!tehtud! - eksam ma mõtlen :)
Moderaator: Moded
!tehtud! - eksam ma mõtlen :)
kui on hea tuju, siis tuleb seda ka teistega jagada
A-kati lubade saamise kolgata tee on siis minu jaoks lõppenud.
Tänase vihmaga eksam tehtud ja lõppenuks loetud.
jääb vaid oodata järgmise nädala keskpaika, seda juhul kui kõik ametnikel kenasti sujub ja siis juba oma trükilõhnalised load ARK-ist ära tuua.
mis omakorda tähendab, et järgmisel nädalalõpul Pärnus on ju liigud!
muhhaahaaaa elu on lahe!
(tsiteerides klassikuid: "Eläma on Laiffi" M. Nykanen)

A-kati lubade saamise kolgata tee on siis minu jaoks lõppenud.
Tänase vihmaga eksam tehtud ja lõppenuks loetud.
jääb vaid oodata järgmise nädala keskpaika, seda juhul kui kõik ametnikel kenasti sujub ja siis juba oma trükilõhnalised load ARK-ist ära tuua.
mis omakorda tähendab, et järgmisel nädalalõpul Pärnus on ju liigud!

muhhaahaaaa elu on lahe!
(tsiteerides klassikuid: "Eläma on Laiffi" M. Nykanen)
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Õnnitlused! Kas pitsitati palju?
Heietan ka vaikselt mõtet, et teeks uuesti eksami, siis saaks sellest nõmedast eritingimusest lahti ( st. mitte üle 25 kw). Kuid kuidagi ei taha uuesti ARK-i minna. Eelmisest korrast on 4 aastat möödas ja ega täpselt mäleta ka, mis vigureid nad tahtsid, et teeksid.
Anyways, õnne teel!
Heietan ka vaikselt mõtet, et teeks uuesti eksami, siis saaks sellest nõmedast eritingimusest lahti ( st. mitte üle 25 kw). Kuid kuidagi ei taha uuesti ARK-i minna. Eelmisest korrast on 4 aastat möödas ja ega täpselt mäleta ka, mis vigureid nad tahtsid, et teeksid.
Anyways, õnne teel!
... eks see sisetunde asi ole, aga meil läks minu arvates ikka väga lihtsalt. Arvatavasti lasti meil pisut vähem aega sõita kah, kuna vihma sadas... Platsi tegime viiekesi. Nagu ikka - standard. Muutus on viimati niipalju, et suure tsikliga enam ei pea ringi sõitma. teed kaheksa, mäkketõusu, slaalomi, pidurduse ja aeglaselt sõidu. Kõik said kenasti ja kiiresti läbi. Probleeme olulisi ette ei tulnud. Mis liiklusesse puutub, siis Tallinnas liiklen 15 aastat iga päev ja seetõttu on ka kõik "salakavalad" ristmikud ja ringteed teada.Faustinna kirjutas:Õnnitlused! Kas pitsitati palju? Heietan ka vaikselt mõtet, et teeks uuesti eksami, siis saaks sellest nõmedast eritingimusest lahti ( st. mitte üle 25 kw). Kuid kuidagi ei taha uuesti ARK-i minna. Eelmisest korrast on 4 aastat möödas ja ega täpselt mäleta ka, mis vigureid nad tahtsid, et teeksid.
tänud Kalju autokoolile, kelle koolitus mööda külgi maha ei jooksnud.
Aga muidugi, mine ja tee ära. Mis siin põdeda. Kõik see on ju jõukohane abosluutselt igaühele, kes natukene viitsib asjaga tegeleda.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
- Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
- Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)
Eritingimusest 105 lahti saamiseks peab tegema ARKis sõidueksami 2. järgu.Faustinna kirjutas:Õnnitlused! Kas pitsitati palju?
Heietan ka vaikselt mõtet, et teeks uuesti eksami, siis saaks sellest nõmedast eritingimusest lahti ( st. mitte üle 25 kw). Kuid kuidagi ei taha uuesti ARK-i minna. Eelmisest korrast on 4 aastat möödas ja ega täpselt mäleta ka, mis vigureid nad tahtsid, et teeksid.
Anyways, õnne teel!
