1. leht 1-st

BO8 49cc

Postitatud: 16 Mär 2006, 18:46
Postitas active
Nii oleks siis vaja sellise masina koht infi. Tegu on ilmeslt mingi hiinakaga. Valimus on tal suht cpi sarnane http://www.microgrupp.ee/index-3.html (see esimene roller). Kas keegi omab sellist masinat? Kui omab siis võiks rääkdia kogemustest jne. Kõik vajalik on teretulnud! :lol:

Postitatud: 16 Mär 2006, 18:58
Postitas Kirs
Hiinakas jah. Mootor sama, mis meile teadatuntud Freedo´del, Kymco Aglity´l, Qingqi 4t mudelitel, Cityhopper G-Sport jne. Muus osas meile rohkem tuntud CPI Hussar.

Postitatud: 16 Mär 2006, 20:41
Postitas Raptor
Pildil on CPI Hussar ja sõbral on see Hussari käru. Muud ei ole kui katki. Ei taha käivituda ja kõik. Kui lõpuks korda saab, siis u. nädal liigub ja siis jälle ei käivitu. :?

Postitatud: 16 Mär 2006, 21:07
Postitas Kirs
Raptor kirjutas:
Pildil on CPI Hussar
See EI OLE CPI Hussar. Tegemist järjekordse hiinast toodetud rolleriga, mida toodavad seal veel paljud-paljud firmad. Vahe nimes ja kleepekates.
CPI Hussar muuseas kahetaktiline siinmail.

Postitatud: 16 Mär 2006, 22:45
Postitas active
Kas keegi ei ole siis tõesti selle masinaga veel kokku puutunud? Äkki keegi oleks nii hea ja viitsiks seda poodi vaatama minna ja öelda mis tal siis cpi st erineb. :o

Postitatud: 16 Mär 2006, 22:47
Postitas active
Raptor kirjutas:
Pildil on CPI Hussar ja sõbral on see Hussari käru. Muud ei ole kui katki. Ei taha käivituda ja kõik. Kui lõpuks korda saab, siis u. nädal liigub ja siis jälle ei käivitu. :?
Hussar ikka ei lagune kui teda ei retsita. Su see sõber sõitku korralikult ja ärgu hooraku ja kidlast siis ei lähe ta iga nädal katki :wink:

Postitatud: 17 Mär 2006, 12:01
Postitas Kirs
active kirjutas:
Kas keegi ei ole siis tõesti selle masinaga veel kokku puutunud? Äkki keegi oleks nii hea ja viitsiks seda poodi vaatama minna ja öelda mis tal siis cpi st erineb. :o
Suurim erinevus ongi ju see, et too on 4 taktiline.

Postitatud: 17 Mär 2006, 12:11
Postitas jaan1997
Nood pole veel eestis ki veel need tulevad alles aprillis.

Postitatud: 17 Mär 2006, 12:32
Postitas Tan121
Nende hiinakate kohta on suht mõtetu küsida, kes mida konkreetsest masinast arvab. Nagu siin korduvalt kirjutatud on tegelikult põhiline kraam toodetud küll mitte samas tehases aga sama sablooni järgi. Praktiliselt ainuke vahe on see, et plastosad toodavad iga tehas ise ja siis disainivad neid pisut teisiti (värv ka muidugi).
Sellest tulenevalt ongi suurim vahe plasti ja kokkupanemise kvaliteedis.
See olgu veelkord toonitatud et kubatuurid ja võimsused ei ole võrreldavad lääne ratastega.

Rollerite kohapealt ei ole omal kogemusi aga krossikatega on nii, et kui vaatad näiteks 125cc 4T krossikat siis arvesta kuskil pool maha. Ja siis võid võrrelda ~60-80cc krossikaga.
Rolleri mootorid on mulle võõrad ja ei oska kommenteerida.

Postitatud: 17 Mär 2006, 12:36
Postitas oldmoped
Tan121 kirjutas:
See olgu veelkord toonitatud et kubatuurid ja võimsused ei ole võrreldavad lääne ratastega.
APPI!
Ei ole kuulnud, et hiinlastel oma kubatuurimõõt oleks, mis maailmastandardile ei vasta.
Samuti ei ole mittekuidagi mõtet hakata võrdlema 4t ja 2t mootoreid omavahel, olenematta tootjast ja tootjamaast on alati võimsusvõrdlus 2t kasuks, 4t pärusmaa on rohkem jõumoment...

Postitatud: 17 Mär 2006, 13:34
Postitas active
No jah .. suured tänud teile siis ma sain enda jaoks vajaliku info . Võib lukku panna