1. leht 4-st
Piiraja
Postitatud: 06 Apr 2006, 22:43
Postitas speed fighter
VIDEOMATERJAL SIIS. JA ET ENAM NEID TEEMASI EI TULEKS
http://www.zone.ee/SINUAUTOAED/Movie_0002.wmv
Postitatud: 06 Apr 2006, 22:58
Postitas Raul90
Respect sellele kes selle valmis tegi igaljuhul. Lõpuks on asi ikka elu lihtsalt ära näidatud.

Postitatud: 07 Apr 2006, 12:18
Postitas klemm
Väga (Y)
10 sekundiga näidatakse ära! :d
Selle võiks ma arvan Sticky'x teha..
Postitatud: 07 Apr 2006, 12:47
Postitas hellish
võiks olla ka videod teiste piirajate eemaldamisest.
Kui kellelgi piirajad peal on ja tahab maha võtta siis see oleks hea võimalus õppe video tegemiseks.
Postitatud: 07 Apr 2006, 17:15
Postitas speed fighter
muide ma lõikasin selle ühest saksa mendi videost. arvasin et oleks abi.
njah
Postitatud: 07 Apr 2006, 17:51
Postitas -Tarmo-
Mul on roller koos piirajaga
Aga kahjuks pole digikat/kaamerat :S
Teeks muidu (H)
Postitatud: 07 Apr 2006, 18:59
Postitas makuke
Kas see seib mis ta ära võtab peab asendama kitsamaga või võtad selle ära ja asi korras?
Postitatud: 07 Apr 2006, 19:15
Postitas speed fighter
kas videos pani midagi asemele. video täiesti 5+ materjal. lihtsalt võtad ära ja kõik. asemele ärge midagi toppige.!!!

Postitatud: 07 Apr 2006, 19:46
Postitas Sebastian
speed fighter kirjutas:kas videos pani midagi asemele. video täiesti 5+ materjal. lihtsalt võtad ära ja kõik. asemele ärge midagi toppige.!!!

No krt, automaailmas nad vahetavad küll selle õhema vastu...miks nad siis kohe ära ei võta seda täielikult

Postitatud: 07 Apr 2006, 19:49
Postitas mrhull
Kes kurat seda teab, mine küsi neilt!

Nad piiravad seega taas ära, lihtsalt vähem piiravad, kui algse piirajaga, samas miks?
Postitatud: 07 Apr 2006, 20:33
Postitas oldmoped
Mingu või rihm maha, peaasi, et piirajaid ei oleks!!!
Äkki natukene mõtleks kõigepealt oma peaga, et sõltuvalt variaatori mudelist ja ehitusest või vaheseib vajalik olla selleks, et rihm variaatori taldrikute tööalas püsiks.
Postitatud: 07 Apr 2006, 22:43
Postitas xzburnoutzx
Küsimus, et kas ja miks oleks vaja variaatori esimese taldriku ja puksi vahele seib panna? Endal seda ei ole, aga olen märganud, et nii mõnelgi on. Idee järgi peaks see olema, et fikseeriks paremini esimese taldriku või mis?
Postitatud: 07 Apr 2006, 22:58
Postitas speed fighter
kas sellejaoks ei panda, et rihm päris kriitilise piiripeale ei jookseks?
Postitatud: 07 Apr 2006, 23:36
Postitas Raul90
Olen näinud kah kehel masinal seda, et seal seib. Mõlemal selle seibi eemaldamisega kiirendus läks tunduvalt halvemaks.
Tere
Postitatud: 08 Apr 2006, 12:59
Postitas Roller Men
Muidugi läheb kiirendus natuke halvemaks, sest see vahe muutub suuremaks kui selle seibi ära võtad ju ja taldrik ei suru nii tugevalt seda rihma kokku ja rihm hakkab rohkem seal vahel libisema ja ise soovitaks ka sinna kas või mingi väiksem seib.

Postitatud: 08 Apr 2006, 13:16
Postitas Hyper
Ma panin ka sinna seibi ja läks vähe paremaks, sest hakkas kõrgematel tuuridel kohalt minema liikuma.
Postitatud: 08 Apr 2006, 16:04
Postitas dehb
Mul on Freedo 1 huvitav kas sellel kah see seib seal on?
Kui isegi on ja ära võtta kas siis läheb kindlalt paremini edasi?

