1. leht 1-st

bike mootori töötemperatuur

Postitatud: 21 Apr 2006, 18:13
Postitas kaitsR6
Palju on Yamaha r6 normaalne töötemperatuur nii kohapeal käies kui sõites ja mis on viimane piir millest temp üle ei tohiks tõusta.Ratas ise 2004 aasta.

Postitatud: 21 Apr 2006, 20:03
Postitas max666
pole ise ühegi r6ga sõitnud ja eeldades et sa mõtled vee temperatuuri, või see andur näitab midagi muud aga ma usun, et juba 2004 aasta mudelitel oli vee temp näiduk peal...ja äkki seal on üks punane kriips, kust seier üle ei tohiks minna...ja normaalsetes oludes ei lähegi. Igatahes olen mina asjast nii aru saand et norm temp lõpeb seal kus vesi keema läheb...ehk siis kuskil alla 100C võiks see temp ikka jääda.

Postitatud: 21 Apr 2006, 20:24
Postitas triplekix
mul R1 ja sellel normaalne temp siis seal 200 F juures. üle 236 F pole soovitatav. Otsi vahe ise kuskilt välja, et palju F ja C vahe on.

edit: kasuta seda lehte: http://www.convert-me.com/en/convert/temperature

Postitatud: 21 Apr 2006, 20:27
Postitas kopajuht
100*C keema veel kindlasti ei lähe, mul Suzuki GSX-R ja sellel alla 105*C paberite järgi veel isegi ventikat tööle ei pane. Ramost öeldi, et enne kokkujooksmist peaks ikka mingi tuluke põlema minema või mootori välja lülitama. Kohapeal seistes või vaikselt töristades võib isegi 110*C tõusta ja ei juhtu veel midagi.

Postitatud: 21 Apr 2006, 21:07
Postitas kaitsR6
Sai siis testitud et 99 c peal läheb ventikas tööle.Kohapeal tõuseb temp siis saja juurde aga kui sõitma hakkad siis tahab nagu hoida 72 c peal.Kas äkki see natuke madal pole.

Postitatud: 22 Apr 2006, 00:40
Postitas zp
mul hoiab sõites kusagil 84-88 ventikas läeb tööle 115 kraadipeal (2002a r6)

Postitatud: 22 Apr 2006, 12:21
Postitas kalmaaripoju
kaitsR6 kirjutas:
Sai siis testitud et 99 c peal läheb ventikas tööle.Kohapeal tõuseb temp siis saja juurde aga kui sõitma hakkad siis tahab nagu hoida 72 c peal.Kas äkki see natuke madal pole.
Oli minulgi kunagi Yamaha YZF 600 Thundercat. Minu sõidustiili juures ( selline vaikne popsutamine), püsis ka temperaruur suht madalana. Ühel ilusal päeval andsin oma tsiklit ühele profile proovida..... Kui ta sõidust tagasi tuli, oli jahutusvedeliku temperatuuriosuti üsna keemise peal :wink: !

Seega tahan öelda, et selleks see temperatuuride vahemik nii erinev ongi, et sõidustiilid võivad olla erinevad. Selleks, et vett soojaks saada, peaks ikka lahti hoidma :wink: !

Postitatud: 22 Apr 2006, 13:59
Postitas nitse
kaitsR6 kirjutas:
Sai siis testitud et 99 c peal läheb ventikas tööle.Kohapeal tõuseb temp siis saja juurde aga kui sõitma hakkad siis tahab nagu hoida 72 c peal.Kas äkki see natuke madal pole.
Ära põe, mida külmem on seda paremini tõmbab!!!

Postitatud: 27 Apr 2006, 22:12
Postitas taavz
max666 kirjutas:
Igatahes olen mina asjast nii aru saand et norm temp lõpeb seal kus vesi keema läheb...ehk siis kuskil alla 100C võiks see temp ikka jääda.
OT:
Kui ma ei eksi, siis peaks vee temp'i tõustes ka suurenema selle vee ruumala mingil määral mis omakorda tekitab suurema rõhu ning suurema rõhu all läheb vee keemistemp ka suuremaks.Seega ei pole keemistempil, nagu meie oleme harjunud, erilist rolli