1. leht 1-st

Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:07
Postitas Kommionu
Nii... Tekkis meil siin kodanik "lumi-sajab" väike vaidlus... Nimelt on tal üks selline tore Kawa Vulcan müügis, millel asetseb V4 (Loe neli silindrit)... http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=13843

Oma väite tõestuseks saatis ta mulle ka pildi kus selgelt väha see V4 mootoriga Vulcan... Kuna me silindrite arvus ise kokkuleppele ei jõudnud, siis palume bikerlaste abi tuvastamaks mitu silindrit ikkagi Vulcanil on...

Pilt

Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...

Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab :bsmile:

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:15
Postitas hellish
teise küljepealt ka pilti on ve?
Tundub et see on 4 silindriga aga kui teise poole pealt ka pildi saaks siis ütleks kindlalt ära.

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:22
Postitas Primo
Hehh, kas ei oleks lihtsam ratas käima panna...

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:30
Postitas kõrtsmikumolu
Näh! Ei oska nüüd seisukohta võtta. Kui silindreid lugeda, on Kommionul õigus, kui aga küünlaid.... :D

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:34
Postitas Kalapea
Kui vaadata teisi 4sil. tsikkleid siis on need palju laiemad kui V2,selle teooria järgi võttes on küll V4.

Asja saab palju selgemaks kui teaks aastaarvu.

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:37
Postitas Zidist
... Äkki Tartu Motodepoo teab :wink:

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:41
Postitas loonik
Nii palju kui mina sellest chopperi asjast aru saan, on tegemist TWIN mootoriga. Edasi võib igaüks ise mõelda.....

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:45
Postitas Kommionu
kõrtsmikumolu kirjutas:
Näh! Ei oska nüüd seisukohta võtta. Kui silindreid lugeda, on Kommionul õigus, kui aga küünlaid.... :D

Ei..ei... Meie jutt käib ikka silindritest... Endurol (loe paljudel endurodel) ju kahh 2 karpat ja 2 sisselaset ja 2 küünalt ja 2 väljalaset ja 4 klappi, kuid ikkagi ju vaid 1 Silinder - 1Kolb - 1Keps...

Tsiteerin "lumi-sajab": pean sulle pettumuse valmistama. 4 sisselaset, 4 väljalaset, 4 silindrit, küünalt ja piipu ja kõike muud.
Teisepoolt tehtud pilt oleks täpselt samasugune ainult summuti oleks teiseltpoolt silindreid.
tegemist on V 4 mootoriga

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:46
Postitas koi
Tere.

Ma oma lolli aruga ütlen, et kommionu saab oma õltsid. See Kawa kahe pütine, olgugi,et neli küünalt peal. Pole mingi haruldus, et ühel pütil kaks küünalt.

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:46
Postitas silver
Küünlate arv ei määra silindrite arvu. Ühel silindril võib olla ka rohkem kui üks süüteküünalt. Seitsmepoolene Vulcan on V2 mootoriga.
Seda saab kontrollida ka silindri diameetri ja kolvikäigu järgi, mis antud
tsiklil on 84.9mm ja 66.2mm. Niiet kellel tõsisem huvi selle pärast vaielda, siis arvutagu ise!

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:47
Postitas Ronk
http://bikepics.com/kawasaki/vulcan750/95/pics.asp

Vaadake end või lolliks neist piltidest.

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21489

Andmeid. Eks igaüks teeb omad järeldused. :wink: Aga mul mõte, et ölled hoopiski mulle. :bsmile:

Postitatud: 15 Jaan 2006, 17:47
Postitas Kommionu
--DogFood-- kirjutas:
Asja saab palju selgemaks kui teaks aastaarvu.
teh. passis on märgitud aastaks 86.... Kuigi aastal 85 ali see ratas hoopis teistsugune... Minu itagasihoidlik arvamus pakuks selle tootmiaajaks ~82 aasta...

Hakkab vist õllepoole kiskuma....

Postitatud: 15 Jaan 2006, 18:02
Postitas saarlane
Tere!

Aastaarvus ei ole vahet. Köik 750-sed Vulcanid tehasest V2 mootoriga, nelja küünlaga, st kaks küünalt silindri kohta. Ja see tundub originaal vulcani mootor olevat.

Saarlane

Lihtne valem

Postitatud: 15 Jaan 2006, 18:17
Postitas wabatman
4-stroke V-Twin

Postitatud: 15 Jaan 2006, 19:55
Postitas eks
nu see kawa ikka V2, küünlaid on lihtsalt kaks ühe silindri kohta.mul omal samast rattast ehitatut dragstar varjant. :lol:

Postitatud: 15 Jaan 2006, 20:44
Postitas driver12
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... t_1988.php

Siit saab vaadata, et see ratas on v2 mootoriga.

Postitatud: 15 Jaan 2006, 22:21
Postitas rix125
Ma arvan et kawa polegi vulkanile kunagi sellist asja nagu v4 ehitanud. Mina jään oma vastusele suht kindlaks, et see on v2 mootoriga ratas

Postitatud: 16 Jaan 2006, 08:21
Postitas spinna
Kui muidu vaidlust ühele poole ei saa, võtke ühel silindril küünlad maha ja puhuge ühest august sisse. Kui teisest küünlaaugust õhk jalamaid välja pahiseb ( nagu see tõenäoliselt saab olema) võib Kommionu pudeliavajat tooma minna.

Postitatud: 16 Jaan 2006, 08:33
Postitas Freaksmart
Minu teada pole ka Vulcan`il kunagi V4 mootorit olnud.

