Tühikäigupöörded üle 9000

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Tühikäigupöörded üle 9000

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Selline mure siis, et 4 pütane masin samarõhukarburaatoritega ja käivitades hüppavad tühikäigupöörded momentaalselt ära 9000 taha.
Käivitub aga perfektselt. Sealjuures ka ilma tooreklappi puutumatagi. Tühikäigukruvi ei mõika, vähemalt mitte märgatavalt, aga ega selliste pöörete juures pole eriti aega sellega mängida (st ideed ka selles osas oodatud). Gaasitrossi lasin lõdvaks, seega gaas peal ei ole. Kas on konkreetseid ideid?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8468
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Imeb kuskilt õhku?
Aga natuke palju pöördeid.

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

kas sul äkki gaasihoovastik kinni pole? et nagu see tross vabsee miskit ei mõjuta, gaas peal lihtsalt. vaata karpa juurest kui gaasi krutit kas klapp liigub või ei
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

Teema algataja
Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Pöördsiibrid on kinni. Ja töötavad ilusti, kui gaasi anda. Aga see õhu tõmbamine... kust võiks tõmmata? Võõras masin, selliste karpadega kogemust pole, ehk on mõni guru, kes oskaks õiges suunas vaatama panna. Niipalju veel, et mingi imeväike pilu jääb pöördsiibrite alla ka siis, kui need suletud on. Peab see nii olema või peab olema tõesti lõpuni kinni?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

lisaõhku saab ikka karpade ja püti vahelt kui karpa ise ok on. aga 9000 tundub ikkagi tiba liig miski katkise kollektori jaoks.

minu kogemus oli selline, et yhel karpa synkroniseerimise otsikul oli punn puudu ja siis jäid pöörded peale gaasi mõneks ajaks ylesse. sealt imeb minu ratas otse kollektorisse õhku.

muidugi tühikäigukruviga ajasin mina omal pöörded 4000 peale ykskord kyll.
seda kruvi saab muidugi siis ka keerata kui tsikkel ei tööta ja on aega sellega tegeleda:). keera seisvalt nii maha kui saad. igatahes pole mul ta eriti tundlik, 4000 peale kruttimiseks läks mitu tiiru.

Teema algataja
Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

karburaatoreid ja mootorit ühendavad kummilotud on terved. Hermeetikuga panin nad mootori külge (kruvid ka loomulikult). Karpade küljes on kruviklambriga, sinna vahele ma muidugi midagi ei mögistanud.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

äkki on miskine toru kuskil vales kohas või mingi karpa auk siiski kinni panemata? Vaata just vaakumi torud üle. Ja karpad üldse, äkki on mingi auk kuskilt lahti. Sellistel puhkudel kipub kehtima vea pöördvõrdelisuse seadus: mida kolossaalsemalt valesti mootor käitub, seda elementaarsem/väiksem/kergemini likvideeritav on viga.

mittehermeetilisust tseki WD40 abil, pritsi seda karpade kanti võimalikesse lekkekohtadesse ja kui mootor hakkab suitsema või sureb välja, siis on kindel, et leke majas.

Teema algataja
Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mnjah, ise kahtlustangi miskit sellist, nagu Sang pakub. Kahjuks pole see riistapuu korras seisukorras minu käes olnud, seetõttu ei teagi, kust otsida. Aga noh, vaatan üle. Ilmselt tuleb see karpade rida taas maha katkuda. Jäle töö (kui pole just miskit nippi, mida ei valda). Võtsin juba korra, kui ülevoolust lödinal bentsu tuli. Pärast jõudsin järeldusele, et piisanuks põlvega virutamisest, ilmselt lihtsalt ujuk kinni (seisnud masin) :x . Samas mingit sodi või roostet karpades küll polnud. Tont teab, äkki on midagi sealt hoopis puudu. Niipalju kasu vähemalt, et karpade tööpõhimõte enam vähem selge ja kui selle jama korda saan, pole mul loodetavasti enam mitte millegagi remondikotta asja.
Muide, kui kättesaadavad on need kummilotid, mis õhupuhastist karpadesse lähevad? Nad kole jäigaks muutunud. Või on kellelgi mingi lollikindel viis, kuidas sellest plastmassist uuesti kummi saaks?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Tsikkelröövel kirjutas:
... jäigaks muutunud. Või on kellelgi mingi lollikindel viis, kuidas sellest plastmassist uuesti kummi saaks?
Proovi sellesama silikoonmögaga, millega auto uksethendeid talvel määritakse, peaks pehmehs tegema küll.
Harva kodus
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kasuta silikoonõli,väga hea vahend.Mina kasutasin isegi nahktagi puhastamiseks,väga hästi toimib.

NB! vali kõige kallim ja tuntuim tootja ,sest osad tõmmavad plastiku jms. tuhmiks!
Kasutaja avatar

raien
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Apr 2006, 02:18
Tsikkel: Ducati M900, Suzuki T500
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas raien »

Mina kasutan fööni, lased need soojaks ja muutuvadki kenasti pehmeks.
... jäigaks muutunud. Või on kellelgi mingi lollikindel viis, kuidas sellest plastmassist uuesti kummi saaks?

Teema algataja
Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Föön on tore asi küll, aga kui ära jahtuvad, lähevad vist jälle jäigaks? Kuigi jah, töö saab ilmselt ära teha.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”