1. leht 1-st

ATM ei käivitu

Postitatud: 15 Apr 2006, 20:32
Postitas superflyer
väike vend ykshommik võttis siis välja(yle pika aja, talvel 1 korra käivitatud) ja tegi tiiru. sai bena otsa ja käisin bena võtmas ja siis sai ikka sõita, kuid mõne aja pärast lihtsalt jäi seisma ja enam ei käivitund.
ja siis veel samal õhtul proovisin tööle panna, kuid ikka ei läind. siis järgmine hommik läks värk laksust tööle ja sõitsin suht pikalt.
siis oligi mõeldud et võtan lähiajal piiraja maha. võtsin piiraja maha ja sõitsin ka ilma probleemideta. ja käisin siis päeval linnas ära ja õhtul koju tulles lihtsalt jälle tööle ei lähe. kyynal korras ja kuiv. bena sai just võetud eelmine päev. bensu kraan ja voolik kontrollitud ja lasevad väga ilusti bena läbi. ei hakand täna õhtul karburaatorit lahti kiskuma(pole suurem asi asjatundja ka). et ehk teie seas on keegi kes asja jagab???

Tänan!

Postitatud: 15 Apr 2006, 20:55
Postitas oldmoped
kui küünal kuiv ja käima ei lähe, on ainus võimalus see, et kütus ikkagi silindrini ei jõua. Proovi topkaga või startgaasiga meelitada, kui siis häält teeb, siis kindlalt karpa taga asi.

Postitatud: 23 Apr 2006, 15:39
Postitas Bensuvoolik05
Kui kellegil on probleeme ATM-iga on kõige targem kirjtada sellel lehel olevale kohta http://www.atmracing.ee/kysimused.php või helistada sellel numbril mis seal on!!!!! :!: :!:

Postitatud: 08 Mai 2006, 19:10
Postitas puukas
Õhufiltris olev svamm võib märg olla, endal oli sama mure. Võta lahti, kui märg siis pane kuivama aga kui see kah kuiv on siis viga ika kuskil karpas jah.

Postitatud: 15 Mai 2006, 12:49
Postitas suurkala
see svammist õhuflitri võib kohe nurka visata ja võibolla tolmusemaks ajaks isegi alles hoida. Praegu peaks saadaval olemaga metallist koonus filtreid neile. Endal on see 125 pitpicel kasutusel see ja on ennast ära tasunud.

Postitatud: 15 Mai 2006, 14:07
Postitas yammu
suurkala kirjutas:
see svammist õhuflitri võib kohe nurka visata ja võibolla tolmusemaks ajaks isegi alles hoida. Praegu peaks saadaval olemaga metallist koonus filtreid neile. Endal on see 125 pitpicel kasutusel see ja on ennast ära tasunud.
Metallist koonusfilter on kõige kehvem õhufilter! Õlita ja hoolda seda niipalju kui jaksad, kuid pisemaid liivateri laseb ikka läbi!

Postitatud: 17 Mai 2006, 11:09
Postitas suurkala
Nu liiva rajal võid kasutada seda svammist filtrit, Kuid mullal sõites õigustab see metallist ennast täielikult ära. Svammist filtri suurimaks nõrkuseks on vesi. 125 Pit bikel on karburaator nätukese halva asetusega.
Kui sisselase vähe ümber ehitada nii et karburaator oleks suunatud taha mitte küljele siis saaks teha filtrile vee kaitse. Siis kaoks ka svamm filtriga sõites see niiskuse probleem. Silindri ja karbussi vaheline toru on aga valmistatud alumiiniumist, nii et kui teil pole alumiiniumi keevitamise võimalust siis ei soovita seda ise näppima hakkata.