1. leht 1-st
kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power?
Postitatud: 26 Juun 2006, 14:43
Postitas stop
kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power
Käisin mõlemat uurimas ja NRG Power oli taga istuja käehoidmis koht nõme + sumpa.
SR50'l jälle väga mitte meeldiv esiosa, aga sõidaks ikka.
SR50 on karpaga ja sissepritsega ja sissepritse kohta ütlesid nad, et masin võib hakata niiskusega turtsuma ja mitte tööle minema, aga karpaga on suur kütuse kulu, aga kas NRG Power on ka sissepritsega?
Rääkige palun mulle nendest masinatest, sest segadus suur ja homme tahaks kummagi neist ära osta (mainige juurde ka kas sissepritsega või karpaga).
Postitatud: 26 Juun 2006, 14:50
Postitas InterFace
Mineku ja jõu poolest muidugi SR. Uus karpa versioon on stockina ju 6KW. Jah sealjuures bensukulu on 5-7L/100km . oleneb kuidas väänata. Sealjuures spido järgi ~95km/h stockina pole halb ju
See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.
Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.
NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks

Postitatud: 26 Juun 2006, 14:53
Postitas stage6
Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Postitatud: 26 Juun 2006, 14:56
Postitas InterFace
stage6 kirjutas:Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Tood äkki reaalsed numbrid ja näited ?
Ainuke mida mina näen on APmoto lehel olevad 6,3hp vs ~8hp.
Kas sumps sealjuures ei piira?
Oled kõrvuti proovind tutikat karpat ja sissepritset samas mõõdus sõitjatega ? Kumb sõitis eest ära ?
Mis on spido või gpsi järgi mõõdetud max kiirusel.
Niisama ju pole mõtet sõnu loopida
Postitatud: 26 Juun 2006, 15:01
Postitas stop
InterFace kirjutas:Mineku ja jõu poolest muidugi SR. Uus karpa versioon on stockina ju 6KW. Jah sealjuures bensukulu on 5-7L/100km . oleneb kuidas väänata. Sealjuures spido järgi ~95km/h stockina pole halb ju
See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.
Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.
NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks

Täna aprilias käies just see tädi rääkis, et sissepritse hakkab niiske ilmaga jamama.
Postitatud: 26 Juun 2006, 15:25
Postitas stage6
InterFace kirjutas:stage6 kirjutas:Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Tood äkki reaalsed numbrid ja näited ?
Ainuke mida mina näen on APmoto lehel olevad 6,3hp vs ~8hp.
Kas sumps sealjuures ei piira?
Oled kõrvuti proovind tutikat karpat ja sissepritset samas mõõdus sõitjatega ? Kumb sõitis eest ära ?
Mis on spido või gpsi järgi mõõdetud max kiirusel.
Niisama ju pole mõtet sõnu loopida
Olen sõitnud mõlema sissesõidupilliga(karpa vs. sissepritse) kõrvuti,karpa omas ära,karpa top oli stockis ilma piirajateta vast kuskil 90-95 aga pritsungil 70!(spido järgi!) Kuna pritsungil piirab ka CDI siis haukab ta vähem edasi kah! Karpaga jupid kah odavamad,ainuke miinus ongi kütusekulu(kõigesuurem mure endaomaga)
Postitatud: 28 Juun 2006, 02:01
Postitas tavt15
kui hinnavahe nii tähtis ei ole siis võtta ikka aprillia, samas piaggio nrg'l ka midagi väga viga pole, jõudu on vast vähem ja tippkiirus on kuskil 80kmh+
Postitatud: 28 Juun 2006, 11:13
Postitas -VaIkEoTs-
ise soovitan ka apriliat..
yhe nrg-ga olen kunagi sõitnud aga ei meeldinud eriti.tollel pani ka spido hullult mööda eks need mingi 80 vast lähvad välja

Postitatud: 28 Juun 2006, 11:30
Postitas cpipower
Soovitan ka Apriliat.
Muidu olen ka Sr R-iga ja Sr R Factoryga sõitnud ja Sr R on ikka tunduvalt võimsam.Factoryl oli spidol 80km/h ja Sr R sõitis ikka väga lõdvalt mööda.
Postitatud: 28 Juun 2006, 11:50
Postitas GP1
Aga seletage ikka mulle ära, miks Aprilia on nii 100x võimsam, kiirem ja vastupidavam, kui mootorid on neil mõlemil samad?
Aprilatest: R'ist ja Factor'ist rääkides, siis usun, et Factor on võimeline kõvasti rohkemaks, kuid mootor on pootud keerulisemalt, kui R'il. Pritsungiga ei saa nagu karpaga, et paned suurema düüsi ja pöörad karpa paika.
Postitatud: 28 Juun 2006, 12:20
Postitas InterFace
lugedes apriliaforum.comist siis pritsungiga saab sirgetel 56-57mph (nii ~90km/h) kui CDI ümber programmeerida ja kõik piirajad eemaldada. bensukulu muidugi tõuseb siis.
Ehk siis identsed. Karpat lihtsalt "maamehele" parem tuunida. suurem düüs või suurem karpa jne

pritsungit pead laskma ümber programmeerida kuid keegi ei väida , et halvem on.
Postitatud: 28 Juun 2006, 12:48
Postitas xzburnoutzx
Apst saab aju lasta ära programmeerida või siis vahetada teise vastu, et seal siis piirajat eemaldada. Pmst kütusekulu jääb ikka Factoryl vast väiksemaks peale piiraja eemaldamist ajust seega see võib mõtekam olla. Kiirendus on aga R-il tunduvalt parem. Kuidas kellegile meeldib aga sõbra SR50R Arrow Limited sumpaga võtab rohkem bena kui minu täistuuning

