1. leht 1-st

MIS MOODI SAAN NÄITEX 600-LE BIKELE PIIRAJAT????

Postitatud: 12 Apr 2004, 09:34
Postitas Bike
Hommikut MOTOSÕBRAD!!! kas keegi annaks mulle infot piirajate kohta. :oops:!!?? ma tahax soetada 6oo-st bike-i aga olen alles 18 :evil: :oops:

MIS MOODI SAAN NÄITEX 600-LE BIKELE PIIRAJAT????

Postitatud: 12 Apr 2004, 09:50
Postitas suzurider
Kõige pealt tahaks teada mida sa soetama endale hakkad. Küsin täitsa huvi pärast. Aga piirajatega pole probleemi, kontakteeru niisuguse asutusega nagu RAMO www.ramo.ee. See on ainuke pood Eestis, kellel vastav litsents on, ülejäänud pole kuulnud ka, et taolisi piirajaid peale saab panna. Kokku koos peale panemisega läheb see sul maksma ca. 2000kr ja sellel lisandub vist 600kr ARK-i lõiv. Ark-i lõiv sellepärast, et tehniline pass on vaja vahetada. Soovitan sul kohe juba täna mässama hakata, isegi enne seda kui tsikkel käes kuna RAMO juppidega võtab vähe aega. Igavesti hea oleks ju kui jupid olemas juba ja viid tsikli sinna, päeva pärast tuled järgi ja siis hommikul ARK-i ülevaatusele ja õhtuks uus tehniline pass käes. Hoia meid kursis oma tegevusega, huvitav oleks lugeda.

Postitatud: 12 Apr 2004, 19:22
Postitas Bike
Bike soetamisega on selline lugu, et see nihkub vist suve lõppu aga kui mind tabab loterii võit siis suve keskel :wink: Jahh suzurider see on sul väga hea küsimus, et millist bike-i!!! olen käinud erinevate poodide lehekülgedel nt: Motodepoo, Motokeskus jne. silma hakkas mulle SUZUKI GSX 600 ca.1991- 93 või siis YAMAHA FZR 600 1991- 93! Ex ma annan kõikidest oma tegemiste teada (mõne aja pärast :!: ) Ja suuuuur aitäh selle info eest! Sain jälle 100 kilo targemax! :idea:

Postitatud: 13 Apr 2004, 10:53
Postitas Pihelgas
Bike kirjutas:
Bike soetamisega on selline lugu, et see nihkub vist suve lõppu aga kui mind tabab loterii võit siis suve keskel :wink:
a kui sul pappi nagunii pole, miks sa siis 600st vaatad, lisaks maksab veel piiraja panek. osta parem praegu lahjem, kogud pappi ja kogemusi ning siis võtad suurema. ära suve mööda lase :twisted:

näiteks selline jäi silma

Postitatud: 13 Apr 2004, 19:21
Postitas Bike
Jahh Limits, sellele olen ma kah juba mõenud aga ma arvan, et kogemusi mul natsa peax juba olema :roll: ja teisex 125cc-ne minu kehakaalu juures ei olex just kõige parem sõidu nautimisex ja mingi500cc-st ma ei taha selle pärast, et tema hinnaklass on suhteliselt sama 600cc-ga. Aga nohh ex näis mis saab!!??

Postitatud: 03 Mai 2004, 22:04
Postitas varavaht
:roll: See ar-autodest läinud, muideks :idea:
Mul järgmine suvi vast sama asi ees, nii et hoia foorum avatud... :wink:
ja veel...mina valiks küll gsx`i asemel cbr´i...seda nii kuju kui mootori põhjal... :twisted: :wink: Kuna nad mõlemad samas hinnaklassis... :P

Postitatud: 03 Mai 2004, 23:27
Postitas Keks
Sellega pead ka ervestama et piirata saab igat rattast erinevat pidi, AGA sa pead ka tehnilisse passis selle sisse saama e tta sul tõepoolest on 25kw, mitte 80 ja seda nii naljalt ei saa, sa pead saama paberid vastava piirangu kohta (mingi serfitikaadi või asja), Näiteks enda ratta kohta võin nii palju rääkida (honda CBR600F) uurisin selle kohta täpsemalt kuigi endal pole seda piirangut vaja, saab Bike World-ist peterburi nmt. 46, tellida sellele rattale spetsiaalse piiraja, ehk siis deforseerimis komplekti, see pannakse seal peale, saad vastavad paberid millega ARK-i minna ja siis nad peaks selle sulle ära registreerima 25 kw peale, maksma läheb umber paar tonni, täpset hinda ei tea sry. Muude ratta markide kohta ei oska täpselt ütelda, aga olen kuulnu et eestis pidi olema mingi firma veel kes tegeleb ka teiste mudelitega aga kõige targem on vist minna siis olenevalt selle ratta maaletooja juurde mis rattas plaanis osta on ja sealt küsida, sest hondadele saab ka teistele mõndadelemudelitele seda seal Bike World-ist peale tellida :wink:
Edu sulle selle mitte kerge operatsiooniga!!!