Postitatud: 08 Apr 2006, 17:29
Postitas speed fighter
Postitatud: 09 Apr 2006, 11:38
Postitas Maniak
Njah endalgi sai see eemaldatud koos raul90 ega kiirendus läks halvemaks kuid lõppkiirus tõusis.
Aga selline video võiks aju piiraja kohta ka olla see oleks päris paljudele abiks.
Postitatud: 09 Apr 2006, 11:48
Postitas oldmoped
Maniak kirjutas:Njah endalgi sai see eemaldatud koos raul90 ega kiirendus läks halvemaks kuid lõppkiirus tõusis.
Järjekordne kuulujutu levitaja - vahepuks, seibid jne mõjutavad vaid variaatori tööala ehk tippkiirust ja ei mõju kiirendusele mittekuidagi!!! Vastasel juhul on variaatoris lihtsalt mootori jõumomendi suhtes valed raskused.
Teine võimalik see, et vahepuksi otsa lisaks seibid pandud sellepärast, et viia variaatori lahtine ehk alumine ots täpselt vastavusse rihma laiusega.
Maniak kirjutas:Aga selline video võiks aju piiraja kohta ka olla see oleks päris paljudele abiks.
Inimesed ei saa olla nii lollid, et kahe juhtmeotsa kokkukeeramisest tuleks neile õppevideo teha!
Postitatud: 09 Apr 2006, 16:23
Postitas SiD
Kahjuks on seda väidet juba siin foorumis korduvalt tõestatud.
Muidu hea video

Postitatud: 09 Apr 2006, 18:02
Postitas Paul
Postitatud: 09 Apr 2006, 18:09
Postitas oldmoped
Paljudel cdi'del asub pööretepiira väljaspool aju, ilusti juhtme otsas ja piisav on, sõltuval konkreetse mudeli ehitusest (!!) kas nende kahe juhtme omavaheline ühendamine või siis ühe neist läbilõikamine.
Postitatud: 09 Apr 2006, 18:25
Postitas Raul90
oldmoped kirjutas:Paljudel cdi'del asub pööretepiira väljaspool aju, ilusti juhtme otsas ja piisav on, sõltuval konkreetse mudeli ehitusest (!!) kas nende kahe juhtme omavaheline ühendamine või siis ühe neist läbilõikamine.
Olen näinud paljusid õpetusi kus näitab et see piiraja karbike on tõesti kuskil eraldi juhtmete otsas, aga seni pole oma silmaga õnnestunud veel sellist varjanti näha. Olen näinud ainult CDIsid milles piiraja.
Postitatud: 09 Apr 2006, 21:01
Postitas -lammutaja-
Kui see juba piirajate teema on siis äkki keegi teab öelda mis rolleritel aju piirajad on? Sooviks kindlaid vastuseid mitte oletusi et naised saunas rääkisid
Postitatud: 09 Apr 2006, 21:08
Postitas Kirs
-lammutaja- kirjutas:Kui see juba piirajate teema on siis äkki keegi teab öelda mis rolleritel aju piirajad on? Sooviks kindlaid vastuseid mitte oletusi et naised saunas rääkisid
See oleneb ka riikidest, kus roller müüakse. Näiteks Baotian Freedodel on taanis CDI piiratud. Eestis müüdavatel ei ole.
Postitatud: 09 Apr 2006, 21:08
Postitas Raul90
-lammutaja- kirjutas:Kui see juba piirajate teema on siis äkki keegi teab öelda mis rolleritel aju piirajad on? Sooviks kindlaid vastuseid mitte oletusi et naised saunas rääkisid
Ei tea kui õige või vale see on aga ise tean selle lehe abil, et sellised masinad peaks kindlalt olema.
http://web5.florenz011.server4you.de/ha ... sseln.html
Postitatud: 09 Apr 2006, 21:10
Postitas oldmoped
Sellele viimasele ongi kõige keerulisem vist vasta, sest erinevate piirkondade jaoks võivad samad masinad olla erinevat moodi piiratud.
Üks päris hea piirajate erinevatel rolleritel asukohtade tabel on netis täitsa olemas, kahjuks link tööarvutis, ehk suudab keegi teine selle rutem siia postitada. Sellega aga see, et sealt näed vaid mida antud margi puhul kasutatakse - erinevad piirajad saavad esineda mitmekesi koos või osade piirkondade omadel osasid piirajaid mitte olla.
edit: ups, korraga tulid mitmelt inimeselt samasisulised postid.
Postitatud: 09 Apr 2006, 23:44
Postitas non-smoking
Postitatud: 09 Apr 2006, 23:50
Postitas non-smoking
Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!