(SR50R sportsumpa ja suurema düüsiga võtab ala 6-7l 100le)
Postitatud: 28 Juun 2006, 15:09
Postitas ken100
Karpaga liigub paremini kui pritsungiga. Tõesti võttab küll rohkem bena aga selle eest ka 4300.- odavam hind, mille eest võid bena osta. Lisaks, kui garantii läbi ja sissepritse hakkab jamama siis on selle parandus kallis lõbu.
Postitatud: 28 Juun 2006, 15:17
Postitas GP1
Või siis osta sama mootoriga Nrg ja osta veel 5500 kr eest bena!
Postitatud: 28 Juun 2006, 15:19
Postitas mrhull
Kuule kas sa teed iga rolleri võrdlemise kohta teema? Mingi ain oled? Osta aju ja võrdle ise või kogu poste Siberi rongilt neid koju saates.
Postitatud: 28 Juun 2006, 15:22
Postitas Joonsuu
Jummala hea,et uued teemad teeb,sest on ka ju teisi hiljem,kes samade valikute taga seisavad!
Kui on pealkiri SR 50 R vs. Aerox,siis oleks ju eriti imelik,kui lõpus jahutakse hoopis Honda Dio'dest ning Suzuki Sepiatest!OT ju!!!
Postitatud: 28 Juun 2006, 15:39
Postitas mrhull
Tehke nii, kui seda õigeks peate.
Mina ostaks NRG, laheda välimusega ja kiire pill.
Mootor on ka võimas, kui käisin endale vana rollerit ostmas(tahtsin nrg-d) siis see mees, kes Saksast neid tõi ütles, et Saksas tehakse kõige paremad ja -rohkem piaggiodest tuuning püsse
Postitatud: 29 Juun 2006, 00:01
Postitas stop
mrhull kirjutas:Kuule kas sa teed iga rolleri võrdlemise kohta teema? Mingi ain oled? Osta aju ja võrdle ise või kogu poste Siberi rongilt neid koju saates.
Kle mees hoia veits tagasi ennast, kui sul on nii palju raha, et ostad masina ainult välimuse pärast siis anna minna, ma ikka tahaks enne tagamaad uurida ja kas on keelatud teha teema kui tahan saada vastust sellele.
Mine arene veidike!
Postitatud: 29 Juun 2006, 00:25
Postitas hellish
mrhull kirjutas:Tehke nii, kui seda õigeks peate.
Mina ostaks NRG, laheda välimusega ja kiire pill.
Mootor on ka võimas, kui käisin endale vana rollerit ostmas(tahtsin nrg-d) siis see mees, kes Saksast neid tõi ütles, et Saksas tehakse kõige paremad ja -rohkem piaggiodest tuuning püsse
Tuuning pille tehakse ka väga palju yamahadest ja apriliatest.
piaggiodest tehakse ka suht palju aga neist enamus on zip, zip fast riderid jne. Nrg-sid küll seal eriti ei tuunita, vähemalt mulle pole silma hakanud.
Nrg ja sr50 kohapealt vali kumb rohkem meeldib sest mõlemad on väga head pillid. Kui valid sr50 siis soovitan valida karpaga varjant! kütusekulu võib suurem olla ja veits raskem tuunida aga hind on odavam ja ka jupid on talle odavamad. nii tuuning kui ka varuosad.
Postitatud: 29 Juun 2006, 00:45
Postitas topass
pole küll NRG-ga sõitnud aga SR on omal olemas ja täiesti norm pill on. kütesekulu on küll suur aga liigub vägagi hösti stocki kohta
Postitatud: 29 Juun 2006, 01:11
Postitas rallypoiss
Muideks Massu! Ma ei tea kustkohast sa küsisid, aga uued Gilera Runnerid tulevad järgmine nädal Motopoodi!! (
http://www.motopood.ee/pood/ )
Sa ole nüüd kiire poiss ja helista neile!
Postitatud: 29 Juun 2006, 01:38
Postitas Gert250
OT aga kellelgi ümberprogrameeritud ajuga fatoryt on? tahax teada palju pena võtab jne...
Postitatud: 30 Juun 2006, 02:18
Postitas stop
ostsin täna karpaga sr'i ära. Täiesti ok masin

Postitatud: 30 Juun 2006, 02:25
Postitas GReddy
stop kirjutas:ostsin täna karpaga sr'i ära. Täiesti ok masin

OT: millise värvilahendusega?

Postitatud: 30 Juun 2006, 02:54
Postitas stop
Mustad gondlid. Muud värvi polnud, hall oleks olnud, aga see oli factory