistlussõitudes, kui nad osalevad eelnevalt nimetatud klasside kvalifikatsioonisõitudes ja kvalifitsee-
ruvad seal ajalimiidi – kvalifikatsioonisõidu võitja aeg + 10 % - sisse.
(Sealjuures peavad nende võistlusmasinad vastama vastava masinaklassi tehnilistele tingimustele ja
läbitud peab olema tehniline kontroll).
VII VÕISTLUSTULEMUSTE ARVESTAMINE. PROTESTID
1. Võistlustulemuse saamiseks on tarvis läbida vähemalt 75% distantsist ja saada finisilipp 5 minuti
jooksul peale esimese finiseerumist. Mitme klassi ühisstardi puhul on arvutuse aluseks vastava klassi
võitja poolt läbitud ringide arv.
2. Valestardi sooritanud sportlase distantsi läbimise koguajale lisatakse 20 sekundit.
3. Kõik protestid tuleb esitada vastavalt FIM-i Distsiplinaar- ja Arbitratsioonikoodeksile ning tasuda
kautsjon vastavalt FIM-i reglemendile EUR 34.- ehk 532 Eesti krooni.
4. Protestid võistlustulemuste kohta tuleb esitada kirjalikult võistluste rahvusvahelisele züriile 30 minuti
jooksul peale vastava masinaklassi tulemuste avaldamist.
5. Kõik vaidlusküsimused, mida ei ole käsitletud FIM-i Spordikoodeksis, CCR eeskirjades või käesole-
vas juhendis, lahendab võistluste rahvusvaheline zürii.
6. Korraldaja ei vastuta mootorrataste, nende detailide ja lisavarustuse kahjustamise eest õnnetusjuhtumi
tulekahju, varguse vms. tagajärjel.
7. Lisaks FIM-i Spordikoodeksi nõuetele, ütlevad sõitjad ja kaassõitjad oma osalemisega lahti kõikidest
õigustest esitada kaebusi ja proteste organisaatorite või agentide vastu arbitraazi või kohtu kaudu või
mõnel muul viisil, mis ei ole ära toodud FIM-i Spordikoodeksis, mis puudutavad kahju heastamist,
mille tekitamise eest nad võivad olla vastutavad seoses organisaatori, tema ametnike, esindajate või
agentide tegude või tegevusetusega käesoleva juhendi täitmisel, või mis aitasid kaasa nende tegevuse-
le või tulenesid nende tegevusest.
8. Klassi 125 ccm noored paremusjärjestus selgitatakse välja täiendavalt klassi 125 ccm võistlussõidu
lõpu-protokolli põhjal.
9. Paremusjärjestus veteranide võistlusklassides selgitatakse välja täiendavalt põhi-võistlusklasside
võistlussõitude lõpu-protokollide põhjal.
VIII AUTASUSTAMINE
1. Iga klassi kolme paremat sportlast autasustatakse karikaga.
2. Eriauhinnad.
IX OSAVÕTUMAKSUD
1. Sooloklassid - 1500 EEK
2. Noorvõistlejad (vanus alla 18 a.) - 1000 EEK
3. Külgvankri-ekipaaz - 1500 EEK
4. Mitmes klassis startimise korral täiendavat osavõtumaksu ei ole.
5. Osavõtumaksud sisaldavad ajamõõtmise tasu.
Ajamõõdu-süsteemi kasutamine on kõikidele võistlejatele kohustuslik. Momendist, kui transponder kinnitatakse võistlusmasinale, vastutab selle eest võistleja. Transponderi maksumus 5100 krooni tasutakse kaotamise, lõhkumise või mitte-õigeaegse tagastamise korral. Transponderi kinnitid hinnaga 150 krooni saadaval kohapeal. Kinniti on peale raha tasumist võidu- sõitja omand. Transponderid peavad olema tagastatud hiljemalt 60 minutit peale antud sõitja viimase sõidu lõppu igal päeval.
VOT TAK VOT

ja küsija küsib julgesti matipolluste@hot.ee ja tramm vastab