Postitatud: 03 Mai 2004, 23:50
Postitas justhmike
varavaht kirjutas:
Mul järgmine suvi vast sama asi ees, nii et hoia foorum avatud... :wink:
Kui vähegi võimalik siis ma järgmine aasta ühinen ka sinuga sama teemaga :lol:

Postitatud: 05 Mai 2004, 12:56
Postitas attrs
Phmts siiski on pisike hinnavahe 500 ja 600-ste vahel. Samas ise sõidan GS500-ga aastast 90 ja piirajad on praegast kapi nurgal :P 500-ste eelis ongi see, et naljalt ei hakka politsei korraldama ekspertiise, et teada saada nende tegelikku kW arvu. Seega võib reaalsuses olla 500 kuubine ratas piiramata samas kui paberites kirjutatav 25kW ja 600 kuupi tundub jube kahtlane. Isegi kuulnud nii mõnestki juhusest kui seltsimehed eesti liikluspolitseist on saatnud rattaid soome, et nende võimsus kindlaks teha. Vägagi kulukas ettevõtmine eriti siis, kui seal selgub, et rattal on lubatust rohkem kw-e, sest sellisel juhul peab omanik kinni maksma nii ekspertiisi kui ka oma ratta trasa edasi (ja ka tagasi kui veel pärast trahvi maksmist raha on) :( Seega soovitan ajutiselt 500 kupist mootorit. Samas piiramine kui selline on deforsseerimine ja nagu seda teame lühendab igasugune forss mootori eluiga (sõltumata sellest kas üles või alla). Aga see kõik maitse asi. Ise sõidaks ka hää meelega 600 kuubise mootori seljas...aga samas mõtlen, et siis hiljem huvitavam...

Postitatud: 06 Mai 2004, 19:18
Postitas Bike
varavaht kirjutas:
mina valiks küll gsx`i asemel cbr´i...seda nii kuju kui mootori põhjal... :twisted: :wink: Kuna nad mõlemad samas hinnaklassis... :P
muidugi on CBR 600 ilusam kui GSX 600 :!: ma tõin eelmises postituses lihtsalt näite GSX ja YZR-i kohta.

Postitatud: 06 Mai 2004, 19:24
Postitas Bike
:idea: attrs sa panid mind täitsa mõtlema ! ex näis! :!: Ma katsun elada 1km korraga :D :twisted:

Postitatud: 12 Juun 2006, 14:56
Postitas bikemike
aga kas samamoodi oleks võimalik ka 37 kw pealt 11kw peale piirata et saaks A1-ga sõita? :shock:

Postitatud: 12 Juun 2006, 14:59
Postitas oldmoped
bikemike kirjutas:
aga kas samamoodi oleks võimalik ka 37 kw pealt 11kw peale piirata et saaks A1-ga sõita? :shock:
EI OLE!
A1 eeldab kubaturri <125cc

Postitatud: 12 Juun 2006, 15:42
Postitas uuggu
to attrs: mina isiklikult ei usu, et näiteks sisselaskes olevad seibid kudagi mootori eluiga lyhendaks, pigem ikka korralik sissesõit. muidu oleks rahulik sõitmine ka kahjulik mootorile.

igatahes olid minul sellised seibid. aga nyyd siis piirajad maas aga passis ikka 25kW. kas mendid saadavad ekspertiisi siis kah, kui mul täis A load olemas?või huvitab neid ainult see, et keegi liiga võimsaga ei sõidaks?

yks võimalus ongi osta kohe miski piirajatega ratas. kasvõi siis juba võimsam veel, pärast piirajate eemaldamist rohkem ressurssi. ei jää nii ruttu väheseks.

Postitatud: 12 Juun 2006, 16:09
Postitas Tsikkelröövel
Eks minulgi need piirajad olid närused alumiiniumist aukudega seibid. Töötlus ka sihuke, et ma teeks need kodus põlve otsaski tunniga valmis kõik 4. Aru ei saa, kust tulevad sellised põrunud hinnad.

Postitatud: 12 Juun 2006, 16:28
Postitas korke
kuna ramo on ainus kellel on luba piirajaid paigaldada siis ta võib küsida ükskõik mis hinda nende eest :)
Tsikkelröövel kirjutas:
Eks minulgi need piirajad olid närused alumiiniumist aukudega seibid. Töötlus ka sihuke, et ma teeks need kodus põlve otsaski tunniga valmis kõik 4. Aru ei saa, kust tulevad sellised põrunud hinnad.