1. leht 1-st
suzuki gs 500e
Postitatud: 14 Mai 2006, 14:14
Postitas Erkki
Tere!
Nüüd siis lõpuks A kati load käes ja aeg kaherattaline sõber muretseda endale, olen vaikselt Suzuki gs500 e-d uurinud ja asi täitsa meeldib mulle. Ratas ise siis aastats 1998. Pilt:
http://www.moto24.ee/advertisement.php?aid=354
Sookviksin siis väikest infot sellise pilli kohta, kuidas ta rahakotile mõjub, kuidas vastu peab jne jne...sõita on temaga mõnus igaljuhul(Y):P
Postitatud: 14 Mai 2006, 14:33
Postitas Kid
olen kuulnud et alustamiseks kõlbab ta väga väga hästi. oleneb inimesest aga küll varsti hakkab ka sellest 500-st jõud üle käima.
tean et minek tal just kõige parem ei ole aga muidu on suht asjalik asi

Postitatud: 14 Mai 2006, 14:44
Postitas pritsu
Algajale väga hea ratas! Lihtne ja odav pidada. Jõudu ja kiirust piisavalt. Konkreetse ratta hind pisut kõrge. Tean ka odavamaid.
Postitatud: 14 Mai 2006, 14:52
Postitas harps
lihtne, ökonoomne, hea manööverdusvõime, odavam ülal pidada kui enamikke kaherattalisi.
Kui huvi, mul enda oma müügis ka.
Postitatud: 14 Mai 2006, 15:26
Postitas PsychoDad
Tehnika
Pommi ja lollikindel. Lihtsa ehitusega. Saab ise suurepäraselt hooldamisega hakkama. Pudinad ei maksa midagi. Hoolitsedes oma ratta eest, ei lähe neid vaja ka. Bentsu neelab vähe - aga ära võtab siiski kõik mis paaki valad. Nii et ei ole päris veatu ratas
Sõiduomadused
Parim ratas alustamiseks. Kerge ja lihtne väntsutada. Samas kiirendusel pole häda midagi. 25kw ja 34kw erinevus minu kogemuse järgi on ainult lõppkiiruses. Selle ratta ainus miinus on see, et ta jääb lihtsalt väikseks kui suvi otsa kuuma anda. Samas inimesed on erinevad.
Veel üks asi: pikemat kasvu inimesele on see ratas väike. Pikemat maad sõites jäävad luud-liikmed lihtsalt kangeks. Aga oma perse on kuningas, nii et mine roni selga mõnele.
Nipid
Mine veeda platsil mõned õhtud ja õpi seda ratast korralikult käsitlema.
Ma näiteks panin jala maha iga kolmanda-neljanda foori taga. Natsa jebimist ja seisab ka kohapeal ise püsti.
GS-i puhul ära otsi aasta-arvu, tehnika siiamaani sama, plast ja lenks ainult teistsugused. Vaata pigem seda milline rohkem hoolt ja armastust saanud.
Pane ette pisike tuuleklaasike. Maanteel tunned rohkem rõõmu.
Psihh
Sõitsin ise oma kullakesega aasta ja 15 päeva ning 10 000 km kopikatega peale. Talvel garaaziz ja kuiv trenn muidugi. Müügi põhjus: jäi lihtsalt pisikeseks - nii suuruselt kui mootorilt. Tegemist oli mu esimese mootorrattaga.
Tasuta maksevaba reklaam
Enda oma müüdud, muidu hakkaks seda sulle pähe määrima siin

Aga soovitada võin:
Susina ratas ka müügis. Uhke ja hää. Ilus ja kena. Läikiv ja puhas( ise nägin kuidas ta seda pesi). Osta see ruttu ära, Susin saab Hayabusa-meheks hakata lõpuk ometi.
No selleks korraks kõik ää!
Tsau ää.
Tänaval kohtume äää...

Re: suzuki gs 500e
Postitatud: 14 Mai 2006, 15:29
Postitas Massi
Just eelimisel nädalal käisn vaatasin sama motorata, samas kohas, ütlen sulle, et see ratas juba kaks aastat muugis, ja keegi ei osta teda,seisukord tal rahuldav(3) kui tahad seda rata osta, arvest umbes 4000 veel hinna juurde, nõuab parandamist.
Aga muidu gs500 on hea valik algajale.
Postitatud: 14 Mai 2006, 18:44
Postitas Cyberdyne
Käisin enne kah seda ratast vaatamas, aga mingi sisetunne ütles et mingi paras ront! Karpa oli umbes ja tondid tahtsid selle eest veel 1500kr kasseerida. Saksast otse toodud ja kaua seisnud, see tähendab igasuguste õlide ja muu laga vahetust ja akule kah seismine ei meeldi.
Kokkuvõttes ostsin PsychoDadi ratta ära ja olen rahul, vähemalt sõidab ja kõik paistab ok.
Üldiselt parem osta sõidust ratas, kui mingi pill mis juba aasta otsa kuskil nurgas seisnud.
Aga olen aru saanud jah, et selliste lihtsate ratastega on nii, et aastaarv ja läbisõit polegi nii primaarsed, vaid ikkagi hooldus. Sest sellised pommikindlad GS-Twin Suzud võivad igavesti kesta, kui nende eest korralikult hoolt kanda.
Hind oli kah kirves