ARK.ee kirjutas:Eksamineeritavale sõidueksami teises järgus esitatavad nõuded ja tema tegevuse hindamine
Sõidueksami teises järgus peab eksamineeritav oskama:
valmistada sõidukit ette turvaliseks sõiduks
alustada sõitu sõidutee äärest või parkimiskohast
kiirendada sõidukit, vahetades käike, juhtida sõidukit sirgjooneliselt ning aeglustada seda
valida õiget sõidukiirust kurvilisel teel, pööretel ja kitsal teel, säilitades sõiduki juhitavuse
ühineda liiklusvooluga, sobitades sellega oma paiknemist ja kiirust, arvestades liiklusmärke, teekattemärgistust ja reguleerimismärguandeid ning pöörates tähelepanu tee- ja ilmaoludele ning liiklustingimustele
vahetada sõidurada, ümber põigata takistustest, mööduda vastusõitjast ja mööda sõita mitmesugustes liiklusolukordades, säilitades õiget piki- ja külgvahet
läheneda ristmikele (sealhulgas ringristmikele), ülekäiguradadele ja jalgrattateedele ning ületada neid
ületada raudteed ja trammiteed ning sõita viimasel
tunnetada liiklusohtu ja ohu korral tegutseda selle vältimiseks
anda hoiatusmärguannet ja kasutada tulesid
jälgida liiklust, suhelda teiste liiklejatega ja arvestada nendega
võimaluse korral sõita maksimaalse lubatud kiirusega
parkida sõidukit sõidutee äärde või parkimiskohta
lõpetada sõitu ja lahkuda sõiduki juurest.
Sõidueksami teises järgus kontrollitakse ja hinnatakse eksamineeritava tegevuses järgmist:
sõiduki ettevalmistust turvaliseks sõiduks
sõidu alustamist ja liiklusvooluga ühinemist
paiknemist sõiduteel
sõiduraja vahetamist
reguleeritavale ristmikule lähenemist, selle ületamist ja pöörete sooritamist
reguleerimata ristmikule lähenemist, selle ületamist ja pöörete sooritamist
ringliiklusega ristmikule lähenemist, sellel sõitmist ja väljumist
õige sõidukiiruse valimist ja selle sobitamist liiklusvooluga
suunamärguande kasutamist
tulede kasutamist
piki- ja külgvahe säilitamist
möödasõidu sooritamist
tähelepanu teiste liiklejate suhtes ( sh vähemkaitstud liiklejad )
ülekäiguradade ületamist
liiklusmärkide ja teekattemärgistuse arvestamist
ühissõiduki peatustest möödumist
liikluse reguleerimismärguannete arvestamist
teeandmise kohustust ja sõidueesõigust
raudtee ja trammitee ületamist
juhtimisseadmete ja teiste abiseadmete kasutamist ja sõidusujuvust
liiklusohu tunnetamist ja pidurdusvalmidust
peatumist ja parkimist
sõidu lõpetamist.
Kui eksamineerija märkab olulist viga, milleks on:
foori või reguleerija keelava märguande eiramine
jalakäija või teise liikleja ohustamine
manöövri sooritamine liiklusolukorda jälgimata
liiklusohtliku olukorra tekitamine ja eksamineerija sekkumine juhtimisse,
loetakse sõidueksam mittesooritatuks.
Eksami mittesooritamise põhjuseks võib olla ka eri vigade kordumine või selliste vigade kuhjumine, mis üksikult võetult negatiivset tulemust ei anna.
ATGATT, but not invincible
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Minu loogika ütleb, et "möödumine vastusõitjast" on see, kui keegi sõidab sulle vastu ja sina möödud temast paremalt, ehk siis mõlemad oma sõidurajas.scryth kirjutas:ähh... mis asi on "möödumine vastusõitjast"???
Sama põhimõtte alusel, nagu "möödumine eessõitjast" mis teadupoolest käib meie oludes enamasti vasakult?
confused...
"möödumine eessõitjast" on seega teadupoolest nii, nagu kirjutasid, ehk siis vasakult.

