Tühikäigupöörded üle 9000
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Tsikkelröövel
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tühikäigupöörded üle 9000
Selline mure siis, et 4 pütane masin samarõhukarburaatoritega ja käivitades hüppavad tühikäigupöörded momentaalselt ära 9000 taha.
Käivitub aga perfektselt. Sealjuures ka ilma tooreklappi puutumatagi. Tühikäigukruvi ei mõika, vähemalt mitte märgatavalt, aga ega selliste pöörete juures pole eriti aega sellega mängida (st ideed ka selles osas oodatud). Gaasitrossi lasin lõdvaks, seega gaas peal ei ole. Kas on konkreetseid ideid?
Käivitub aga perfektselt. Sealjuures ka ilma tooreklappi puutumatagi. Tühikäigukruvi ei mõika, vähemalt mitte märgatavalt, aga ega selliste pöörete juures pole eriti aega sellega mängida (st ideed ka selles osas oodatud). Gaasitrossi lasin lõdvaks, seega gaas peal ei ole. Kas on konkreetseid ideid?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
Tsikkelröövel
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Pöördsiibrid on kinni. Ja töötavad ilusti, kui gaasi anda. Aga see õhu tõmbamine... kust võiks tõmmata? Võõras masin, selliste karpadega kogemust pole, ehk on mõni guru, kes oskaks õiges suunas vaatama panna. Niipalju veel, et mingi imeväike pilu jääb pöördsiibrite alla ka siis, kui need suletud on. Peab see nii olema või peab olema tõesti lõpuni kinni?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
lisaõhku saab ikka karpade ja püti vahelt kui karpa ise ok on. aga 9000 tundub ikkagi tiba liig miski katkise kollektori jaoks.
minu kogemus oli selline, et yhel karpa synkroniseerimise otsikul oli punn puudu ja siis jäid pöörded peale gaasi mõneks ajaks ylesse. sealt imeb minu ratas otse kollektorisse õhku.
muidugi tühikäigukruviga ajasin mina omal pöörded 4000 peale ykskord kyll.
seda kruvi saab muidugi siis ka keerata kui tsikkel ei tööta ja on aega sellega tegeleda:). keera seisvalt nii maha kui saad. igatahes pole mul ta eriti tundlik, 4000 peale kruttimiseks läks mitu tiiru.
minu kogemus oli selline, et yhel karpa synkroniseerimise otsikul oli punn puudu ja siis jäid pöörded peale gaasi mõneks ajaks ylesse. sealt imeb minu ratas otse kollektorisse õhku.
muidugi tühikäigukruviga ajasin mina omal pöörded 4000 peale ykskord kyll.
seda kruvi saab muidugi siis ka keerata kui tsikkel ei tööta ja on aega sellega tegeleda:). keera seisvalt nii maha kui saad. igatahes pole mul ta eriti tundlik, 4000 peale kruttimiseks läks mitu tiiru.
-
Tsikkelröövel
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
äkki on miskine toru kuskil vales kohas või mingi karpa auk siiski kinni panemata? Vaata just vaakumi torud üle. Ja karpad üldse, äkki on mingi auk kuskilt lahti. Sellistel puhkudel kipub kehtima vea pöördvõrdelisuse seadus: mida kolossaalsemalt valesti mootor käitub, seda elementaarsem/väiksem/kergemini likvideeritav on viga.
mittehermeetilisust tseki WD40 abil, pritsi seda karpade kanti võimalikesse lekkekohtadesse ja kui mootor hakkab suitsema või sureb välja, siis on kindel, et leke majas.
mittehermeetilisust tseki WD40 abil, pritsi seda karpade kanti võimalikesse lekkekohtadesse ja kui mootor hakkab suitsema või sureb välja, siis on kindel, et leke majas.
-
Tsikkelröövel
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mnjah, ise kahtlustangi miskit sellist, nagu Sang pakub. Kahjuks pole see riistapuu korras seisukorras minu käes olnud, seetõttu ei teagi, kust otsida. Aga noh, vaatan üle. Ilmselt tuleb see karpade rida taas maha katkuda. Jäle töö (kui pole just miskit nippi, mida ei valda). Võtsin juba korra, kui ülevoolust lödinal bentsu tuli. Pärast jõudsin järeldusele, et piisanuks põlvega virutamisest, ilmselt lihtsalt ujuk kinni (seisnud masin)
. Samas mingit sodi või roostet karpades küll polnud. Tont teab, äkki on midagi sealt hoopis puudu. Niipalju kasu vähemalt, et karpade tööpõhimõte enam vähem selge ja kui selle jama korda saan, pole mul loodetavasti enam mitte millegagi remondikotta asja.
Muide, kui kättesaadavad on need kummilotid, mis õhupuhastist karpadesse lähevad? Nad kole jäigaks muutunud. Või on kellelgi mingi lollikindel viis, kuidas sellest plastmassist uuesti kummi saaks?
Muide, kui kättesaadavad on need kummilotid, mis õhupuhastist karpadesse lähevad? Nad kole jäigaks muutunud. Või on kellelgi mingi lollikindel viis, kuidas sellest plastmassist uuesti kummi saaks?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
Tsikkelröövel
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.