Tingisin küll, aga Kommionu suht enesekindel tüüp.
Postitatud: 14 Mai 2006, 20:30
Postitas zid50/cz125
Eestis seda ratast vähemalt kõige rohkem levinud!
Postitatud: 14 Mai 2006, 21:17
Postitas PsychoDad
zid50/cz125 kirjutas:Eestis seda ratast vähemalt kõige rohkem levinud!
Paari nädala tagused andmed ütlesid seda:
Suzuki GS500E 89 tk.
Yamaha R1 89 tk.
Võta ise kumb rahvaratas on
Edit: Ma näen linnapeal rohkem R1-sid kui gessusid...
Postitatud: 14 Mai 2006, 23:11
Postitas susin
Nojah, kui oma ratast sai valima hakatud, siis uurisin siit ja sealt ja ikke ja jälle tuli ilmsiks seik, et gs500, hellitavalt gessu, on algajatele väga hea ratas.
Nüüd kui olen rattaga mõnda aega sõitnud, olen ma päri ja soovitan esimeseks rattaks just GS500. Nagu siin juba henri mainis, kerge ja hea talitseda.
Minu oma on stock täesti, isegi piirajad on peal:)25kw. Kuid linnas foori taga jalgu ei jää ja kui ikka käigud lahti keerata, siis liigub küll

Benssu võtab vähe.
Tehnika poolelt on hea lihtne ning lollikindel ratas.Vahetasin kohe ostes õlid, küünlad, aku ja filtrid ära ja nupust läheb iga kell käima, tiksub ilusti. Nii et olen rahul.
Minule ta lihstalt väikseks jäänud nii suuruselt kui mootorilt.
Tervitades,
Susin
Postitatud: 15 Mai 2006, 09:21
Postitas Freaksmart
Endalgi GS500.
Ei tunne mingit muret ning soovitan sullegi eriti kui sul see esimene ratas hakkab olema.
Vana=kasutatud ratta ostmise puhul peaksid arvestama kohe lisakuludega:
1. Küünlad (1 tk 50 eek)
2. Õli ja filtri vahetus (3 liitrit õli umbes 200 eek ning ligi 100 eek filter)
3. Õhufilter (umbes 300 eek)
4. Võib olla aku (umbes 600 eek)
5. Võib olla kett ja hammakad (umbes 1500 eek)
6. Väga suure tõenäosusega tagumine ratas (umbes 1500 eek)
Kui need kõik välja vahetad siis sõidad kaua ning ei tunne mingeid muresid. Soovitaks veel muidugi ette mõni klaas muretseda. Maanteel 120km/h on ikka raske sõita. Endalgi plaanis see muretseda.
Postitatud: 15 Mai 2006, 10:31
Postitas Kirs
Freaksmart kirjutas:
6. Väga suure tõenäosusega tagumine ratas (umbes 1500 eek)
Miks? Saaks aru kui laagrid tahavad vahetust.Või lähevad nad kõveraks lihtsalt?
Postitatud: 15 Mai 2006, 11:21
Postitas fotek
ehk mõtles ikka rehvi
Postitatud: 15 Mai 2006, 17:22
Postitas Erkki
Esimene tõsisem ratas oleks vaja jah muretseda...aga mudu mul 125 cz krossikas olnud ja 350 külkaga Jaff a ja mudugi punna ka:D...neid saanud mõnuga põllupeal peenestada ja cz-iga üle kraavide hüpatud:P
Postitatud: 16 Mai 2006, 08:33
Postitas Freaksmart
Just nii!

Postitatud: 16 Juun 2006, 18:11
Postitas saastake
üks hea külg on ka see et ratas on suht tugeva ehitusega
ostsin susina oma ära ja kohe leidis üks autojuht mu üles ning küttis 60ga küljelt sisse, natuke keevitamist ja jälle täiesti sõidukorras

pole veel sõidurõõmu saanud täielikult proovida, aga eks suvejooksul näis, algus on hea
Postitatud: 17 Juun 2006, 11:27
Postitas Torm
PsychoDad kirjutas:
Veel üks asi: pikemat kasvu inimesele on see ratas väike. Pikemat maad sõites jäävad luud-liikmed lihtsalt kangeks.
Tõsijutt, kraanalaadsetele inimestele kahjuks hästi ei istu. Muidu ei ole rattal viga, 25kW piiranguga masin läks kahekesi sõites isegi tagarattasse (väidetavalt kogemata!)