Minul sai kah eile Tallinna ARK's sõidueksam tehtud ja nüüd on vaid mõned päevad veel oodata kui kesklinna kontorist uued load kätte antakse.
Õnnestus kõik asjassepuutuvad eksamid esimese korraga läbida. Alguses pakuti 4 nädala pärast ARK sõidueksamit, aga registreerima minnes ilmnes, et kohe järgmiseks päevaks oli 1 tegelane oma koha ära öelnud. Hirm ARK'i sõidueksami ees oli palju suurem kui asi väärt oli - eksamineerija (suur kiilakas kapp) oli väga rahulik ja sõbralik tüüp. Sprint autokoolile ja Olaf Punab'ile samuti thumbs up...
"Elämä on ihmisen parasta aikaa." (M. Nykänen)

"Elämä on ihmisen parasta aikaa." (M. Nykänen)
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
sai minulgi täna kõik läbi, samuti eksamineerija oli täitsa normaalne, sõit kestis küll suht kaua, aga kõik sujus rahulikult ja probleeme ei tekkinud, nüüd 2 nädala pärsat ARK i ja load käes, kohe kõvasti kerge on ikka
ja said vähemalt enne Treffi tehtud
, väga ilusti ajastatud.
Terv.
Andre


Terv.
Andre
varustus selga !
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
kuidas teooria oli . õppisid miskit eraldi või tegid tuimalt netis olevad testid läbi ja veaga vastused endale selgeks???HeitiKender kirjutas:tagantjärele vaadates oli eksam tõesti lihtne. Aga eksamil olles .... ringrajal 200 kallata ei ole midagi võrreldes platsil 8 tegemisega. Käed värisesid ja midagi ei saanud aru. Alles linnasõidus tuli rahu sisse tagasi. Sain ka esmaspäeval alles eksamid tehtud
mul homme kel 13 eksam aga õppima hakkan poole tunni pärast

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
seda ma muigasin ise ka. "valu ja vaev"HeitiKender kirjutas:teooria oli raske. tuleb osad asjad lihtsalt tuimalt selgeks saada. Nagu näiteks, et liikluskahju korvab valu ja vaeva ja et sõitma hakates ja seisma jäädes tuleb suunatuld näidata.
Liiklusküsimused läksid libedalt.
aga huvitav kas ma saan uued load kohe kätte või pean ootama milla valmivad - mul on juhtimisõigus ajutiselt peatatud ja mingeid koole ega platsisõitu ega linnasõitu tegema ei pea.
Loogiliselt võttes peaksin omama ju sõiduõigust vahetult peale arki uksest väljaastumist (juhul kui sooritan eksami )
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
kõige mõistikum on seda asja ARKist küsida. Kuigi - tulels teooria eksamile helistasin ja küsisin, mis vaja kaasa võtta, et teooriaeksamit teha. Öeldi, et arstitõend, muude dokumentide hulgas. Mis siis, et eksamile registreerimiseks juba esitasin tõendi. Kimasin siis kodunt läbi ja jäin 2 mintsi hiljaks teooriaeksamile. Kus nõuti ainult isikut tõendavat dokumenti. Mine leia välja ...
Tore!
Ootan samuti teooria eksamile pääsu Tartus,järjekord krt 2 nädalat.aga noh 2 kuud on juba läinud nagunii vist,et mis see enam.Palju Õnne neile kes on juba ametlikult paberitega lenksu taga!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Tore!
põhimõttelisekt võid ka minna elva arkicomeonee kirjutas:Ootan samuti teooria eksamile pääsu Tartus,järjekord krt 2 nädalat.aga noh 2 kuud on juba läinud nagunii vist,et mis see enam.Palju Õnne neile kes on juba ametlikult paberitega lenksu taga!

sela võibolla järjekord 3 päeva
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Jah!
Klienditeenindaja seal uuris jah,midagi jõgevalt,kas saax minna tegema.a siis saadavad postiga need paberid sinna jne,ja tagasi ka.kuna examitaotlus juba tartus sisse antud,suht palju jebla ja värki oli ikka,mõtlesin et ootan siis ära juba.
mina ka aru ei saa, miks peab teooriaeksamiks liikluskindlustuse seadust pähe õppimaHeitiKender kirjutas:teooria oli raske. tuleb osad asjad lihtsalt tuimalt selgeks saada. Nagu näiteks, et liikluskahju korvab valu ja vaeva

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.