Piiraja
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
Piiraja
Viimati muutis speed fighter, 08 Apr 2006, 17:32, muudetud 1 kord kokku.
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
kas sellejaoks ei panda, et rihm päris kriitilise piiripeale ei jookseks?
Viimati muutis speed fighter, 08 Apr 2006, 17:33, muudetud 1 kord kokku.
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
Tere
Muidugi läheb kiirendus natuke halvemaks, sest see vahe muutub suuremaks kui selle seibi ära võtad ju ja taldrik ei suru nii tugevalt seda rihma kokku ja rihm hakkab rohkem seal vahel libisema ja ise soovitaks ka sinna kas või mingi väiksem seib. 

-
Teema algataja - Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Järjekordne kuulujutu levitaja - vahepuks, seibid jne mõjutavad vaid variaatori tööala ehk tippkiirust ja ei mõju kiirendusele mittekuidagi!!! Vastasel juhul on variaatoris lihtsalt mootori jõumomendi suhtes valed raskused.Maniak kirjutas:Njah endalgi sai see eemaldatud koos raul90 ega kiirendus läks halvemaks kuid lõppkiirus tõusis.
Teine võimalik see, et vahepuksi otsa lisaks seibid pandud sellepärast, et viia variaatori lahtine ehk alumine ots täpselt vastavusse rihma laiusega.
Inimesed ei saa olla nii lollid, et kahe juhtmeotsa kokkukeeramisest tuleks neile õppevideo teha!Maniak kirjutas:Aga selline video võiks aju piiraja kohta ka olla see oleks päris paljudele abiks.
hälvik
Olen näinud paljusid õpetusi kus näitab et see piiraja karbike on tõesti kuskil eraldi juhtmete otsas, aga seni pole oma silmaga õnnestunud veel sellist varjanti näha. Olen näinud ainult CDIsid milles piiraja.oldmoped kirjutas:Paljudel cdi'del asub pööretepiira väljaspool aju, ilusti juhtme otsas ja piisav on, sõltuval konkreetse mudeli ehitusest (!!) kas nende kahe juhtme omavaheline ühendamine või siis ühe neist läbilõikamine.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
- Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125
Ei tea kui õige või vale see on aga ise tean selle lehe abil, et sellised masinad peaks kindlalt olema.-lammutaja- kirjutas:Kui see juba piirajate teema on siis äkki keegi teab öelda mis rolleritel aju piirajad on? Sooviks kindlaid vastuseid mitte oletusi et naised saunas rääkisid
http://web5.florenz011.server4you.de/ha ... sseln.html
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Sellele viimasele ongi kõige keerulisem vist vasta, sest erinevate piirkondade jaoks võivad samad masinad olla erinevat moodi piiratud.
Üks päris hea piirajate erinevatel rolleritel asukohtade tabel on netis täitsa olemas, kahjuks link tööarvutis, ehk suudab keegi teine selle rutem siia postitada. Sellega aga see, et sealt näed vaid mida antud margi puhul kasutatakse - erinevad piirajad saavad esineda mitmekesi koos või osade piirkondade omadel osasid piirajaid mitte olla.
edit: ups, korraga tulid mitmelt inimeselt samasisulised postid.
Üks päris hea piirajate erinevatel rolleritel asukohtade tabel on netis täitsa olemas, kahjuks link tööarvutis, ehk suudab keegi teine selle rutem siia postitada. Sellega aga see, et sealt näed vaid mida antud margi puhul kasutatakse - erinevad piirajad saavad esineda mitmekesi koos või osade piirkondade omadel osasid piirajaid mitte olla.
edit: ups, korraga tulid mitmelt inimeselt samasisulised postid.
hälvik
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
NII vaatake seda itaalia keelset lehekülge
Tõlkida saate http://www.altavisa.com
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... en%26lr%3D
Tõlkida saate http://www.altavisa.com
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... en%26lr%3D
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.