Postitatud: 16 Jaan 2006, 08:45
Postitas red buell
Tegemist on täiesti kindlalt V2 mootoriga, millel on 2 küünalt silindri kohta. Lihtsalt olen 5 aastat sõitnud sellisega, mis küll 96 aasta masin aga mootor täpselt sama. Nii, et kommionu, õlled on sinu.

Postitatud: 16 Jaan 2006, 13:35
Postitas Säga
IRW.. kas see vend ise kah ikka päris täpselt teab, mida ta müüb ... kahtlen sügavalt... võiks ikka ennem natuke mõelda kah ,kui paska suust välja hakatakse ajama!!!

SEE RATAS KINDLALT V2... olen kunagi isegi konkreetse rattaga ringi liikunud ja ka tema sisemusse vaatanud... a vb oli ka teised 2 pütti kottides peidus :D

vulcanil pole kah minuteada kunagi V4 mootorit olnud...

irwww:D:D:D

Postitatud: 16 Jaan 2006, 15:08
Postitas Gert250
Täitsa lõpp mõni on nii vanaks ära elanud ja ei tea motoritest mitte midagi :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 16 Jaan 2006, 15:11
Postitas Laisaar
ma tõesti ei viitsind seda eelnevat juttu läbi lugeda ja arvatavasti on juba õige vastus käes aga...

ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.


motopaks

Postitatud: 16 Jaan 2006, 15:55
Postitas kalle
Motopaks kirjutas:
ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.
Ma siin ka mõtlen, et Kommionu vaevalt et niipea nii lihtsa küsimusega õlled saab:-) Samasse klassi vaidluse saaks tekitada nt Zephyr 1100ga, mille võib sama valemiga R8 ks vaielda. Äkki leidub keegi, kes oleks nõus andama miskit maitsvat selles vaidluses:-)

Kk

Postitatud: 16 Jaan 2006, 16:13
Postitas StreetMoto
OT mingis osas aga enamik vist teavad kunagist vestlusarengut bikeworldis, kus tsiklit tuli ostma seltskond keskealisi vene meesterahvaid suure ja paksu rahakotiga. Suur oli nende imestus, kui selgus, et silindrite arv ei olegi samane mootori töötaktide arvuga ja lõpptulemusena selgus lausa, et Honda VTR1000 Firestorm ei olegi 2-taktiline :D :D :D

Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.

Postitatud: 16 Jaan 2006, 17:12
Postitas 19Martinez79
Jajah, vana hea Vulkam V4 :D , iga mottorratturi õudusunenägu, tsikkel mille mootor ei ole kunagi normaalselt tööle hakanud. Kawa läbi aegade kõige jubedam üllitis. Täielik down!

SEEpärast ongi V4 et kolvid on keskelt pooleks nagu puuhalud...hähähä

Head jätkuvat aastat!

Postitatud: 16 Jaan 2006, 17:47
Postitas Kameeleon
Äkki hoopis V2 4V. Või nagu mu klassivend oma Mustangi kohta kiitles V12 ja 16V :D

Postitatud: 17 Jaan 2006, 16:35
Postitas Säga
19Martinez79 kirjutas:
Jajah, vana hea Vulkam V4 :D , iga mottorratturi õudusunenägu, tsikkel mille mootor ei ole kunagi normaalselt tööle hakanud. Kawa läbi aegade kõige jubedam üllitis. Täielik down!

SEEpärast ongi V4 et kolvid on keskelt pooleks nagu puuhalud...
konkreetsel rattal kolm-neli aastat tagasi veel mootoriprobleeme polnd, aga gene oli küll nõrk koht( nagu kõigil vulcanitel) ja sellega ning el.süsteemiga oli ikka parasjagu nussi... vaevalt ,et ta nüüdki heaks sai :D.

ühesõnaga teist sellist ratast küll ei tahaks enam :D

Postitatud: 17 Jaan 2006, 19:41
Postitas racerx
StreetMoto kirjutas:
OT mingis osas aga enamik vist teavad kunagist vestlusarengut bikeworldis, kus tsiklit tuli ostma seltskond keskealisi vene meesterahvaid suure ja paksu rahakotiga. Suur oli nende imestus, kui selgus, et silindrite arv ei olegi samane mootori töötaktide arvuga ja lõpptulemusena selgus lausa, et Honda VTR1000 Firestorm ei olegi 2-taktiline :D :D :D

Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.
Meenub nagu oleks kuulnud sellest midagi :)

nende kodanike teooria järgi oleks soovinud palju õnne Honda cbx omanikele kes oleks sellisel juhul kuuetaktilise mootoriga sõitnud :)
Ei tea mida see reaalsuses peaks tähendama.
Aga veel hullem on muidugi ühetaktiline... see puhta igiliikur :)

Re: Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???

Postitatud: 23 Veebr 2006, 12:45
Postitas Kommionu
Kommionu kirjutas:
Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...

Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab :bsmile:
Njahh... Tänaseni mul õlled saamata.... :twisted:

Lp. "lumi-sajab"

Tundub, et sa linna ei satu ja ma õlut ei saa...?????

Kui sedasi, siis palun saada abivajajale Raulile 50EEK-u (see täpselt nelipaki hind)

Märksõnaks märgi (Kommionu 4nelipakk...)

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... torder=asc



Tevist kõikidele abistajatele.

Konto number on mul: 1106130190
Nimi: Raul Seegel
Selgitusse võiksite panna oma bikeri kasutaja nime, siis saaks sotti kes on.

Ma olen väga väga tänulik iga krooni üle mille te üle kannate. Se aitab kindlasti mul kiiremini uut kaherattalist soetada. Hetkel ise lähen ka peale 1 jaanuarit kuni kooli alguseni tööle, et teenida kasvõi natuke. Ma ei kujuta ettegi suve ilma kaherattaliseta

SUURED TÄNUD AITAMAST!