külgkorviga kisub.....?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
külgkorviga kisub.....?
Külgkorviga olen suht vähe sõitnud, muidu ikka soolo rattad, kuid nagu kisuks paremale!
Kui lased käed lahti, siis hakkab paremale kalduma ja sõites ka tuleb ikka natuke jõudu kasutada, et vasakule hoida. Üks nn teadja mees ütles, et see on loomulik, aga kui korvil oleks ka kaks ratast, siis seda probleemi ei oleks.
Või on viga regullimises?
Mida rahwas arvab?
Ette tänades: Ivar
Kui lased käed lahti, siis hakkab paremale kalduma ja sõites ka tuleb ikka natuke jõudu kasutada, et vasakule hoida. Üks nn teadja mees ütles, et see on loomulik, aga kui korvil oleks ka kaks ratast, siis seda probleemi ei oleks.
Või on viga regullimises?
Mida rahwas arvab?
Ette tänades: Ivar
Siin võib nüüd kaks asja olla, kas külka ratas poogib või on reguleeringud paigast ära, kui sul gaasi andes või maha lastes sarved laperdama kisuvad siis on päris kindlalt külka jooks vale. Selle paika panemine on ka üks pagana tore töö, võid küll proovida ettenähtud kraadide järgi panna aga enamasti on võimalik ainult proovimise teel. Tulemus peaks olema selline et 50 juures võid vabalt ühe käega sarvi hoida sirgel teel ja nii 100kg lastiga korvis ning mingeid sarvede laperdamisi ei tohiks olla.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Palu raamatu järgi peaks külgkorvi kokkujooks mootorratta esiratta telje kohalt mõõdetuna olema 10...30 mm ehk siis 2..3 kraadi. Kaldenurk peaks selle raamatu järgi olema 1..2 kraadi. See võiks siis olla algseis, millest siis katse-eksimuse meetodil nii rattale kui ka mehele vastuvõetav kooslus paika reguleerida.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Kuna korvilisi lükatakse tavaliselt edasi ainult tagumisest vasakust nurgast, siis kaldubki paremale. Selle kompenseerimiseks peab korvi ratas pisut vasakule vastu keerama. vt joonist. Kui korv ka veab, siis seda probleemi pole kui just muu seadistus päris rukkis pole. Pildilt on mõõte ilus vaadata, aga selle järgi rihtimine on üsna umbes tegevus. Paika saad ikka proovimise teel.

ex-nepr

ex-nepr
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
krt aastaid tagasi sai välja regullitud nii , et tasasel linnatänaval võisid käed lahti lasta ja sõitsid otse , aga maanteed meil ju pahatihti kumerad (keskelt kõrgemad) ja seal hakkas sellegipoolest kiskuma nii , et Võrust Tartu jõudes oli parem käsi päris väsind (tegemist oli MT-9-ga). Peaks vist välja mõtlema vastavalt teeoludele erineva seadistuse ? Keemiaks läheb kätte 

Õige reguleeringu puhul ei tohi kuhugi poole kiskuda vaba jooksu korral . Kiirendades kisub paremale, ühtlasel sõidul ei tohiks eriti kiskuda (ilmselt tuule takistuse tõttu veidi paremale kiskumine on loomulik) ning pidurdades kisub üldjuhul vasakule (eriti kui korvil pole pidurit). Kui korvi pidur on õigesti reguleeritud, siis peaks pidurdamisel vasakule kiskumine olema minimaalne või olematu (sõltub ka korvis olevast massist!).
Eelpool öeldu kehtib siis ainult siledal ja ristisuunas loodis oleval teel!
(kaldus teel kisub ikka kallaku suunas, st allapoole)
Iž Planeta 5 korvi reguleerimine võttis ikka hulga aega enne kui sõitmine mugavaks osutus. Kuigi.....kurvid paremale vähe suuremal kiirusel on nii või naapidi kenasti adrenaliini pakkuvad
Eelpool öeldu kehtib siis ainult siledal ja ristisuunas loodis oleval teel!
(kaldus teel kisub ikka kallaku suunas, st allapoole)

Iž Planeta 5 korvi reguleerimine võttis ikka hulga aega enne kui sõitmine mugavaks osutus. Kuigi.....kurvid paremale vähe suuremal kiirusel on nii või naapidi kenasti adrenaliini pakkuvad

Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro"
, Husaberg FE501e

Natukene vana teema juba aga küsimus selline,et kui kisub vasakule poole?Mida tuleks siis regullida? Olen siin proovinud erinevaid variante aga ikka jääb vasakule kiskuma....
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Külgkorviga kisub.
Reguleerimiseks olen kasutanud sirget latti ja kraadidega rehkendamine on tülikas, mootorratta õpikus on mõõtusid reguleerimiseks antud ka cm-ga.Niimoodi must töö ära tehes jääb viimistluseks katsemeetod teel sõites ja seda soovitaks teha keset teed, et teekalle ei segaks.
Jõudu tööle!
Jõudu tööle!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.