SUZUKI GSX600F vajalikku stuffi
palju trikke ja nippe
Katana 600, 750 foorum http://www.katriders.com/
karpade töö, elektriskeem jne. http://771doug.netfirms.com/
kas on keegi vanema gixxef'i omanik peegleid vahetanud?
et siis jah???
Omal 93. aasta gsx 600f , ja ostes polnud peegleid küljes. Sai uuritud kyll, et äkki lähevad mingi teise margi peeglid kylge, mis poleks nii "mikihiire kõrvad", kuid vastukajaks soovitati pigem ikka originaalid panna kylge. Tellisingi omale õiged peeglid, ja kruttisin kylge. Igatahes taha näeb nendega väga hästi, mõni mees siin arvas kyll, et oma õlgu saab aind näha nendest. Igatahes väga hästi toimivad, kuigi peeglite välimus jätab soovida, aga arvan,et peeglite tööpõhimõte on tähtsam kui mingi väljanägemine, eriti veel sellise tsikli nagu gsx 600 f puhul
[/quote]
heh, kuju mind ei häiri, aga krt, minu 196cm kere puhul säti neid peegleid kuidas tahad, ikka vaatan käsivarsi ainult endal.
njh, kuidas nüüd võtta, kas tsikli või pikkuse viga Ega tsikliga on väga ohtlik sõita ikka ilma peegliteta, või siis nendega, millest saab imetleda käsivart või tagi patsokke.
Mina käsin Paldiski maanteel Carmani taga motopoes ja leidsin seal mingid pilukate tehtud GSXF i peeglid. Kui Ramos oli peegel 1700, siis see oli 520 EEK.
Enne panin ajutiselt pigem mingi kroomipeegli et üldse paremalt poolt taha näeks (aga parema poole peeglit on alati rohkem vaja!)
ja nüüd täisin osta selle peegli ära. Istub (92 aasta masin) ainult poldid pidi pikemad pistma.
Ja kui juba küljes oli siis oli see ka rohkem all-külje pool, nii et esimese hooga harjunud küünarnukki ei paistnudki.
Vaateväli kõvasti parem! Praegu veeretan mõtet vasak samuti ümber pista. Ja originaal 1500 eest poodi müüa tagasi...
Kas sellised?
Panoraamklaasiga või siledaga?
täpselt need. Aga sileda klaasiga.
Siis ma ei saa küll aru, mille alusel sa väidad, et vaateväli võrreldes originaaliga hulga paremaks muutus. Sileda klaasiga ei paistnud sealt suurt midagi, lasin omal panoraamklaasi sileda asemele panna.
väidan selle alusel, et peegelpind on allpool ja kaugemal gondlist. Lisan selgitava pildi kohe, mis seal ikka selgitada
siit vasak, sõidu ajal parempoolne peegel on see pillerite oma. Panoraami mul seal vaja ei lähe. Ja teine on originaal, peaks aru küll saama vahest.
Aga sellest peeglist ma küll pilti ei julge siia panna, millega ma vahepeal hädaga sõitsin. 125 eeku maksis. Sellise peegliga sõitmise eest võib pimedas kangi all peksa saada.
... ja neid peegleid jäi veel sina?
esialgu rippusid kaks tükki sääl- vasak ja parem. Parema ma võtsin küll juba ära.
Aga lihtsam on otsida nende telefon ja uurida. GSXF i peeglid on paras defitsiit ja need oleks müügiartikkel küll. (1700 EEK peeglid pole nii defitsiit ja ammugi leiab 3000 EEK eest vabalt peeglit, aga 520 on küll defka)
See polnud see pood, mis on Paldiski maanteel Selveri majas vaid tiba Rocca al Mare poole. Samas on reaalne, et see on mingi alles müüki tehtud kaup ja paljud teised poed on ka selle sisse võtnud.
See ei ole väga uus asi. Aasta tagasi olid need ainsad GSXF aftermarket peeglid, mis ma leidsin. Louis.de müüb neid ka, kas neil hetkel laos on, ei viitsi vaadata. Allrightist võib vaadata ja ebay peal liigub neid ka.
Minu ratas on praegu samasugune, nagu Dillingeril, ainult parempoolne on originaal ja vasak aftermarket. Nagu ütlesin, võrreldes originaaliga ei näidanud sileda klaasiga vasakpoolne suurt midagi. Panoraamklaasiga on originaaliga üsna samaväärne. On küll veidi madalamal ja pikema varre otsas, aga vähemalt minu kehaehituse juures on vahe suht marginaalne. Ikkagi peab selja taha vaatamiseks veidi pead kallutama ja küünarnukki koomale tõmbama. Aga see on täiesti sisseharjunud liigutus juba.
Muideks, mina kasutan just vasakut peeglit tihti ja paremat väga harva. Ilmselt harjumus jalgrattaga sõitmise ajast, kui mul oli lenksu küljes vasakul pool peegel ja autol mul ka paremal peeglit pole.
erinev värk!
Ma avastasin peale parema peegli kaotust alles(sõitsin 1 päeva ilma peeglita), et põhiosa vaatamisest tuleneb sellest, et vaja vaadata kas möödasõidetav on hakanud kiirendama ja kas mahub juba tagasi ritta keerama.
Oma reast väljasõidul kipub enamasti olema seis, et üksi auto ei rebi nii kiirelt edasi, et ise välja sõites ette jääks. Et vaatad küll, aga suhtes 4 x paremasse 1-2 x vasakusse. (nüüd genereerin tõenäoliselt 100 messi ohutusgurudelt)