1. leht 1-st

mootori õli

Postitatud: 31 Mär 2006, 12:06
Postitas bikemike
küsimus siis järgmine - millist õli soovitate yamaha dt-le käigukasti?

Postitatud: 31 Mär 2006, 16:37
Postitas Siller
Ehk sa mõtled siis käigukasti. Pead kindlasti panema spetsiaalset sidurile mõeldud õli.
Soovitaksin panna siis Valvoline Durablendi või muud sellelaadse.
Eks siin on targemaid, kes pedantsemad selles vallas.

Postitatud: 31 Mär 2006, 21:41
Postitas vootele
Castrol GPS?

mootori õli

Postitatud: 01 Apr 2006, 21:23
Postitas Karl
Tere mehed ! Uuri järgi , mis marki õli Su tsiklile läheb ja kasuta täpselt seda mis on ette nähtud muidu võid oma "kallimale" teha karuteene ! Näiteks sõna - täissünt- kõlab uhkelt aga teeb kasu asemel hoopis s***a kokku ! Tervitab :Karl

Postitatud: 01 Apr 2006, 21:54
Postitas Nongrata
Mine mõne õlitootja lehele (nt. Castrol), toksi oma tsikli mark sisse ja leht näitab ära mis õli läheb mootorisse, milline jahutusvedelik ja nii edasi ja nii tagasi.

Postitatud: 02 Apr 2006, 11:56
Postitas U79
Väikese vahemärkusena ütlen, et ära kindlasti kuula linnalegendide levitajaid, kes väidavad , et sünteetiline õli on saatanast.
Tänu püsivamale molekulaarstruktuurile on süntõli "venivam", pidades paremini vastu suuremates temperatuurivahemikes.
Kuid ei ütle ka korraliku mineraali kohta ühtki halba sõna. Mineraali puhul jälgida kindlati kvaliteediklassi.
Nii, et ostes vaata viskoossusklassi ja ja API astet, et see mootori nõudmistele vastaks. Paremat võib alati panna kui raha juhtub olema. Tänapäevased õlid on võrreldes 10-15 aasta taguste oludega kõvasti edasi arenud ja kuna tsiklimootorid üldreeglina üsna primitiivsed (va pritsungiga kõrge surveastmega tänapäevased high end mootorid) siis üldreeglian kõlbavad enamus õlimarke.
Juhul ,kui sul kasutet ratas ja ei tea, kas eelmine omanik õli on vahetanud või mida sinna sisse üldse valanud, siis tee enne mootoripesu kas pesuõliga või vanale õlile juurde lisatava pesuvedelikuga.
Olen näinud mõnda klapikambrikaant, mis on kaetud väga sitke õlimögaga, mis võib tõepoolest mõnes õlituskanalis ummistust põhjustada.
Eks siit on tulnud ka mõnigi kivi sünteetiliste õlide kapsaaeda, kuna sündil on pesuomadused paremad, siis kõntsasele mootrile kohe peale valades võibki mootori sees ladestuse lahti pesta.
Selliseid lugusid olevat juhtunud 90ndate keskpaigas kui Ziguli õlilt üle mindi täissündile.
Suuremate õlitootjate lehel on tõepooelst nnm nõustaja kuhu paned tsikli margi ja kubatuuri ja viskab sulle terve nimekirja, mida peaksid kohe ostma:)

Postitatud: 13 Apr 2006, 12:32
Postitas Hans
Siin juttu õlidest: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=8758
Ja täissünt pole "saatanast" :D

Postitatud: 13 Apr 2006, 23:22
Postitas proton
Kas mootorratta mineraalõli on soovitav kasutada? Kuidas on lood siduri libisemisega?