Loomulikult ei ole SEE mõjuv põhjus ratta valikul

Postitatud: 17 Juun 2006, 11:44
Postitas saastake
ma olen ka suht pikka kasvu, siiamaani pole veel pinda hakanud käima, a väga pikka maad pole ka samas sõitnud
Postitatud: 19 Juun 2006, 08:29
Postitas Freaksmart
Ei tea, kas on GS`id erinevad või olen tundetu, aga liigun GS`iga kaks korda nädalas ühest riigi otsast teisse ja probleem on ainult tagumikuga. Tallinnasse tulles juba mäe kandis hakkab see valutama. Liigesed küll mingit ebamugavust ei tunne (ise olen 183cm pikk)
Mäletan, et JAWA`ga küll sellist probleemi ei olnud. Teed pika sõidu ära ja ei tunnegi mingit ebamugavust.... Krt, kas siis Jaapanlased ei oska istmeid ehitada?

Postitatud: 24 Juun 2006, 18:07
Postitas Unnamed
Kuna siin teema olemas, siis oli ka mõte küsida, et mida mul siis oleks mõtet vaadata endale esimeseks? Kuna ise olen 190 pikk.
Postitatud: 24 Juun 2006, 20:36
Postitas kolin
sõber sõitis minu omaga ja arvas et selline on ka pikale päris sobiv (ta ise 188 cm)
ja minu ratsu on müügis
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=19731
Postitatud: 25 Juun 2006, 13:36
Postitas Unnamed
Sorry unustasin öelda, et hakkan tegema a1 lubasid.
Postitatud: 25 Juun 2006, 14:07
Postitas Tuuli
A1-ga kahjuks soovitatud GS500 jääb liiga suureks.. Onud sinistes võivad külge tulla. Siis teoorias vaja väiksemat, aga pikale inimesele on need tavaliselt suht ebamugavad.
Postitatud: 25 Juun 2006, 18:58
Postitas thepolice
Sry, aga mitme taktiline see on?
Postitatud: 25 Juun 2006, 20:53
Postitas 3m
Ikka neljane.
Postitatud: 25 Juul 2006, 20:10
Postitas saastake
käisin nüüd eesti teises otsas ära ja ega midagi hullu ei olnud, istmik oli veidike tundlik aga siis sai väike paus peetud ja edasi sõidetud. kui sellest rääkida mis pikka inimest(ma ise 193) segama hakkab siis külmema ilmaga hakkavad põlved valutama, aga iseenesest midagi eriti segavat ei ole ka.
esimeseks rattaks kõlbab vägagi hästi, saab sõiduoskuseid lihvida ja pole kallis parandada

Postitatud: 25 Juul 2006, 22:54
Postitas PsychoDad
Nüüd kihku-kähku Depoosse sõidupükse ostma!!! Mees sa keerad oma põlved lihtsalt perse niimoodi. Jah, ka sina paindud nii palju.
Lihtsalt põlvesoojendajad on suur ja kohev härjasitahunnik. Proovitud ja leitud, et ei ole ikka need mis tervist hoivad. Samas 230 eeksu pole kõige suurem kooliraha.
Ennem eelista krossika kaitsemid. Ma ise ostsin Ramost põlvekaitsmed, mis hoiavad põlvi ka soojas, pealt kuskil 10 senti ja alt siis pea hüppeliigeseni.
Edit: Käntsa käid siis on ka päris valus. Kevade poole olin tunnistajaks, kuda silme alla tahtis üks rattur siseneda beemweesse suletud tagaukse kaudu. Poiss jäi ise terveks aga põlv tegi valu. Pane vähemalt rullikate kaitsmed alla. Hoiavad tiba sooja ja kaitsevad väiksem kõksu kah.
P.S! Eestit pole mina leidnud XL põlvekaid. Otsind vist valest kohast.
Postitatud: 12 Veebr 2008, 15:08
Postitas Tank85
Mul ka GS, juba aasta saab täis ja suvel 6000km seljataga. Ratas jahh juba nati väikeseks jäänud (ise 190 pikk). Aga samas sõiduasendi kohapealt pole küll midagi halba mainida isegi pikemate sõitude kohta, ainult tõesti istumine jääb jahh vähe tuimaks.
Mul oli kahh esimene ratas ja väga hea sellega esimesi sõidukogemusi hankida.
PS. Nüüd juba silmapiiril miskit suuremat.