1. leht 1-st

NSR korrastamisel

Postitatud: 14 Apr 2006, 09:15
Postitas active
Nii siis sai omale soetatud selline masin nagu honda nsr125. Mul tekkis siis selline küsimus et kuna see masin on 2t kas siis peab bensiini õliga segama või ei pea?Tal on küll olemas minig õlipaak aga see on paagi all ja ma ei usu et igakord kui tahad õli panna siis pead paagi ära võtma.
Tegin ka pildi kus seda paaki näha on http://www.zone.ee/l22ne/minu%20NSR/Pilt054.jpg?2 . Oleks tänulik ka näiteks elektrisüsteemi joonise eest kui keegi leiaks kusgilt!

Postitatud: 14 Apr 2006, 09:20
Postitas madone
JAAAAAAaa seal õli paagis peab alati õli sees olema!!
ja bena paagi sisse ainult puhas bena.

Ja ära kasuta mingit suvalist õli... võta manual kätte ja loe!


Mis küsimused.... (slap)

Postitatud: 14 Apr 2006, 10:49
Postitas Justice
Ega see midagi ei teeks ju kui ta panekki Bena ja õli segamini :roll:

Postitatud: 14 Apr 2006, 10:57
Postitas kaska14
Justice kirjutas:
Ega see midagi ei teeks ju kui ta panekki Bena ja õli segamini :roll:
Siis hakkab tossama masin . Saab liialt õli kätte.
active kirjutas:
Tal on küll olemas minig õlipaak aga see on paagi all ja ma ei usu et igakord kui tahad õli panna siis pead paagi ära võtma.
Igakord? Palju sul neid kordi siis on? paned paagi täis ja rahu majas pikaks ajaks!

Postitatud: 14 Apr 2006, 11:05
Postitas Justice
No aga samas mis see toss ikka teeb?!
õlitab ju paremini mootorit :roll:

Postitatud: 14 Apr 2006, 11:22
Postitas joosep90
Kõigepealt võtad sadula ära. Ja siis lähed paagi kallale. Sa ei pea paaki ära võtma küljest. Paagil on eespool seal üks polt, mida saab kuuskantvõtmega keerata. Selle keerad lahti ja võtad üldse sealt ära, siis tõstad paagi lahti, nagu auto kapoti ja paned "jala" peale seisma. Siis täidad õlipaagi ära ja paned kõik jälle tagasi ja kinni.

Kui aru ei saanud, siis järgneval lingil on ka pildid, kuidas seda teha.

http://nsr125.com/twostroke.htm

Postitatud: 14 Apr 2006, 13:51
Postitas madone
Kutid, uurige sutsu mismoodi NSR-l õlitus toimub.. siis teate, miks ei tohi õli otse bena paaki panna.

Postitatud: 14 Apr 2006, 14:28
Postitas Pihelgas
madone, ega sa vägivallaga midagi ei saavuta. Kui mees TAHAB siis ta PANEB õli bensupaaki ja asi jokk.

Postitatud: 14 Apr 2006, 21:12
Postitas active
Selle sõitmisega on veel aega. Praegu tekkis siis selline küsimus et milleks on see http://www.zone.ee/l22ne/minu%20NSR/projekt%20002.jpg?2 see tross jookseb kuhugi silindri juurde mis seal on. Siis on veel selline küsimus et kuna mu nsril läheb gaasi tross kaheks. Üks jookseb karpuraatorisse ja teine õli segajasse. Kuidas ma saaksin neid sünkroseerida nagu et mõlemad annaks piisavalt peale vms. kas sellel gaasi trossil peab mingi kindel pikkus olema vms :o

Postitatud: 16 Apr 2006, 12:24
Postitas andreas
ise ei saagi sa sünkroniseerida kui sa just pole asja pulk sellel alal :?: aga see tross mis sul läheb sinna silindri juurde , kui nüüd mälu ei petta siiis see peaks olema powervalve ehk juhib vällja tõhusamalt heitegaase ( mingi klappi värgendus on :D

:d

Postitatud: 17 Apr 2006, 14:42
Postitas Whitebalance
Jahm see on power valve klapp olenevalt pööretest avab ja sulgeb väljalaske ava, et mootori töö kõige tõhusam oleks.
PS! Panin ise enda NSRi just 3 õhtut kokku umbes 14 h. Soovitan soojalt, et tee digikaga pilte kõigest sest pärast kui tahad hakata kokku panema siis võib osade trosside kinnitustega jama tekkida, et kuidas täpselt käisid. Loomulikult ma ei tea kui lahti sa kavatsed võtta oma masina! Mul oli päris juppideks.