1. leht 1-st
Mootorratta garaaž
Postitatud: 17 Apr 2004, 23:20
Postitas CB500
http://www.secure-a-bike.com/pages/newweb.html
Kui on tarvis ainult ratast hoida, siis ju enamat polegi tarvis.
Kas meie seas metalliala mehi ka on, huvitav palju sellise "kapi" tegemine maksma võiks minna?
edit: vaata "photographs"
Re: Mootorratta garaaž
Postitatud: 17 Apr 2004, 23:32
Postitas panic
CB500 kirjutas:http://www.secure-a-bike.com/pages/newweb.html
Kui on tarvis ainult ratast hoida, siis ju enamat polegi tarvis.
Kas meie seas metalliala mehi ka on, huvitav palju sellise "kapi" tegemine maksma võiks minna?
edit: vaata "photographs"
osta tavaline kokkupandav plekk garaaz ja pane nii palju kyljepaneele, kui rattale vaja- mulle piisas 1x3 aga mugavuse pooles võid rohkem ka panna.
1 auto omast saad teha 2-3 motika oma. ylejäänud myyd maha ja saadki oma raha tagasi

Postitatud: 15 Sept 2004, 14:41
Postitas Tarts
Leidsin metallimehe, kes on huvitatud sellise asja valmistamisest.
Sellega seoses küsimus rahvale, kas kellegil ka huvi on sellise garaage vastu?
Ideeliselt peaks asi välja nägema nii, et huviline annab valmistajale teada oma ratta mõõdu ja garaage välisvärvi soovi ning teatab ka mis pinnasele garaage läheb (vastavalt sellele tehakse siis ankrud maa külge kinnitamiseks).
Sellise garaage mõte ei ole mitte pakkuda 100% kaitset (sellist ei olegi olemas) vaid ratta vargus teha võimalikult raskeks ja ebamugavaks.
Postitatud: 15 Sept 2004, 14:47
Postitas supa
täitsa huvitav mõte..palju selle asja hind umbkaudu on ?!

Postitatud: 15 Sept 2004, 14:56
Postitas Tarts
Kuna ma alles täna andsin ülalpool toodud lingi metallimehele, siis hinda ei oska arvata. Kindlasti ei saa see olema stamp toode, vaid igale ikka tema soovide järgi ja eks seepärast ühtset hinda ei saagi olema. Baashind muidugi tuleb.
Saan baashinna teada, eks siis karjun siin.
Postitatud: 15 Sept 2004, 16:36
Postitas CB500
Tarts kirjutas:Leidsin metallimehe, kes on huvitatud sellise asja valmistamisest.
Sellega seoses küsimus rahvale, kas kellegil ka huvi on sellise garaage vastu?
See hooaeg enam mitte, aga üldiselt sõltub hinnast. Kas see garaaž oleks samamoodi "väljasõitva" põhjaga?
Postitatud: 15 Sept 2004, 16:52
Postitas Tarts
CB500 kirjutas: Kas see garaaž oleks samamoodi "väljasõitva" põhjaga?
Ma arvan küll, muidu oleks ju jube ebamugav ja raske kasutada.
Postitatud: 15 Sept 2004, 17:56
Postitas madone
Paneb muretsema tuulutus.. sellises kitsas niiskes marinaadis ei tahaks ratast hoida.. eks kindlasti on vast ka sellega arvestatud?
Postitatud: 15 Sept 2004, 21:08
Postitas ENZO
Postitatud: 15 Sept 2004, 22:04
Postitas CB500
madone kirjutas:Paneb muretsema tuulutus.. sellises kitsas niiskes marinaadis ei tahaks ratast hoida.. eks kindlasti on vast ka sellega arvestatud?
Jep, kui tähelepanelikult pilte uurida, siis on tuulutusavasi märgata kuudi külgedel nii all kui üleval.
Ületalve küll sellises ratast hoida ei kannata, aga aktiivsel hooajal öösiti.. suht ideaalne tavalise garaaži puudumisel minuarust.
Postitatud: 16 Sept 2004, 09:54
Postitas piiks
No minu poolt ka siis 1 mõte. Kõige olulisem detail selle garaazhi juures on see põhi, kuhu ratas peale sõisab ja kinni käib. Seega lihtsam variant oleks teha selline põhi, mis käib piisavalt kõvasti maapinna külge (valatakse betooni, ankrud, etc) ja ratas kinnitub sellele. Ilmastiku vastu piisab tavalisest siklikattest. + põhja ja katte saab varustada ka signalisatsiooniga, mis hakkab karjuma juba siis kui katet kergitada ja edastab signaali ka tuppa.
Variant peaks sobima ka kortermaja omanikele, peab ainult majahaldajaga asukoha kokku leppima.
Ma isegi sellisele variandile mõelnud, saaks ratast suht turvaliselt maja ees hoida, hea mugav kasutada. Ja signa signaali saadaks raadiosidega tuppa + ühendaks korterivalve ühe tsooni alla

arvaks
Postitatud: 16 Sept 2004, 11:58
Postitas Hondarebel
Tähtsaim asi selle ehitise juures on UKS mitte põhi
Tallinnlased teavad korteri turvauste hindasid,selle kuudi uks pole ilmselt odavam
Ülejäänuga on lihtsam,pisut painutatud -värvitud plekki (mida paksem seda uhkem a 2...2.5 mm peaks juba küll olema...katus võiks mingist tsingitud lehest olla...katus ikkagi...turva huvides ntx 1.5 mm
Ventilatsiooniavad kindlasti restitatud...kaetud ,et ntx suitsuotsa sisse visates klõmm ei käiks
Põhja välja käiv saab olla 3 mm painutatud lehest ja osaliselt restist...tarberattaid mida alla kruvida saab prügikonteinerite all näha,mingi juhtpind ka et vaevata sirgelt sissevälja käiks
Meie kontor saaks valmistamisega hakkama küll (ukse teeksime vast ka) kuid jällegi ühega jändamine pole eriti huvitav.Hind võrreldav vast (umbes) prügikonteinerite tegemise hinnaga pluss lukud ja tsinkplekk (kui)
Ehk olenedes siis seina paksusest arvutage kaalu järele u 18 EEK/kg +käive...
CAD-joonestamise koha pealt võin abistada kui asjaks kisuks.
Postitatud: 16 Sept 2004, 12:47
Postitas veix
18eek/kg ilmselt enam ei saa, ~6 kuud tagasi toimus terase hinna hüppeline tõus. hind kipub sinna 25-30eek/kg kohta, kui mitte veel rohkem
veixile
Postitatud: 16 Sept 2004, 16:08
Postitas Hondarebel
Täpsustuseks...mul amet selline
...et kui 18EEK siis 18EEK. Aga seda ainult sellise asja kohta muidugi.
aga egas keski sul rohkem maksta keela
Postitatud: 20 Mai 2006, 13:19
Postitas bilabong
Kuigi see on suht vana teema siis küsiksin et kas see baashind on juba välja ka koorunud