zid aktiv 99
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
zid aktiv 99
kas keegi oskab öelda, kui palju v6iks maksta 99-nda aasta zid aktiv ? ,~5000km l2bis6it, v2ikese mootoririkkega ( sidur libiseb jne )
, esipidur katki + suunatuled ja peeglid puuduvad
, esipidur katki + suunatuled ja peeglid puuduvad
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Tsiteerin nüüd enda teksti ühest teisest Zid-i puudutavast teemast. Ma ei tea, kas ise sain nüüd odavalt aga...minuarust küsitakse palju sinu käest.
holma kirjutas:Näiteks võin tuua omalt poolt poisile soetatud Zid Aktiv-i aastast 2002 läbisõiduga 2100km. Originaalvärv, tuled-viled-kellad terved. Kaasa anti veel kolvirõngad, klapid, peotais tulede pirne. Ainuke murelaps on see va kurikuulus monoamort. Maksin 8000.-
Otsuse teed siiski sina. Zid on hää liikur
Ütlen ka sõna sekka...
Eks ta ole... müüjale odav ja ostjale kallis...
Ilmselt hakkan endagi Zidi järgmisel talvelõpul või varakevadel müüma... Ja siis tahaks ikka sel hetkel olemasolevast turuhinnast maksimaalset võtta...
Ostja võib aga muidugi alati odavamat otsida, minul pole kiiret ega ka elulist vajadust ratas ruttu rahaks lüüa..
Aaga see libisev sidur... nähtud-kogetud teema. Võib olla mootori probleem, kuid võib ka mitte...
Nimelt siduri tross (ja ka piduri!) peab olema korras. Kõri ei tohi olla veninud ega kõveraks painutatud ja ka tross (trossi see ots, mis on kõrist väljas) ise ei tohi omada mingit jäävat painet! Vastasel juhul kulub lingile vajutades osa aega ja jõudu trossi sirgeks venitamisele või kõri kokku pressimisele ja kui link on juba üsna vastu käepidet tõmmatud, alles siis hakkab sidur lahutuma või pidur rakenduma. Kõvera otsaga trossiga või vetruva kõriga on võimatu sidurit mittelibisevaks ja samal ajal ka normaalselt lahutavaks reguleerida. Sama käib ka Zidi trossiga käitatava esipiduri kohta - vetruva trossiga jääb see pidur igavesti uimaseks ja pehmeks - või teine võimalus: pidur saab nii peale keeratud, et ratas ei käi enam vabalt ringi.

Ilmselt hakkan endagi Zidi järgmisel talvelõpul või varakevadel müüma... Ja siis tahaks ikka sel hetkel olemasolevast turuhinnast maksimaalset võtta...

Ostja võib aga muidugi alati odavamat otsida, minul pole kiiret ega ka elulist vajadust ratas ruttu rahaks lüüa..

Aaga see libisev sidur... nähtud-kogetud teema. Võib olla mootori probleem, kuid võib ka mitte...
Nimelt siduri tross (ja ka piduri!) peab olema korras. Kõri ei tohi olla veninud ega kõveraks painutatud ja ka tross (trossi see ots, mis on kõrist väljas) ise ei tohi omada mingit jäävat painet! Vastasel juhul kulub lingile vajutades osa aega ja jõudu trossi sirgeks venitamisele või kõri kokku pressimisele ja kui link on juba üsna vastu käepidet tõmmatud, alles siis hakkab sidur lahutuma või pidur rakenduma. Kõvera otsaga trossiga või vetruva kõriga on võimatu sidurit mittelibisevaks ja samal ajal ka normaalselt lahutavaks reguleerida. Sama käib ka Zidi trossiga käitatava esipiduri kohta - vetruva trossiga jääb see pidur igavesti uimaseks ja pehmeks - või teine võimalus: pidur saab nii peale keeratud, et ratas ei käi enam vabalt ringi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.